Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ihmistyyppiä jonka kanssa ette tule vain toimeen?

29.07.2016 |

Itselläni on niinkin outo juttu etten tule toimeen punatukkaisten naisten kanssa, itsellänikin on punertava tukka ja toisella puolella suvussani virtaa punageeni. Punatukkaisten sukulaisnaisten kanssa ei ole mitään ongelmaa mutta kaikki muut punatukkaiset aiheuttavat kylmiä väreitä ja en tule ikinä heidän kanssaan toimeen.

Kommentit (287)

Vierailija
41/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Draamakuningattaret, jotka tekevät kärpäsestä härkäsen.

Vielä pahempia ovat Draamakuninkaat...

Vierailija
42/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt laskisi ihmistyypiksi, mutta jostain käsittämättömästä syystä en tule Anttien kanssa juttuun. :D

Mutta olen elämäni aikana törmännyt neljään ihmiseen, joilla on ollut joku ongelma minun suhteeni ja myös minä olen pitänyt heitä v*ttupäinä. Näistä kolme ovat nimeltään "Antti". Yksi on minulle katkera kouluajoilta, yksi ei pidä siitä, että olen puoliksi ulkomaalainen ja kolmannen ongelmasta mulle ei ole mitään käryä, ei sillä että kiinnostaisikaan. Se neljäs oli entinen naisopettaja, joka otti minut jostain syystä silmätikukseen alakoulussa.

Toki erimielisyyksiä ja kinoja on ollut perheen, ystävien, opettajien yms. kanssa, mutta noin yleisesti heidän kanssaan kuitenkin on tullut toimeen. Erimielisyydet nyt kuuluu elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tyyppi on ylitse muiden: besserwisserit.

Vierailija
44/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä pari ihmistä, jotka eivät koskaan, siis KOSKAAN, osallistu mihinkään yhteisiin keskusteluihin. En tarkoita mitään juorukerhoja, mutta nämä pari ihmistä tuskin edes tervehtivät tai koskaan katsovat kenenkään suuntaan. Joo, tiedetään: Ujot on ujoja, mutta jossain nyt vaan menee se raja.

Vierailija
45/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilijat, uhrautujat ja machoilijat.

Vierailija
46/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en oikein jaksa hitaita ihmisiä. Oli kyse sitten kauppaan lähtemisestä tai jonkun jutun kertomisesta niin ihme asiaa kuulumatonta jaarittelua ja vitkastelua.

En kanskaan pidä pätijöistä. Ylipäätään ihmisistä, ketkä ajattelevat jo tietävänsä kaiken, eivätkä jätä minkäänlaista mahdollisuutta muille vaihtoehdoille (usein omat mielipiteet rakentuvat toisten ihmisten nasevien facebook-päivitysten perusteella...).

Mut en myös pidä ihmisistä, ketkä myötäilee ja ovat kaikessa samaa mieltä, tai siis, eivät tuo lainkaan ilmi omaa näkemystään. En siis meinaa että jossain työpaikan kahvihuoneessa näin pitäisikään tehdä, mutta jos on enempi tutustuttu niin vois vähän avata omaa ajatusmaailmaansa. Tällaisia mulla tekee mieli oikein kunnolla provosoida ja ravistella että sieltä sais edes jotain irti, tod näk sitä visummin ovat mulle avautumatta. Ei vaan natsaa.

Vierailija
47/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marttyyrit. Varsinkin vanhemman polven naisissa näitä tuntuu riittävän.

Valehtelijat. (Tuskin kukaan valehtelijoista tykkää, mutta niputan tähän sakkiin myös isottelijat, jotka värittävät kaikki puheensa typerällä liioittelulla.)

Oman äänensä rakastajat, joilla on pakkomielle "pitää yllä keskustelua" eli hölöttää jatkuvasti ilman, että mitään keskustelua pääsee edes syntymään.

Vierailija
48/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten 46, hitaita on vaikea sietää. Ja rasisteja tietysti.

Vierailija
49/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit, patologiset valehtelijat, mt-ongelmaiset, matalan älykkyyden omaavat, rikolliset, päihteiden suurkuluttajat, noin muutamia mainitakseni. Kaikki huonompaa-ainesta olevat siis.

Vierailija
50/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

You're a propa ginger cunt!

Vierailija
51/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä lainkaan sellaisia ihmistyyppejä, jotka tekevät työnsä todella surkeasti ja huonosti, mutta ovat niin tyhmiä, että kuvittelevat olevansa todella päteviä ja hyviä työssään.

Vierailija
52/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä känniörveltäjiä ja itserakkaita ihmisiä.

Vierailija
53/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti täällä lueteltuja ihmistyyppien edustajia löytyy myös suvustani.

T: Edellisen viestin kirjoittaja

Vierailija
54/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloivat oman edun tavoittelijat. Ei normaalit käyttäytymissäännöt pidä, valehtelevat ja heistä ei saa minkäänlaista otetta. Muuttavat käytöstään ja puheitaan tilanteiden mukaan..aargh!

Vierailija
55/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tikkitakkinaiset, jotka pingottavat hyvää käytöstään. Heidän kanssa kommunikointi on sellaista teatteria. Loukkaantuvat herkästi, jos kokevat, että joku ei ole mukana heidän hyvän käytöksen teatterissaan. Oikeasti niin inhoan tätä tyyppiä. Tämän teatterin taakse voi vielä kätkeytyä se, että oikeasti elämä on kauheaa, mutta vielä pitää vähän yrittää pinnistää sen hymyn kanssa. Ja passivis-aggressiivinen käytös on myös hyvin suotava itseilmaisun tapa.

Voi kyllä. -_- Tällaisia ihmisiä ei voi edes tuntea, kaikki on teatteria. Ennemmin menen yksin perunakellariin tunniksi kuin viinilasilliselle käyttäytymään niin, että mitään ei sanota "väärin" eikä "vääränlaisista" aiheista puhuta. Kotikulmillani Espoossa löytyy tätä lajia riittämiin. 

Vierailija
56/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minun on vaikea tulla toimeen itseäni lyhyempien kanssa :/

Vierailija
57/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oikeastaan, tulen toimeen aika lailla kaikkien kanssa vaikken tietenkään kaikista tykkää. Olen itse hyvin joustava, kiltti ja sopeutuva (alistuva) joten lähtökohtaisesti pystyn kyllä olemaan asiallinen kaikkia kohtaan ja tarvittavan kanssakäymisen suorittamaan ongelmitta. Jos joku on mielestäni inhottava, idiotti tai muuten vaan hankala, pidän turpani kiinni ja pysyttelen "suojassa". 

On tietenkin ollut yksittäisiä yksilöitä ja tilanteita, joissa toinen osapuoli on ollut kusipäinen minua kohtaan ja on tullut sen takia ongelmia. Muttei todellakaan ole mitään tietyn tyyppisiä ihmisiä joiden kanssa en voisi tulla toimeen. 

Vierailija
58/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä kateellisia ihmisiä, tai siedän mutta huonosti. Kateus on turhaa, ja vältän minkään asian hehkuttamista tällaisille ihmisille. 

Vierailija
59/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on töissä pari ihmistä, jotka eivät koskaan, siis KOSKAAN, osallistu mihinkään yhteisiin keskusteluihin. En tarkoita mitään juorukerhoja, mutta nämä pari ihmistä tuskin edes tervehtivät tai koskaan katsovat kenenkään suuntaan. Joo, tiedetään: Ujot on ujoja, mutta jossain nyt vaan menee se raja.

Jonkun pitää ne duunitkin hoitaa...

Vierailija
60/287 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka naurattaa toisia jonkun kustannuksella, loukkaamalla jotakuta muka vitsillä.

Ihmiset, jotka ei suvaitse erilaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän