Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ihmistyyppiä jonka kanssa ette tule vain toimeen?

29.07.2016 |

Itselläni on niinkin outo juttu etten tule toimeen punatukkaisten naisten kanssa, itsellänikin on punertava tukka ja toisella puolella suvussani virtaa punageeni. Punatukkaisten sukulaisnaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa mutta kaikki muut punatukkaiset aiheuttavat kylmiä väreitä ja en tule ikinä heidän kanssaan toimeen.

Kommentit (287)

Vierailija
61/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikot ovat pahimpia!

Vierailija
62/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman odottajat. Sellaiset ihmiset, jotka ovat päättäneet sitkeästi kärsiä elämänsä läpi kurjistellen, kunnes helpottava kuolema korjaa. Tällä hetkellä heidät tunnistaa mm seuraavista lausahduksista: "kyllä on alkanut jo yöt pidentymään, siinä se kesä sitten meni, jaakko on jo kylmän kiven heittänyt, kyllä jo ahdistaa mennä töihin.."

Varovat kaikkea ja kaikkia. Suuri pelko on, että "mitähän ne ihmisetkin ajattelee!!" esim jos laittaa kuistille väärän värisen kukka-amppelin. Oikeasti he itse ovat ainoita, ketkä jaksavat vatvoa muiden elämää, esim rumia ikkunaverhoja. Hokevat muille; "olkaa varovaisia, ettei nyt vaan sattuisi mitään". Jos jollekin tapahtuu jotain kurjaa, he ovat vahingoniloisia ja hokevat "justiin kun pääsin sanomasta, ettei kannata sitä ja tätä.."

Onneksi nämä on harmittomia, kunhan pysyy itse kaukana. Ne syövät siellä kämpässään tarjousnakkeja ja itäineitä perunoita ja hengittelevät varoivaisesti happea säästellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka puuttuu toisten asioihin ja sanoo muka ihan ystävän "velvollisuudesta" loukkauksia milloin mistäkin. Pukeutumisesta, työstä, parisuhteista jne. Tällaisen ihmisen poistin juuri elämästäni, enkä usko että tulee ikävä.

Vierailija
64/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaat yleensä joilla ei ole omia ajatuksia vaan nielevät kaiken mitä on opetettu pureskelematta ja elävät sen mukaan hautaan asti, aivopesevät sitten lapsensa ja tuttunsa myös mukaan tähän menoon.

He ovat itsestäänselvyyksiä monesti ajatuksineen ja joudun esittämään lammasroolia itsekin että selviän keskustelusta heidän kanssaan.

Näille jos menee keskustelemaan asioista jotka hieman poikkeavat valtavirrasta ja esittää kyseenalaistavia teorioita ilmiöistä tai asioista niin välit menevät varmasti.

Ei siinä, selviän kyllä kaikkien kanssa mutta olisi mukavaa kun voisi joskus käydä avoimia ja eteenpäinvieviä keskusteluja ihan kaikista asioista ilman että joku lyö jarrut päälle täysin tai suuttuu.

Vierailija
65/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivis-aggressiiviset ihmiset. 

Eivät voi ikinä sanoa suoraan mikä on vialla tai ärsyttää, mutta erilaisilla ilmeillä ja eleillä osoitetaan tuohtumusta.

Vierailija
66/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä, kovaääninen, tyhmä kuin saapas, epäluotettava

Tällaisia en kestä eikä onneksi tarvikaan

Vierailija
67/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisten uusavuttomien ihmisten kanssa, jotka eivät ikinä aloita keskustelua, vaan ovat tyystin hiljaa, jos kukaan ei kysy mitään heiltä. Näitä on töissä ja tilannehan on se, että hekin ovat itse vastuussa työtilanteestaan, jolloin se on oleellista että kykenee edes jonkinlaiseen kommunikaatioon muiden ihmisten kanssa.

Vierailija
68/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kaikesta stressaajat (rasittavia työkavereita)

- tyhjän puhujat, siis ihmiset jotka ylläpitävät keskustelua vaikka väkisin selittämällä kylpyhuoneen laatoista

- ylipäätään ihmiset joilla on tarve puhua koko ajan

- lampaat jotka ei kyseenalaista ikinä mitään

- ihmiset jotka hienostelevat esim viinitietämyksellään (eivät oikeasti tiedä mitään), ylipäänsä ihmiset jotka yrittävät luoda kuvaa itsestään päälleliimattuna

- myöhästelijät

... Kyllä olen misantrooppi :D

Vierailija
69/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbot, teennäiset aikuispissikset joilla on blondatut/mustat hiukset kilometrin pidennyksillä, irtoripset/ripsien pidennykset, oranssi tai överiruskea naama, rakennekynnet ja teennäinen puhetyyli. Yhteenkään kivaan en ole koskaan törmännyt vaan jutustelun jälkeen olen huomannut että näiden päässä on hiuslisäkkeiden lisäksi vain tyhjää.

Vierailija
70/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrakkaat. Helvetisti kiinnostaa koiras tai kissas, auta armias jos se elukka on jossain lähettyvillä, ei voi keskustella mistään kun vastapuolen huomio kiinnittyy koko ajan siihen lemmikkiin.

Vierailija
71/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät ihmiset. Siis juuri sellaiset, jotka jatkuvasti heittävät sellaista ilkeää vittuilua muille. (Enkä nyt tarkoita tällä  sellaista hyväntahtoista piikittelyä, mikä on ihan ok.) Tämä on juuri se ihmistyyppi, joka  harrastaa muiden ihmisten puheiden/eleiden/tekojen ivallista imitointia. Se jos mikä saa minut näkemään punaista.  Se on vaan jotain niin vastenmielistä, etteivät sanat riitä kuvaamaan. Nämä ovat myös niitä ihmisiä, jotka jatkuvasti pilkkaavat ja naureskelevat muiden ihmisten ulkonäölle.

Vierailija
72/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Besserwisserit eli sellaiset ihmiset, jotka uskovat tietävänsä kaiken kaikesta paremmin kuin muut. 

-Omia asioitaan, perhettään, itseään ym. kehuvat minä-minä -tyypit, jotka katsovat muita alaspäin ja nyrpistelevät nenäänsä muille. Ei ole muita mielipiteitä kuin heidän mielipiteensä. 

-laiskat

-omia valintojaan muille väkisin tuputtavat ihmiset tyyliin, "minä tiedän paremmin, miten sinun tulisi elää". 

Onhan näitä. Jos pitäisi vaan yksi ryhmä valita, niin valitsen huonosti käyttäytyvät, muita väheksyvät itsensäkehuskelijat eli tuo kakkoskohta. Muut vielä menevät jotenkin, jos on pakko olla tekemisissä. 

Vierailija
73/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihit. Kun se piheys koskee vain omien rahojen käyttöä. Muut saavat maksaa.

Röyhkeät. Aina.

"Kun mä nyt vaan olen tällainen" -tyypit. Sisältää ilkeyden "rehellisyydeksi" verhoajat.

Hyödyntavoittelijat. Ne joista et koskaan muuten kuule.

Itsekkäät. Muut ovat joko esteitä tai portaita matkalla tavoitteeseen.

Vierailija
74/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihit. Kun se piheys koskee vain omien rahojen käyttöä. Muut saavat maksaa.

Röyhkeät. Aina.

"Kun mä nyt vaan olen tällainen" -tyypit. Sisältää ilkeyden "rehellisyydeksi" verhoajat.

Hyödyntavoittelijat. Ne joista et koskaan muuten kuule.

Itsekkäät. Muut ovat joko esteitä tai portaita matkalla tavoitteeseen.

No voi mahoton! Siehän olet tolkun ihminen! Et varmaan koulussakaan kattellu kiusaamista hiljaa sivusta, vaan annoit kiusaajien (joilla on varmasti kaikki luettelemasi ominaisuudet) kuulla (epä)kunniansa. Vai olitko itse koulukiusaaja? Annoit kaikkien pihien ja mänytvaanoontällainen -tyyppien tietoon, kuinka he ovatkin niiiiiiin ärsyttäviä nyhveröitä, ettei heitä oikeastaan pitäisi olla olemassa, tappaisivat itsensä.

Sitä olen miettinyt, et mites ne todelliset viat, ihailetteko huumorintajuista, ei passiivis-aggressiivista pedofiilia? Mites kävisi rehellinen, hyväitsetuntoinen murhaaja?  Ja vähän suhteellisuudentajuakin olis hyvä pikkuripaus: kun on joutunut viikkokaupalla projektin puitteissa työskentelemään sarkasmia huonosti taitavan, koko ajan piilovittuilevan, ylimielisen tyypin kanssa, on ollut huojentavaa ja hermolepoa palata tuttuun työympäristöön, jossa pauhaa se rempseä, kyseenalaista huumoriaan viljelevä peruspirkko - se kun ei ole pahantahtoinen, sellainen hölöttäjä vain. 

Vierailija
75/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö sellaisen naistyypin joka on arka ja epävarma, mutta samalla kuitenkin aika ilkeä ja passiivis-agressiivinen? Joka puhuu niin hiljaa ja mutisten, että aina pitää pyytää toistamaan miljoona kertaa. Ikinä ei ole itsessä mitään vikaa. Aina kun alkaa haukkumaan toisia, aloittaa sanomalla ''en minä millään pahalla, mutta...''.

Sellaisen kanssa en tule toimeen.

Vierailija
76/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

läskit

Vierailija
77/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mykkätyöntekijä kirjoitti:

Sellaisten uusavuttomien ihmisten kanssa, jotka eivät ikinä aloita keskustelua, vaan ovat tyystin hiljaa, jos kukaan ei kysy mitään heiltä. Näitä on töissä ja tilannehan on se, että hekin ovat itse vastuussa työtilanteestaan, jolloin se on oleellista että kykenee edes jonkinlaiseen kommunikaatioon muiden ihmisten kanssa.

Mykkä työntekijä täällä hei: en puhu teidän muiden kanssa muuta kuin pakolliset, mitä töiden hoitamiseen tarvitaan. Sori mutta kun mua ei kiinnosta sun muksut tai mitä teitte Peten kanssa viikonloppuna. Olen silti hyvä työntekijä ja hoidan hommani erinomaisesti, vaikka en ns. hyvä tyyppi olekaan, yksi teistä kahvipöytävakkareista.

78/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä sellaisista räväköistä, rempseistä, röhönauruisista, romuluisista naisista. Tiedätte tyypin. Sellainen joku pirjo, joka on omasta mielestään "hyvä jätkä", joka ottaa välillä vähän sidukkaa, ja joka tykkää "heittää roisiakin läppää". 

Tää kuvaus oli niin hupaisa 😂

79/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipottajat, jotka eivät jätä rauhaan ja kyttäävät jokaista liikettä.

Vierailija
80/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistäjät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi