Edullisia tuotesuosituksia. Tehdään ketju!
En oikein ikinä käy s-marketissa paitsi jatkossa aina haen ainakin nämä: kik-herneet (ei kypsennetty) 1.79€ 400g
Reissumies 12kpl 1.49€
Parsakaali 0.49€ (pakaste)
Afrika tummapaahto 3.99€!!!!
Siis miten voi olla noin halpoja ja varsinkin tuo kahvi on oikeasti hyvää! Juon normaalisti kharismaa niin ei kyllä häviä.
Kommentit (18)
Tomaattimurskaa ollut helposti n 35c purkki minkä hinnan soisin jatkuvan. K-menua ja mikähän tuo olisi Prismassa..
Vierailija kirjoitti:
Xtran halpa ketsuppi on hyvää.
Sokeri on hyvää, sitähän siinä eniten taitaa olla.
Xtra hunaja, 650g hieman alle 4euroa.
Pisara tervashampoo 1.59€. Iso pullo ja paremman oloista kuin hieno suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Xtran halpa ketsuppi on hyvää.
Sokeri on hyvää, sitähän siinä eniten taitaa olla.
Tomaattisose 45 % (tomaatti: eu ja muu kuin eu (Espanja ja/tai Kiina)), vesi, inverttisokerisiirappi, sokeri, muunnettu perunatärkkelys, suola, happamuudensäätöaineet (E260, E330), säilöntäaineet (E202, E211), luontainen aromi.
Pitäisi kieltää jollain lailla tuollainen kiinalaisista tomaateista valmistettu vesilitku.
Täältä tulee tuotesuositus huokeaan kymmenen euron hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Pisara tervashampoo 1.59€. Iso pullo ja paremman oloista kuin hieno suomalainen.
Onhan se parempaa, kun tuo Pisara sisältää oikeasti tervaa, toisin kuin EHS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisara tervashampoo 1.59€. Iso pullo ja paremman oloista kuin hieno suomalainen.
Onhan se parempaa, kun tuo Pisara sisältää oikeasti tervaa, toisin kuin EHS.
Oho wau. On kyllä ällistyttävän halpa mutta laadukas.
Lidlistä todella iso purnukka maustekurkkuviipaleita alle kaksi euroa, ja ne ovat vielä hyviäkin.
Kilon purkki ketsuppia 73 senttiä, oikein hyvää sekin.
Xtra nakit ja xtra perna salaatti
Kotimaista Maksamakkara 200 g (HK) n.0,90 € 4,50 €/kg
HK Herkkumaksamakkara 500 g n.2,59 € 5,18 €/kg, sama HK Herkkumaksamakkara 300 g n.2,47 € 8,23 €/kg
Vierailija kirjoitti:
Xtra nakit ja xtra perna salaatti
perunasalaatti
Tokmannilta tänään kotikulta-pyyhkeitä halvalla.
Prismasta saa hävikkiheviä aamuisin 0,65€/kilo. Ei paha. Viimeeksi sain avokaadoja tuohon hintaan ison pussillisen. Olivat juuri sopivan kypsiä, vain kuoren väri oli tummempi.
Xtran halpa ketsuppi on hyvää.