Kun nainen tekee aloitteen niin juttu lopahtaa, mistä johtuu?
Täälläkin aina toitetaan, että naisten pitäisi rohkeammin tehdä aloitteita. No aina kun olen itse tehnyt aloitteen, niin juttu lopahtaa heti alkuunsa tai johtaa vain jonkinlaiseen panokaveruuteen. Esimerkiksi tinderissä keskustelut kestävät paljon lyhyemmän aikaa, jos olen itse se joka tekee ensimmäisen keskustelunaloituksen. Silloin taas jos mies tekee aloitteen, niin hän on aktiivinen keskustelija ja juttu jatkuu paljon pidempään ja johtaa usein myös tapaamiseen. Itseni tekemät aloitteet taas eivät ole tainneet johtaa tapaamiseen kertaakaan, mies vaan katoaa linjoilta. Nyt kun mietin niin kaikki parisuhteenikin ovat alkaneet niin, että ensin mies on ollut minusta kiinnostunut, sitten mies on liehitellyt ja jossain vaiheessa olen itsekin huomannut että tuo mies on kiinnostava. Tai sitten kiinnostus on syttynyt molemmilla täsmälleen samaan aikaan. Koskaan ei ole mitään kunnollista juttua tullut jos olen itse kiinnostunut ensin tai itse ollut ensin aloitteellinen.
Onko muilla samoja kokemuksia? Palstan kyökkipsykologit, auttakaa! En halua olla koko loppuelämääni sinkku, mutta ikäluokassani sinkkumiehet ovat hyvin vähissä. Pitäisi siis jotenkin olla löydettävissä jotta mies voisi ensin kiinnostua minusta, mutta en viihdy esimerkiksi yökerhoissa lainkaan.
Kommentit (294)
Mitä joku kumppaneiden määrä kuuluu kenellekään muulle... Voi hyvänen aika.
Itse miehenä olen huomannut tinderissä että naiset vaikenee heti kun ehdotan tapaamista.
Onko naiset tinderissä vain kohottamassa itsetuntoaan? Pelkästään chattailemassa? turhauttavaa..
Miehille on sallittua panna kaikkea mikä liikkuu, mutta jos naisella on yli 5 kumppania on heti nainen hirveä lortto. Miten ihmiset voi elää tällaisen kaksinaismoralistisen soopan mukaan edelleen vielä 2010-luvulla. Vai pitääkö ruveta valehtelemaan kumppaneiden määrä? Ei minullakaan ole kuin 10 seksikumppania ja olen yli 30-v, mutta silti varmasti olen hirveä lumppu monen miehen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Miehille on sallittua panna kaikkea mikä liikkuu, mutta jos naisella on yli 5 kumppania on heti nainen hirveä lortto. Miten ihmiset voi elää tällaisen kaksinaismoralistisen soopan mukaan edelleen vielä 2010-luvulla. Vai pitääkö ruveta valehtelemaan kumppaneiden määrä? Ei minullakaan ole kuin 10 seksikumppania ja olen yli 30-v, mutta silti varmasti olen hirveä lumppu monen miehen mielestä.
Heh heh, katsopas kultu, kun se on ihan siitä kiinni, mitä eri sukupuolet preferoi. Miehet preferoivat herttaisia ja siveellisiä naisia, joilla on ollut mahdollisimman vähän kumppaneita - isot kumppanimäärät ovat siis turn-off. Naiset puolestaan preferoivat sängyssä kokeneita miehiä, jotka tietätävät, mitä nainen haluaa ja kuinka nainen tyydytetään. Mitä enemmän kaatoja, sitä kiinnostavampi mies on naisten silmissä. Paljon kumppaneita on siis suuri turn-on naisten silmissä.
Ratkaisu tähän löytyisi siis siitä, että naiset alkaisivat myös vaalimaan neitsytmiehiä tai vähän kokeneita - se aiheuttaisi sen, että ympäri kylää paneskelleita miehiä alettaisiin myös paheksumaan. Sellaista ei kuitenkaan koskaan tule tapahtumaan, sillä kokemattomuus on naiselle turn-off.
Toki poikkeuksia ja subjektiivisia kokemuksia löytyy suuntaan ja toiseen, mutta nyt phutaan niistä valtavirran suurista massoista.
En kyllä ole oikeasti IKINÄ kuullut että kukaan nainen olisi puhunut ihaillen miehestä jolla olisi paljon seksikumppaneita. Kyse taitaa olla lähinnä siitä, että tuollainen munansadippailija on lähinnä toisten miesten silmissä panomies.
Minä ainakin olen vienyt useammalta mieheltä poikuuden eikä siinä ole mielestäni mitään kummallista. Seksiä kun voi opetella yhdessäkin.
Tein profiilin tuonne pahamaineiselle Suoli24:lle ja siellä sama lopputulos, jos itse teen aloitteen mies vastaa ehkä vaan lyhyesti tai keskustelu päättyy todella nopeasti. Miehen tekemistä aloitteista on tullut oikeaa keskustelua. En kyllä ymmärrä yhtään. Tinderissä olen lakannut täysin tekemästä aloitteita, koska siellä ne ainakin ovat täysin turhia.
Ap
Sen lisäksi tuolla palstalla tulee todella paljon taas törkeitä viestejä. Esimerkiksi eräs nimimerkki piti blokata, koska olen laittanut poliittisen kantani yms profiilini (ajatteluni enemmän vasemmalla ja enemmän liberaali kuin konservatiivinen) niin olen kuulemma hitlerin moraalilla varustettu. Selvä :D
Ja minusta ainakin on järkevää laittaa oma kanta näkyville, koska itse en voisi ikinä seurustella oikeistolaisen tai vaikkapa persun kanssa.
Ap
Miehet on juntteja. Ne haluu saalistaa ja metsästää naista ja sit naisen pitää esitellä vaikeeta jne. Huoh. Ja en ymmärrä tota et kokenut nainen on kauhee, eihän nyt Herranjumala joku viiden kanssa nainut osaa ees ottaa suihin jne Lol sanon naisena ja nauran räkäsesti.
Vierailija kirjoitti:
Tein profiilin tuonne pahamaineiselle Suoli24:lle ja siellä sama lopputulos, jos itse teen aloitteen mies vastaa ehkä vaan lyhyesti tai keskustelu päättyy todella nopeasti. Miehen tekemistä aloitteista on tullut oikeaa keskustelua. En kyllä ymmärrä yhtään. Tinderissä olen lakannut täysin tekemästä aloitteita, koska siellä ne ainakin ovat täysin turhia.
Ap
oletko aloittanut oikean keskustelun jokaisen aloitteen tehneen miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on juntteja. Ne haluu saalistaa ja metsästää naista ja sit naisen pitää esitellä vaikeeta jne. Huoh. Ja en ymmärrä tota et kokenut nainen on kauhee, eihän nyt Herranjumala joku viiden kanssa nainut osaa ees ottaa suihin jne Lol sanon naisena ja nauran räkäsesti.
En ymmärrä tuollaisia pelejä. Jos toinen vaikuttaa kiinnostavalle niin miksei vaan voi sanoa, että hei, vaikutat kiinnostavalle, tutustuttaisiinko enemmän? En myöskään jaksa esittää vaihkeaa, joskin en minä kyllä mikään helppokaan ole kun kiinnostun niin hitaasti. Mutta tämänkin olen ihan rehellisesti sanonut, että haluan tutustua aivan rauhassa, esimerkiksi jonkun mukavan tekemisen parissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet on saalistajia.
Miksi? Puhutko nyt kaikkien miesten puolesta?
Ap
Blaablaablaa jne.
Ainakaan tämä mies ei ole kiinnostunut mistään helvetin "saalistuksesta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
oletko aloittanut oikean keskustelun jokaisen aloitteen tehneen miehen kanssa?
Tinderissä olen vastannut jokaiseen aloitukseen.
Ja tuolla suoli24:ssä kyllä, jos aloitteen tehnyt mies on minusta tippaakaan kiinnostava. Osa aloitteista on ollut törkeitä ja niihin en ole luonnollisestikaan vastannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Blaablaablaa jne.
No sitä minäkin, että on niitäkin miehiä jotka eivät varsinaisesti halua mitenkään saalistaa naisia. Missä te normaalit miehet piileksitte?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blaablaablaa jne.
No sitä minäkin, että on niitäkin miehiä jotka eivät varsinaisesti halua mitenkään saalistaa naisia. Missä te normaalit miehet piileksitte?
Ap
Ei niitä tapaa, jos jää odottamaan sitä saalistajaa.
Miehille koulutuksesi ja rahatilanteesi eivät vaikuta millään lailla. Ulkonäkö, luonne, luonnollisuus (ei tatuointeja, läväreitä naamassa), entisten kumppaneiden määrä (myös seksikumppanit) sekä ikä määrittelevät tasosi