Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuririidat

Vierailija
27.07.2016 |

Onko teillä ollut ikinä riitaa, epäselviä tilanteita tai jopa tappeluita naapureidenne kanssa?

Itse asuin joskus erään ex-mieheni kanssa paritalossa, jossa meillä oli seinänaapurina vähän vanhempi naishenkilö. Hän valitti meistä useaan otteeseen vuokranantajallemme, kun emme luoneet yön aikana sataneita lumia heti aamulla pois omalta etupihaltamme (ei häirinnyt hänen elämäänsä mitenkään ja minä sekä mieheni emme kerenneet aamulla kyseistä toimintaa suorittaa). Joskus hän myös valitti vuokranantajallemme, että olimme luoneet lumen väärin (lumikasat väärissä paikoissa/liian korkeita/hänen puolellaan/epäsiistiä ja huolimatonta jälkeä). Tämä naishenkilö ei missään vaiheessa maininnut näistä asioista kasvotusten minulle tai miehelleni, sähisi meistä pahaa selän takana.

Lisäyksenä vielä, että olimme rauhallisia asukkaita ja pidimme hyvää huolta asunnostamme. Vuokranantaja ei välittänyt onneksi naisen valituksista, ja nainen oli tehnyt edellisille asukkaille samoin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivari tai paritalo on vihoviimeinen asumismuoto, yhdistää ok-talon ja kerrostalon huonot puolet.

Vierailija
2/3 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rivari tai paritalo on vihoviimeinen asumismuoto, yhdistää ok-talon ja kerrostalon huonot puolet.

Yhdistää kyllä myös ne hyvät puoletkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun keskikokoisen koirani kanssa tilavassa kerrostaloasunnossa ensimmäisessä kerroksessa. Olen joutunut koirani kanssa suoraan yläpuolellani asuvan vanhemman "herrasmiehen" silmätikuksi. Hän puhuu minusta pahaa muille asukkaille ja valehtelee sen minkä kerkeää. Olen myös hänen kertomansa mukaan jopa meinannut käydä koirineni hänen kimppuunsa. Hän käy useasti katsomassa mitä roskia juuri vein roskikseen. Tiputtelee parvekkeeltaan minun parvekkeelle ja sen välittömään läheisyyteen kaikenlaista pienempää roskaa. Joskus olen saaut keitontähteet parvekkeelleni. Käy kurkkimassa postiluukusta sisälle asuntooni, jos olen unohtanut laittaa välioven kiinni ja silloin tällöin saan häneltä valituslappusia liittyen koiraani. Epäilen vahvasti, että hän myös varastaa parvekkeeltani tavaroitani. Olen nähnyt hänen parvekkeellaan tismalleen samanlaisia ruukkuja, jotka minulta jokin aika sitten mystisesti hävisi... Kerran parvekkeelleni oli kaadettu maitoa ja tiedätte kyllä ketä epäilen siitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi