Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuin uskomus, joka sinulla on ollut pienenä?

Vierailija
26.07.2016 |

Mulla oli, että luulin kaikkien tyttöjen kantavan vauvaa masussa ja synnyttää sen automaattisesti sitten, kun on aikuinen. :D

Kommentit (2643)

Vierailija
1621/2643 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin lapsena, että Pikku Kakkosen Nukkumatti on Jeesus.

Vierailija
1622/2643 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että siellä allikossa - johon siis pääsee ojasta - asuu alligaattoreita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1623/2643 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että karhukoplalaiset ovat karhuja.

Vierailija
1624/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskonut että hiomavaunuja on oikeasti olemassa, vaikka Ultra Bran lauluissa niistä laulettiin.

Olin asunut Helsingissä kolme vuotta ennen kuin ensimmäistä kertaa näin hiomavaunun - hiomassa raitiovaunukiskoja, kuten nimikin kertoo.

Wat?! En ole tiennyt tuollaisen olemassaolosta, olen 40. Olen ihmetellyt biisiä, luulin että puhutaan ”ilmavaunusta” ja ajattelin sen olevan jonkunlainen zeppeliini!

Vierailija
1625/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että Rölli-peikko on oikeasti olemassa ja vaikka ainakin jollain tasolla pelkäsinkin häntä niin halusin silti muuttaa hänen luokseen asumaan. Se olisi onnistunut mielestäni niin, että olisin lähtenyt kesämökiltä lapsena salaa metsään ja etsinyt Röllin sieltä, koska jossain siellä lähistöllä luulin hänen asuvan ja sitten olisin ollut hänelle niin kiltti, että hän olisi suostunut ottamaan minut luokseen asumaan vaikka Rölli pelkäsikin ilmeisesti meitä ihmisotuksia, joiksi hän meitä ihmisiä kutsui.

Vierailija
1626/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin (tai näin siis naapurin aikamiespoika kertoi minulle...), että värilliset ihmiset on anaaliyhdynnän tulos. Maalla kun asuttiin, niin asian oikea laita paljastui vasta viidennen luokan luokkaretkellä kun kerroin tämän totuuden isoon ääneen bussissa koko luokalle, kun näin Tampereella värillisen ihmisen bussin ikkunasta.

Vierailija
1627/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että telkkarin kuva tulee johtoa pitkin sellaisenaan ja telkkari vain suurentaa sen. Siis, että jos sen johdon leikkaa poikki, leikkauspinnassa näkyy tv- ohjelma minikoossa. Tiesin, että liikkuva kuva muodostuu nopeasti vaihtuvista liikkumattomista ja päättelin niiden kulkevan johdossa jonossa.

Mysteeri oli, että miten se ohjelma näkyy joka paikassa samaan aikaan, kun johdot luonnollisesti on eri pituisia ja kuvat kuitenkin lähetetään samaan aikaan (pidin selvänä, ettei kuvat voi vaan kulkea nopeammin toisissa johdoissa. En muista enää, miksi 😅)

Vierailija
1628/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sain tietää, että lapsi on ennen syntymistään äidin mahassa, niin otin sen kirjaimellisesti ja kuvittelin sen kehittyvän siellä kaikkien sisäelinten keskellä. Ihmettelin, että miten se voi olla mahdollista ilman, että sisäelimille ei aiheudu vahinkoa. Vasta myöhemmin sain tietää, että vauva on kohdussa ja vasta muutama vuosi sitten, että se on siellä kohdussakin jonkinlaisen vesipussin sisällä. Sitä ennen luulin, että siellä ei ole mitään pussia vaan vauva kelluu jotenkin lapsiveden täyttämässä kohdussa. Oikeastihan se vesi on siellä pussin sisällä vauvan kanssa.

Vierailija
1629/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt! Eikö ne sitten ole? Mitä ne on?

Vierailija
1630/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vanhempiani kiinnostaa minun hyvinvointini

Vierailija
1631/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut kasvattaa pitkän tukan, mutta äitini ei antanut siihen lupaa. Sanoi vaan, ettei minun tukkaani voi kasvattaa. Kaikilla pitkätukkaisilla luokkatovereillani oli vaaleat hiukset ja minulla tummat ja luulin, että tuo väri oli se syy siihen :)

Vierailija
1632/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiria.

Vierailija
1633/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että itsestään räjähtämällä voisi aineesta syntyä vuosimiljardien aikana älykästä elämää. Tai, no elämää.

Varsinkin, kun ennen sitä räjähdystä ei ollut edes sitä ainetta.

Vierailija
1634/2643 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotikaveri kertoi, että hammaslääkärit toimittavat irtirevityt hampaat päiväkodin keittiöön, jossa ne keitetään ja tarjoillaan lapsille. Oli ruokana maissia, jota en suostunut moneen vuoteen syömään.

Vierailija
1635/2643 |
06.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää luulin noin 13 vuotiaaksi asti että Liettua ois niinku Afrikka Euroopassa eli että siellä olis samanlainen ilmasto ja että siellä olis villejä Afrikan eläimiä tms. Enkä tiedä mistä tuonki olin keksinyt 😅

Vierailija
1636/2643 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin 14-vuotiaaksi asti ,että korvatulehdus tulee jos ei pidä pipoa päässä ,kun tuulee.

Vierailija
1637/2643 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatun sadut.

Vierailija
1638/2643 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin pienenä tyttönä isosiskoltani että miksi yksi nainen juoksee kadulla. Sisko sano että sen mahaan on heitetty puukko ohiajavasta autosta. Se puukko on narun päässä niin sen naisen on pakko juosta että pysyy auton perärssä. Aivan päätön stoori mutta meni täydestä :D Saakelin isosisko! :D

Kauhee 😂

Vierailija
1639/2643 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että, Satumaa-tangossa lauletaan Ruotsista.

"Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa

missä onnen kaukorantaan laine liplattaa

missä kukat kauneimmat luo aina loistettaan

siellä huolet huomisen saa jäädä unholaan..."

En usko enää.

Vierailija
1640/2643 |
10.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat koiria. Karhukoplan alkuperäinen nimi on the beagle boys. Tämä valkeni minullekin about kolmekymppisenä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme