Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1601/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että joutuu vankilaan jos pieraisee saunassa :D

Vierailija
1602/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä on ollut ainakin aikoinaan monella muullakin lapsella, kun tietoa ei saatu juurikaan ennen koulua. Kun ei ollut telkkaa eikä nettiä.

Eli luulin, että radiossa on pieniä ihmisiä sisällä. Muistan kuinka tuijotin radiota (meillä oli sellainen puukuorinen laatikko), että näkisin, miten ne ihmiset poistuvat sieltä radiosta.

Muutenkin viehätti nuo lilliputit, kun luin Gulliverin retket -kirjaa. Tosin äiti kielsi sanomasta sitä nimeä, koska hämäläinen lapsonen ei osannut sanoa geetä vaan sanoi sen kooksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että lakaisukoneita ei ole olemassakaan, sellainen sana on vaan keksitty, että ihmisiä naurattaisi.

Vierailija
1604/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että vatsalaukku on oikeasti laukku, sellainen ruskea nahkasalkku tarkemmin sanottuna.

Vierailija
1605/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin laulamisen kirkkokuorossa 4-vuotiaana. Kerran sitten jumalanpalveluksessa ollessamme kerättiin kolehti. Olin käsittänyt kolehdin idean jostain syystä niin, että se on hauska kirkon järjestämä arvonta, jonka tarkoitus on nostaa umpimähkään pussista jokin kolikko - mitä suurempi sen parempi! :D

Pussin tullessa kohdalleni onnistuin kahmaisemaan sieltä vain vaivaisen 10 pennin kolikon, mitä sitten harmittelin vieressä istuvalle vanhemmalle kuorokaverille. Tämä sitten järkyttyneenä oikaisi väärinkäsitykseni ja opasti viemään kolikon takaisin pussiin. :'D

Vierailija
1606/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että myös korvien kautta on mahdollista hengittää, mutta taito pitää erikseen opetella. Muistan harjoitelleeni jonkin aikaa kyseistä pikku kikkaa.

Vierailija
1607/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena luulin että kun kuu näkyy aamulla taivaalla, se on vaan samanlainen "jälki" kun suihkukoneista jää taivaalle.

Olin jo teini-ikäinen ennen kuin tajusin miten asiat ovat... hävettää.

Vierailija
1608/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut että hiomavaunuja on oikeasti olemassa, vaikka Ultra Bran lauluissa niistä laulettiin.

Olin asunut Helsingissä kolme vuotta ennen kuin ensimmäistä kertaa näin hiomavaunun - hiomassa raitiovaunukiskoja, kuten nimikin kertoo.

Vierailija
1609/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta kirkkojutusta mieleen. On kyllä enemmänkin väärinkuultuja asioita, mutta olkoon.

Uskontunnustuksessa kun mainittiin ainakin ennen (en juuri käy kirkossa)"...joka sikisi pyhästä hengestä...". Luulin, että oli niin pyha, että oikein sihisi :). Oli ihan uskottavaa kyllä minusta. Tuo toinen verbi oli minulle vielä rippikoulutyttönä täysin outo.

Vierailija
1610/2643 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Popedalla on biisi "Hyvä Kankkunen" ja Junnu Vainila "Kauhea kankkunen". No luulin, että nämä kertovat Juha Kankkusesta ja ovat hänelle tehtyjä ylistyslauluja. 

Muutamaa vuotta myöhemmin vasta valkeni mitä Kankkunen myös voi tarkoittaa. 

Sama luulija siteeraa vielä itseään. En muista esittäjää, mutta noihin aikohin eli 90-luvun alussa kuulin vielä radiosta laulun jossa laulettiin, että Tämä kankkunen vie multa hengen. Silloin viimeistään aloin ihmettelemään, että onko se Juha niin paha ihminen. Tuon jälkeen se totuus siitä kankkusesta valkeni mistä luulemissani lauluissa laulettiin. Äidin apuun piti turvautua silloin. 

Vierailija
1611/2643 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain tietää, että miten lapset saavat alkunsa, niin ajattelin seksin olevan todella ällöttävä juttu ja ihmettelin, että miten kukaan pystyy harrastamaan sellaista. Eräällä sukulaispariskunnalla on 9 lasta ja minä pidin heitä todella kummallisina ja jälkeenpäin ajateltuna pervoina ihmisinä, kun he olivat tehneet "sen" 9 kertaa. Omat vanhempani olivat taas tehneet "sen" vain 3 kertaa, koska heillä on 3 lasta. Luulin siis tosissani, että ihminen on harrastanut seksiä niin monta kertaa kuin mitä hänellä on lapsia. Enpä vielä silloin noin 30 vuotta sitten tiennyt, että nyt olen surullinen ja masentunut siksi, että en ole päässyt kertaakaan harrastamaan seksiä kenenkään muun kanssa ja haluaisin todella tehdä niin, vaikka en lapsia haluakkaan.

Vierailija
1612/2643 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini sanoi kuukautissiteitään "naisten vaipoiksi". Lapsena ihmettelin miksi aikuiset naiset eivät osaa käydä vessassa kun pienet lapsetkin osaavat. Hänellä ei siis ollut virtsankarkailua tms., kuukautisista puhuminen oli ilmeisesti ylitsepääsemättömän kiusallista, no toisaalta, ei sitä tiedä miten pieni lapsi olisi asian käsittänyt

Vierailija
1613/2643 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli tuosta kirkkojutusta mieleen. On kyllä enemmänkin väärinkuultuja asioita, mutta olkoon.

Uskontunnustuksessa kun mainittiin ainakin ennen (en juuri käy kirkossa)"...joka sikisi pyhästä hengestä...". Luulin, että oli niin pyha, että oikein sihisi :). Oli ihan uskottavaa kyllä minusta. Tuo toinen verbi oli minulle vielä rippikoulutyttönä täysin outo.

Ihan samoin. Kuvittelin että 'sikisi' tarkoittaa että tärisi, säteili tms hohkasi pyhää henkeä :)

Vierailija
1614/2643 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tottele joutuu lastenkotiin

Parran siemenet tarttuu kun partainen mies koskee poskeen tai leukaan. Ne tarttuu tytöille ja pojille jonka jälkeen karvat kasvaa eikä lähde koskaan pois

Peikot asuvat väliseinissä ja tulevat yöllä seinän läpi syömään tuhmat lapset

Muuttuu vampyyriksi kun mene hautausmaalle täysikuun aikaan

Vierailija
1615/2643 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jos ei suostu menemään kouluun, niin poliisi tulee ja vie vankilaan.

Vierailija
1616/2643 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin telkkarissa sanan verilöyly ja luulin sen tarkoittavan sitä, että viedään joku saunaan ja vihdotaan sitä niin rajusti, että alkaa veri lentää.

Ajattelin sen olleen joku sodanaikainen kidutuskeino, että vastustajat vietiin verilöylyyn.

Minä luulin, että verilöyly tarkoittaa sitä, että saunassa heitetään verta saunan kiukaalle ja ihmettelin, että mistä se veri oikein saadaan. Joka tapauksessa pelkäsin joskus joutuvani itsekin verilöylyyn, koska pidin ajatusta veren heittämistä kiukaalle todella kammottavana tekona ja myös sitä, että se veri otetaan minusta niin, että minä olen siellä melkein kuolemaisillani verenhukkaan.

Vierailija
1617/2643 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kasvan aikuiseksi saan vaimon ja lapsia

Vierailija
1618/2643 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että miehellä on MUNAsoluja. Luulin myös, että vauvat syntyy äitinsä navasta. Enon vaimon napa oli pullahtanut ulospäin, kun hän odotti serkkuani. Hän sanoi, että kohta se syntyy, kun napa jo pullottaa. Olin jo 8-vuotias, kun uskoin napajuttuun.

Vierailija
1619/2643 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että jos on näkyvästi raskaana oleva nainen seurassa, hän saattaa synnyttää koska vaan. Silleen elokuvatyyliin huutaa, että vedet meni, ja lapsi syntyy siihen paikkaan. Siksi pelkäsin mennä esim. hissiin raskaana olevien kanssa. En tiennyt, että ei se yleensä ihan niin nopeaa ole.

Vierailija
1620/2643 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että valkokangas on jossain Valko-Venäjällä päin ja ihmettelin miksi elokuvat menivät sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän