Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset pariutuvat aina ylöspäin?

Vierailija
29.07.2025 |

Kokeillaas uudestaan kun edellinen ketju jostain syystä poistui.

Oletetaan nyt että nainen on 170cm, hän työskentelee sairaanhoitajana ja hän tienaa 4000e/kk. Nainen on 5/10 ulkonäöllisesti ja naisella on vähän ylipainoa eli ei mikään kovin kaunis nainen ole kyseessä.

Miksi siis tuollaiset naiset kelpuuttaa vain tälläisen miehen kumppaniksi? Miehen tulee olla vähintään 180cm, miehen tulee olla vähintään insinööri, miehen tulee tienata vähintään 5000e/kk ja miehen tulee olla atleettinen komistus.

Miksi siis naiset etsivät aina itseään parempaa eikä naisille käy tasoisensa mies saatika alempaa tasoa oleva mies?

Kommentit (143)

Vierailija
1/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite pariudut. En jaksa lukea.

Vierailija
2/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska naiset yliarvioivat tasonsa radikaalisesti yläkanttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tee. Minusta kiinnostuvat minua pidemmät naiset ja enemmän tienaavat. Kun kysyn aiheesta, he vastaavat ettei se haittaa mitään, muut asiat merkitsevät enemmän kuten sisin. Näin vaikka kuinka paljon mätsejä tinderissä.

Vierailija
4/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Pariudu. Nykyään naisia enemmän korkeakoulututkintolla kuin miehiä.

Vierailija
5/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehilläkin kriteerit.

Vierailija
6/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naiset haluaa parhaat mahdolliset geenit jälkikasvulleen. Se on luonto, joka tähän ohjaa.

Vierailija
7/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyyhän sen miehen jotain tuoda pöytään. Jestas. 

Vierailija
8/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmiannettu ínçel ketju

Vierailija
9/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset haluaa parempaa AP siis ilman naista! Asia selvä ! 

Vierailija
10/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen yleistys. Ensinnäkin moni pariutuu jo melko nuorena kaltaisensa kanssa. Siksi toisekseen akateemisista on suurin osa naisia. 

Minunkin vaimoni on koulutetumpi ja varakkaampi kuin minä, enkä suinkaan ole kaveripiirini ainoa. Enkä usko ulkonäöltänikään olevani parempi kuin vaimoni. 

Vierailija
11/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutetut naiset valittaa kun sopivia kumppaneita ei ole ja amistason miehet harmittelee kun eivät kelpaa naisille.

Vierailija
12/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo, tuon jankkaamisen ja ideologiasi vuoksi tulet olemaan sinkku vielä pitkään

Vierailija
13/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halutaan parhaat mahdolliset eväät jälkikasvulle, siihen on syy miksi luonnossa pariutuvat vain parhaat. Parisuhde ja seksi eivät ole mitään ihmisoikeuksia.

Vierailija
14/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska naiset haluaa parhaat mahdolliset geenit jälkikasvulleen. Se on luonto, joka tähän ohjaa.

Tämä. Plus että miehen tulee kyetä suojelemaan poikasiaan. Tässä sivilisaatiossa se tarkoittaa juurikin taloudellisuutta. Eikä pituudesta ja lihaksistakaan haittaa ole. 

Vierailija
15/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai jokainen ottaa parhaan mahdollisen saatavilla olevan. Etkö itsekin tekisi niin. Tosin kaikki tuollaiset kuvailemasi naiset eivät löydä tuollaista miestä. 

Vierailija
16/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen sitä miksi miehet usein pariutuu alaspäin? Eivätkö he saa parempaa?

Ilmeisesti eivät. Miehet ei kai pysty pitäämään minkäänlaista tasoa. Pakko ottaa se nainen, jolle sattuvat kelpaaamaan. Se ei liene naisten vika.

Vierailija
17/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpö höpö aloitus. Naiset on mm. paljon miehiä useammin korkeasti kouluttautuneita.

Itsekin pariuduin alaspäin, jos niin haluaa joku ajatella :D Olen korkeakoulut käynyt ja hyvin toimeentuleva. Miehellä amiskoulutus ja ns. duunariammatti. Ohan kuin tuollaisella asialla olisi väliä rakkaudessa. Ahkera ja fiksu on ahkera ja fiksu duunarina tai korkeassa virassa. 

Vierailija
18/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutetut naiset valittaa kun sopivia kumppaneita ei ole ja amistason miehet harmittelee kun eivät kelpaa naisille.

Miksi sitten minusta amis on kovin kiinnostunut hyvinkoulutettu pankin neiti? Olisikohan sosiaaliset taidot olla mieleen?

Vierailija
19/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja muutama ystäväni pariuduimme alaspäin. Tunnistimme potentiaalin ja kunnianhimon.

Miehelläni oli pienemmät tulot, ei omaisuutta eikä varallisuutta kuten minulla. Nyt 30v myöhemmin mieheni  on ollut jo pitkään johtavassa asemassa, tulot kivasti yli 100ke/v ja yhdessä omaisuuskin on karttunut. Täydellinen isä ja aviomies, mun bestis. Tuossa tuo lomallaan remontoi kakkoskodin kesäkeittiötä. 

Vierailija
20/143 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmiannettu ínçel ketju

Minun mielestä miesten tasa-arvosta pitäisi voida keskustella ilman haukkumista ja ingnooraamista. Tasa-arvon pitäisi kuulua myös miehille.