Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin yhteyttä yli 100 naiseen suomi24 treffeillä

Vierailija
25.07.2016 |

Saldo yksi vinkkaus ja yksi viesti jossa pelkkä sähköpostiosoite.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laitoit copypaste-viestin, jossa jotain "moi mitä kuuluu?" tai "Hei, olen tämmöinen mukava ja luotettava ja komeaksikin haukuttu mies, joka harrastaa kuntosalilla käymistä, moottoripyöriä, elokuvien katsomista ja kesällä mökkeilyä. Etsin iltoihini kivaa naista, laita rohkeasti viestiä" (persoonaton tusinaviesti), joista ei käy ilmi, miksi laitoit naiselle viestin, niin eipä naisia kiinnosta noihin vastata. Ainakin itse olen odottanut, että mies tarttuu johonkin ilmoituksessa mainittuun asiaan ("Millaisista elokuvista pidät?", "Missä maissa olet matkustellut?") ja ottaa siltä pohjalta yhteyttä kuin laittaa vain hajuttoman copypaste-viestin.

Ei ihme että akat pettyvät noilla treffeillä, kun vaativat auervaaran kirjoittamaa romaania ennen kuin vastaavat. Kenenkään normaalin ihmisen viestiin ei vastata.

Voisitkohan yrittää ymmärtää normaalin viestin ja copypaste-viestin eron? Olen itse tavannut ihan tavallisia miehiä netistä. Mielenkiinto ei kuitenkaan ole koskaan herännyt tusinaviestistä, joka postataan kaikille naisille.

Vierailija
22/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nainen voisi laittaa tänne 100 lähetetyn viestin tuloksen. Ei tarvitse edes laittaa mitään viestiä, vaan pelkkä flirtti. Veikkaan että on erilainen vastaus %.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan, viestissäsi luki Moi mitä kuuluu? ja oma profiilisi on tyhjää täynnä.

Oma profiili kuvalla varustettu ja osittain täytetty. En tietenkään kirjoittanut kaikille omaa viestiä, mutta hämmentää kuinka vähän naiset vastaavat noihin viestejä.

No niillä on joku toinen kiikarissa. Täällä tosi monet miehet toivoo että naiset itse ottaisi aktiivisesti yhteyttä kiinnostaviin miehiin. Ongelma taitaa kuitenkin heidän kohdallaan se, että ne kiinnostavat miehet on joitain muita kuin he itse.

Tämähän se nettideittaulin ongelma on, kun jokainen tavisnainenkin on kiinnostunut vain niistä top-kymppimiehistä.

Eikö jokainen saa olla kiinnostunut juuri sellaisesta ihmisestä kuin haluaa?

Mutta miten sä löydät ne kiinnostavat henkilöt jos et ota keneenkään yhteyttä?

Otanhan. :) Se et vaan ole sinä (ilmeisestikään).

Eiköhän tämänkin tapauksen ole jo aika laskeutua noista narsistisista prinsessaharhoistaan (sä et MUA saa, lälällläää :)). Naisillahan tuollainen on toki perusluonteessa

Ai että te osaatte olla suloisia tuossa ylemmyydentunteessanne :) Miehet valittaa että naiset ei vastaa viesteihin, mitä en voi kiistää, näin varmastikin on, koska naisia ei kiinnosta. Toisaalta miehet valittaa, että naiset ei itse ota kiinnostaviin miehiin yhteyttä, mikä taas ei pidä paikkaansa, koska naiset ottaa kiinnostaviin miehiin yhteyttä. Valittavien miesten mielestä vaan nämä kiinnostavat miehet ovat vääriä, koska naisella ei ole kuitenkaan heihin mitään mahdollisuuksia ja siksi naisten pitäisi vastata ei-kiinnostavien miesten viesteihin. No, mä nyt olen sitä mieltä että naisilla ei ole mitään velvollisuutta kiinnostua ei-kiinnostavista miehistä :) Tottakai se tarkoittaa silloin sitä että osa naisista jää yksin koska kaikille ei niitä kiinnostavia miehiä riitä, mutta jos ne naiset on fine sen asian kanssa niin miksi ne ei-kiinnostavat miehet siitä piittaavat. Ai niin, koska he ja heidän naisettomuutensa on ainut jolla on merkitystä.

Vierailija
24/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan vastauksen 2/3 lähettämääni viestiin esimerkiksi Tinderissä. Ikinä en ole lähettänyt sadalle naiselle viestiä, eikä ole tarvinnutkaan. Jos netissä haluaa deitit, pitää myös itse osata valita ja vähän edes panostaa sekä omaan profiiliin että viestiin. Niin ja sekään ei pidä paikkaansa, etteivätkö naiset koskaan lähetä ensimmäistä viestiä. Kyllä lähettävät.

Vierailija
25/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mä arvaan, viestissäsi luki Moi mitä kuuluu? ja oma profiilisi on tyhjää täynnä.

Oma profiili kuvalla varustettu ja osittain täytetty. En tietenkään kirjoittanut kaikille omaa viestiä, mutta hämmentää kuinka vähän naiset vastaavat noihin viestejä.

No niillä on joku toinen kiikarissa. Täällä tosi monet miehet toivoo että naiset itse ottaisi aktiivisesti yhteyttä kiinnostaviin miehiin. Ongelma taitaa kuitenkin heidän kohdallaan se, että ne kiinnostavat miehet on joitain muita kuin he itse.

Tämähän se nettideittaulin ongelma on, kun jokainen tavisnainenkin on kiinnostunut vain niistä top-kymppimiehistä.

Toki saa, mutta silloin kannattaa varautua siihen, että on yksin tai tulee kierrätetyksi. Esimerkki: etsit isotuloista ja isomunaista miestä. Heitä on noin prosentti vapaana olevista miehistä. Tällöin joko 99% tästä miehestä kiinnostuneista naisista jää ilman, tai sitten tämä 1% pitää kierrättää 99% naisista.

Ilman muuta, olen aivan samaa mieltä itse asiasta, vaikka toki esimerkkisi on todella typerä :D

Vierailija
26/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä ne kaikken pinnallisimmat naiset hakee seuraa ja jos kuva ei miellytä nii ignooraavat välittömästi vaikka mitä diipadaapaa viestiin kirjoittaisiki. Tavis naisetkin saa niin paljon viestiä että heillä on varaa valita miehistä joten jos satut olemaan ruma tai tavis mies nii turha kuvitellakkaan löytävän netistä seuraa.

Vierailija
27/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten sä löydät ne kiinnostavat henkilöt jos et ota keneenkään yhteyttä?

Otanhan. :) Se et vaan ole sinä (ilmeisestikään).

Eiköhän tämänkin tapauksen ole jo aika laskeutua noista narsistisista prinsessaharhoistaan (sä et MUA saa, lälällläää :)). Naisillahan tuollainen on toki perusluonteessa

Ai että te osaatte olla suloisia tuossa ylemmyydentunteessanne :) Miehet valittaa että naiset ei vastaa viesteihin, mitä en voi kiistää, näin varmastikin on, koska naisia ei kiinnosta. Toisaalta miehet valittaa, että naiset ei itse ota kiinnostaviin miehiin yhteyttä, mikä taas ei pidä paikkaansa, koska naiset ottaa kiinnostaviin miehiin yhteyttä. Valittavien miesten mielestä vaan nämä kiinnostavat miehet ovat vääriä, koska naisella ei ole kuitenkaan heihin mitään mahdollisuuksia ja siksi naisten pitäisi vastata ei-kiinnostavien miesten viesteihin. No, mä nyt olen sitä mieltä että naisilla ei ole mitään velvollisuutta kiinnostua ei-kiinnostavista miehistä :) Tottakai se tarkoittaa silloin sitä että osa naisista jää yksin koska kaikille ei niitä kiinnostavia miehiä riitä, mutta jos ne naiset on fine sen asian kanssa niin miksi ne ei-kiinnostavat miehet siitä piittaavat. Ai niin, koska he ja heidän naisettomuutensa on ainut jolla on merkitystä.

Sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta se, että sinun pitää täysin tarpeettomasti ja asiaankuluumattomasti jokaisen viestin loppuun lisätä vähättelevään sävyyn se, että sinä mies et ole kiinnostava ihminen ja sinä et ole se jolle MINUNKALTAINEN SUURI NAINEN laittaisi viestiä, vaan ne on pikkusen parempia miehiä. Se kertoo jotain luonteestasi. Suurin osa naisista on ihan täysipäisiä, mutta sinä et (ymmärrettävästi)

Vierailija
28/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään vastannut niille jotka eivät kirjoittaneet minulle omaa viestiä. Minua hämmentää että joku luulisi naisten vastaavan tuollaisiin.

Vierailija
29/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on mielummin alphan nussittavana kuin rakastavassa ja tasapainoisessa parisuhteessa oman tasoisen miehen kanssa. Näin se vaan menee.

Vierailija
30/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin miljoonalle miehelle kikkelinkuvan eikä kukaan vastannut, kun annoin väärän sähköpostiosoitteen. Miehiä ei kiinnosta muut ihmiset.

Miehet kiinnostuvat vääristä ihmisistä.

Miesten ajattelutapa itsestään on väärä.

Vierailija
31/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki saa, mutta silloin kannattaa varautua siihen, että on yksin tai tulee kierrätetyksi. Esimerkki: etsit isotuloista ja isomunaista miestä. Heitä on noin prosentti vapaana olevista miehistä. Tällöin joko 99% tästä miehestä kiinnostuneista naisista jää ilman, tai sitten tämä 1% pitää kierrättää 99% naisista.

