Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1641/2643 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma, että koirat ymmärtävät kaiken mitä niille sanoin ja melko usein puhuin koirallemme pitkät ajan kaikkea mitä vain mieleen tuli. Se katseli minua usein pää kallellaan ja minä luulin siksi, että se kuuntelee minua ja ymmärtää kaiken mitä sanon. Luultavasti se vain ihmetteli, että mitä minä siinä yksistäni höpötän tai toivoin, että minä olisin edes hetken hiljaa.

Vierailija
1642/2643 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että viinerin päällä oleva valkoinen töhnä on mehiläisen kakkaa, koska isosiskoni väitti niin, että sai syödä minunkin viinerini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1643/2643 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, etta koska pumpuli nayttaa samalta kuin hattara, se myos maistuu samalta. Kokeilin, mutta ei - ei se maistunut. :D

Vanhemmat tytot kertoi salaisuuden Coca-colan tunnetun "Enjoy" sloganin takana. Olin toki itse vasta n. 7-vuotias, enka osannut viela englantia. Tarinan mukaan Spice Girlsien Emma oli mainostanut Cocista ja sanonut siina yhteydessa "En juo". :D Ja sen takia Coca-colan kyljessa lukee "Enjoy." Ylpeana tata tarinaa kerroin kaikille kavereille, kunnes sitten kerran mainitsin siita aitille, joka korjasi taman virheuskomuksen. :)

Vierailija
1644/2643 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin pieni, isä käski laittamaan automatkalla silmät kiinni jotta voisi aktivoida lentomoodin. Pikkutytöstä tasainen tie tuntui kuin auto lentäisi.

Vierailija
1645/2643 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että itsestään räjähtämällä voisi aineesta syntyä vuosimiljardien aikana älykästä elämää. Tai, no elämää.

Varsinkin, kun ennen sitä räjähdystä ei ollut edes sitä ainetta.

Heh, siksi sitä koulua käydäänkin jotta voitaisiin opetella että mitä todellisuudessa kävi. Kyllähän tuo liki mahdottomalta yksinkertaisemman yksilön mielessä kuulostaakin, mutta kyllä se siitä valkenee kun tarpeeksi älykkyyttään kasvattaa. Huonommassa tapauksessa ihminen luovuttaa ja on tarpeeksi tyhmä sekä laiska ottaakseen selville todellisuudesta. Siinä sitä sitten yleensä alkaa perustella kaiken mahdollisen jumalan oikuilla kun ei oma ymmärrys riitä realismiin asti. :)

Vierailija
1646/2643 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, etta iska osasi tehda ihan oikeita taikatemppuja. Etsin huoneestani aina pienen lelun mita esim. kinder-munista loytyy ja vein sen isalle ja pyysin hanta suorittamaan kyseisen taikatempun. Taikatemppuun kuului, etta menin siksi aikaa toiseen huoneeseen ja kun tulin takaisin, lelu olikin vaihtanut paikkaa isan kourasta toiselle puolelle olohuonetta.

Tata aimistelin kovasti, miten taitava taikuri isa onkaan. Ihan aidosti uskoin, etta iskalla on kyky taikoa tavaroita paikasta toiseen. Isalla pokka piti ja esitys kantoi loppuun asti! Vasta myohemmalla ialla aloin miettia, etta miksi minun pitaa menna siksi aikaa toiseen huoneeseen. :)

Vierailija
1647/2643 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa oli joku mies, jolla oli korkeassa otsassaan arpia. Äiti tai isä siihen sitten heitti, että "Nico-Petteri (serkkuni, nimi muutettu) on tainnut ajaa tuon miehen yli pyörällä".

Minä oikeasti luulin, että serkkuni on ajanut kyseisen miehen päältä pyörällä. Kuvittelin mielessäni tilanteen ja ihmettelin, miten voi ajaa pelkästään otsan yli pyörällä. Sen miehen on täytynyt maata siinä maassa, ei se muuten olisi onnistunut.

Kieltämättä ne arvet näyttivät pyöränrenkaan jäljiltä.

Vierailija
1648/2643 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut äitini siskon aina tummatukkaisena. Hääkuvassaan tätini hiukset olivat vielä samaa sävyä kuin äitini ovat aina olleet, ja nuorena he muistuttivatkin paljon toisiaan. Hääkuva oli tietysti meilläkin esillä ja sitä katsellessani luulin, että äitikin on mennyt joskus tädin miehen kanssa naimisiin ja tästä ei ole vain minulle kerrottu.

Vierailija
1649/2643 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskoin kotitonttuun, tosin ei se minusta oikeasti ole hassu, vaan ihana uskomus, vaikka itse sanonkin.

Liittyikö tämä noihin edellisiin vauvojensaantiviesteihin?

Vierailija
1650/2643 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena peloteltiin, että jos ei ole kiltisti, niin saa "Koivuniemen herrasta." Merkitys jäi minulle täysin mysteeriksi, mutta kuvittelin, että takapihamme koivikossa asustaa silinterihatullinen mies, joka harppoo siellä edestakaisin kunnes kutsutaan kylään. Ai kauheeta :D

Vierailija
1651/2643 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että salaojat on laittomia, luulin että muurahaisen puremasta tulee luomin koska noin kolme vuotiaana minua puri muurahainen käteni luoneen

Vierailija
1652/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena varsinainen herkkusuu ja löysin kerran lasagnelevyjä kaapista.

Ne näyttivät ihan toffeelta tai karamelliltä, joten yritin tietysti maistaa! No ei maistunut hyvälle!

Vierailija
1653/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin viisi-kuusi vuotias, kun minulle oli sisarus syntymässä ja siihen liittyen varmasti mietin miten niitä lapsia tehdään.

Keittiönkaapissa oli irtonaisia punaisia ja mustia pieniä helmiä meillä jotka otin omin päin esille ja äitini hermostui siitä ja piilotti ne minulta, mutta jotenkin jäi päähän minulle niitten liittyvän siihen vauvantekoon.

Yritin etsiä niitä ja jäin kiinni eli taas lisäsi mielenkiintoa ne. Lopulta olin endimmäisellä luokalla koulussa, kun muutettiin ja äiti laittoi ne helmet roskiin, niin minulle oli järkytys etteikö ne olleetkaan tärkeitä.

Vierailija
1654/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

että rakkaus on ikuista. stupid me.

Vierailija
1655/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihmiset on vapaita" / "jumala & jeesus" /  "maapallo on pyöreä, joo selvä; miksi ei ole live striimejä enempää kuin feikki ISS ja tässäkin erittäin huonolla näkyvyydellä?"

Montaha alapeukkua mää saan :D

Vierailija
1656/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että presidentti on keksinyt asioille nimet, esimerkkinä käytin muistaakseni leipää. Että pressa on päättänyt että leipää sanotaan leiväksi. Tuolloin siis Mauno Koivisto.

Vierailija
1657/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että, kissojen sukupuolella ei ole väliä ja kollikin voi saada pentuja.

Vierailija
1658/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkonen rauhoittuu jos laulan sille (en muuten muista olenko vastannut tämän jo)

Vierailija
1659/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain neljävuotiaana pikkuveljen, joka huusi vähän liikaa, olin tokaissut, että vauva pitää viedä pois, kun äiti nukkuu muutenkin huonosti.

Vierailija
1660/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli ysikytluvulla sellainen valaisin, jota sai himmennettyä osoittamalla ihan television kaukosäädintä katkaisijaan ja pitämällä jotain nappulaa pohjassa. Olin varmaan 8v. Ihmettelin, että miten se voi toimia myös, kun osoittaa katkaisijan viereen tai ohi. Isä kertoi, että se kaukkarista lähtevä säde ottaa "jarmokkeen" seinästä ja osuu silti katkaisijaan. Luulin varmaan 20 vuotiaaksi asti, että jarmoke on ihan oikea sana (kimmoke).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän