Miksei miehet halua naista jolla on lapsia?
Eikö heistä ole miestä kantamaan vastuuta ja olla isä?
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille "muiden miesten siemensyöksyjen" kammoksujille, kumman naisen sisälle luulette käyneen enemmän peniksiä (useampien miesten)
Nuoren sinkkunaisen
Nuoren yh-äidin
eli jos se pimpulin koskemattomuus on teille tärkeää, niin...
M45
Kyllä se nuori yh-äiti voi hyvinkin olla myös koko kylän polkupyörä. Ja todennäköisesti onkin.
Ja sinäkin voit olla ennakkoluuloinen idiootti ja näköjään oletkin.
M45
Vierailija kirjoitti:
On tainnut muutaman palstalaisen mies lähteä yh:n matkaan. Muuta järkevää selitystä en vihamielisyydelle yksinhuoltajia kohtaan keksi.
Plus miesasiamiehet joiden mukaan nainen on joko hyväksikäyttänyt pahaa aavistamatonta herttaista miestä lapset saadakseen, sitten kohdellut kuin tiskirättiä ja lähtenyt paremmilla apajille- tai antanut jännämiehen tehdä kaikki maailman temput ja nyt vaanii samaista lajia pahaa aavistamatonta miestä. Nämä ovat ainoat selitykset yh:n olemassaololle.
Miksi naiset eivät halua työtöntä miestä, tai peräkammarinpoikaa?
Rahan- ja statuksenahneuksissaan.
Lapset voivat olla aika rasittavia, ja luulen, että vanhemmat yleensä sietävät sitä juuri siksi, että kyseessä on omat geenit ja niiden jatkaminen. Vieraan miehen kanssa näin ei ole.
Pimpero kastuu vain jännästä, rahasta tai vallasta. Kunnollisen tavallisen miehen ottaminen on aina järkivalinta, jossa pimperoa ei kuunnella. Kun tarvitaan vaikkapa kulujen jakajaa joksikin aikaa.
Niin, ole huoleti todellakin. Ne kunnon miehet ketkä eivät ajattele sairaalla tavalla lapsestasi eivät pyöri täällä vauvapalstalla todellakaan! Vaikutat hienolta ihmiseltä ja äidiltä. Löydät taatusti arvoisesi kumppanin. Itse olin aikoinaan 21v kahden lapsen yh. Tapasin miehen joka halusi "koko paketin". Nykyään olemme kuin ydinperhe, lapset teinejä ja mies vallan oiva isäpuoli. On kuskannut hoitoon, lääkäriin, kouluun sateella, laittanut sapuskaa ja rempannut lasten huoneet yms. yms. Kertaakaan pyytämättä. Ei varmasti ajattele että puolet perheestämme on jonkun toisen miehen orgasmeja. Ja lapseni olivat alle 1v ja 2v kun tapasimme. No meitä varmaan "auttanut" kun lasten isästä ei juuri kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näille "muiden miesten siemensyöksyjen" kammoksujille, kumman naisen sisälle luulette käyneen enemmän peniksiä (useampien miesten)
Nuoren sinkkunaisen
Nuoren yh-äidin
M45
Kyllä se nuori yh-äiti voi hyvinkin olla myös koko kylän polkupyörä. Ja todennäköisesti onkin.
Jos vapaa nainen nauttii seksistä niin se on polkupyörä? Tuliko mieleen, että ne kylän pyöräilijät saattaa olla huonoja siihen hommaan? Jos olisin nainen niin kyllä muakin vituttais polkea semmoisessa seurassa, missä käsitys pyöräilystä on kaksi polkaisua ja hiki otsassa jätkien kanssa saunaan kehumaan, miten päivän kuntoilut on suoritettu
Kylläpä oli mieltä ylentävä keskustelu näin 22-vuotiaana pienen pojan äitinä ja totaalisena yksinhuoltaja :D
Täytyy kyllä myöntää, että itsekin olen varsinkin aikasemmin kovasti miettinyt asiaa ja ihan ahdistunutkin ajatuksesta, että löydänkö ikinä miestä itselleni. Ja ennen kaikkea sellaista miestä, jolle lapseni ei olisi vain taakka ja välttämätön paha, vaan voisi aidosti rakastaa häntäkin (lapselleni ei siis ole ollenkaan oikeata isää). Olen nyt kuitenkin yrittänyt keskittää energiani muihin asioihin kuten nauttia pojastani ja aivan meidän kahden keskeisestä ajasta (kerranhan hän vain on pieni!), suorittaa opintojani yliopistossa, harrastaa mieluisia asioita, sisustaa kivaa kotiamme ja sen sellaista. Yritän siis rakentaa elämästäni sellaista, että pärjään ja nautin siitä yksinkin sinkkuna ja jos joku kiva mies vielä joskus putkahtaa elämäämme niin se on vaan pelkkää plussaa sitten ;)
Höpsis. Uusperheitä on TOSI paljon. Asutaan hyvällä omakotitaloalueella, ja monet erottuaan perustavat uusperheen. Siinä saattaa olla yhteensä 5-6 lasta. Toisella kaksi, toisella kolme ennestään ja sitten vielä yksi yhteinen.
Ap, se että lapsi on päihdemiehen kanssa tehty ei ole mikään este millekään. Nimittäin, ne päihdemiehet ei usein paljoa jälkikasvunsa perään kysele. Joten uusi mies voi suhtautua lapseen ilman menneisyyden painolastia (sun exää). Siitä voi tulla ihan hyväkin juttu. Miten nämä vastaajat voi olla näin ilkeitä ja tyhmiä. Tiedän muutamia joilla on ollut kaksi tai kolmekin lasta kun uusi mies on löytynyt. Joten miten yksi lapsi voi olla niin ylivoimainen este? Eihän se ole.
Vierailija kirjoitti:
Pimpero kastuu vain jännästä, rahasta tai vallasta. Kunnollisen tavallisen miehen ottaminen on aina järkivalinta, jossa pimperoa ei kuunnella. Kun tarvitaan vaikkapa kulujen jakajaa joksikin aikaa.
Ja sitten kun pimperon kutsu käy ylivoimaiseksi, niin lähdetään taas. Kokonaan pimperoa ei voi tukahduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kakakrat eivät ole omia, joten miksi alkaa isukiksi, lapsenvahdiksi ja lompakoksi muiden kakaroille?
Nainen ei ole vaimomatskua, jos edellinenkin on kelvottomaksi tavaran todennut.
Meneppäs pikkupippeli nukkumaan, sillä ei tyydytetä yhtään ketään. Ei varsinkaan sun taidoilla.
Jaa-a, miesten puolesta en voi vastata. Mutta ei minuakaan kiihota ajatus siitä että miehellä olisi lapsia. Ei minulla lapsia kohtaan mitään ole. Ei vaan ole halua käydä kenenkään "äitipuoleksi". Sitä olis aina ulkopuolinen, eikä mitään sananvaltaa mihinkään. Ja kyllähän minä sen ymmärrän täysin, että sen oman lapsen pitää tulla elämässä ensimmäiseksi, oli sitten mies tai nainen... Mutta kun itse voi päättää, niin siihen ruljanssiin en halua itse lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Nuoren sinkkunaisen
Nuoren yh-äidin
M45
Ihan sama montako siemensyöksyä sinne puolisoni pimppaan on vierailta miehiltä lentänyt, kunhan niiden vieraiden miesten siemensyöksyt ei pyöri jaloissa kaikki päivät häiriköimässä. Ymmärrätkö? Juttu ei ole se koskemattomuus vaan se, ettei vieraan miehen kävelevät orgasmit ulvo mun aamiaispöydässä. Jos siellä siemensyöksyn todistettuja tuloksia pyörii, niin paras olla omia.
Vai miltä susta tuntuisi. Jos 50 kertaa päivässä sun puolisosi pitäisi mennä puuhastelemaan eksän kanssa kuvattujen panokuvien kanssa?
Just ootte menossa petiin pussaillen, kun pitääkin mennä toiseen huoneeseen pariksi tunniksi sivelemään eksän kanssa otettuja panokuvia.
Koska nuo lapsethan on just se ärsyttävä muistutus naisen eksän mälleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kakakrat eivät ole omia, joten miksi alkaa isukiksi, lapsenvahdiksi ja lompakoksi muiden kakaroille?
Nainen ei ole vaimomatskua, jos edellinenkin on kelvottomaksi tavaran todennut.
Meneppäs pikkupippeli nukkumaan, sillä ei tyydytetä yhtään ketään. Ei varsinkaan sun taidoilla.
Palstamamman "keskustelutaidot" kiteytettynä.
Miksi kukaan haluaisi epäkuranttia tavaraa, joka on miltei järjestään itse syyllinen omaan ahdinkoonsa?
Sama kuin narkkari itkisi miksi kukaan ei halua narkkia puolisokseen?
Todennäköisin syy eroon on naisen oma käytös, nalkutus ja pihtaus , sekä loisiminen.
Siinä jo tarpeeksi syitä vältellä yyhoita.
Miettikää naiset kaksi kertaa kenelle niitä kakaroita puskette, ja katsokaa sinne peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren sinkkunaisen
Nuoren yh-äidin
M45
Ihan sama montako siemensyöksyä sinne puolisoni pimppaan on vierailta miehiltä lentänyt, kunhan niiden vieraiden miesten siemensyöksyt ei pyöri jaloissa kaikki päivät häiriköimässä. Ymmärrätkö? Juttu ei ole se koskemattomuus vaan se, ettei vieraan miehen kävelevät orgasmit ulvo mun aamiaispöydässä. Jos siellä siemensyöksyn todistettuja tuloksia pyörii, niin paras olla omia.
Vai miltä susta tuntuisi. Jos 50 kertaa päivässä sun puolisosi pitäisi mennä puuhastelemaan eksän kanssa kuvattujen panokuvien kanssa?
Just ootte menossa petiin pussaillen, kun pitääkin mennä toiseen huoneeseen pariksi tunniksi sivelemään eksän kanssa otettuja panokuvia.Koska nuo lapsethan on just se ärsyttävä muistutus naisen eksän mälleistä.
Oletko sinä muisto isäsi mälleistä? Äitisi oman isänsä?
Olisiko niin että lapsetkin on kuitenkin ihmisiä, ihan kokonaisia omine toiveineen ja haluineen vaikkakin vielä siinä vaiheessa vanhemmastaan riippuvaisia.
Jos ajatuksenkulku on tuo, luulen että ne lapset ja oikea elämä kasvattaisivat ihan sinuakin.
Nuorena naisena ajattelin, etten ottaisi miestä jolla on lapsia. Löysin miehen, tuli lapsi, tuli ero. Kuitenkin, aina on silloin tällöin jonkunlaista vientiä ollut. Lopulta löysin hyvän miehen. Häntä ei haitannut lapsi, vaikka hänellä ei ole omia. Suhtautuu mukavasti. En vaadi häntä mikään isä olemaan, mutta inhimillinen. Vuosia jo mennyt näin. Hän ei myöskään elätä minua. Eikä näe mitään käveleviä siittiöitä silmissään. :D
Ihan kauheata tekstiä täällä! o_O Tod.näk. monikaan normaali mies ei mitään vauvapalstoja seuraile.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
vauva.fi on ihan väärä paikka jakaa murheitaan, ns. normaalit ja kunnolliset ja fiksut miehet ovat muualla kuin täällä. Olet ap vielä nuori ja ehdit tavata monia potentiaalisia elämänkumppaneita. Sivuuta nämä ivalliset ja inhottavat kommentit mitä täällä on heitelty niskaasi. Siellä takana on luultavasti elämäänsä tyytymättömiä ihmisiä joilla ei käy flaksi edes ilman lapsia. Yleensä kumppani valitaan sen perusteella mitä hän itse on, ihmisenä, ja millainen persoona. Fiksu mies hyväksyy myös sen lapsen jos pitää sinusta. Tyhmää ei kannata ottaakaan vain siksi että olisi mies. Pidä oma rima korkealla jo lasta suojellaksesi. Omassa ikäluokassasi ei ehkä olekaan vielä monia jotka olisivat valmiit vastuuseen ja uusperhe-elämään mutta ehdit hyvin löytää miehen sitten myöhemminkin.
Epävarmuus pelottaa...nainen joka on jättänyt jo miehensä tekee sen uudelleenkin.
Vierailija kirjoitti:
vauva.fi on ihan väärä paikka jakaa murheitaan, ns. normaalit ja kunnolliset ja fiksut miehet ovat muualla kuin täällä. Olet ap vielä nuori ja ehdit tavata monia potentiaalisia elämänkumppaneita. Sivuuta nämä ivalliset ja inhottavat kommentit mitä täällä on heitelty niskaasi. Siellä takana on luultavasti elämäänsä tyytymättömiä ihmisiä joilla ei käy flaksi edes ilman lapsia. Yleensä kumppani valitaan sen perusteella mitä hän itse on, ihmisenä, ja millainen persoona. Fiksu mies hyväksyy myös sen lapsen jos pitää sinusta. Tyhmää ei kannata ottaakaan vain siksi että olisi mies. Pidä oma rima korkealla jo lasta suojellaksesi. Omassa ikäluokassasi ei ehkä olekaan vielä monia jotka olisivat valmiit vastuuseen ja uusperhe-elämään mutta ehdit hyvin löytää miehen sitten myöhemminkin.
Toki fiksu mies hyväksyy ja on mukava lapselle. Mutta monet tässä ketjussa ovat halunneet lapselleen "isän" uudesta poikaystävästään. Minusta outo ajattelumalli. Entäs jos suhteet aina katkeavat jostain syystä niin lapsella voi olla lähemmäs kymmenen "isää" . se ei sekoitakan lapsen elämää :D