"Ugh, olen puhunut" sekä muut kommentit ja tokaisut joista sietäisi joutua linnaan
Kieleemme on kasvaimen lailla tunkenut helevatan karmeita kommentteja ja tokaisuja joista pitäisi automaattisesti joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Kirjoitin otsikkoon sen joka nyppii minua kaikista eniten. Mitkäs teitä ärsyttää?
ps jos keksit hyvän rangaistuksen kunkin kommentin käyttäjälle kirjoita sekin kommenttiisi
Kommentit (416)
Miksi aloitus kuulostaa sukliksen käsialalta? XD Kuulutko ap suureen fanijoukkooni?
Vastaus: JA EI, EN
JA KYLLÄ, blaablaablaa
OLETKO MINÄ?
Ja tuo vitun hoxhoxhox.
Vierailija kirjoitti:
Elä kuin viimeistä kesäpäivää
AAAAAAAAAAAAAAAAA kesän lapsi kun ooooooooooooonnnnnnnnnnnn.
"Vahinko ei tule kello kaulassa"
Tämä oli ärsyttävä, koska siskoni sanoi näin aina kun söi nappulani Kimblessä. 😂
"Nopeat syövät hitaat eivät" sanoi siskoni aina kun tulin myöhässä ruokapöytään
"Ottaa lepii" = levätä.
Tää oli pari vuotta sitten suosittu hokema nuorten parissa. Toivottavasti ei oo enää.
"Kukaan täysjärkinen ei..."
a) Kukaan ei ole väittänytkään olevansa täysjärkinen. b) Jos joku ei olekaan täysjärkinen, niin sittenhän se tuomittu asia sopii tälle mainiosti. Jos taas joku täysjärkisyydestään huolimatta tekee kyseistä asiaa, niin ei taida tuo sanoja itsekään olla virheellisen väitteensä kanssa ihan "penaalin terävin kynä". Siinä muuten toinen ärsyttävä ilmaus.
Ivaavat retoriset kysymykset.
Laiska ja epäoleellisuuksiin keskittyvä tapa keskustella. Kun esität asiasi epäselvästi kysymyksen muodossa, toisten on vaikea tarttua sanomaasi ja sanoa mitään vastaan.
"Miten joku voi olla noin tyhmä?"
"Kuka oikeasti tekee noin?"
"No, mitähän luulisit?"
Mikä tahansa näistä
"Rasisti!"
Tää on kaikista pahin.
Nettikeskusteluissa aina siinä vaiheessa ku vastakkaiset mielipiteet alkaa kohdata ja keskustelu käy kaikista mielenkiintosimmaks:
"No pitihän se arvata että tästä nousee kunnon paskamyrsky"
"Menikö herneenpalko nenään?"
"Kukkahattu vauhdissa"
Luuletko olevasi uniikki lumihiutale?!
Tekis mieli möyhentää tää muka-näpsäkät "sivaltajat" originelliakin originellimmaksi slushieksi.
Pihtarihuora. En mä olis sua halunnutkaan.
Jos kuulee jonkun sanovan/sanoneen noin, miettii, miten tuon tason kehitysvammainen voi liikkua omin päin baarissa tms. paikoissa.
Mielipide X, jota seuraa marttyyritokaisu: "No niin ja antakaa nyt niiden alapeukkujen sataa!"
Ei pysty, liian hapokasta