Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1661/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisten äänioikeus on hyvä juttu. Nykyään naurattaa moinen.

Vierailija
1662/2643 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että oli olemassa erikseen tyttöjen ja poikien värit. Tyttöjen värit olivat esim. keltainen, punainen, violetti, oranssi, vaaleanpunainen ja valkoinen. Poikien värejä oli esim. harmaa, ruskea, musta, sininen tai vihreä.

Nykyään en ole enää niin rajoittunut vaan käytän todella monipuolisesti eri värisiä vaatteita. Lisäksi tiedän, että mustavalkoinen jako pelkkiin tyttöihin, poikiin, naisiin ja miehiin oli väärä. Ei siis ole olemassa vain naisia tai miehiä. Minäkin olen puoliksi nainen ja puoliksi mies enkä 100% mies kuten luulin lapsena. Silloin luulin, että olen 100% poika, josta kasvaa täysi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1663/2643 |
17.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko tämä kovin hassua mutta antaa mennä: isovanhempieni talon pihalla oli isoisäni tekemä kiveys. Isoja kivenmurikoita vierivieressä. Sain monta kertaa kuulla kuinka valtava urakka se oli ollut ja kuinka otettu isoäitini oli, isoisäni kun oli projektin varrella monta kertaa todennut että "on sitten sinun mukavampi kävellä". No, oma perheeni asui rivitaloasunnossa jonka pihalla oli betonilaatoitus. Jotenkin tästä kivitietarinasta päättelin että ne neliönmalliset betonilaatatkin olisivat isoja kuutioita, siis yhtä syviä kuin leveitä ja pitkiä. Muistan elävästi kuinka valtavan pettynyt olin kun kävi ilmi että ne ovat vaivaiset viisi senttiä paksu "kulissi".

Vierailija
1664/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan luulleeni jossain vaiheessa, että toiset osaavat lukea ajatuksiani ja sitten olin usein hirveän huolissani siitä, että mitä jos joku lukee ajatuksistani ajatuksen, josta hän ei pidä ja suuttuu. Jos vaikka en pitänyt jostain ihmisestä, niin pelkäsin hänen pystyvän lukemaan sen ajatuksistani ja että hänelle tulee paha mieli enkä minä tahtonut kellekään tulevan paha mieli vaikka en heistä pitänytkään.

Vierailija
1665/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin vaarini kanssa mustavalkoelokuvia ja luulin, että ennen vanhaan kaikki oli oikeasti mustavalkoista.

Vierailija
1666/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa jos pissaa altaaseen, pissa muuttuu kloorivedessä punaiseksi.

Vierailija
1667/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupoikana en uskaltanut vetää esinahkaa kokonaan taakse, koska luulin, että kärkinuppi tipahtaa pois :D

Ja tämä ei ole vitsi :DD

Vierailija
1668/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että aikuisena ihminen tietää miksi olemme olemassa/mikä on elämän tarkoitus. Kevyempiäkin asioita tuli kelattua, mutta jotenkin ajattelin, ettei siinä olisi mitään järkeä, jos ei elämän tarkoitusta koskaan ymmärtäisi.

Elämässä on vähän järkeä ja logiikkaa.

Vierailija
1669/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että Puola on siinä missä on Kuola. Jossakin kartassa näkyi kai se K-kirjain niin huonosti.

Vierailija
1670/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että Puola on siinä missä on Kuola. Jossakin kartassa näkyi kai se K-kirjain niin huonosti.

Vierailija
1671/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin kirjoitti:

Pikkupoikana en uskaltanut vetää esinahkaa kokonaan taakse, koska luulin, että kärkinuppi tipahtaa pois :D

Ja tämä ei ole vitsi :DD

Minä taas luulin, että esinahkan voi vetää taakse, mutta niin ei kannata tehdä, koska jos sitä vetää liian kovaa, niin se vetäytyy koko pippelin yli, jolloin pippeli tipahtaa pois ja jäljelle jää vain pelkkä tyhjä nahka roikkumaan.

Vierailija
1672/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että pissa ja kakka tulee samasta reiästä.

Vierailija
1673/2643 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että rakkaus ja totuus ovat maailman tärkeimmät asiat. Oikeastaan totuus valkeni vasta pitkälle aikuisikään ehdittyäni.

Vierailija
1674/2643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että Suomi on yksi maapallo ja muillakin mailla on kaikilla omat pallonsa.

Vierailija
1675/2643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se jumalaan uskominen oli kaikkein hassuinta. Toisena joulupukki ja pääsiäiskukko.

Vierailija
1676/2643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat syntyy kakkosesta. Ja pienenä pelkäsin kun kävin p**lla että synnytän vauvan vessanpönttöön vahingossa, niitähän siis syntyy ihan tuosta vaan ja kelle vaan...

Vierailija
1677/2643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepi G kirjoitti:

Kyllähän se jumalaan uskominen oli kaikkein hassuinta. Toisena joulupukki ja pääsiäiskukko.

Minä taas en koskaan ole uskonut jumalaan. Kuulin koko käsitteen vasta koulun aloitettuani. Pidin kovasti uskontotunneista, koska siellä kuuli niin jänniä tarinoita.

Vasta joskus keväällä tajusin, että noihin satuihin oletettiin kaikkien uskovan ja monet uskoivatkin. Itselleni tämä oli jotain täysin käsittämätöntä ja sellaisena se on pysynyt.

Joulupukkiin kyllä uskoin ja ehkä olisin lapsena uskonut jumalaankin, jos minulle olisi totena näitä asioita alle kouluikäisenä kerrottu. Vaikea kuitenkin uskoa, että tämä usko olisi säilynyt yhtään sen pitempään kuin joulupukkiusko.

Vierailija
1678/2643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että karhukoplalaiset ovat karhuja.

No nyt! Eikö ne sitten ole? Mitä ne on?

Koiria.

Alkuperäinen englanninkielinen nimi on Beagle Boys.

https://en.wikipedia.org/wiki/Beagle_Boys

Vierailija
1679/2643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani luuli taajamamerkin nähdessään, että kyseisellä alueella saa tehdä hiekkalinnoja.

Vierailija
1680/2643 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on kyllä hauskoja, lapsilla on erikoinen ajatusmaailma :)

Luin tuolta jostain ketjun alkuvaiheilta, että kieltä kiellettiin näyttämästä, koska harakka saattaisi napata sen. Mulle uskoteltiin samaa. Epäilin kuitenkin asiaa, ja kerran ulkona ollessani päätin testata tätä kun näin jonkin linnun lentävän kaukana taivaalla ja näytin tälle kieltäni. Juoksin kuitenkin paniikissa sisälle, kun pelkäsin sen oikeasti tulevan nappaamaan kieleni.

Ihmettelin myös kovasti miksi ainoat isovanhempani, äitini äiti ja isäni isä eivät asuneet yhdessä. Jotenkin automaattisesti oletin heidän olevan pariskunta, olivathan he mummi ja ukki.

Sairastin lapsena usein korvatulehdusta, ja ihmettelin kun äiti kertoi ettei hänellä ollut koskaan ollut korvatulehdusta. Ajattelin sitten että kyseistä tautia ei oltu vielä äitini lapsuudessa keksitty.

Luulin myös että vain lapsilta tulee räkää nenästä, ja aikuisilta sitten verta. Johtui siitä että olin nähnyt isältäni tulevan verta nenästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä