Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Ugh, olen puhunut" sekä muut kommentit ja tokaisut joista sietäisi joutua linnaan

Vierailija
29.07.2016 |

Kieleemme on kasvaimen lailla tunkenut helevatan karmeita kommentteja ja tokaisuja joista pitäisi automaattisesti joutua rikosoikeudelliseen vastuuseen. Kirjoitin otsikkoon sen joka nyppii minua kaikista eniten. Mitkäs teitä ärsyttää?
ps jos keksit hyvän rangaistuksen kunkin kommentin käyttäjälle kirjoita sekin kommenttiisi

Kommentit (416)

Vierailija
281/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skarpin näköinen - kun puhutaan vaatteista. Rangaistuksena joutuu kävelemään Espan päästä päähän ohueksi kuluneissa leggingseissä ja paitulissa.

Vierailija
282/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kommentoi naisen kuvaa sanoilla "nam" tai "uuh". Rangaistuksena pallit pari kertaa pastakoneen läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#koskamävoin

Vierailija
284/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikkea nykyään vedetään. Vedetään viinaa, vedetään turpaan, vedetään keikka, vedetään kamaa, vedetään sikeitä, vedetään mättöä (hyi vttu tuotakin sanaa).

"Hyvin vedetty biisi!" AAAAaaarggh!

Etenkin jos aikuiset ihmiset juontamassa.

Rangaistuksesi näitä pitäisi VETÄÄ jäteauton perässä koiranpaskapussit korviin ripustettuina ympäri korttelin.

Vierailija
285/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Omaan mahtavan huumorintajun."

"Omaan iloisen luonteen."

"Omaan mahtavat naapurit."

"Parhaat työkaverit kyllä omaan."

En kestä.

Vierailija
286/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

freessi

Vierailija
287/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuliaat neuvot:

"Mee hoitoon"

Okei. Millasta hoitoa meinasit? Ja mitä mä sit sanon sinne syyks, et niiku miks oon menossa sinne? Ei kai ne voi pistää mua mihinkään laitokseen?

"Hanki elämä"

Sori, en tajuu. Siis mullahan on jo. Eihän sitä voi ite hankkia, vanhempia voin omastani kiittää. Siis mitä sä niiku tarkotit tol?!

"Keskity omiin asioihis"

Taidanpa tehdä noin eli rupeen tosi itsekkääks jne.

"Tapa ittes"

Harmi että haluat kuolemaani, mutta pakko kai se on, kuin kerran pyydät...

Vierailija
288/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se tunne kun..."  

Vierailija
289/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se tunne kun..." 

Vierailija
290/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska mä sanon niin." Eikä muita perusteluja asialle kaivata.

Apauttiarallaa. No laa laa, minä haluan kuulla tarkkoja lukuja ja aikoja, enkä pyöristykisä, joilla en tee mitään.

"Henget puhuvat , kukaan ei ymmärrä." Aivan sama, mene pieremään kuulo- ja hajuetäisyyden päähän, kiitos.

Vierailija
291/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikkea nykyään vedetään. Vedetään viinaa, vedetään turpaan, vedetään keikka, vedetään kamaa, vedetään sikeitä, vedetään mättöä (hyi vttu tuotakin sanaa).

"Hyvin vedetty biisi!" AAAAaaarggh!

Etenkin jos aikuiset ihmiset juontamassa.

Rangaistuksesi näitä pitäisi VETÄÄ jäteauton perässä koiranpaskapussit korviin ripustettuina ympäri korttelin.

Vielä pahempi (Idolsissa, Voice of Finlandissa jne.): "Hyvä veto!" (Tämän sanoja haluaa yleensä myös kertoa olevansa kananlihalla.) Siistii.

Vierailija
292/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon. Tyhmin kommentti ikinä.

Vierailija
293/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERA. Se on niin huonoa ja tökeröä suomea, ettei tosikaan! "Tänään teetä kera ystävien ja jäätelöä kera vadelmien." Ei ei ei. Tekee mieli aina hampaita narskuttaa, kun joku pälli kirjoittaa tai sanoo noin.

Vierailija
294/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olla edelleen jtkn

Esim. ei kuule mitä toinen sanoo, ja pyytää toistamaan ja tuo toinen sanoo ylimielisesti "Se on edelleen Matti Meikäläinen".

Rangaistuksena joutuu kuuntelemaan tauotta Varpunen jouluaamuna -laulua ensi jouluun saakka.

V-M L:n tulkitsemana? Eikö noin julmat ja epäinhimilliset rangaistukset ole kielletty kansainvälisillä sopimuksilla?

Vierailija
295/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä "REPESIN KOLMESTA KOHTAA" näitä kaameita rangaistuksia lukiessani XD

Jos joku lainausmerkeissä olevaa ilmaisua käyttää, joutuu pureskelemaan pumpulia samalla kun joku viiltelee kynsillä liitutaulua.

Vierailija
296/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä mennään,

jank jank, wänk wänk..

Vierailija
297/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jätän tämän nyt vaan tähän."

"Tää on vaan mun mielipide" (ja yleensä tähän liittyy joku helvetin tyhmä mielipide

"Ei pahalla, mutta.." Ja jotain ilkeää

Vierailija
298/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilluti pilluti

Vierailija
299/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suattaapi olla tai suattaapi olla ettei ole" etenkin ei-savolaisen sanomana. Aargh. Muutenkin murteella kirjoittaminen netissä on ihan helvetin ärsyttävää vaikka tarkoitus varmaan on olla hupaisa ja nokkela. Jätän suosiolla murteella kirjoitetut viestit lukematta. "Ihanaiset" on myös raivostuttava. Samoin tuo "paskamyrskyä odotellessa", yleensä vielä letkaistu sellaisten suusta jotka luulevat olevansa jotain kovemman luokan tunteita herättäviä yhteiskuntakriitikkoja. 

Siellä vanhassa blogaajien ärsyttävimmät korulauseet-ketjussa tuli kyllä vastaan monta inhokkilausahdusta, mutta suurin osa (luojan kiitos) on poistunut käytöstä vähitellen. Tuotteen "kotiuttaminen" oli ehkä karsein. 

Vierailija
300/416 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en ole...