Minua ei kukaan "kierrätä" ja valitsen kyllä itse, kenelle viestiä laitan. Kukaan ei anna minulle neuvoja miten ja kenestä on kiinnostuttava. Ketä te miehet kuvittelette olevanne, kun jatkuvalla syötöllä tungette nettiin typeriä ohjeitanne miten naisen kuuluu kumppaninsa valita? Ja jos ei tee kuten te idiootit käskette, uhkaillaan että kammottava ALFAMIES tulee ja vie ja jättää. Ja sitten nainen vanhenee yksin kissalauman kanssa. Huuuu-uu!

Ääliöt.

Vierailija
32/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisten prinsessaharhoilla mitään rajaa? Jotkut ylipainoiset yhärit täälläkin kitisevät, että mies ei lähetä hänelle kohdistettua yksilöllistä viestiä vaan sama viesti voi olla lähetetty monelle :D On muute aika helkkarin työlästä keksiä 100 yksilöllistä viestiä.

"mutku mä haluan, että kolahtaa... " 

Älyllisesti kehitysvammaisten ei kannattaisi sotkeentua noihin nettideittiviritelmiin ollenkaan vaan pysyä siellä kapakassa jännäjarejen nussittavana ja toivoa parishdetta sellaiselta.

En osaa kuvitella naista joka olisi niin hirveä tapaus, että hänen pitäisi tyytyä sinunlaiseesi. Ihan mielenkiinnosta, etsitkö kumppania joskus jostain? Jos etsit, miksi ihmeessä kuvittelet että kukaan haluaisi olla tuollaisen kanssa?

Vierailija
33/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Lue naisen profiili ja JOS siinä on joku teitä yhdistävä asia, 2) kirjoita viesti, jossa kerrot sinunkin olevan kiinnostunut siitä asiasta ja kysele naiselta lisää tästä.

Itsellä nettideitteillessäni kerroin profiilissa olevani erittäin aktiivinen nainen, joka rakastaa liikuntaa ja ulkoilua ja luonnossa liikkumista. Suurin osa viesteistä oli massapostia ja suurin osa "yksilöidyistä" posteistakin oli viestejä, joissa mies kertoi vapaa-ajallaan katselevansa leffoja ja siinä lomassa harkitsevansa ajoittain ulos lähtemistä. Minulla ei ole minkäänlaista kiinnostusta tutustua sohvaperunaan, joten jätin vastaamatta. Aivan sama, onko tällainen henkilö kiva vai ei, jos ei ole mitään yhteistä, niin miksi pitäisi? Älä turhaan ota yhteyttä jos ei ole mitään yhteistä!

Vierailija
34/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos lähtemistä harkitseva mieskin voi olla luonnossa liikkumisesta ja ulkoilusta pitävä, ei vaan saa yksin lähdettyä mutta lähtisi kenties mielellään kanssasi. En tyrmäisi ihan tulla perusteella.

Vierailija
35/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä tässä oli pointtina, että naiset ovat nirsoja vai? Kyllä sen copypastatun viesitin vaan tunnistaa ja monilla voi olla jopa kavereita samalla sivustolla etsimässä seuraa, ja kun kaverikin kertoo saaneensa samanlaisen viestin niin..

Parempi taktiikka on valita muutama oikeasti kiinnostava profiili ja kirjoittaa _yksilöllisesti_ näille. Ei tarvitse olla mikään romaani, vaan aidosti kertoa mikä profiilissa kiinnosti. 

Itse jos saisin deittisivustolla viestejä niin kyllä nyt sen verran oletan, että vastapuolella on ollut edes kiinnostusta lukea profiilini läpi ja ottantt yhteyttä, kun uskoo meilä olevan kenties jotakin yhteistä. Ei tulisi mieleenkään laitaa tollasta massaviestiä ja katsoa kuka tarttuu syöttiin. 

Vierailija
36/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko naisten prinsessaharhoilla mitään rajaa? Jotkut ylipainoiset yhärit täälläkin kitisevät, että mies ei lähetä hänelle kohdistettua yksilöllistä viestiä vaan sama viesti voi olla lähetetty monelle :D On muute aika helkkarin työlästä keksiä 100 yksilöllistä viestiä.

Älyllisesti kehitysvammaisten ei kannattaisi sotkeentua noihin nettideittiviritelmiin ollenkaan vaan pysyä siellä kapakassa jännäjarejen nussittavana ja toivoa parishdetta sellaiselta.

En osaa kuvitella naista joka olisi niin hirveä tapaus, että hänen pitäisi tyytyä sinunlaiseesi. Ihan mielenkiinnosta, etsitkö kumppania joskus jostain? Jos etsit, miksi ihmeessä kuvittelet että kukaan haluaisi olla tuollaisen kanssa?

Sinä et tiedä minusta mitään. Älä kuvittele, että kyökkipsykologina pystyisit arvioimaan millainen minä olen oikeassa elämässä. En nyt niin tyhmä ole, että näitä juttujani livenä tällä tavalla selostaisin. Tosin joskus baarissa/terassilla innostun ja naiset ovat yllättävän kiinnostuneita miehestä, joka uskaltaa kertoa mitä mieltä hän oikeasti. Varsinkin jos verrataan nykyajan tossukkaan joka ei uskalla sanoa naiselle mitään vastaan. En siis siellä tietenkään hauku naisia, kuten täällä, vaan kerron miten asiat "oikeasti ovat" ja kun sen kertoo tarpeeksi perustellusti, niin jokainen järkevä ihminen kunnioittaa sitä mielipidettä. Oli se sitten hänen mielestään oikea tai väärä.

Ja kun seuraavaksi väität, että ei pidä paikkaansa se minun katkeruuteni ja naisviha näkyy läpi. Niin vastaan, että EI NÄY. Maailma on ihania ja empaattisia psykopaatteja täynnä joista ei ikinä olisi uskonut, että he kykenevät hirmutekoihin. Mutta sitten joku päivä. Tälläisen pienen patriarkkisen harrastuksen peittäminen on ihan pikku juttu noihin verrattuna.

Vierailija
37/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roadwalker kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kukaan "kierrätä" ja valitsen kyllä itse, kenelle viestiä laitan. Kukaan ei anna minulle neuvoja miten ja kenestä on kiinnostuttava. Ketä te miehet kuvittelette olevanne, kun jatkuvalla syötöllä tungette nettiin typeriä ohjeitanne miten naisen kuuluu kumppaninsa valita? Ja jos ei tee kuten te idiootit käskette, uhkaillaan että kammottava ALFAMIES tulee ja vie ja jättää. Ja sitten nainen vanhenee yksin kissalauman kanssa. Huuuu-uu!

Ääliöt.

Jahas. Ja monta miestä on takana? Ja sinkkuna tällä hetkellä? Hmmm...mmmm

Vierailija
38/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiat olisivat miesten ja naisten suhteen päinvastoin niin kuinka moni nainen kirjoittaisi yksilöllisen viestin 100 miehelle. Veikkaanpa että se into lakkais 10., viimeistään 20. miehen kohdalla jos ei edes "Ei kiitos" viestiä tule takaisin.

Vierailija
39/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et tiedä minusta mitään. Älä kuvittele, että kyökkipsykologina pystyisit arvioimaan millainen minä olen oikeassa elämässä. En nyt niin tyhmä ole, että näitä juttujani livenä tällä tavalla selostaisin. Tosin joskus baarissa/terassilla innostun ja naiset ovat yllättävän kiinnostuneita miehestä, joka uskaltaa kertoa mitä mieltä hän oikeasti. Varsinkin jos verrataan nykyajan tossukkaan joka ei uskalla sanoa naiselle mitään vastaan. En siis siellä tietenkään hauku naisia, kuten täällä, vaan kerron miten asiat "oikeasti ovat" ja kun sen kertoo tarpeeksi perustellusti, niin jokainen järkevä ihminen kunnioittaa sitä mielipidettä. Oli se sitten hänen mielestään oikea tai väärä.

Ja kun seuraavaksi väität, että ei pidä paikkaansa se minun katkeruuteni ja naisviha näkyy läpi. Niin vastaan, että EI NÄY. Maailma on ihania ja empaattisia psykopaatteja täynnä joista ei ikinä olisi uskonut, että he kykenevät hirmutekoihin. Mutta sitten joku päivä. Tälläisen pienen patriarkkisen harrastuksen peittäminen on ihan pikku juttu noihin verrattuna.

Sinusta näkee livenä ja varmaan nettideitissäkin välittömästi, mikä olet. Olet tasan sitä mitä tännekin kirjoitat. Kohteliaisuus on ainut syy miksi kukaan nainen sinulle puhuu, ei se kiinnostuksesta johdu. Sinunlaisesi miehet eivät koskaan itse tajua, miten vastenmielinen teidän ajatusmaailmanne on. Olen lukenut niin inhottavien miesten profiilitekstejä "joissa sanotaan miten asiat on", että en voinut käsittää miksi joku kuitenkin oli pitkän tekstin laatinut ja sillä seuraa haki. Ei ole muuta selitystä kuin se, että he eivät tajunneet paljastavansa itsensä tuossa tekstissä.

Vierailija
40/105 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet hullu kakkapippe!

T: Antti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä