"Naisten on helppo saada seksiseuraa" No ei ole!
.. tai ehkä olisi, jos ei yhtään mitään kriteereitä olisi kumppanille ja olisi valmis lähtemään jonkun tuntemattoman luo hotelliin. Olen nyt yrittänyt löytää netistä (iskuri, milan, alastonsuomi) seuraa satunnaiseen seksiin useamman kuukauden ajan, mutta eipä onnistukaan vaikka niin mainostetaan kuinka naisella on miehiä jonossa. Olen itse nätti, urheilullinen (ja sitä myöten hyväkroppainen) ja naisellisen näköinen 30+ nainen. Nätiksi uskallan itseäni sanoa, koska en ole keltään saanut vielä pakkeja kuvien vaihtamisen jälkeen. Etsin samanlaista seuraa, eli +-10 vuotta omaan ikääni nähden olevaa miestä; lisäksi pitäisi edes jonkin verran olla liikunnallinen ja ei saa tupakoida. Naamarajaa minulla ei ole, sillä monet miehet on livenä paljon paremman näköisiä kuin kuvissa, enkä oikeastaan edes pidä mistään hunksmalleista. Eli ihan "tavallinen pallinaama" on ulkonäön puolesta ok, kunhan ei ole kymmeniä kiloja ylipainoa. Katsotaanpa tarkemmin sitä "miesten pitkää jonoa":
Saan kyllä omiin ilmoituksiini vastauksia, ja olen toki myös ottanut paljon miehiin itse yhteyttä heidän ilmoitustensa perusteella. Sadasta ensikontaktista:
- 50 on jotain ihan muuta kuin mitä olen hakenut. Ikää on esim. 10 vuotta hakemaani enemmän tai kuvassa näkyy tupakoiva isomahainen äijä.
- 20 aloittaa tyyliin "olen nyt hotellissa, tule panemaan" tai "haluaisin roiskia s***mat naamallesi".
--> Heti alkuun karsiutuu siis noin 70% miehistä, sillä a) en vaan kiihotu pätkän vertaa isäni ikäisistä miehistä tai halua toimia kenellekään pumpattavana nukkena. Jo ihan turvallisuussyistäkään en lähde suoraan kenenkään luokse panemaan. Jäljelle jää siis 30 jotka edes suunnilleen vastaavat hakemaani ja eivät ole täysin idiootteja.
.. jatkuu
Kommentit (472)
Puutteessa mutta ei epätoivoinen kirjoitti:
panomies kirjoitti:
Myös sen verran realisti ja kokenut tietääkseni että vaikka kuinka netissä näpyttelemällä synkkaisi, niin siltikin livenä todennäköisesti ei. Siis ainakin alle 50%.
Tässäpä syy, miksi en vaan "hyppää junaan" ja lähde 500km päähän. Lisäksi valtaosa jo treffit sopineista miehistä peruu treffit lyhyellä varoitusajalla, ja vähänkö ottaisi päähän jos/kun silloin istuisi jo junassa. Junaliput on lisäksi kalliitakin lyhyellä varoajalla ostettavaksi eikä niitä käsittääkseni voi palauttaa, ja esim. onnibussia täältä päin ei taida kovin moneen paikkaan ajaa. Siinä tulisi jo melkoinen rahallinen panostuskin , joka kokemukseni mukaan vähintään 75-90 prosenttisen varmasti (perutut treffit+synkkaaminen) menisi hukkaan.
Jo nyt näihin sovitaan-eisovita-sovitaan-siirretään-perutaan-säätöihin (siis miehet säätää, en minä) on mennyt sen verran aikaa ja vaivaa, että yhtään lähikuntia kauemmas ei huvita lähteä. Siinä kun on kiiruhtanut töistä kotiin, jättänyt treenit väliin ja on pessyt hiukset, laittanut ne ja meikannut ja puhelin piippaa "sori ei onnistukaan tänään" sen kolmannen kerran saman viikon aikana, niin pikkuisen se puhti alkaa loppua.
Muutes, informatiivista tietää että monen tavallisen miehen mielestä urheilullisuustoiveeni voi olla pelottava. Omasta mielestä kun yritin esittää sen niin, että ei kuitenkaan tulisi fiilistä että pitää olla sixpack ja rasvat alle 10. Kuitenkin jotain halusin ilmoituksessa aiheesta mainita, koska itse tosiaan liikun paljon, enkä ikävä kyllä osaa kuvitella että TÄYSIN sohvaperuna mies voisi fyysisesti miellyttää. Etenkin kun ikäskaala on siinä 30+ hujakoilla pyörivä, niin siinä iässä sen todellakin jo huomaa jos vain istutaan sohvalla. Miten tuon voisi muotoilla niin, että todellakaan mikään fitnessmalli ei ole haussa vaan perus "pyöräilen töihin ja kerran viikossa salille" -tyyppi on ihan ok?
Pyöräilen töihin ja vaikka juuri nyt en salilla käykään niin liikun muilla tavoin, esim saapastelen metsässä ja käyn uimassa jne. Vatsaa on silti eikä siitä noin vain pääse tässä iässä... En ole siis sohvaperuna, mutta tuskin silti täytän kriteereitä joten jättäisin vastaamatta, koska kaikella kunniotuksella, painotat tuossa ilmoituksessa liikuntaa aika paljon ja sporttimimmit ovat usein mun perspektiivistä turhan, hmm, itsetietoisia :)
Tiedän, että susta tää voi kuulostaa erikoiselta, mutta näin mä sen koen ja koska olen itsekin nähnyt suunnattoman paljon turhaa vaivaa seksikumppanin etsinnässä, en enää jaksa lähteä panostamaan tuollaisiin ilmoituksiin joista jää suurella todennäköisyydellä luu käteen.
panomies kirjoitti:
Hittoako sikspäkkiini kaiken maailman trolleille esittelen.. :D
Ap saa nähdä jos tulee rannalle treffaamaan, tai lenkille mun kanssa.
On tää muuten huvittavaa, kun alemmuuskompleksiset äijät koittaa väkisin keksiä syitä miten muka ap vaatisi liikaa. Kun tietää ettei itse kelpaa niin syyllistetään kysyjää. Vaatimuksethan ovat harvinaisen vähäisiä, joku +/- 10v ikähaarukkakin todella leveä. Etelän misuillehan on usein jo 5v ikäerokin ihan liikaa.
Sellaisen neuvon voi kyllä antaa että pois noilta hölmöiltä foorumeilta. Ei niillä ole näköjään kuin trolleja ja idiootteja. Kirjoitustaito kertoo yleensä ihan riittävän paljon äijän yleisestä älykkyydestä.
Minä en ole sitä mieltä että AP vaatisi liikaa, enkä myöskään ole alemmuuskompleksinen, mutta halusin kuitenkin kertoa miksi hyppäisin AP:n ilmoituksen yli vaikka olenkin melkein sopiva ja ainakin mielestäni ihan ok ukko monella tapaa ja mulle kelpaisi ihan tavallinen seksi enkä kaippaa mitään ruikkimisalustaa.
Tiivistäen, AP:n ilmoituksesta huokuu, että kyseistä toimea hakiessa tulisi niin suurella todennäköisyydellä pakit, että parempi jättää vastaamatta niin kummallekaan ei tule paha mieli tai turhaa vaivaa.
Mun mielestä AP:n suurimmat ongelmat ovat: Laadukkaiden miesten vähyys, eli kysyntä ja tarjonta ei kohtaa noilla kriteereillä ja AP:n haluttomuus uskaltautua kokeiluun silläkin uhalla että heti se eka nyt ei olekaan sopiva.
Jos Ap on Oulusta tai lähialueelta, niin laita viestiä. Täytän ekan viestisi vaatimukset.
panomies kirjoitti:
Etelän misuillehan on usein jo 5v ikäerokin ihan liikaa.
No tuota en kyllä voi allekirjoittaa, paljon useampia 25v neitosia mulla on ollu 35v tienoilla kun sillon 25v tienoilla ja en todellakaan ole fyysisesti mikään adonis. Kai se on se iän tuoma itsevarmuus ja pelisilmä... Sen olen joutunut hyväksymään faktaksi, että huonolla itsetunnolla ei ole asiaa naiskentälle, ne perkeleet haistaa sen 5km päähän kuin hyttynen veren :D
panomies kirjoitti:
On tää muuten huvittavaa, kun alemmuuskompleksiset äijät koittaa väkisin keksiä syitä miten muka ap vaatisi liikaa. Kun tietää ettei itse kelpaa niin syyllistetään kysyjää. Vaatimuksethan ovat harvinaisen vähäisiä, joku +/- 10v ikähaarukkakin todella leveä. Etelän misuillehan on usein jo 5v ikäerokin ihan liikaa.
Sellaisen neuvon voi kyllä antaa että pois noilta hölmöiltä foorumeilta. Ei niillä ole näköjään kuin trolleja ja idiootteja. Kirjoitustaito kertoo yleensä ihan riittävän paljon äijän yleisestä älykkyydestä.
Heh, nimimerkki "panomies" on aivan ilmiselvästi nainen komppaamassa ap:ta ellei ap itse. Huono yritys. :)
Vierailija kirjoitti:
panomies kirjoitti:
Heh, nimimerkki "panomies" on aivan ilmiselvästi nainen komppaamassa ap:ta ellei ap itse. Huono yritys. :)
Ja ap on trolli.
Tuo mitä AP haki olisi varmaan ollut hyväkin diili joku aika sitten. Vaikka täällä puolet jutuista on parisuhde-blaablaata, ei se välttämättä toimi kaikkien elämän- tai vaikka uratilanteeseen.
Todennäköisesti olisin vielä vastannut AP:n oletuksia, joskin tiedä sitten olisiko tuossa "työ"haastattelussa tullut rukkaset. Sinänsä tuo on minustakin hyvä idea ja en olisi itsekään sinut antamaan aivan kelle tahansa.
Koko prosessin kannalta ehkä ongelmallisempi vaihe olisi ollut etten todennäköisesti olisi vastannut tuohon ilmoitukseen. Ensinnäkin en etsinyt enkä etsisi seuraa tuollaisilta palstoilta. Mielestäni se vaan ei ole oikea foorumi itselleni. Treffiseuraa etsin joskus suomi24:stä ja sekin oli melko erikoinen kokemus.
Mikä olisi sitten sinulle oikea foorumi vakipunkkaseuran etsimiseen? Siihen on vaikea vastata, mutta en itsekään tuota baareista tai tinderistä hakenut. Joskin pitkät työpäivät palkitsivat itseni kohdalla muutenkin kuin taloudellisten boonusten muodossa. En ollut ainoa uratietoinen toimistolla ja naapuriosaston neidon kanssa teimme pienen yya-sopimuksen. Ehkä tuollainen ratkaisu voisi olla sopiva AP:nkin kohdalle?
Veikkaanpa että moni AP:n kriteerit täyttävä mies käyttää maksullisia palveluita, sillä niille ei tarvitse tehdä tiliä tekemisistään "työhaastattelussa" jonka tuloksesta ei ole mitään takeita.
Urakeskeinen ~35v mies ei ole niin perseaukinen, ettei sillä olisi varaa hoitaa hommaa rahapussillaan joten tuollaiset AP:n pienet vaatimuslistat saattaa vaikuttaa turhilta epävarmuustekijöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ongelmat on vähän haastavampia. Paljon saat kirjoitella ja naiset ei vastaa ja yhden kanssa, kun pääset kirjoittelemaan, niin se ei uskalla sitten tavata livenä ja saat aloittaa koko paskan alusta. Ja monet netissä seksiseuraa etsivät naiset on ylipainoisia ja siihen on normaalivartaloisen miehenkin tyytyminen.
Mutta eihän tämä juuri poikkea kokemuksestani. Paljon saa kirjoitella, ja miehet ei uskalla tavata. Monet seuraa hakevat on ylipainoisia, ja hyvävartaloisena en niihin BMI 35 halua tyytyä. Ja mistäpä tiedän tulisko nekään sitten paikalle.
Niillä bmi 35 tyypeillä ei seiso.
