Kun kävit vieraissa luvatta, niin oliko syy se, että seksi kotona huonoa/riittämätöntä vai kävitkö muuten vaan?
Käytetään nyt tässä sanaa "pettäminen", vaikka se vähän jakaa mielipiteitä, kuvaus tavallaan otsikossa eli salaa vieraissa. Puhutaan ns. syrjähypystä ei mistään kaksoiselämästä, jossa rinnakkain vakisuhde ja ulkopuolinen suhde pitkän aikaa.
"Kotona oli laadullisesti ja määrällisesti seksiä tarpeeksi." vastaus siis tarkoittaa, että halusit vielä jotain muuta lisää ja enemmän vaikka et ollut laadullisesti ja määrällisesti puutteessa. Jos jollain ollut jokin kostamismotiivi tms, niin kertokaa mieluummin kommenttina kuin äänestyksenä
Kommentit (11)
Vaikka seksi on kotona miten hyvää laadullisesti ja määrällisesti, niin se ei itsellä poista sitä kutkaa ja houkuttavuutta, mitä seksi uuden ja vieraan kumppanin kanssa antaa. Aiemmin pikemmin dont tell, dont ask-tilanne kuin luvatta, mutta salaa kuitenkin.
Vaimo ei tykkää peppuseksistä. Onnekseni löysin yhden naisen, jolla oli samat intressit.
Turvallisesti saimme nauttia yhteisestä intohimostamme.
Itse sinkku mies, kerran kävi niin että erään tuttavan nainen lähti baarista mukaan ja peti puuhiksi meni. Seksin jälkeen otin asian puheeksi kun vähän asia kuitenkin vaivasi että olen ollut pettämisessä mukana, sanoi syyksi että kotona ei saa ja kun on aina ollut saman miehen kanssa niin halusi kokeilla miltä se tuntuu jonkun toisen kanssa.
En kiihotu omasta puolisosta enkä kykene päässäni muodostamaan tai ylläpitämään niin kiihottavaa kuvitelmaa että edes kostuisin. Syrjähyppy lämmittää aikansa, sitten haluan ottaa uusiksi. Kiihotun siitä, että ollaan täysillä mukana sen hetken ajan, voin unohtaa kaiken muun, tunnen molemminpuolisen halun. Parisuhteessa on seksiä joka ei tunnu miltään, sitä saa niin paljon kuin "haluaa".
ies tunnusti äsken pettäneensä, vain 2 vuotta häiden jälkeen. Halusi ja oikein suunnitteli asian.
Nyt on kyllä olo hutera, rakastan kovasti yhä miestäni, ja hän minua. Aikaa kulunut paljon, pian 40 vuotta yhdessä. Matoo vedetty alta. Oksettaa ja ties mitä. Aamullakin rakasteltiin, ja sanoi haluavansa heti aamutta uusinnan.
Karmee olo.
Jätä varmaan perinnöttä. Ja juu olen ihan kaunis nainen yhä, miehet aina olleet hulluna perääni.
En mä muista syytä 86 naiseen yhtymistä.
Sekä miehistä että naisista tällä sinällään pienellä otannalla näyttää, että 2/3 käy vieraissa laadullisen tai määrällisen puutteen vuoksi ja 1/3 käy vieraissa vaikka ei kotona laadullista tai määrällistä puutetta. Mielenkiintoista. -ap
Vaihtelun, kokeilun ja uuden oppimisen vuoksi. Ihan kivaa on välillä kokeilla vähän uusiakin "tuulia". Ja onhan siinä se jännitys ja uutuuden viehätys.
M38
Pienet vastausmäärät enkä tekisi nyt pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta miesten osalta 2/3 edelleen kotona vallitsevan "puutteen" vuoki omin luvin vieraissa.
Naisissa tasaväkisempi tilanne 10 vastaajaa vieraissa koska kotona määrällistä ja/tai laadullista toivottavaa seksissä. 7 vastaajaa vieraissa vaikka kotona määrällisesti ja laadullisesti riittävästi seksiä.
Omin luvin vieraissa käyvistä siis naisissa on isompi osuus niitä jotka käyvät muun syyn kuin kotona koetun "puutteen" vuoksi. Syynä lienee seikkailun/vaihtelunhalu? Vai onko niin että kotioloihin tyytyväinenkin nainen on altis vierailta miehiltä saamaan huomioon ja lähtee seksiin suhteen ulkopuolella. Mieshän ei ole samassa mittakaavassa iskuyritysten kohteena esim. baarissa.
Liikaa viiniä ja liian kiihoittava ja imarteleva Seura.
Ollut jo liian pitkään sexi kuollutta kotona.
Kaksi komeaa nuorta miestä halusi naida mut tajuttomaksi.
Siis tiedossa oli mitä tapahtuu jos suostun lähtemään miesten matkaan.
Ja niin se tapahtuikin.
Mökki paikkana ja hyvä niin,sillä olisin järjestänyt järjestys häiriöitä.
Kauhea Morkkis kun palasin kotiin.
Näytin nöyränä jyrsityn punaisen pillun josta valui vieläkin spermaa.
Mieheni nauroi ja kysyi otinko tuon miehen puh numeron. Sanoin ,otin.
Mieheni otto housunsa pois ,kulli oli kovana.
Nai hetken ja sanoi että pakko ottaa pois.
Meni jalkojen väliin ja nuoli pillua.
Kiemurteli Oulussa kun nous päälle ja jatkoi naimista. Sanoin että tauko,en ollut kuulemma ansainnut taukoa.
Halusin jotain enemmän. Itse asiassa en tienntyt pitkään, mistä sen löytäisin .... ettei sitäkin miltä sen pitäisi tuntua. En ollut nirso, halusin vain munaa ja kokemusta ... Noin 10 miestä oli joiden kanssa harrastin seksiä ennen kuin löysin sen oikean. Nainen siis olen ... 39 vuotias joka nykyään voi täysin virallisesti lähteä ulos ... seksin takia. Meidan suhteet ovat paljon parempia ...