Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miehet halua naista jolla on lapsia?

Vierailija
27.07.2016 |

Eikö heistä ole miestä kantamaan vastuuta ja olla isä?

Kommentit (249)

Vierailija
61/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa naisen, jolla on lapsia ennestään, mutta sillä ehdolla, että tehdään myös edes yksi yhteinen. Itselläni ei ole ainuttakaan, mutta tiedän, että voin saada.

Siihen en ala, että ryhtyisin pelkästään isähahmoksi vieraan miehen siittämille lapsille. Näitä lapsia täytyisi tietenkin kohdella ihan samalla tavalla kuin omia, mutta jos nainen päättäisi erota, kaikki työ suhteiden rakentamiseksi menisi hukkaan. Liikaa riskejä.

M39

Vierailija
62/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sihisevät aaveemammat. Haluaisitteko te ihan oikeasti, että teidän poikanne 18+ ottaisi tyttöystäväksi/avopuolisoksi/vaimoksi tuon 21v. Tytön, jolla on lapsi väkivaltaisen narkkarin kanssa?

Vai olisiko kiva, että poikanne voisi yhdessä kasvaa aikuiseksi jonkun kivan lapsettoman likan kanssa ja perustaa ydinperheen joku päivä?

Toivon että en ikinä tapaa poikaa jolla noin hirveä äiti! :(

Saitko itsellesi nyt hyvän mielen? Mitä jos poikasi saa lapsen tytön kanssa joka alkaa käyttämään huumeita ja hakkaa poikasi sairaalaan ja jättää heidät?

Toivotko hänelle ja lapsenlapsellesi ettei enää koskaan tapaa ketään tyttöä?

Hirveä äiti? Koska toivon lapselleni onnellista ydinperhettä tai edes mahdollisuutta siihen? Sensijaan, että löisi heti kotoa muuttaessaan hynttyyt yhteen, jonkun narkkarin eksän ja lapsen kanssa?

Tuskin kukaan äiti toivoo, että poikansa lentää pesästä suoraan jonkun narkkarin siittämän muksun ja yh äitinsä luo. Älä ole tekopyhä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi haluta? En haluaisi minäkään miehenä. Haluaisin oman perheen, en muiden lapsia. Siitä seuraa aina ongelmia, kun exät ja exän sukulaiset ovat kuvioissa. Olen kuitenkin 42-vuotias nainenb jolla on täysi-ikäinen, muualla jo asuva lapsi. En itsekään huolisi enää pikkulasten isää vaan sellaisen, jolla ei ole lapsia tai jonka lapset ovat niin isoja, että asuvat jo omillaan. Tosin sisäistän myös sen, ettei lapsista pääse ikinä "eroon" täysi-ikäisyydenkään jälkeen. He ovat aina olemassa ja vierailemassa, joskus jopa asumassa. Mikäs sen mukavampaa.

Vierailija
64/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 21v yh. Mulla pyörii nää ajatukset kaiken aikaa päässä mitä täällä lukee

"Kuka haluaa toisen miehen äpärän"

"Kuka haluaa käytetyn naisen jonka edellinen mies on todennut huonoksi"

Mun lapsen isä jäi yhtäkkiä koukkuun huumeisiin, hakkasi mut pahasti ja petti. Nyt oon lapsen kanssa yksin ja mietin päivittäin että miksi näin kävi. Kukaan ei enää halua mua ja lapseni on miesten mielestä toisen miehen äpärä..

Oon stressannut asiaa niin paljon että mielenterveys kohta menee. Mitä sanon lapselleni, mun tosi suloiselle sinisilmälle että sun isä ei tykännyt susta eikä sulla tuu olemaan koskaan isän korviketta koska oikea isäsi nyt päätti vaan hylätä ja muistakin miehistä olet äpärä?

Ootteko miehet oikeasti tota mieltä ja tää ketju taas pilasi päiväni :( Onneksi ex menee tuolla onnellisena naiset perässä mutta minä olen alinta roskaa äpäräni kanssa.

Hei mietipä nyt vähän itsekin. Sun ikäisillä miehillä aika harvalla on vielä lapsia. Tuossa iässä miehillä on usein vasta armeija käyty ja opinnot kesken. Eletään parasta nuoruusaikaa ja tulevaisuus on vielä täynnä mahdollisuuksia. Ei välttämättä edes vielä tiedetä, halutaanko koskaan lapsia, mihin päin maailmaa asetutaan aloilleen ja milloin se tapahtuu. Parisuhteessakin halutaan ensimmäiset vuodet käyttää kahdestaan elämiseen, ystäväpariskuntien kanssa seurusteluun, harrastuksiin, festareilla käynteihin, mahdollisesti matkusteluun  ja koko lapsiasia tulee esille vasta myöhemmin. Moni mies haluaa olla mukana oman lapsensa synnytyksessä ja hoitaa lastaan heti alusta lähtien. 

Vaikka oletkin nuori, olet silti jo nk toisella kierroksella. Kokenut jo kaiken sen, mitä ikäisilläsi miehillä on vielä edessä. Sun ikäisesi miehet eivät halua vielä "ukkoutua", unohtaa kaikki tulevaisuudensuunnitelmansa ja ryhtyä aviomieheksi ja isäksi lapselle, joka ei edes ole oma. Jos olisit 10 vuotta vanhempi, voisi tilanne ollakin toinen ja voisit löytää mukavan miehen, joka itsekin on jo toisella kierroksella. Mun poikani on nyt 23 v eikä todellakaan pidä yksinhuoltajia roskasakkina eikä yksinhuoltajien lapsia äpärinä. Koska on itsekin yksinhuoltajan lapsi. Siitä huolimatta hänellä ei ole aikomustakaan perustaa perhettä vielä moneen vuoteen eikä varmaankaan alkaisi seurustelemaan nuoren naisen kanssa, jolla on jo lapsia. Kyllä hänkin mieluummin ydinperheen valitsee, vaikka äitinsä ja isänsä ovatkin aina tulleet hyvin toimeen keskenään erosta huolimatta eikä hän ole elänyt isätöntä lapsuutta. Jos joskus käy niin, että hän eroaa ja hänellä on silloin lapsia, en usko, etteikö hän silloin voisi alkaa suhteeseen jonkun yksinhuoltajaäidin kanssa. Mutta ei näin nuorena eikä silloin, jos hän ei itse ole vielä toisella kierroksella. 

Vierailija
65/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan sen jo lyhennekin kertoo "yh"

hyh yh

Vierailija
66/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan sen jo lyhennekin kertoo "yh"

hyh yh

Geez, open a windows

Vierailija
67/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku haluaisi jonkun toisen miehen tekemiä lapsia? Muistutukseksi siitä, että toinen mies on joskus paneskellut naistasi vai?

Vierailija
68/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sihisevät aaveemammat. Haluaisitteko te ihan oikeasti, että teidän poikanne 18+ ottaisi tyttöystäväksi/avopuolisoksi/vaimoksi tuon 21v. Tytön, jolla on lapsi väkivaltaisen narkkarin kanssa?

Vai olisiko kiva, että poikanne voisi yhdessä kasvaa aikuiseksi jonkun kivan lapsettoman likan kanssa ja perustaa ydinperheen joku päivä?

Saitko itsellesi nyt hyvän mielen? Mitä jos poikasi saa lapsen tytön kanssa joka alkaa käyttämään huumeita ja hakkaa poikasi sairaalaan ja jättää heidät?

Hirveä äiti? Koska toivon lapselleni onnellista ydinperhettä tai edes mahdollisuutta siihen? Sensijaan, että löisi heti kotoa muuttaessaan hynttyyt yhteen, jonkun narkkarin eksän ja lapsen kanssa?

Tuskin kukaan äiti toivoo, että poikansa lentää pesästä suoraan jonkun narkkarin siittämän muksun ja yh äitinsä luo. Älä ole tekopyhä!

Jonkun narkkarin exä? Tekeekö se musta tai lapsesta huonompia koska ex alkoi yhtäkkiä käyttämään huumeita? Eli mun lapsi on vaan joku narkkarin siittämä muksu koska sen isä sekosi huumeisiin? Toivottavasti tulet itse sieltä kuplasta pois ja tajuat että elämä ei ole mustavalkoista tai lapsesta sen huonompi jos sen isä olisi vaikka murhaaja. Kyllä on pakko sanoa että oon sanaton ja toivon todella että en kohtaa tuollaisia ihmisiä elämässäni kuin sinä

Vierailija
69/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mitään sitä yh-äitiä vastaan. En vain halua seurustella hänen kanssaan, koska hänellä on lapsia, ja minun elämäntapaani lapset kuuluvat vain päivätyöni osalta.

Vierailija
70/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se mietityttää jos jollain on kahdelle tai useammalle miehelle lapsia että sattuuko taas uuden miehen kanssa "vahinko". Ei kaikki tykkää elättää toisen miehen lapsia, vaan haluaisi ehkä omia lapsia.

Vierailija
71/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaisi jonkun toisen miehen tekemiä lapsia? Muistutukseksi siitä, että toinen mies on joskus paneskellut naistasi vai?

Tällainen huutelu (joka on provoilua) on ilkeää, kun joku jo valmiiksi kamppailee asian kanssa. Huuteletko kadullakin kaikille, joilla menee huonosti? Missä empatia, käytöstavat?

Varsinkin kun edustat vain osaa miehistä, etkä suinkaan kaikkia.

Aika moni mies olisi valmis suhteeseen kauniin, huomaavaisen, kivan nuoren naisen ja hänen pienen lapsensa kanssa.

mies

Vierailija
72/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun narkkarin exä? Tekeekö se musta tai lapsesta huonompia koska ex alkoi yhtäkkiä käyttämään huumeita? Eli mun lapsi on vaan joku narkkarin siittämä muksu koska sen isä sekosi huumeisiin? Toivottavasti tulet itse sieltä kuplasta pois ja tajuat että elämä ei ole mustavalkoista tai lapsesta sen huonompi jos sen isä olisi vaikka murhaaja. Kyllä on pakko sanoa että oon sanaton ja toivon todella että en kohtaa tuollaisia ihmisiä elämässäni kuin sinä

En ole tuo,  jolle kommentoit, mutta vastaan silti. Ei, se ei tee sinusta tai lapsestasi ihmisinä yhtään huonompaa. Mutta valitettava tosiasia on, että teidän kanssanne elämiseen liittyy sellaisia riski- ja vaaratekijöitä, joita ei normaalissa perheessä - varsinkaan lapsiperheessä - ole. Koska lapsesi isä on huumeidenkäyttäjä, on aivan milloin tahansa mahdollista, että exäsi ilmaantuu huumehuuruissaan joko yksin tai kavereidensa kanssa oven taakse. Sellainen nyt vaan ei kuulu kenenkään miehen eikä yleensä kenenkään naisenkaan toiveisiin. 

Vierailija
73/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minulla on sellainen tilanne että en vain pysty suhteeseen sellaisen naisen kanssa, jonka lapsi luku on täynnä (koska teoreettisella tasolla haluaisin oman lapsen). En halua ajautua tai edes ajatella sellaista mahdollisuutta, jossa esim. riidellessä nainen käyttäisi aseena tuota minun lapsettomuutta minua vastaan. Oma lapsettomuus on näin keski-iällä sellainen kipupiste että hajoaisin tyystin siihen kajoamisesta. Kykenen siis tekemään lapsia mutta minulla on suuri mahdollisuus että lapsesta ei tule täysin "normaali". Enkä siksi osaa sanoa haluanko lapsia. Eli siis sinänsä se että naisella on lapsia ei ole este mutta se on että ei halua juuri minun kanssani niitä lapsia.

Vierailija
74/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti? Saanko kysyä millainen ihminen siellä ruudun takana on? Saitko paremman mielen itsellesi nyt? Et ole itse tainnut löytää miestä joka huolisi sinua ja näin et ole saanut lasta. Muuta syytä en keksi että kukaan voisi kirjoittaa _mitään_ näin ilkeää toiselle ihmiselle. Aivan ala-arvoinen kommentti, ainut tarkoitus saada nuori ihminen vihaamaan itseään ja lastaan. Huh! Toivon todella että tämä tyttö ei tapaa elämässään noin täysin ala-arvoista ihmisroskaa.

Älä nyt jeesustele siellä. Juuri noin suurin osa vanhemmista ajattelee, sillä vanhempien vaistoon kuuluu toivoa omalle lapselleen parasta.

Vierailija
75/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille "muiden miesten siemensyöksyjen" kammoksujille, kumman naisen sisälle luulette käyneen enemmän peniksiä (useampien miesten)

Nuoren sinkkunaisen

Nuoren yh-äidin

eli jos se pimpulin koskemattomuus on teille tärkeää, niin...

M45

Vierailija
76/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olis ihan ok mutta se elämäni kapellimetarina häärivä mummiäs ei oikein nappaa ;-)

Ja joka mutkassa olisivat panollakin varmaan.

Vierailija
77/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan jutut eivät aina ihan kohtaa irl:n kanssa. Jäin itse kahden lapsen yh:ksi 25-vuotiaana. Jo silloin luin tältä palstalta juttuja, miten kukaan ei halua yh::tä ja jopa joku kaverini sanoi ettei kannata pitää rimaa kovin korkealla jne. Olinkin todella hämmentynyt, kun miehiä pyöri ympärillä, niin että sai hätistellä. Jos on kroppa kuosissa, niin miehiä ei tunnu kiinnostavan ne toisen miehen lapset. Ja ennenkuin kukaan ehtii sanomaan, että panoseuraa vaan kaipasivat, niin ei. Yksi mies kolahti (lapseton, ikäiseni) ja olemme olleet nyt yli 10 vuotta naimisissa. En tiedä oliko minulla tuuria vai mistä johtui, mutta komeita, ikäisiäni miehiä oli saatavilla ja ihan kahvilla ja lenkillä kävimme ja silti halusivat uudelleen tavata😊Uskoipa tätä joku tai ei, niin näin minulle kuitenkin kävi. Tsemppiä sinulle ap ja muillekin yh:lle!

Vierailija
78/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun lukeneena, jos poikani löytäisi noin vahvan tytön joka tuon kaiken jälkeen on pystynyt lapsensa hoitamaan vieläpä yksin niin olisin iki onnellinen tästä puolisoehdokkaasta!

Älä kuuntele noiden höpinöitä. Olen 100% että ovat lapsettomia joita kukaan ei ole huolinut ja siksi kirjoittavat jotain noin törkeää :)

Tsemppiä! Et todellakaan ole roskaa lapsesi kanssa vaan päin vastoin. Vanhempi lapseni on avioliitossa miehen kanssa joka on yh. Tosi lapsi on nyt heidän molempien. Tyttäreni adoptoi hänet :) Ensimmäinen lapsenlapseni

Vierailija
79/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän palstan jutut eivät aina ihan kohtaa irl:n kanssa. Jäin itse kahden lapsen yh:ksi 25-vuotiaana. Jo silloin luin tältä palstalta juttuja, miten kukaan ei halua yh::tä ja jopa joku kaverini sanoi ettei kannata pitää rimaa kovin korkealla jne. Olinkin todella hämmentynyt, kun miehiä pyöri ympärillä, niin että sai hätistellä. Jos on kroppa kuosissa, niin miehiä ei tunnu kiinnostavan ne toisen miehen lapset. Ja ennenkuin kukaan ehtii sanomaan, että panoseuraa vaan kaipasivat, niin ei. Yksi mies kolahti (lapseton, ikäiseni) ja olemme olleet nyt yli 10 vuotta naimisissa. En tiedä oliko minulla tuuria vai mistä johtui, mutta komeita, ikäisiäni miehiä oli saatavilla ja ihan kahvilla ja lenkillä kävimme ja silti halusivat uudelleen tavata😊Uskoipa tätä joku tai ei, niin näin minulle kuitenkin kävi. Tsemppiä sinulle ap ja muillekin yh:lle!

Ihana kuulla! Oon ollut tässä pari tuntia ihan itku kurkussa että pitäisikö edes ikinä haaveilla normaalista elämästä kumppani vierellä koska on vain "nistin ex lapsineen".. En ole uskonut että mitään sanat satuttaisivat noin kun nämä mutta kyllä.. siksi en ole edes eron jälkeen käynyt baareissa en missään.

Miten miehesi suhtautuu lapsiisi? Yhdellä ystävälläni on lapsi ja yhteinen lapsi nykyisensä kanssa ja ei kauheasti "ei omasta" lapsesta piittaa

Vierailija
80/249 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse lapseton ottaisi lapsia omaavan puolisokseen. Jokainen haluaa tietysti olla ensin vaan kahdestaa ja sittwn myöhemmin yhteiset lapset.

Lisäksi on ärsyttävää, että joku entinen mies, eli lasten isä, on loppuiän kiinteä osa vaimon elämää lasten kautta.