Itse kohtasin vähän erilaisia hankaluuksia, kun yritin etsiä naista vakkariksi. Pari naista laittoi viestiä profiiliini ja nämä paljastuivat melkein heti maksullisiksi. Naisille lähetin viestejä ja kymmenistä lähettämistäni viesteistä sain pari-kolme vastausta ja nämäkin viestittelyt loppuivat heti alkuunsa naisten aloitteesta. Tuntee itsensä täysin jätteeksi ja kelpaamattomaksi, kun ponnistelut ei tuota mitään tulosta. Ei alle kolmekymppisellä ja normaalipainoisella miehellä ole yhtään vientiä naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
panosmies kirjoitti:
Tämähän on aivan absurdi keskustelu. Ilmeisesti aloittaja on hyvinkin fiksu ja hyvännäköinen neito, joten kieltämättä melkoinen mysteeri ettei satunnaista seuraa löydy. Ongelma lieneekin että olet tavismiehelle liian fiksu ja pelottava, ja tuon linkkaamasi kuvan perusteella liian hyvännäköinenkin! Tämä jotenkin varmasti näkyy läpi myös alkuperäisestä ilmostasi ja pelottaa pois kaikki muuten mahdollisesti kiinnostuneet. Niinpä jäljelle vastaamaan jäi vain trollit ja epätoivoiset peräkammarinpojat.
Harmi kun olet jostain kaukaa Oulusta. Jos jaksat tulla tänne etelään, lupaan ettet tule pettymään. Ymmärrän jopa täysin että haluat tavata ensin jossain kahvilla tai muulla julkisella paikalla. Ei sitä näin miehenäkään viitsisi suoraan paukauttaa minkään tuntemattoman naisen luokse, josta ei yhtään tiedä sytyttäisikö.
Mitäs jos panomies menisit ensin haastatttelukahveille pohjoiseen ja osoitat AP:lle että kyllä hyviä ja asiallisisia miehiä löytyy kun vähän viitsii nähdä vaivaa? :)
Nimenomaan ap. ei halua nähdä vaivaa, se on muiden ongelma. Kaikki pitää saada heti ilman vaivaa, ei jaksa edes yhteyksiä pitää. Ja kaikki pitää olla just tip top oikein, joka vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa että moni AP:n kriteerit täyttävä mies käyttää maksullisia palveluita, sillä niille ei tarvitse tehdä tiliä tekemisistään "työhaastattelussa" jonka tuloksesta ei ole mitään takeita.
Urakeskeinen ~35v mies ei ole niin perseaukinen, ettei sillä olisi varaa hoitaa hommaa rahapussillaan joten tuollaiset AP:n pienet vaatimuslistat saattaa vaikuttaa turhilta epävarmuustekijöiltä.
Täytyy myöntää että ainoat rehelliset naiset löytyy maksullisiasta, ap n kaltaiset ovat kaukana siitä. Pitkä lista vaatimuksia, jotka muuttuvat tilanteen mukaan. Kaikella lailla vaarallisia tapauksia, valheineen.
Helpoiten tästä pääsisit jos vain hankkisit miehen itsellesi, et pelkkää sänkyä varten vaan elämää varten.
Ap ei suostu millään edes puhumaan seksistä, se tarkoittaa suomeksi että seksi on pelkästään vallan väline. Ja nainen haluaa olla vain ja ainoastaan se, joka saa nauttia. Ilmeisesti noita-akka joka on äärimäisen huono sänkyhommissa ja haluaa jo etukäteen syyllistää miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ongelmat on vähän haastavampia. Paljon saat kirjoitella ja naiset ei vastaa ja yhden kanssa, kun pääset kirjoittelemaan, niin se ei uskalla sitten tavata livenä ja saat aloittaa koko paskan alusta. Ja monet netissä seksiseuraa etsivät naiset on ylipainoisia ja siihen on normaalivartaloisen miehenkin tyytyminen.
Mutta eihän tämä juuri poikkea kokemuksestani. Paljon saa kirjoitella, ja miehet ei uskalla tavata. Monet seuraa hakevat on ylipainoisia, ja hyvävartaloisena en niihin BMI 35 halua tyytyä. Ja mistäpä tiedän tulisko nekään sitten paikalle.
Niillä bmi 35 tyypeillä ei seiso.
Tuon minä kyllä olen kuullut monelta naiselta.
Onhan tämäkin palsta täynnä valituksia, että parisuhteessa hoikat kolmikymppiset miehet eivat halua seksiä.
Yksi tai pari asiallista kommenttia, loput äijät keksii vain surkeita tekosyitä tai syyllistää.
Hohhoijaa! Enpä enää ihmettele miksei fiksu nainen saa mitä etsii.
Vierailija kirjoitti:
Helpoiten tästä pääsisit jos vain hankkisit miehen itsellesi, et pelkkää sänkyä varten vaan elämää varten.
En ole ap mutta vastaan että siitä vasta vaivaa olisi. Miten ihmeessä ihmissuhde on yksinkertaisempi kuin seksisuhde? Tietysti seksiä on säännöllisemmin, mutta onko siinä sitä loputonta himoa, jota voi tuntea muutoin ei-niin-miellyttävää ihmistä kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
panosmies kirjoitti:
Tämähän on aivan absurdi keskustelu. Ilmeisesti aloittaja on hyvinkin fiksu ja hyvännäköinen neito, joten kieltämättä melkoinen mysteeri ettei satunnaista seuraa löydy. Ongelma lieneekin että olet tavismiehelle liian fiksu ja pelottava, ja tuon linkkaamasi kuvan perusteella liian hyvännäköinenkin! Tämä jotenkin varmasti näkyy läpi myös alkuperäisestä ilmostasi ja pelottaa pois kaikki muuten mahdollisesti kiinnostuneet. Niinpä jäljelle vastaamaan jäi vain trollit ja epätoivoiset peräkammarinpojat.
Harmi kun olet jostain kaukaa Oulusta. Jos jaksat tulla tänne etelään, lupaan ettet tule pettymään. Ymmärrän jopa täysin että haluat tavata ensin jossain kahvilla tai muulla julkisella paikalla. Ei sitä näin miehenäkään viitsisi suoraan paukauttaa minkään tuntemattoman naisen luokse, josta ei yhtään tiedä sytyttäisikö.
Mitäs jos panomies menisit ensin haastatttelukahveille pohjoiseen ja osoitat AP:lle että kyllä hyviä ja asiallisisia miehiä löytyy kun vähän viitsii nähdä vaivaa? :)
Nimenomaan ap. ei halua nähdä vaivaa, se on muiden ongelma. Kaikki pitää saada heti ilman vaivaa, ei jaksa edes yhteyksiä pitää. Ja kaikki pitää olla just tip top oikein, joka vaiheessa.
Millä lailla minä näen vähemmän vaivaa kuin mies, kun minä teen ilmoituksen, minä vastailen miehille, minä tulen myös treffeille? En ymmärrä miten minun vaivani olisi vähäisempi kuin sen miehen, joka vastaa ilmoitukseeni, vastaa minulle, ja tulee kanssani treffeille. Minusta kun molemmat näkee saman verran vaivaa, tai itseasiassa minä enemmän, kun mun pitää lukea myös se x0 törkypaskavastausta ja yrittää seuloa sieltä ne muutamat. Ja alunperin tehdä se ilmoitus ja yrittää muotoilla se niin, että se on suora mutta ei liian suora ja hyvä mutta ei liian hyvä ollakseen totta :D.
Ja yhäkään en ymmärrä mikä se "pitkä lista vaatimuksia" on jonka olen miehiltä vaatinut... Ymmärrän että saisin tällaista kritiikkiä jos vaatisin tohtorikoulutuksen saanutta tummaa vähintään 185 senttistä miestä joka puhuu viittä kieltä ja jolla on vähintään 17 senttinen vehje. Mutta en omassa tapauksessani, etenkin jokainen "vaatimus" on sellainen että se alittaa omat ominaisuuteni (en vaadi himourheilua vaan peruskunnon, en vaadi akateemista koulutusta vaan normifiksuus riittää, jne jne.) Mutta joo, en taida jaksaa näihin "ainakin kolme kriteeriä joten ylikriittinen narttu" -väitöksiin jaksaa enää reagoida millään lailla. Ei ne voi olla tosissaan.
Kiitos vaan muutaman tarjouksesta ottaa yhteyttä, mutta kaupunkiarvauksenne ei osu oikeaan ja Ouluunkin on täältä matkaa. Ilmoitukseni löytyy tällä hetkellä yhdeltä suositellulta sivulta, jos joku täällä asuu niin sen kun vastaa (ilman kikkelinkuvaa kiitos :D!)
Mistäs päin tämä seksinälkäinen neitokainen oikein on? Täällä olisi 33-vuotias kiinnostunut, joka kaipailisi samanlaista seuraa. En mitään muuta kun noin kerran viikossa nautiskelua.