Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja niin aamu nousee ...

Vierailija
08.10.2026 |

Huomenta ihanat ihmiset, aurinko nousee. Pieni kuura on meillä auton katoilla ja laseilla. Ihana aamu, minulla ei ole kiire mihinkään. Kahvinkeittimestä juuri kuumaa kahvia kuppiin ja koneella katselen aamun uutistarjontaa. Eipä sellaista, jolla kannattaa aamunsa pilata. 

Tuota Persujen menestystä ihmettelen, keitä ovat ne kahjot, jotka äänestäisivät perussuomaalaisia, ne pitää etsiä ja selvittää tilanne, kertoa näille ihmisille totuus, jos he eivät ole ymmärtäneet mitä perussuomalaisten valtaantulo on todellisuudessa tehnyt suomalaisuudelle, suomalaisten hyvinvoinnille ja suomen taloudelle. Tätä se on kun metsuri pääsee pankinjohtajaksi, tarkoitan siis että kun ammattitaitoa tai edes tervettä maalaisjärkeä ei ole, saa todella paljon vahinkoa aikaan.

Mutta tsemppiä kaikille, minä suljen nyt tämän ja lähden ulos, pieni tunnin lenkki kameran kanssa, ai että, mitähän sieltä tänään löytyy... Oikein hyvää päivää sinulle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä SDP:tä, Vihreitä tai Vasemmistoliittoa jos haluat sinne lenkkipolkusi varteen afrikkalais- ja arabitaustaisia miehiä tarjoilemaan seuraa.

Vierailija
2/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamun raikas hetki, pienen pieni kuun sirppi itätaivaalla. Tulin jo lenkiltä. Raikasta on, tsemppiä minultakin kaikille, myös persuille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestä SDP:tä, Vihreitä tai Vasemmistoliittoa jos haluat sinne lenkkipolkusi varteen afrikkalais- ja arabitaustaisia miehiä tarjoilemaan seuraa.

No eipä tämän asian suhteen suunta ole muuttunut näin oikeistohallituksenkaan aikana. 

Vierailija
4/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivinuuni lämmitetty, kohta pelti kiinni ja ulkohommille.  Ennen puoltapäivää karjalanpaisti uuniin.

Vierailija
5/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täs on sun pysäkki, tähän sä jäät..." Heh, juuri hyppäsin dösästä, työpaikka edessä. Tuostapa nyt tuli korvamato, vaikka oli määkivä laulu. Huomenta täältäkin kaikille, tsemppiä päivään kaikille, myös Erikalle.

Vierailija
6/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppia kahvia, kissa tuli sohvalle viereen kehräämään, lautasellinen kaurapuuroa puolukoilla, rauhallinen kävely töihin,... Hyvää aamua itse kullekin säädylle ja puolueelle. 

Vierailija
7/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tätä se on kun metsuri pääsee pankinjohtajaksi, tarkoitan siis että kun ammattitaitoa tai edes tervettä maalaisjärkeä ei ole, saa todella paljon vahinkoa aikaan."

Sillä metsurilla on takuulla enemmän järkeä kun sulla.  Elättää sentään itse itsensä.

Vierailija
8/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille. Töissä jo ja kuppi kahvia. Vähän aikaa tätä hömppää ja sitten koodin kimppuun.

-koodari

Vierailija
9/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sinun aivosolusi toimivat kummallisesti.

Vierailija
10/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tätä se on kun metsuri pääsee pankinjohtajaksi, tarkoitan siis että kun ammattitaitoa tai edes tervettä maalaisjärkeä ei ole, saa todella paljon vahinkoa aikaan."

Sillä metsurilla on takuulla enemmän järkeä kun sulla.  Elättää sentään itse itsensä.

Pyydän anteeksi kaikilta metsureilta, jos niitä enää on, eikös ne puutyöt tehdä koneilla nykyään. Tarkoitus oli vain sanoa, että kadulta nykästy persutollo kun yhtäkkiä pääsi kansanedustajaksi, tulee paljon vahinkoa aikaan. Olemmehan me näistä lukeneet, humalassa, kapakassa, kadulla, ulkomailla, vankilatuomioita, rötöstelyä, suoranaista sivistyksen puutetta, kadulla ammuskelua jne jne.  Näin sitä edustetaan, joo...

Rahat on viety asumista, opiskelusta, opiskeluoikeudesta, terveydenhuollosta,  minä olen katkera, tämmöistä typerysten porukkaa ei saa enää koskaan päästää valtaan. 

T: Suuttunut, jopa vaalipetosta epäillyt

Vierailija
11/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän anteeksi kaikilta metsureilta, jos niitä enää on, eikös ne puutyöt tehdä koneilla nykyään. Tarkoitus oli vain sanoa, että kadulta nykästy persutollo kun yhtäkkiä pääsi kansanedustajaksi, tulee paljon vahinkoa aikaan. Olemmehan me näistä lukeneet, humalassa, kapakassa, kadulla, ulkomailla, vankilatuomioita, rötöstelyä, suoranaista sivistyksen puutetta, kadulla ammuskelua jne jne.  Näin sitä edustetaan, joo...

Rahat on viety asumista, opiskelusta, opiskeluoikeudesta, terveydenhuollosta,  minä olen katkera, tämmöistä typerysten porukkaa ei saa enää koskaan päästää valtaan. 

T: Suuttunut, jopa vaalipetosta epäillyt

Mee sinne lenkilles jo äläkä kitise täällä enää...

Vierailija
12/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se tuo Persujen edustaja Vigelius (PS), telkussa nyt,  ole myös tän sivuston moderoinnista vastaavan firman omistaja?

Ei ihme että persumoska on päässyt tuhoamaan hyvän palstan.

Vierailija
13/13 |
08.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

töissä olen aamukahvin ääressä. Kohta paistan munkit ja korvapuustit ja täytän kasan tuoreita sämpylöitä aamun ensimmäisille asiakkaille. Kiva, rauhallinen päivä varmaan tulossa, täällä kesäkaupungissa on vilske rauhoittunut, ja saa viettää viimeiset aukiolopäivät tuttujen asiakkaiden kanssa. Kohta alkaa pitkä loma. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän