Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen tekee aloitteen niin juttu lopahtaa, mistä johtuu?

Vierailija
27.07.2016 |

Täälläkin aina toitetaan, että naisten pitäisi rohkeammin tehdä aloitteita. No aina kun olen itse tehnyt aloitteen, niin juttu lopahtaa heti alkuunsa tai johtaa vain jonkinlaiseen panokaveruuteen. Esimerkiksi tinderissä keskustelut kestävät paljon lyhyemmän aikaa, jos olen itse se joka tekee ensimmäisen keskustelunaloituksen. Silloin taas jos mies tekee aloitteen, niin hän on aktiivinen keskustelija ja juttu jatkuu paljon pidempään ja johtaa usein myös tapaamiseen. Itseni tekemät aloitteet taas eivät ole tainneet johtaa tapaamiseen kertaakaan, mies vaan katoaa linjoilta. Nyt kun mietin niin kaikki parisuhteenikin ovat alkaneet niin, että ensin mies on ollut minusta kiinnostunut, sitten mies on liehitellyt ja jossain vaiheessa olen itsekin huomannut että tuo mies on kiinnostava. Tai sitten kiinnostus on syttynyt molemmilla täsmälleen samaan aikaan. Koskaan ei ole mitään kunnollista juttua tullut jos olen itse kiinnostunut ensin tai itse ollut ensin aloitteellinen.

Onko muilla samoja kokemuksia? Palstan kyökkipsykologit, auttakaa! En halua olla koko loppuelämääni sinkku, mutta ikäluokassani sinkkumiehet ovat hyvin vähissä. Pitäisi siis jotenkin olla löydettävissä jotta mies voisi ensin kiinnostua minusta, mutta en viihdy esimerkiksi yökerhoissa lainkaan.

Kommentit (294)

Vierailija
221/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aloitteen tekijä saa enemmän pakkeja. Kun tekee aloitteen on jo itse jollain tasolla kiinnostunut siinä missä kohteella ei ole minkäänlaista mielipidettä. Ja panosuhteita tulee, koska miehet nussii melkein mitä tahansa, mutta seurustelee vain omasta mielestä hyvän naisen kanssa.

Kun vaan oppisi erottamaan ne miehet, jotka haluavat vain seksiseuraa. En halua olla kenellekään yksi monista. Vaan haluan olla se ainut.

Ap

Ei miehilläkään ole oikeutta olla se ainut. Sitä huutokonsertin määrää, jos mies haluaa naisen, joka ei ole jakanut ympäri kyliä.

Kuka huutaa? Kuka sinulle on huutanut?? Itse olen sitä mieltä, että jokaisella on oikeus hakea juuri sellaista kumppania kuin haluaa. Mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa kokee joutuvansa tyytymään johonkin.

Samaa mieltä. Mielummin niin, että on sellaisen henkilön kanssa suhteessa jonka kanssa oikeasti haluaa olla kuin että ottaa vaan jonkun jonka sattuu saamaan. Ja silloin pitää hyväksyä vaan se fakta, että kaikille ei välttämättä löydy kumppania. Niin katkeralle kun se äkkiseltään tuntuukin.

Ap

Katkeraa juu. En tule koskaan saamaan sellaista, kenet haluaisin. Jos parisuhteen haluan, niin viime aikaisten kokemusten perusteella pitää vaan tyytyä johonkin. No katsellaan vielä pari vuotta ja sitten otetaan se mitä saadaan...

Tsemppiä muuten sen uuden treffikumppanin kanssa!

Vierailija
222/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa olla aina saalistaja.✌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
224/294 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Vierailija
225/294 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen törmännyt tähän ongelmaan seurustelusuhteissa. Minulla ei ole sinänsä ollut ongelmaa saada miehiä kiinnostumaan itsestäni, jopa ihastumaan itseeni, mutta monta kertaa on käynyt niin, että sitten kun tunnetaan jo aika hyvin, niin jos alan itse tehdä mitään aloitteita, toiselle iskee joku pakokauhu ja alkaa peruuttaa suhteesta. Eikä ne aloitteet ole tyyliä että koska on häät, vaan ihan sitä että vaihteeksi minä ehdotan milloin tavataan tai mitä tehtäisiin viikonloppuna. Monelle miehelle naisen pienikin aloitteellisuus jopa jo vakiintuneessa suhteessa tuntuu aiheuttavan voimakasta ahdistusta ja pakokauhua, mitä en käsitä.

Vierailija
226/294 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on, etten tule saamaan koskaan aloitetta naiselta.

Vierailija
227/294 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kavahtavat minussa varmaankin sitä, kun olen siro ja pieni ja naisellinen. Luonteeni on kuitenkin aika vahva ja olen suorasukainen. Ehkei look ja luonne kohtaa.

Vierailija
228/294 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle äskettäin yksi mies sanoi, että hän haluaa huolehtia naisestaan. Ihanne on ollut nuoresta saakka pitkä, hoikka ja naisellinen nainen, mutta kaksi viimeistä naista on ollut pyöreitä ja tavallisia. Loppupeleissä kun jutut natsaa, se on siinä. Tämä siis ainoastaan yhden miehen mielipide.

Itse olen lyhyt ja ohut, karkeahko huumori ja pärjäävä nainen. Olen ollut sinkkuna aika kauan.

Vierailija
229/294 |
01.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viikonloppuna ensimmäisen naisen tekemän aloituksen Tinderissä, noin 20 matchia siihen meni. Vaikuttaa ihan kiinnostavalta tyypiltä...

Vierailija
230/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aloitteen tekijä saa enemmän pakkeja. Kun tekee aloitteen on jo itse jollain tasolla kiinnostunut siinä missä kohteella ei ole minkäänlaista mielipidettä. Ja panosuhteita tulee, koska miehet nussii melkein mitä tahansa, mutta seurustelee vain omasta mielestä hyvän naisen kanssa.

Kun vaan oppisi erottamaan ne miehet, jotka haluavat vain seksiseuraa. En halua olla kenellekään yksi monista. Vaan haluan olla se ainut.

Ap

Ei miehilläkään ole oikeutta olla se ainut. Sitä huutokonsertin määrää, jos mies haluaa naisen, joka ei ole jakanut ympäri kyliä.

Kuka huutaa? Kuka sinulle on huutanut?? Itse olen sitä mieltä, että jokaisella on oikeus hakea juuri sellaista kumppania kuin haluaa. Mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa kokee joutuvansa tyytymään johonkin.

Samaa mieltä. Mielummin niin, että on sellaisen henkilön kanssa suhteessa jonka kanssa oikeasti haluaa olla kuin että ottaa vaan jonkun jonka sattuu saamaan. Ja silloin pitää hyväksyä vaan se fakta, että kaikille ei välttämättä löydy kumppania. Niin katkeralle kun se äkkiseltään tuntuukin.

Ap

Katkeraa juu. En tule koskaan saamaan sellaista, kenet haluaisin. Jos parisuhteen haluan, niin viime aikaisten kokemusten perusteella pitää vaan tyytyä johonkin. No katsellaan vielä pari vuotta ja sitten otetaan se mitä saadaan...

Tsemppiä muuten sen uuden treffikumppanin kanssa!

Tuo homma lätsähti jo. Oli kivat treffit, ja oli hauskaa. Mutta mies olisi halunnut heti mennä jo pidemmälle, plääh... Eikä sitten kuulunutkaan enää mitään. Ärsyttävää, tuntuu kuin mies olisi teeskennellyt kiinnostunutta, vaikka meillä oli mielestäni hyvät keskustelut, mies oli mukavan puhelias makuuni jne. 

Ap

Vierailija
231/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen törmännyt tähän ongelmaan seurustelusuhteissa. Minulla ei ole sinänsä ollut ongelmaa saada miehiä kiinnostumaan itsestäni, jopa ihastumaan itseeni, mutta monta kertaa on käynyt niin, että sitten kun tunnetaan jo aika hyvin, niin jos alan itse tehdä mitään aloitteita, toiselle iskee joku pakokauhu ja alkaa peruuttaa suhteesta. Eikä ne aloitteet ole tyyliä että koska on häät, vaan ihan sitä että vaihteeksi minä ehdotan milloin tavataan tai mitä tehtäisiin viikonloppuna. Monelle miehelle naisen pienikin aloitteellisuus jopa jo vakiintuneessa suhteessa tuntuu aiheuttavan voimakasta ahdistusta ja pakokauhua, mitä en käsitä.

Ehkä naisen pitäisi olla sellainen hiljainen ja tahdoton tiskaus- ja seksikone joidenkin miesten mielestä? En ymmärrä. Minä ainakin haluaisin aivan normaalin suhteen, jossa kumpi vaan voi ehdottaa tekemisiä ja menemisiä...

Ap

Vierailija
232/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma veikkaukseni on, etten tule saamaan koskaan aloitetta naiselta.

No tämän ketjun perusteella moni nainen ei aloitteita tule jatkossakaan tekemään, kun niistä ei kerta mitään hyvää seuraa.

Ap

Vierailija
233/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kavahtavat minussa varmaankin sitä, kun olen siro ja pieni ja naisellinen. Luonteeni on kuitenkin aika vahva ja olen suorasukainen. Ehkei look ja luonne kohtaa.

No tämäkin. Pitäisi ulkonäön vastata luonnetta. Öö?

Ap

Vierailija
234/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle äskettäin yksi mies sanoi, että hän haluaa huolehtia naisestaan. Ihanne on ollut nuoresta saakka pitkä, hoikka ja naisellinen nainen, mutta kaksi viimeistä naista on ollut pyöreitä ja tavallisia. Loppupeleissä kun jutut natsaa, se on siinä. Tämä siis ainoastaan yhden miehen mielipide.

Itse olen lyhyt ja ohut, karkeahko huumori ja pärjäävä nainen. Olen ollut sinkkuna aika kauan.

Minusta olisi ihanaa, jos mies olisi sillä tavoin "huolehtiva" että voisin käpertyä hänen syliin tai kainaloon hellittäväksi. Olen kuitenkin siinä määrin lyhyt, että vaikkei mies olisikaan kovin pitkä olen minä silti paljon pienempi. Mutta mitään holhoajaa tms en kaipaa. Ja molemmat tienaavat omat rahansa.

Ap

Vierailija
235/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain viikonloppuna ensimmäisen naisen tekemän aloituksen Tinderissä, noin 20 matchia siihen meni. Vaikuttaa ihan kiinnostavalta tyypiltä...

Hienoa että edes joku pitää naisen tekemistä aloitteista!

Vierailija
236/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, erehdyin taas tekemään aloitteen tällä viikolla. Tuli tindermatch miehen kanssa joka oli opiskellut samassa koulussa kuin missä nyt itse olen. Ja siis en tiennyt, että mies oli jo valmistunut, kun tiedoissahan näkyi vaan koulu, ei se että onko nykyinen vai entinen opinahjo. No menin sitten kysymään opiskeluista kun ei olla nähty koululla, niin mainitsi sitten että on jo valmistunut. Kysyin lisää, en saanut enää mitään vastausta. Tässä se taas nähdään, naisten tekemät aloitteet...

Ap

Vierailija
237/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo miestenkään tekemät aloitteet kovin kummoisia ole olleet kun sinkkuna olet. Ja veikkaan, että miehet ovat tehneet sulle 50 kertaa aloitteen ja sä miehille 5 kertaa. Nyt sitten vedät näistä jotain johtopäätöksiä.

Siis kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta. Luitko aloitusta ollenkaan? Ja ei, en yritä iskeä jokaista miestä joka kävelee vastaan kadulla enkä laske tässä niitä miehiä jotka yrittävät käpälöidä minua baarijonossa tms. Vaan puhun nyt sellaisista ihan normaaleista ihmisten välisistä kohtaamisista, ilman mitään seksuaalista ahdistelua.

Ap

Entä luitko sinä kirjoitukseni. On todennäköisempää, että suhde alkaa miehen tekemästä aloitteesta, jos niitä yrityksiä on ollut sen 50 kuin sun tekemästä aloituksesta, joita on varmasti ollut paljon vähemmän. Vai väitätkö toisin?

Jos yritän heitän palloa koriin 50 kertaa, saan todennäköisesti enemmän onnistuneita suorituksia kuin viidellä heitolla.

Minäpä lasken mun tinderaloitukset.

N36v.

Vierailija
238/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä nuo miestenkään tekemät aloitteet kovin kummoisia ole olleet kun sinkkuna olet. Ja veikkaan, että miehet ovat tehneet sulle 50 kertaa aloitteen ja sä miehille 5 kertaa. Nyt sitten vedät näistä jotain johtopäätöksiä.

Siis kaikki parisuhteeni ovat alkaneet miehen aloitteesta. Luitko aloitusta ollenkaan? Ja ei, en yritä iskeä jokaista miestä joka kävelee vastaan kadulla enkä laske tässä niitä miehiä jotka yrittävät käpälöidä minua baarijonossa tms. Vaan puhun nyt sellaisista ihan normaaleista ihmisten välisistä kohtaamisista, ilman mitään seksuaalista ahdistelua.

Ap

Entä luitko sinä kirjoitukseni. On todennäköisempää, että suhde alkaa miehen tekemästä aloitteesta, jos niitä yrityksiä on ollut sen 50 kuin sun tekemästä aloituksesta, joita on varmasti ollut paljon vähemmän. Vai väitätkö toisin?

Jos yritän heitän palloa koriin 50 kertaa, saan todennäköisesti enemmän onnistuneita suorituksia kuin viidellä heitolla.

N36v.

10 ekan matchin otos, tein 8 aloitetta, kolmeen mies ei koskaan edes vastannut, kaksi aloitetta miehiltä joista toinen johti treffeihin. Tapailusuhteeni eivät tosiaankaan ole toimineet ellei mies ole ollut aloitteellinen itse. Silti yritän.

Vierailija
239/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
240/294 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

N36v.

10 ekan matchin otos, tein 8 aloitetta, kolmeen mies ei koskaan edes vastannut, kaksi aloitetta miehiltä joista toinen johti treffeihin. Tapailusuhteeni eivät tosiaankaan ole toimineet ellei mies ole ollut aloitteellinen itse. Silti yritän.

Yrität koska olet optimisti? Minua alkoi sekin hieman hirvittää, että mitä jos olen tehnyt jonkun aloitteen liian nopeasti, ja mies olisi voinutkin myöhemmin tehdä itse aloitteen. Mutta ei sitten kiinnostunutkaan kun aloite tuli ensin minulta. Mene ja tiedä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme