Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Ugh, olen puhunut" sekä muut kommentit ja tokaisut joista sietäisi joutua linnaan

Vierailija
29.07.2016 |

Kieleemme on kasvaimen lailla tunkenut helevatan karmeita kommentteja ja tokaisuja joista pitäisi automaattisesti joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Kirjoitin otsikkoon sen joka nyppii minua kaikista eniten. Mitkäs teitä ärsyttää?
ps jos keksit hyvän rangaistuksen kunkin kommentin käyttäjälle kirjoita sekin kommenttiisi

Kommentit (416)

Vierailija
401/416 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sillä sipuli"

Noin sanova pitäisi pakottaa katsomaan putkeen 50 mustavalkoista ranskalaista taide-elokuvaa.

Ei mitään ranskalaisia vaan esim. puolalaisia, neuvostoliittolaisia, bulgarialaisia tai afrikkalaisia.

Vierailija
402/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

User19057 kirjoitti:

"pitäisi viedä saunan taakse"

Tosi julman kuuloista, vaikka ei olisikaan (toivottavasti) tosissaan sanottu, ja usein ei ole edes kyse mistään vakavasta asiasta, jonka takia pitäisi sinne saunan taakse viedä. Mielestäni ei ole OK edes leikisti toivottaa kuolemaa toisille.

Taidat olla joku pedari kun sulle ollaan usein sanottu tuota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sun heiluvilles alkaa olemaan hyvin kulunut sanonta. Ja mauton.

Vierailija
404/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella ihmisellä menee joku sanonta tunteisiin? 🤣 Huomaa kyllä, että ollaan neuroottisten akkojen keskustelufoorumilla 😆 Tai sitten täytyy olla joku neitsyt autisti, jota kiukuttaa seksiä harrastavien normojen suosimat sanonnat 😆

Vierailija
405/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Aivan hyvä" "aivan jämerä" "aivan rakas"

"Se on ihan mun suosikki"

Perunaa ja KYLKEEN kastiketta"

Olen ollut siellä SEN 20 kertaa"

"Laihduin SEN -8 kiloa"

Vierailija
406/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sellaiset tästä ja tästä sietäisi joutua linnaan -fraasit pitäisi julistaa laittomiksi.

Ugh tulee mulle mieleen lähinnä sarjakuvista. Niistä se kai on tullut.

Hyvä homma jatka siitä

Vierailija
407/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisella ihmisellä menee joku sanonta tunteisiin? 🤣 Huomaa kyllä, että ollaan neuroottisten akkojen keskustelufoorumilla 😆 Tai sitten täytyy olla joku neitsyt autisti, jota kiukuttaa seksiä harrastavien normojen suosimat sanonnat 😆

Sanonta voi hyvin mennä tunteisiin. Niinhän äänet, värit ja musiikkikin menee. 

Ne ovat suoria ärsykkeitä. 

Vierailija
408/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanonta voi hyvin mennä tunteisiin. Niinhän äänet, värit ja musiikkikin menee. 

Ne ovat suoria ärsykkeitä. 

Tasapainoisella ihmisellä ei sanonnat mene tunteisiin. Täytyy olla joku autisti tai muuten vain mieleltään epävakaa, että pahoittaa mielensä sanonnoista. Ahdasmielisiä ovat myös monesti. "Hei sä käytät sanontaa, josta MINÄ en henkilökohtaisesti pidä, joten ole hiljaa." Aika lapsellista.

Vierailija
409/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli jo tarhassa harmaita hiuksia kun joku sanoi: anteeks, luulin teitä vanteeks.

Tämä meni 90-luvulla

"Anteeks, luulin sua paskatynnyrin vanteeks"

Vierailija
410/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ugh- loppukaneetti vie kaiken terän viestiltä kuin viestiltä. Ei voi suhtautua asiaan enää vakavasti. Lyhyesti, lopettakaa ugh:n käyttö.

Harrastetaanko tuota naisvaltaisella alalla? Olen asiantuntija miehisessä työssä enkä ole koskaan kuullut. 

Vierailija
411/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullo kädessä mesoava "katoa" huutava se vastuuseen kuuluu. eikä vain muodollisesti.

Vierailija
412/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, sitä hoetaan joka väliin. Yhdessä puheenvuorossa voi olla 6 kertaa...tavallaan, typerää!

Vierailija
413/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Namskis".

Omnomnom

Vierailija
414/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ottaa brunaa" ja sitten tämä helkkarin ärsyttävä "tämän päivän puna on huomisen bruna". YÖÖÖÖÖK!

Yksi erityisesti radiossa käytetty typerien sanontojen huippu on "artistikattaus" tai vain "kattaus" kun tarkoitetaan jossain festareilla tms. esiintyvien artistien joukkoa. Mikä KATTAUS?! Kattaus on pöydässä! Näen punaista joka kerta kun joku Suomipopin juontaja päästää tuon suustaan!

Pöydässä on pleittaus, ei mikään kattaus.

Vierailija
415/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takaata, kaukaata, ulkoota. Aaargh.

Se on takaa, kaukaa, ulkoa.

Takaanta, kaukaanta, ulkoonta. Siintä.

"En pystynyt juosta."

Vierailija
416/416 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Aivan hyvä" "aivan jämerä" "aivan rakas"

"Se on ihan mun suosikki"

Perunaa ja KYLKEEN kastiketta"

Olen ollut siellä SEN 20 kertaa"

"Laihduin SEN -8 kiloa"

"Perunaa ja KYLKEEN kastiketta"

Minusta tuo on aika normaalia sellaiselle ihmiselle, joka laittaa enemmän ruokaa. Esim. ravintolaväki saattaa puhua tuolla tavalla. Ei se minua häiritse.

Sen sijaan ihan- ja aivan-sanoja käytetään kyllä pikkuisen liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi