Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen tekee aloitteen niin juttu lopahtaa, mistä johtuu?

Vierailija
27.07.2016 |

Täälläkin aina toitetaan, että naisten pitäisi rohkeammin tehdä aloitteita. No aina kun olen itse tehnyt aloitteen, niin juttu lopahtaa heti alkuunsa tai johtaa vain jonkinlaiseen panokaveruuteen. Esimerkiksi tinderissä keskustelut kestävät paljon lyhyemmän aikaa, jos olen itse se joka tekee ensimmäisen keskustelunaloituksen. Silloin taas jos mies tekee aloitteen, niin hän on aktiivinen keskustelija ja juttu jatkuu paljon pidempään ja johtaa usein myös tapaamiseen. Itseni tekemät aloitteet taas eivät ole tainneet johtaa tapaamiseen kertaakaan, mies vaan katoaa linjoilta. Nyt kun mietin niin kaikki parisuhteenikin ovat alkaneet niin, että ensin mies on ollut minusta kiinnostunut, sitten mies on liehitellyt ja jossain vaiheessa olen itsekin huomannut että tuo mies on kiinnostava. Tai sitten kiinnostus on syttynyt molemmilla täsmälleen samaan aikaan. Koskaan ei ole mitään kunnollista juttua tullut jos olen itse kiinnostunut ensin tai itse ollut ensin aloitteellinen.

Onko muilla samoja kokemuksia? Palstan kyökkipsykologit, auttakaa! En halua olla koko loppuelämääni sinkku, mutta ikäluokassani sinkkumiehet ovat hyvin vähissä. Pitäisi siis jotenkin olla löydettävissä jotta mies voisi ensin kiinnostua minusta, mutta en viihdy esimerkiksi yökerhoissa lainkaan.

Kommentit (294)

Vierailija
201/294 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut, varmaan jatkossa kannattaa poistaa koko match jos mieheltä ei (pian) ala kuulua aloitetta :(

Naisten kannattaisi enemmän laittaa ensiviestejä miehille tinderissä. Mun mielestä on huvittavaa miten naiset ensin mätsää mun kanssa ja sitten eivät sano mitään ja lopulta poistavat mätseistä, eikö ollenkaan tullut mieleen että hänkin voi sen viestin laittaa :D?

Aika monilla naisilla on tinderin profiilissakin kirjoitettuna että "älä tykkää jos et aloita juttelemaan" :D nainen ei pysty alkaa juttelemaan?

Vierailija
202/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä pariutumisasioita vaan voi ymmärtää.

No ei todellakaan!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on vain siinä, että jos nainen tekee aloitteen, niin mies aika usein suostuu panemaan, vaikkei olisi muuten kiinnostunut. Eli olet tehnyt aloitteita miehille  jotka ei ole sinusta kiinnostuneet muuna kuin panona. Nuo selitykset, että "miehet haluaa saalistaa" on ihan hevonkakkaa. Ehkä jotkut pelimiehet haluaa saalistaa, mutta kyllä normimies ilahtuu naisen aloitteesta, jos a) aloite on fiksu, b) nainen on kiinnostava. Ihan sama juttu se on toisinkin päin. Ei naiset syty epäkiinnostavien miesten tökeröistä aloitteita. Ainoa ero on siinä, että miehet herkemmin saattaa suostua naisen ehdotteluihin koska näkevät siinä helpon seksin mahdollisuuden, vaikka eivät olisi kiinnostuneita muuten.

Minä en edelleenkään harrasta niitä yhdenillanjuttuja.

On vähän siinä ja siinä, että uskallanko enää mitään aloitteita tehdä. Kun ei niistä koskaan mitään suhdetta ole syntynyt.

Ap

Ehkä sun pitäis harrastaa yhden illan juttuja Ap? Kuules, Niistäkin voi muodostua rakkaustarina. Mielestäni olet liian järjestelmällinen ja tosikko. Elämä ei ole noin vakavaa. Jotain sun viesteissäsi ja tavassasi ajatella ärsyttää minua. Yrität liikaa ja analysoit KAIKEN. Ei miehen löytäminen ole vaikeaa, sä TEET siitä vaikeeta. Ehdottaisin että relaat ja unohdat kaikki ajatuksesi miehistä, sillä olet aivan liian jääräpäinen löytääksesi spontaanisti hyvää miestä. Väkisin ei sitä suhdetta saada, vaikka kuinka yrittää. Niin se vaan menee.

En harrasta yhdenillanjuttuja, koska yksinkertaisesti EI KIINNOSTA. Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Selvästikin olet mies, kun et ymmärrä miksei joku nainen halua irtoseksiä. Mikä todennäköisyys sille on, että yhdenillansuhteessa nainen saisi millään tavoin tyydyttävää ja mielenkiintoista seksiä? Väittäisin että aika pieni.

Minä olen analyyttinen, ja sellainen olen aina ollut. Analyyttisenä yksilönä olen kelvannut miehelle, kun se mies on itse aloitteen tehnyt. Ja minusta on mahtavaa, jos mieskin on kykenevä edes jonkinlaiseen rationaaliseen ajatteluun ja voimme vaikkapa keskustella muustakin kuin pelkästään säästä.

Miehen löytäminen ON VAIKEAA jos et ole mikään kaunotar. Suuresta kiinnostuneiden joukosta on helpompi löytää sellainen yksilö josta itsekin voisi olla kiinnostunut takaisin. Tavisnaisella ei ole niin suurta valikoimaa.

Ap

Vierailija
204/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman olen huomannut ja siksi en enää tee aloitteita miehille. On tekopyhää julistaa miten naisten aloitteellisuus on hienoa kun samaan aikaan nainen takaa vain sen, että joutuu tunteettoman seksisuhteen osapuoleksi. Never again.

Siinäpä se ihan oikea syy tulikin naisen aloitteellisuuden fantastisuuteen.

Jep. Fantastista kun naiset tekevät alotteita, niin helpompi vongata joku seksisuhde ja heti kiinnostavamman naisen nähdessään voikin sitten lempata kuin märän rätin.

Ap

Vierailija
205/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia ja sen vuoksi ei ole mitään yleispätevää kikkakuutosta, jolla kuka tahansa saisi koko loppelämän kestävän parisuhteen. Sinun kohdallasi jostain syystä - ja se syykään ei ole millään tavalla tärkeä - sinun tekemissäsi aloitteissa suhde ei toimi. Joten sun kannattaa siis antaa miehen tehdä aloite. Käy paikoissa, joissa on sinun kaltaisistasi naisista kiinnostuneita aloitteellisia miehiä. 

Kuitenkin meitä naisia on paljon, joiden aloitteesta alkanut suhde ei toimi eli kyllä siihen joku yleispäteväkin syy on.

Niin. Tässäkin ketjussa moni sellainen nainen ilmoittautunut. Onko sitten kyseessä se että leimataan vaan helpoksi ja teeskennellään kiinnostunutta, jotta saisi helppoa seksiä. Mene ja tiedä.

Ap

Vierailija
206/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teet aloitteen niin teet sen ainoastaan itseäsi tasokkaammalle miehelle, ei ole muuta selitystä.

Miehet todellakin tykkää aloitteellisista naisista mutta ei itseään alempitasoisemmista naisista.

En jaksa näitä "tasoista" jauhamisia. Ja kun mietin vaikkapa eksiäni tai niitä miehiä, joista olen ollut itse tosissani kiinnostunut, niin en kyllä huomaa mitään "tasoeroja". Koulutustasot yms olleet hyvin samankaltaisia. Useimmiten olen ollut kiinnostunut sellaisesta miehestä joka on samalla alalla, luonnollisesti varmaankin siksi, että samaa alaa opiskelevia tapaa eniten. Tai sitten töiden kautta.

Ap

Tää on kuin joku trolli, koulutus sitä, tulot tota. Ei ne kiinnosta. Jos ulkonäkösi (josta kroppa on ainakin puolet) on tarpeeksi hyvä, loppu riippuu käytöksestäsi, vuorovaikutuksesta, jutuista, teoista. 

M38

Vierailija
207/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teet aloitteen niin teet sen ainoastaan itseäsi tasokkaammalle miehelle, ei ole muuta selitystä.

Miehet todellakin tykkää aloitteellisista naisista mutta ei itseään alempitasoisemmista naisista.

En jaksa näitä "tasoista" jauhamisia. Ja kun mietin vaikkapa eksiäni tai niitä miehiä, joista olen ollut itse tosissani kiinnostunut, niin en kyllä huomaa mitään "tasoeroja". Koulutustasot yms olleet hyvin samankaltaisia. Useimmiten olen ollut kiinnostunut sellaisesta miehestä joka on samalla alalla, luonnollisesti varmaankin siksi, että samaa alaa opiskelevia tapaa eniten. Tai sitten töiden kautta.

Ap

Tää on kuin joku trolli, koulutus sitä, tulot tota. Ei ne kiinnosta. Jos ulkonäkösi (josta kroppa on ainakin puolet) on tarpeeksi hyvä, loppu riippuu käytöksestäsi, vuorovaikutuksesta, jutuista, teoista. 

M38

Minusta on aivan luonnollista, että löytyy kumppani usein samalta alalta, kun saman alan henkilöitä usein eniten kohtaa työelämässä/opiskeluissa. Minua ei kiinnosta miehen tulot, aivan itse itseni elätän.

Eilen muuten olin treffeillä, taas kerran miehen aloitteesta. Tuosta eilisestä ei kyllä tiedä jos jotain vakavampaakin tulisi, oli kiinnostava ja keskustelutaitoinen mies, vieläpä samalta alalta :D ja mies halusi nähdä minut uudestaankin, ja mies oli mielestäni vieläpä hyvännäköinen. Siinä teille kauhisteltavaa, trolliski väittävät!

Ap

Vierailija
208/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö ole vielä oppinut että naisen koulutus/työ ei vaikuta naisen tasoon millään tapaa.

Pelkästään ulkonäkö, ikä ja luonne vaikuttaa.

Eli hoikalle, kauniille, nuorelle naiselle kuuluu tasokas (komea, varakas, korkean statuksen) mies? Miksi ätmit sitten vuodesta toiseen vinkuvat siitä, etteivät saa kauniita, hoikkia, nuoria naisia?

Jos et ole komea, varakas etkä statukseltasi korkealla, niin silloinhan sinulle tasoteorianne mukaan kuuluu pyöreä yksinhuoltaja. Pulinat pois, Laasanen on puhunut.

Vierailija
209/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aloitteen tekijä saa enemmän pakkeja. Kun tekee aloitteen on jo itse jollain tasolla kiinnostunut siinä missä kohteella ei ole minkäänlaista mielipidettä. Ja panosuhteita tulee, koska miehet nussii melkein mitä tahansa, mutta seurustelee vain omasta mielestä hyvän naisen kanssa.

Kun vaan oppisi erottamaan ne miehet, jotka haluavat vain seksiseuraa. En halua olla kenellekään yksi monista. Vaan haluan olla se ainut.

Ap

Ei miehilläkään ole oikeutta olla se ainut. Sitä huutokonsertin määrää, jos mies haluaa naisen, joka ei ole jakanut ympäri kyliä.

Kuka huutaa? Kuka sinulle on huutanut?? Itse olen sitä mieltä, että jokaisella on oikeus hakea juuri sellaista kumppania kuin haluaa. Mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa kokee joutuvansa tyytymään johonkin.

Vierailija
210/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on alempitasoinen nainen? Sama koulutus, rahatilanne, samantasoinen ulkonäkö ja samanlainen harrastuneisuus ei ole miehille riittänyt.

Arvelen että aliarvioit rankasti miehen ulkonäön niin että mies ei ole samantasoinen vaan parempi ulkonäöltään.

Tästähän oli tutkimustulos että naiset rankkaa 80% miehistä tavallista rumemmiksi jolloin kun nainen sanoo että teki aloitteen tavallisen näköiselle miehelle niin todellisuudessa hän oli top 20% mies vähintään.

Missä tuo tutkimus on tehty, oliko suomalainen tutkimus? Onko samanlaisia tutkimuksia enemmänkin vai vain tuo yksi?

Ap

Ei ollut edes tutkimus, oli jonkun ulkomaisen deittipalstan kysely. Ei mitään tieteellistä pohjaa saati yleistettävyyttä.

Vierailija
211/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nainen vastata millainen on tavallinen mies? Kiitos.

Mies, joka ei ole millään tavalla poikkeuksellinen, so. ei poikkea ulkonäöltään, käytökseltään, tyyliltään, elämäntavoiltaan, sosiaaliselta statukseltaan yms muista oman ikäluokkansa miehistä.

Tavallisen vastakohta = jollain tavalla epätavallinen, silmäänpistävä, muista poikkeava.

Vierailija
212/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on alempitasoinen nainen? Sama koulutus, rahatilanne, samantasoinen ulkonäkö ja samanlainen harrastuneisuus ei ole miehille riittänyt.

Arvelen että aliarvioit rankasti miehen ulkonäön niin että mies ei ole samantasoinen vaan parempi ulkonäöltään.

Tästähän oli tutkimustulos että naiset rankkaa 80% miehistä tavallista rumemmiksi jolloin kun nainen sanoo että teki aloitteen tavallisen näköiselle miehelle niin todellisuudessa hän oli top 20% mies vähintään.

Missä tuo tutkimus on tehty, oliko suomalainen tutkimus? Onko samanlaisia tutkimuksia enemmänkin vai vain tuo yksi?

Ap

Ei ollut edes tutkimus, oli jonkun ulkomaisen deittipalstan kysely. Ei mitään tieteellistä pohjaa saati yleistettävyyttä.

Niin silloin maailman suurimman deittipalvelun, noh, "kysely" vain siinä mielessä että käyttäjät pisteyttivät vastapuolen kuvia/profiileja. Sama näyttää pitävän paikkansa muuallakin, esimerkiksi se Brittitukijoiden Tinder tutkimus josta uutisoitiin hiljattain. Jopa AV palstalla nähdään sama ilmiö:

http://www.vauva.fi/keskustelu/2624526/miksi_komeita_miehia_on_niin_vah…

.

Vierailija
213/294 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen kokemus. Jos on ollut itse aloitteellinen, niin juttu kuivuu kasaan nopeasti. En sitten ole viitsinyt niitä aloitteita tehdä enää. Ja kyseessä ovat olleet ihan normaalit miehet, on ollut kaljun alkua ja vatsaakin eli mistään miesmalleista ei ole ollut kysymys vaan ihan tavallisista miehistä. 

Vierailija
214/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkö ole vielä oppinut että naisen koulutus/työ ei vaikuta naisen tasoon millään tapaa.

Eli hoikalle, kauniille, nuorelle naiselle kuuluu tasokas (komea, varakas, korkean statuksen) mies? Miksi ätmit sitten vuodesta toiseen vinkuvat siitä, etteivät saa kauniita, hoikkia, nuoria naisia?

Jos et ole komea, varakas etkä statukseltasi korkealla, niin silloinhan sinulle tasoteorianne mukaan kuuluu pyöreä yksinhuoltaja. Pulinat pois, Laasanen on puhunut.

Niinpä niin. Lopeta siis mies ulisemasta, jos et itse oikeasti ole mikään kultakimpale.

Vierailija
215/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasalaiset alapeukuttaa. Tuliko paha mieli?

Vierailija
216/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Byääh byääh, misi ne komeat ja varakkaat miehet saavat ne kauniit neitoset mutta me joudutaan tyytymään niihin rumiin ja lihaviin? Väääää. :( terveisin alemman-tason mies

Vierailija
217/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No eipä tähän oikei ole enää mitään lisättävää...

Ap

Vierailija
218/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai aloitteen tekijä saa enemmän pakkeja. Kun tekee aloitteen on jo itse jollain tasolla kiinnostunut siinä missä kohteella ei ole minkäänlaista mielipidettä. Ja panosuhteita tulee, koska miehet nussii melkein mitä tahansa, mutta seurustelee vain omasta mielestä hyvän naisen kanssa.

Kun vaan oppisi erottamaan ne miehet, jotka haluavat vain seksiseuraa. En halua olla kenellekään yksi monista. Vaan haluan olla se ainut.

Ap

Ei miehilläkään ole oikeutta olla se ainut. Sitä huutokonsertin määrää, jos mies haluaa naisen, joka ei ole jakanut ympäri kyliä.

Kuka huutaa? Kuka sinulle on huutanut?? Itse olen sitä mieltä, että jokaisella on oikeus hakea juuri sellaista kumppania kuin haluaa. Mieluummin yksin kuin suhteessa, jossa kokee joutuvansa tyytymään johonkin.

Samaa mieltä. Mielummin niin, että on sellaisen henkilön kanssa suhteessa jonka kanssa oikeasti haluaa olla kuin että ottaa vaan jonkun jonka sattuu saamaan. Ja silloin pitää hyväksyä vaan se fakta, että kaikille ei välttämättä löydy kumppania. Niin katkeralle kun se äkkiseltään tuntuukin.

Ap

Vierailija
219/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jep. Kysely ei todellakaan ole sama asia kuin tutkimus.

Ap

Vierailija
220/294 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samanlainen kokemus. Jos on ollut itse aloitteellinen, niin juttu kuivuu kasaan nopeasti. En sitten ole viitsinyt niitä aloitteita tehdä enää. Ja kyseessä ovat olleet ihan normaalit miehet, on ollut kaljun alkua ja vatsaakin eli mistään miesmalleista ei ole ollut kysymys vaan ihan tavallisista miehistä. 

Jep. Ja harmillisen vähän tässä keskustelussa on MIESTEN vastauksia ja kokemuksia siitä, että miksi naisen aloitteesta homma ei toimi. On vaan niitä tasoista läyhääjiä yms. Vai onko näin, että naisen taso automaattisesti tipahtaa jos hän on aloitteellinen? En ymmärrä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi