Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin yhteyttä yli 100 naiseen suomi24 treffeillä

Vierailija
25.07.2016 |

Saldo yksi vinkkaus ja yksi viesti jossa pelkkä sähköpostiosoite.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kirjoittaa 100 viestiä, saa hän 200 vastausta.

Vierailija
42/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen kirjoittaa 100 viestiä, saa hän 200 vastausta.

Oisko 9000 lähempänä totuutta, jos 100 kirjoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan, viestissäsi luki Moi mitä kuuluu? ja oma profiilisi on tyhjää täynnä.

Oma profiili kuvalla varustettu ja osittain täytetty. En tietenkään kirjoittanut kaikille omaa viestiä, mutta hämmentää kuinka vähän naiset vastaavat noihin viestejä.

No niillä on joku toinen kiikarissa. Täällä tosi monet miehet toivoo että naiset itse ottaisi aktiivisesti yhteyttä kiinnostaviin miehiin. Ongelma taitaa kuitenkin heidän kohdallaan se, että ne kiinnostavat miehet on joitain muita kuin he itse.

Tämähän se nettideittaulin ongelma on, kun jokainen tavisnainenkin on kiinnostunut vain niistä top-kymppimiehistä.

Eikö jokainen saa olla kiinnostunut juuri sellaisesta ihmisestä kuin haluaa?

Toki saa, mutta silloin kannattaa varautua siihen, että on yksin tai tulee kierrätetyksi. Esimerkki: etsit isotuloista ja isomunaista miestä. Heitä on noin prosentti vapaana olevista miehistä. Tällöin joko 99% tästä miehestä kiinnostuneista naisista jää ilman, tai sitten tämä 1% pitää kierrättää 99% naisista.

Minua ei kukaan "kierrätä" ja valitsen kyllä itse, kenelle viestiä laitan. Kukaan ei anna minulle neuvoja miten ja kenestä on kiinnostuttava. Ketä te miehet kuvittelette olevanne, kun jatkuvalla syötöllä tungette nettiin typeriä ohjeitanne miten naisen kuuluu kumppaninsa valita? Ja jos ei tee kuten te idiootit käskette, uhkaillaan että kammottava ALFAMIES tulee ja vie ja jättää. Ja sitten nainen vanhenee yksin kissalauman kanssa. Huuuu-uu!

Ääliöt.

Jahas. Ja monta miestä on takana? Ja sinkkuna tällä hetkellä? Hmmm...mmmm

Jahas. Kyvytön luuseri yrittelemässä osallistua keskusteluun vaikka sanottavaa ei ole. Hm-mm. Joo-o. Kirvesvartta, kirvesvartta. Juu-uh. Niih.

Vierailija
44/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisten prinsessaharhoilla mitään rajaa? Jotkut ylipainoiset yhärit täälläkin kitisevät, että mies ei lähetä hänelle kohdistettua yksilöllistä viestiä vaan sama viesti voi olla lähetetty monelle :D On muute aika helkkarin työlästä keksiä 100 yksilöllistä viestiä.

"mutku mä haluan, että kolahtaa... " 

Älyllisesti kehitysvammaisten ei kannattaisi sotkeentua noihin nettideittiviritelmiin ollenkaan vaan pysyä siellä kapakassa jännäjarejen nussittavana ja toivoa parishdetta sellaiselta.

En osaa kuvitella naista joka olisi niin hirveä tapaus, että hänen pitäisi tyytyä sinunlaiseesi. Ihan mielenkiinnosta, etsitkö kumppania joskus jostain? Jos etsit, miksi ihmeessä kuvittelet että kukaan haluaisi olla tuollaisen kanssa?

Sinä et tiedä minusta mitään. Älä kuvittele, että kyökkipsykologina pystyisit arvioimaan millainen minä olen oikeassa elämässä. En nyt niin tyhmä ole, että näitä juttujani livenä tällä tavalla selostaisin. Tosin joskus baarissa/terassilla innostun ja naiset ovat yllättävän kiinnostuneita miehestä, joka uskaltaa kertoa mitä mieltä hän oikeasti. Varsinkin jos verrataan nykyajan tossukkaan joka ei uskalla sanoa naiselle mitään vastaan. En siis siellä tietenkään hauku naisia, kuten täällä, vaan kerron miten asiat "oikeasti ovat" ja kun sen kertoo tarpeeksi perustellusti, niin jokainen järkevä ihminen kunnioittaa sitä mielipidettä. Oli se sitten hänen mielestään oikea tai väärä.

Ja kun seuraavaksi väität, että ei pidä paikkaansa se minun katkeruuteni ja naisviha näkyy läpi. Niin vastaan, että EI NÄY. Maailma on ihania ja empaattisia psykopaatteja täynnä joista ei ikinä olisi uskonut, että he kykenevät hirmutekoihin. Mutta sitten joku päivä. Tälläisen pienen patriarkkisen harrastuksen peittäminen on ihan pikku juttu noihin verrattuna.

Voi huokaus... Mihin tarvitset naista?

Vierailija
45/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asiat olisivat miesten ja naisten suhteen päinvastoin niin kuinka moni nainen kirjoittaisi yksilöllisen viestin 100 miehelle. Veikkaanpa että se into lakkais 10., viimeistään 20. miehen kohdalla jos ei edes "Ei kiitos" viestiä tule takaisin.

Miksi sadalle miehelle pitäisi ylipäätään laittaa viestiä?

Eikö riitä, että etsii muutaman kiinnostavan, laittaa näille viestiä ja toivoo parasta ja sen jälkeen siirtyt seuraaviin, jollei tärppää. Vai onko livenäkin tapana lähestyä sataa miestä käyttäen samaa iskurepliikkiä.

Vierailija
46/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisten prinsessaharhoilla mitään rajaa? Jotkut ylipainoiset yhärit täälläkin kitisevät, että mies ei lähetä hänelle kohdistettua yksilöllistä viestiä vaan sama viesti voi olla lähetetty monelle :D On muute aika helkkarin työlästä keksiä 100 yksilöllistä viestiä.

Älyllisesti kehitysvammaisten ei kannattaisi sotkeentua noihin nettideittiviritelmiin ollenkaan vaan pysyä siellä kapakassa jännäjarejen nussittavana ja toivoa parishdetta sellaiselta.

En osaa kuvitella naista joka olisi niin hirveä tapaus, että hänen pitäisi tyytyä sinunlaiseesi. Ihan mielenkiinnosta, etsitkö kumppania joskus jostain? Jos etsit, miksi ihmeessä kuvittelet että kukaan haluaisi olla tuollaisen kanssa?

Sinä et tiedä minusta mitään. Älä kuvittele, että kyökkipsykologina pystyisit arvioimaan millainen minä olen oikeassa elämässä. En nyt niin tyhmä ole, että näitä juttujani livenä tällä tavalla selostaisin. Tosin joskus baarissa/terassilla innostun ja naiset ovat yllättävän kiinnostuneita miehestä, joka uskaltaa kertoa mitä mieltä hän oikeasti. Varsinkin jos verrataan nykyajan tossukkaan joka ei uskalla sanoa naiselle mitään vastaan. En siis siellä tietenkään hauku naisia, kuten täällä, vaan kerron miten asiat "oikeasti ovat" ja kun sen kertoo tarpeeksi perustellusti, niin jokainen järkevä ihminen kunnioittaa sitä mielipidettä. Oli se sitten hänen mielestään oikea tai väärä.

Ja kun seuraavaksi väität, että ei pidä paikkaansa se minun katkeruuteni ja naisviha näkyy läpi. Niin vastaan, että EI NÄY. Maailma on ihania ja empaattisia psykopaatteja täynnä joista ei ikinä olisi uskonut, että he kykenevät hirmutekoihin. Mutta sitten joku päivä. Tälläisen pienen patriarkkisen harrastuksen peittäminen on ihan pikku juttu noihin verrattuna.

Sinusta näkee livenä ja varmaan nettideitissäkin välittömästi, mikä olet. Olet tasan sitä mitä tännekin kirjoitat. Kohteliaisuus on ainut syy miksi kukaan nainen sinulle puhuu, ei se kiinnostuksesta johdu. Sinunlaisesi miehet eivät koskaan itse tajua, miten vastenmielinen teidän ajatusmaailmanne on. Olen lukenut niin inhottavien miesten profiilitekstejä "joissa sanotaan miten asiat on", että en voinut käsittää miksi joku kuitenkin oli pitkän tekstin laatinut ja sillä seuraa haki. Ei ole muuta selitystä kuin se, että he eivät tajunneet paljastavansa itsensä tuossa tekstissä.

Kait tajuat että todellisuudessa tuollaisille "sinusta näkee läpi" jutuille nauretaan? Onhan tälläkin palstalla puolet naisista ollut JännäJaren kanssa erittäin epäterveessä suhteessa. Miksi ette nähneet silloin tapaamishetkellä millainen mulkku se mies on? Ja ihan turha kuvitella, että se muuttui suhteessa. Ei naisten vaikutus sentään niin vahingollinen ole, että normaalista miehestä tulee väkivaltainen.

Vierailija
47/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan, viestissäsi luki Moi mitä kuuluu? ja oma profiilisi on tyhjää täynnä.

Oma profiili kuvalla varustettu ja osittain täytetty. En tietenkään kirjoittanut kaikille omaa viestiä, mutta hämmentää kuinka vähän naiset vastaavat noihin viestejä.

No niillä on joku toinen kiikarissa. Täällä tosi monet miehet toivoo että naiset itse ottaisi aktiivisesti yhteyttä kiinnostaviin miehiin. Ongelma taitaa kuitenkin heidän kohdallaan se, että ne kiinnostavat miehet on joitain muita kuin he itse.

Tämähän se nettideittaulin ongelma on, kun jokainen tavisnainenkin on kiinnostunut vain niistä top-kymppimiehistä.

Toki saa, mutta silloin kannattaa varautua siihen, että on yksin tai tulee kierrätetyksi. Esimerkki: etsit isotuloista ja isomunaista miestä. Heitä on noin prosentti vapaana olevista miehistä. Tällöin joko 99% tästä miehestä kiinnostuneista naisista jää ilman, tai sitten tämä 1% pitää kierrättää 99% naisista.

Minua ei kukaan "kierrätä" ja valitsen kyllä itse, kenelle viestiä laitan. Kukaan ei anna minulle neuvoja miten ja kenestä on kiinnostuttava. Ketä te miehet kuvittelette olevanne, kun jatkuvalla syötöllä tungette nettiin typeriä ohjeitanne miten naisen kuuluu kumppaninsa valita? Ja jos ei tee kuten te idiootit käskette, uhkaillaan että kammottava ALFAMIES tulee ja vie ja jättää. Ja sitten nainen vanhenee yksin kissalauman kanssa. Huuuu-uu!

Ääliöt.

Jahas. Kyvytön luuseri yrittelemässä osallistua keskusteluun vaikka sanottavaa ei ole. Hm-mm. Joo-o. Kirvesvartta, kirvesvartta. Juu-uh. Niih.

Taisi osua arkaan paikkaan, kun tuli tuollainen vastaus asiallisen vastauksen ja tiedon sijaan.

Vierailija
48/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Lue naisen profiili ja JOS siinä on joku teitä yhdistävä asia, 2) kirjoita viesti, jossa kerrot sinunkin olevan kiinnostunut siitä asiasta ja kysele naiselta lisää tästä.

Itsellä nettideitteillessäni kerroin profiilissa olevani erittäin aktiivinen nainen, joka rakastaa liikuntaa ja ulkoilua ja luonnossa liikkumista. Suurin osa viesteistä oli massapostia ja suurin osa "yksilöidyistä" posteistakin oli viestejä, joissa mies kertoi vapaa-ajallaan katselevansa leffoja ja siinä lomassa harkitsevansa ajoittain ulos lähtemistä. Minulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta tutustua sohvaperunaan, joten jätin vastaamatta. Aivan sama, onko tällainen henkilö kiva vai ei, jos ei ole mitään yhteistä, niin miksi pitäisi? Älä turhaan ota yhteyttä jos ei ole mitään yhteistä!

Minulle saa kyllä laittaa viestiä vaikka ei yhteisiä harrastuksia olisikaan. Kuulen mielelläni muiden harrastuksista ja kerron omistani. Sitten voidaan kokeilla tehdä jotain yhdessä, siinä voi toinenkin innostua jostain uudesta jutusta. Ja jos ei, ei sekään haittaa. Harrastetaan kumpikin tahoillamme ja sitten illalla istutaan yhdessä sohvalla katsomassa leffaa.

Vierailija
49/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulos lähtemistä harkitseva mieskin voi olla luonnossa liikkumisesta ja ulkoilusta pitävä, ei vaan saa yksin lähdettyä mutta lähtisi kenties mielellään kanssasi. En tyrmäisi ihan tulla perusteella.

Etsin aikuista miestä, joka tietää, mistä pitää ja mitä haluaa. Perässä vedettävän perunäsäkin saa aika edullisesti lähi-marketista, ei siihen deittipalstoja tarvita.

Vierailija
50/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Hoh hoh, no johan on taas hemmetinmoinen vaatimuslista, jota miehen pitää tehdä, jotta joku nainen edes vaivautuisi vastaamaan viestiin. Ja se vastaushan on luonnollisesti muutama lause, jossa vastataan vain miehen esittämniin kysymyksiin - ei mitään jatkoa keskustelulle.

Hemmetinmoinen vaatimuslista on, että älä copypasteta samaa viestiä sadalle? Ilmankos miehillä on vaikeuksia.

Vierailija
51/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ääliöt.

Taisi osua arkaan paikkaan, kun tuli tuollainen vastaus asiallisen vastauksen ja tiedon sijaan.

Taisi osua sinulla arkaan paikkaan kun karautit puolustamaan typerää urkkijaa. Vai olitko se sinä joka aloit udella? Ei kiinnosta niin paljon että tarkistaisin. Joka tapauksessa, yksityiselämäni ei kuulu sinulle enkä sitä tänne tilitä. Olet vain katkera kun olet työtön ja köyhä, eli mitä jos menet muualle ulisemaan?

Vierailija
52/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ketjuun on vähän vaikea antaa selän taputusta aloitus oli niin kehnosti muotoiltu.

Kyllä sen jo 7 harkitun yksilöidyn viestin jälkeen näkee, että harva sieltä vastaa.

Sadan viestin lähettämiseen menee jo muutenkin ikuisuus jos 5 viestiä on max vuorokaudessa.

Jos aloituksessa olisi jotain raakaa faktaa kyseisestä kaverista tai jotain tarkempaa tietoa tän vois ottaa vähän vakavammin.

Mutta näköjään tällaisellakin saadaan tunteet kuumaksi. Se tais olla ideakin

Vierailija
53/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta näkee livenä ja varmaan nettideitissäkin välittömästi, mikä olet. Olet tasan sitä mitä tännekin kirjoitat. Kohteliaisuus on ainut syy miksi kukaan nainen sinulle puhuu, ei se kiinnostuksesta johdu. Sinunlaisesi miehet eivät koskaan itse tajua, miten vastenmielinen teidän ajatusmaailmanne on. Olen lukenut niin inhottavien miesten profiilitekstejä "joissa sanotaan miten asiat on", että en voinut käsittää miksi joku kuitenkin oli pitkän tekstin laatinut ja sillä seuraa haki. Ei ole muuta selitystä kuin se, että he eivät tajunneet paljastavansa itsensä tuossa tekstissä.

Kait tajuat että todellisuudessa tuollaisille "sinusta näkee läpi" jutuille nauretaan? Onhan tälläkin palstalla puolet naisista ollut JännäJaren kanssa erittäin epäterveessä suhteessa. Miksi ette nähneet silloin tapaamishetkellä millainen mulkku se mies on? Ja ihan turha kuvitella, että se muuttui suhteessa. Ei naisten vaikutus sentään niin vahingollinen ole, että normaalista miehestä tulee väkivaltainen.

Kuinka moni täällä sanoi mikä sinä olet, eli roskaväkeä? Aivan, vain minä. En tiedä muista eikä minua kiinnosta muiden ongelmat, mutta minä ainakin näen ihmisistä läpi eikä kukaan naura minulle. Ja muuten, sinähän olet sinkku vai mitä? Aika moni nainen on nähnyt lävitsesi.

Vierailija
54/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin on viestejä paljon yksilöity ja kohdistettu, kun noin monta oot tuupannut. Massapostittelijat on säälittäviä = ei kiinnosta.

Mitä säälittävää siinä on, että ihminen haluaa tutustua ihmisiin.

Se, että ainoa keino on kasvoton massapostitus. Kuten tuossa jo lukikin, kunhan toistan - mutta siitä opitaan.

Vierailija
55/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun ihmiset ei ole liukuhihnatuotteita eikä kukaan halua tuntea olevansa sellainen. Ehkä sen sijaan, että laittaa saman persoonattoman viestin sadalle, voisi kirjoittaa oman viestin viidelle ihmiselle. 

Vierailija
56/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen myös kerran törmännyt tuollaiseen "sanon asiat niin kuin ne ovat" -mieheen, joka varmaan oli lukenut pua-ideologioita ynnä muita vastaavia. Tietysti olin asiallinen siinä tilanteessa, mutta sisäisesti kyllä iloitsin ettei tarvitse olla tekemisissä normaalisti. Mulla on elämässäni ollut ihan tarpeeksi vastoinkäymisiä enkä kaipaa jotain pua-ukkelia selittämään kuinka naisilla on asiat aina paremmin ja naiset on katalia ja perseestä.

Vierailija
57/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikamoistameininkiä kirjoitti:

Sadan viestin lähettämiseen menee jo muutenkin ikuisuus jos 5 viestiä on max vuorokaudessa.

Sittenhän todellakin kannattaa kirjoittaa jokainen viesti erikseen jos ei päivässä voi muutenkaan kovin montaa laittaa. Ja jos kaikille copypastettaa saman viestin, pian loppuu palstalta treffiseuralaiset ja sitten on vaikeaa yhtäkkiä ruveta kirjoittamaan yksilöityjä viestejä kun sinut muistetaan massapostittajana.

Vierailija
58/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun ihmiset ei ole liukuhihnatuotteita eikä kukaan halua tuntea olevansa sellainen. Ehkä sen sijaan, että laittaa saman persoonattoman viestin sadalle, voisi kirjoittaa oman viestin viidelle ihmiselle. 

Miehet ovat pääsääntöisesti aika ongelmanratkaisuun orientoituneita. Luultavasti iso osa näistä massakirjeitten postaajista on ensin kokeillut yksilöllisiä lähestymisiä. Sitten tajunnut, että vastausprosentti on vain vähän parempi kuin massapostilla, mutta volyymissä jäädään kymmenesosaan. Silloin ratkaisu ratkaisu on aika helppo nähdä... massaposti on siis parempi vaihtoehto. 

Enkä kyllä itse näe massapostissa mitään pahaa, jos se käsittelee päällisin puolin itseä, kertoo mitä haluaa jne ja millaista naista etsii ja lopussa ilmoitetaan, että mieluusti kerrotaan lisää jos naista kiinnostaa tälläinen ukko. Näin ainakin itse toimisin, kun kirjoitustaitoa, aikaa ja halua jatkuvien persoonallisten viestien tekemiseen ei ole. Varsinkin kun oletusarvo vastauksen saamiseen on todella surkea. 

Vierailija
59/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ne 5 eivät vastaa, eivät seuravat 5, eivätkä sitä seuraavat 5 ja niin edelleen kunnes ollaan satalukemissa ...

Vierailija
60/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä miehenä tuli taannoin sama ongelma eteen. Itsekin rustasin varmaan 2-3 tuntia ekaa viestiä jonka  sitten lähetin, johon en saanut mitään vastausta. Enkä saanut seuraavaankaan.. Enkä sitä seuraavaan.

Tämä toistui ehkä noin 6-7 kanssa, joka kerralla viestin ollessa lyhyempi ja tylsempi,  juuri sellainen mikä jaksoi kiinnostaa lukijaakin yhä vähemmän. Sitten vaan ei enää jaksanut kirjoitella. Oli jo niin kypsä omiin viesteihinsä ettei niitä halunnut itsekään lukea enää.  Sitten poistin profiilinkin.

Lopulta aloin ymmärtää tätä ilmiötä missä miehet laittavat samaa viestiä 100 eri naiselle.

Jos naiset eivät vaivaudu kirjoittamaan mitään takaisin, mikä järki itsekään vaivautua itsekään näkemään vaivaa. Puhumattakaan niistä kaikista negatiivista  tunteista mitä niiden henkilökohtaisten viestien täysi sivuuttaminen aiheuttaa.

Varmasti jokainen nainen haluaisi tulla kohdelluksi prinsessana ja saada juuri hänelle yksilöityjä viestejä.

Mutta kuinka monta henkilökohtaista viestiä yhden miehen luulette jaksavan kirjoitella ?

kuinka moni niistä viesteistä muutaman jälkeen tulee edes oikeasti sydämmestä? 

Uskotko että sinä olet juuri se jota hän on aina etsinyt? 64. kerta toden sanoo..

Ajattele asiaa miehen näkökulmasta:

Mies löytää ilmoituksen johon hullaantuu täysin. Alkaa kirjoittaa viestiä oikein tosissaan koska ei halua pilata mitään. Miettii joka lauseen tarkkaan ettei vaan kuulostaisi tyhmältä tai ylimieliseltä, ja pyrkii olemaan mahdollisimman totuudenmukainen ja avoin. Koittaa miettiä jotain sellaista mitä kysyä, mikä ei ole liian tungettelevaa mutta kuitenkin jollain tapaa henkilökohtaista. Ja saa sitten viikkojen odottelun jälkeen vastaukseksi;

Ei mitään

Ei edes että "kiitos yhteydenotostasi, valitettavasti valintamme ei osunut teihin".

Tässä kohtaa olisi myös naisilla mahdollisuus toimia paremmin.

Siis jos selkeästi huomaatte että mies on kirjoittanut teille ajatuksella yksilöidyn viestin, voitte käyttää edes minuutin ajastanne siihen vastaamiseen. Todennäköisesti sellainen mies on edes jonkinlaisen vastauksen arvoinen. Ei ehkä kumppanina, mutta ihmisenä.

Kohtelias hyväntuulinen kieltäytyminen (jota ei voi kuitenkaan tulkita rohkaisuksi, tarkkana tämän kanssa) on selkeä osoitus siitä että viesti on luettu ja vaivannäkö on huomioitu. Ei maksa mitään.

(Lisätään nyt tähän vielä että KAIKILLE ei tarvitse vastata. Pettäjille, pervoille ja friikeille, jotka ovat aivan muuta kuin mitä ilmoituksessa etsitään, voi tylysti mielestäni jättää vastaamatta. Se on jokaisen oma häpeä jos käyttää tuntikaupalla aikaansa aivan väärille ihmisille viestittelyyn)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi