Otin yhteyttä yli 100 naiseen suomi24 treffeillä
Saldo yksi vinkkaus ja yksi viesti jossa pelkkä sähköpostiosoite.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos selkeästi huomaatte että mies on kirjoittanut teille ajatuksella yksilöidyn viestin, voitte käyttää edes minuutin ajastanne siihen vastaamiseen. Todennäköisesti sellainen mies on edes jonkinlaisen vastauksen arvoinen. Ei ehkä kumppanina, mutta ihmisenä.
Kohtelias hyväntuulinen kieltäytyminen (jota ei voi kuitenkaan tulkita rohkaisuksi, tarkkana tämän kanssa) on selkeä osoitus siitä että viesti on luettu ja vaivannäkö on huomioitu. Ei maksa mitään.
En jaksa ymmärtää, mitä iloa siitä "ei kiitos"-vastauksesta kenellekään olisi. En minä niitä kaivannut. Jos vastausta ei tullut, se tarkoitti että miestä ei kiinnosta. Näin hänen käyneen profiilissani, joten tiesin että minut oli huomattu. Kun vastausta ei tullut, ei siitä sen enempää.
On ihan hullua käyttää tunteja yksilöllisen viestin kirjoittamiseen. Miten huono kirjoittajan pitää olla, että se niin kauan kestää? Itsellä meni n. puoli tuntia. Yksi tärkeä huomio: vaikka kirjoitat millaisen aloitusviestin, se ei auta jos et vaikuta kiinnostavalta muuten. Näin se vain on. Ei ole temppua jonka tekemällä saat kaikki kiinnostumaan itsestäsi.
Niin, kyse on ihan kohteliaisuudesta. Jos hymyilet jollekin bussipysäkillä ja tämä katsoo sua päästä varpaisiin ja toteaa ettet ole hymynsä arvoinen, se kertoo paljon enemmän siitä toisesta ihmisestä.
En usko että kukaan miehistä joka kirjoittaa ajatuksella pitkän henkilökohtaisen viestin naiselle, haluaisi että hän jotenkin säälistä vastaisi tai muutenkaan pakotettuna. Ihan vaan kohteliaisuudesta koska on itse sitä yhteydenottoa alunperin ilmoituksen muodossa toivonutkin. Peli jatkuu ja kaikille jää hyvä mieli.
Itse olisin voinut kirjoittaa vaikka romaanin naiselle jonka kanssa olisin halunnut oikean parisuhteen. Kyse on tietysti loppupeleissä aina siitä kuka mitäkin haluaa. Jotkut haluaa tuhkatkin munasta, toisille riittää pelkkä kuva siitä.
Alunperin postasin koska halusin tuoda esiin näkökulman joka naisilta monesti hukkuu. Itketään että ei löydy hyvää miestä ja palstoilla roikkuu vaan pettäjiä, pervoja, luusereita ja ties mitä. Varmasti siellä on ihan tavallisia kunnon miehiäkin, jotka saattoivat juuri laittaa teille viestiä. Laittakaa jotain takaisin niin jaksavat sitten laittaa viestiä jollekin toiselle, jota ehkä kiinnostaakin.
On hyvä että itse teet aloitteita miesten suhteen. Se onkin paljon järkevämpää naisena laittaa viestiä juuri sellaiselle miehelle mistä itse on kiinnostunut, kuin odottaa yhteydenottoja peukaloitaan pyöritellen.
Ihmettelen vaan miten kukaan on voinut olla vastaamatta kaltaisellesi naiselle.
Äh, älä viitsi mielistellä. En kertonut tuossa viestissä mitään itsestäni, joten ihan tyhjää puhetta ihmetellä miksi "kaltaiselleni naiselle" ei vastattu. Et tiedä yhtään millainen olen.
Nettideittailu ei ole bussipysäkillä seisoskelua, vaan siinä pätevät eri kohteliaisuussäännöt. Tämä fakta hukkuu miehiltä monesti. Ei ole yhtään epäkohteliasta jättää vastaamatta jos ei ole kiinnostunut. Epäkohteliasta on mankua sitä "ei kiitos" -viestiä.
Minä en ole koskaan itkenyt pettäjien ja pervojen nettideitissä pyörimisestä. Onhan niitä ja ne on helppo karsia pois. Sitten on pitkä liuta niitä ihan tavallisia kunnon miehiä jotka eivät vain kiinnosta yhtään tippaa, kun sieltä tulee tylsän profiilin tekijältä vielä tylsempi aloitusviesti. Uskokaa pois, pojat. Vaikka olette tavallisia kunnon miehiä, SE NYT EI YKSINÄÄN RIITÄ.
Enkä muuten tarvitse hyväksyntääsi sille, miten nettideittailen. En tajua, miksi tunnet tarvetta tulla kehumaan sitä että laitan itse viestiä miehille. En ole tehnyt sitä sinun mieliksesi etkä sinä tiedä miten naisena on järkevintä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Niin no yksilöityjä viestejä, sellaisia vähän pidempiä kirjoittelevat varmasti haluavat saada jonkun ihan kunnon vastauksenkin. Sellaisen mistä on hyvä jatkaa kirjoittelua ja tutustumista ja joka kertoo että nainenkin haluaa viestitellä tosissaan.
Jos itse kirjoittaisin naiselle jotain niinkin tylsää kuin "mitä musiikkia kuuntelet?" ja sieltä tulisi joku yhden sanan vastaus "popedaa" niin keskustelu kyllä jäisi siihen. Monestakin syystä.
- tulisi mielikuva että nainen viestittelee 10-20 muun kanssa eikä vaivaudu tämän pidempiin vastauksiin.
- nainen ei kertoisi itsestään mitään tärkeää, yhtähyvin hän olisi voinut laittaa sen popedan sinne profiiliinkin. (kysymys olisi nyt itsessäänkin tyhmä, en laittaisi koskaan mitään noin yksinkertaista)
- Vastaus on täysin neutraali. Sellainen mistä ei voi tulkita mitään. Yleensä tällaiset viesittelyt loppuukin heti kun itse lopettaa kysymysten esittämisen.
- Nainen vaikuttaa tyhmältä tai kylmältä (niissä tapauksissa kun itse kirjoittaa pitkän viestin ja saa vastaukseksi yhden sanan johonkin viestissä esitettyyn kysymykseen)
- keskustelua on vaikea jatkaa tällaisen vastauksen jälkeen vaikka halua olisikin.
Henkilökohtaisesti ajattelen että Yö tai popeda musiikkimakuna muutenkin pahempi turnoff kuin ylipaino tai tupakointi.
Syy tuohon lyhyeen vastaukseen olisi se, että nainen haluaa keskustelun loppuvan. Hän vastaa koska haluaa olla kohtelias ja mahdollisimman niukasti että keskustelu loppuisi. Ei ole tuon monimutkaisempaa. Ja naisia syytellään ylianalysoinnista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Lue naisen profiili ja JOS siinä on joku teitä yhdistävä asia, 2) kirjoita viesti, jossa kerrot sinunkin olevan kiinnostunut siitä asiasta ja kysele naiselta lisää tästä.
Itsellä nettideitteillessäni kerroin profiilissa olevani erittäin aktiivinen nainen, joka rakastaa liikuntaa ja ulkoilua ja luonnossa liikkumista. Suurin osa viesteistä oli massapostia ja suurin osa "yksilöidyistä" posteistakin oli viestejä, joissa mies kertoi vapaa-ajallaan katselevansa leffoja ja siinä lomassa harkitsevansa ajoittain ulos lähtemistä. Minulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta tutustua sohvaperunaan, joten jätin vastaamatta. Aivan sama, onko tällainen henkilö kiva vai ei, jos ei ole mitään yhteistä, niin miksi pitäisi? Älä turhaan ota yhteyttä jos ei ole mitään yhteistä!
Minulle saa kyllä laittaa viestiä vaikka ei yhteisiä harrastuksia olisikaan. Kuulen mielelläni muiden harrastuksista ja kerron omistani. Sitten voidaan kokeilla tehdä jotain yhdessä, siinä voi toinenkin innostua jostain uudesta jutusta. Ja jos ei, ei sekään haittaa. Harrastetaan kumpikin tahoillamme ja sitten illalla istutaan yhdessä sohvalla katsomassa leffaa.
Tähän tarkoitukseen minulla on monipuolinen joukko ystäviä. On hauskaa keskustella heidän kanssaan heidän kiinnostuksensa kohteista ja pitää leffailtoja. On varsin mielenkiintoista, kun yksi harrastaa intohimoisesti kirjallisuutta, toinen agilityä ja kolmas ehkäpä jotain urheilulajia. Elämänkumppaniltani toivon kuitenkin hieman enemmän sitä, että jaettaisiin tämä elämä yhdessä. Ja koska olen aikuinen nainen, en valitse miestä, joka ei vielä tiedä, mistä pitää ja mistä ei, koska en halua olla 5 vuoden kuluttua tilanteessa, jossa huomaamme kasvaneemme erilleen kun mies on vihdoin keksinyt, mikä on kivaa ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan, viestissäsi luki Moi mitä kuuluu? ja oma profiilisi on tyhjää täynnä.
Noinhan naiset tekee.
Ylipaino on ylivoimaa!
T: Antti