"Ugh, olen puhunut" sekä muut kommentit ja tokaisut joista sietäisi joutua linnaan
Kieleemme on kasvaimen lailla tunkenut helevatan karmeita kommentteja ja tokaisuja joista pitäisi automaattisesti joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Kirjoitin otsikkoon sen joka nyppii minua kaikista eniten. Mitkäs teitä ärsyttää?
ps jos keksit hyvän rangaistuksen kunkin kommentin käyttäjälle kirjoita sekin kommenttiisi
Kommentit (416)
V-ttu tai v-tuttaa.
Turhan monen palstalaisen tekstin aloitus, välimerkki tai korostus.
Rangaistuksena (olemattoman) omaisuuden takavarikointi ja välitön karkoitus maasta idän suuntaan.
Aina ei voi voittaa
Repesikö pelisukat
Herää pahvi, viimeistä viedään
Oma syy oma vika kuka käski olla sika
Mitä tehdään sika pestään mikä sika maasika mikä maa suomen maa jne
Ihanuus. Ostin tämän ihanuuden. Nämä ihanuudet löytyi.
Voisinpa vaikka työntää sen hankkimasi ihanuuden kurkkuuni kun se nyt on vaan niin ällöttävä sana.
Kaikki laulun sanat kuvateksteinä, jotka eivät liity mitenkään kuvaan.
Esim. Timantit on ikuisia
Voisit sä olla syypää mun hymyyn?
Jotkut sanonnat ovat olleet aikanaan oivaltavia ja hauskoja mutta pitäisi osata myös jo lopettaa. Kuten aikuisten oikeesti. Ei oo kaikki intiaanit kanootissa, muumit laaksossa, kynät penaalissa jne.
"voi kultapieni" tai joku muu vähättelevä ilmaisu argumentin seassa. Eikö voisi vaan puhua asiasta ilman vastapuolen vähättelyä? Typerää itsekorostusta.
Tietäjät tietää ja muille ei kerrota
"Ja ei, en ole esim. hakannut päätäni seinään" ... No ilmeisesti ootki koska tuplanegat.
OMG vähäx ihquu!! :D
-.-
Tai vuonna kivi ja keppi
bänxit
Hyiii x(
Katso peiliin on maailman ärsyttävin neuvo.
Mm kun olin työtön, käskettiin katsoa peiliin. Katsoin, ei siellä peilissä töitä ollut. Sain töitä ihan muilla keinoin, enkä tiedä ketään, joka itsestään vikoja etsimällä olisi töitä saanut. En tunne yhtäkään täydellistä ihmistä, miksi minun tai kenenkään muunkaan pitäisi olla?
"Mihis tässä kiire, valmiissa maailmassa"
Tähän syyllistyvät pitäisi pakottaa jumittamaan ruuhkiin asuntovaunujen -ja autojen taakse juhannuksen meno - ja paluuliikenteen ajaksi.
" Se tunne kun... (lisää jokin muka hauska/traaginen tyhjänpäiväisyys)
Haters gonna hate
Vihaajat vihaa, meitsi vaan takas vilkuttaa