Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinkkunaisia niin paljon koska miehet ovat niin huonoja?

Vierailija
24.07.2016 |

Naiset ovat mielestään keskimääräistä parempia tai sitten naiset aidosti vaativat pariutua ylöspäin eli paremman miehen kanssa kuin itse ovat? Eli siis haluavat olla suhteessa se vähäisempi osapuoli?

Kommentit (351)

Vierailija
181/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kouluttautuvat ja panostavat uraan enemmän kuin ennen. Tämä tuo toisenlaista sisältöä elämään eikä miestä varmaankaan usein siihen kaivata. Naiset ovat itsenäisempiä.

M26

Kyllä monet naiset silti haluaisivat löytää hyvän parisuhteen Itse ainakin kaipaisin rakkautta elämääni, vaikka itsenäisenä naisena elämässä hyvin pärjäänkin. Tietysti siinä mielessä nykyään on erilaista, ettei ole pakko ottaa ketä tahansa kaksilahkeista, vaan voi valita myös olla yksin, jos sopivaa kumppania ei löydy.

Vierailija
182/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin kaipaisin rakkautta elämääni,

Ihan aitoa rakkautta?

Vai onko taas näitä " rakkautta" niillä ja näillä ehdoilla, johon liittyy olennaisesti tulot, varallisuus, työstatus, jne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hieno Audi saa toosan kuin toosan märäksi.

Yleensäkin kaikki missä nainen haistaa mahdollisuuden päästä käsiksi isoihin rahoihin saa naisen jakamaan itseään.

Niin. Naisen rakkautta saa rahalla. Parisuhde on maksullisen seksin kallein muoto. Siitä voi myös jäädä miehelle kaikkein pahimmat fiilikset, kun tulee ryöstetyksi viimeistään avioerossa. Huorilla on sentään selvät hinnat ja niiltä saa aina.

Vierailija
184/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin kertoo jo paljon ihmisestä, että olettaa itsensä kehittämisen tarkoittavan varallisuuden hankkimista. Aika surullista.

Nämä itsensä kehittämiset, moraalit, arvot ja asenteet ovat nyt palstan akoille näppäriä tekosyitä, kun ei suoraan kehdata myöntää, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää olla tarpeeksi.

Sehän ei ole mitään aitoa kunnianhimoja ja itsensä kehittämisestä, jos sen tarkoituksena ei ole saada lisää rahaa ja statusta.

Sä vaikutat harvinaisen rasittavalta tyypiltä. Olet ilmeisesti onnistunut selittämään itsellesi, että syy siihen, ettet kelpaa naisille on rahattomuus. Tekeekö liian kipeää myöntää, että todennäköisempi syy on joku persoonassasi oleva vastenmielinen ominaisuus?

Vierailija
185/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naise on itsekkäitä huoria, jotka haluaa vain pakottaa miehen töihin tienaamaan itselleen lisää materiaa. Parempi olla yksin kuin näiden maksettujen naisten kanssa.

Vierailija
186/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokin kertoo jo paljon ihmisestä, että olettaa itsensä kehittämisen tarkoittavan varallisuuden hankkimista. Aika surullista.

Nämä itsensä kehittämiset, moraalit, arvot ja asenteet ovat nyt palstan akoille näppäriä tekosyitä, kun ei suoraan kehdata myöntää, että töissä pitää käydä ja rahaa pitää olla tarpeeksi.

Sehän ei ole mitään aitoa kunnianhimoja ja itsensä kehittämisestä, jos sen tarkoituksena ei ole saada lisää rahaa ja statusta.

Sä vaikutat harvinaisen rasittavalta tyypiltä. Olet ilmeisesti onnistunut selittämään itsellesi, että syy siihen, ettet kelpaa naisille on rahattomuus. Tekeekö liian kipeää myöntää, että todennäköisempi syy on joku persoonassasi oleva vastenmielinen ominaisuus?

Sähän sen toki mistä syistä molemmat pitkät suhteet päättyivät. Molemmat päättyivät eroon sen jälkeen kun en suostunut edes naisen käskystä menemään töihin ja molemmat muijat tekivät harvinaisen seläksi, että kyse oli nimenomaan työstä ja rahasta.

Mutta mitäs noista, AV:lla nämä tiedetään paremmin.

Vierailija
187/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensäkin kaikki missä nainen haistaa mahdollisuuden päästä käsiksi isoihin rahoihin saa naisen jakamaan itseään.

Parisuhde on maksullisen seksin kallein muoto.

Parisuhteessa maksetaan sekä pillusta että seurasta. Ei siis ihme, että se tulee kalliimmaksi kuin pelkkä prostituoitu tai pelkkä seuralainen.

Vierailija
188/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset kouluttautuvat ja panostavat uraan enemmän kuin ennen. Tämä tuo toisenlaista sisältöä elämään eikä miestä varmaankaan usein siihen kaivata. Naiset ovat itsenäisempiä.

M26

Kyllä ne miestenkin parisuhdehalut tippuisivat samalle tasolle jos seksiä, läheisyyttä ja jotain kevytseurustelua(viikonloppumatkat, öitä silloin tällöin toisen luona jne) saisi yhtä helposti kuin keskivertonainen. 

Keskenäänkö nämä naiset kevytseurustelevat?

Vierailija
189/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin kaipaisin rakkautta elämääni,

Ihan aitoa rakkautta?

Vai onko taas näitä " rakkautta" niillä ja näillä ehdoilla, johon liittyy olennaisesti tulot, varallisuus, työstatus, jne?

Mene nyt etsimään se oma ruususi jostain lähiöpubista, seillä on taatusti useampikin nainen, joka ei vaadi mieheltä työntekoa. Ja asuntoloissa on myös muutamia ehdokkaita, sen kun valitset ja alat kosiskella. Sinähän voit rakastaa ihan pyyteettömästi kaikkia muita naisia, paitsi niitä jotka edellyttävät mieheltään työssäkäyntiä?

Vierailija
190/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naise on itsekkäitä huoria, jotka haluaa vain pakottaa miehen töihin tienaamaan itselleen lisää materiaa. Parempi olla yksin kuin näiden maksettujen naisten kanssa.

Yläpeukku tuosta "parempi olla yksin" kohdasta. 

Vierailija
191/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt yhtäkkiä joku alkaa selvittää, että jokanen kunnon haisuli ja kaljamaha saakin vaatia naisilta vaikkasunmitä, että suostuvat kiinnostumaan.

Riittää kunhan nainen ei ole niin ahne, että vaatii mieheltä työssäkäyntiä eli toisin sanoen ei laske miehen arvoa rahassa ja materiaalissa. Ei ole kohtuuton vaatimus.

Eli jos minä ja sinä rakastuisimme, olisiko sinulle ongelma jos minä käyn töissä ja tienaan ihan kivasti, omistan asunnon, auton ja kesämökin?

Olisiko kohtuutonta jos vaikka syömme ravintolassa, sinä juot vain lasillisen vettä sillä aikaa kun minä syön hyvän pihvin punaviinin kera koska sinulla ei ole varaa syödä mutta minulla on? Tai kun kesälomallani lähden ulkomaille ja mökilleni, sinä jäät kotiisi koska sinulla ei ole varaa maksaa osuuttasi esim. automatkasta mökilleni?

Minusta tämä olisi oikein ja reilua. Et pääsisi lokkeilemaan kustannuksellani mutta en myöskään vaatisi sinua käymään töissä. Riittäisi kun sängyssä hoitaisit oman osuutesi.

Vierailija
192/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt yhtäkkiä joku alkaa selvittää, että jokanen kunnon haisuli ja kaljamaha saakin vaatia naisilta vaikkasunmitä, että suostuvat kiinnostumaan.

Riittää kunhan nainen ei ole niin ahne, että vaatii mieheltä työssäkäyntiä eli toisin sanoen ei laske miehen arvoa rahassa ja materiaalissa. Ei ole kohtuuton vaatimus.

Eli jos minä ja sinä rakastuisimme, olisiko sinulle ongelma jos minä käyn töissä ja tienaan ihan kivasti, omistan asunnon, auton ja kesämökin?

Ei, kunhan et ole niin ahne, että vaadit työnhakua ja työn vastaanottamista.

Mökkeilyyn ja matkailuun kyllä riittää rahat, siksi jätin ne kokonaan pois.

Vierailija
193/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M26

Kyllä ne miestenkin parisuhdehalut tippuisivat samalle tasolle jos seksiä, läheisyyttä ja jotain kevytseurustelua(viikonloppumatkat, öitä silloin tällöin toisen luona jne) saisi yhtä helposti kuin keskivertonainen. 

Keskenäänkö nämä naiset kevytseurustelevat?

Yksi mies pystyy helposti kevytseurustelemaan monenkin naisen kanssa. On sellaista jokapäiväistä panoalustaa, viikonlopuille muutama nainen. Sitten jotain tapauksia joita nähdään vain kerran pump'n'dump meiningillä jne. Osan kanssa käydään jossain matkalla tms. Nainen jaksaa yllättävän kauan odottaa ja antaa siimaa miehelle jos se on tarpeeksi hyvä saalis.

Vierailija
194/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon elämäntapatyöttömän argumentteja vastaisi 250 kg nainen, joka valittaa, että miehet ajattelevat pelkkää kropan ulkonäköä ja hänellä ei ole miestä, koska ei ole alipainoinen ja timmi. Sillä ei ajatusmallin mukaan ole merkitystä, mitkä arvot ja luonteenpiirteet johtavat tilanteeseen ja miten se vaikuttaa suhteeseen.

Vierailija
195/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, kylläpä kuulostatte sympaattisilta miehiltä! Puhutaan naisista panoalustoina ja huorina! Eipä ihme, ettei naista löydy... itse en koskisi pitkällä tikullakaan tuollaisiin luusereihin.

Vierailija
196/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon elämäntapatyöttömän argumentteja vastaisi 250 kg nainen, joka valittaa, että miehet ajattelevat pelkkää kropan ulkonäköä ja hänellä ei ole miestä, koska ei ole alipainoinen ja timmi. Sillä ei ajatusmallin mukaan ole merkitystä, mitkä arvot ja luonteenpiirteet johtavat tilanteeseen ja miten se vaikuttaa suhteeseen.

250kg paino on terveydellinen hyvin vaarallinen. Tahallinen työttömyys ei taas ole terveydelle vaarallista, ellei laske sitä vaaralliseksi, että akkaa saattaa vituttaa kun ukko ei suostu menemään töihin edes pakottamalla.

Vierailija
197/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan itse itseni olen tähän saakka elättänyt, ens viikolla lähden kolmeksi viikoksi Toscanaan lomalle. Lähdetkö mukaan vai eikö rahat riitä matkusteluun?

Ei riitä minun kurjan ensihoitajan rahat sellaiseen valitettavasti. Tekeekö se minusta jo heti lähdössä kelvottoman seurustelukumppaniehdokkaan?

Sitten sinulla on rahankäyttötaidot hukassa. Mihin tuhlaat rahasi? Sinkulla ensihoitajan palkka riittää matkusteluunkin, kun jättää turhat tuhlailut väliin. Jos haluat matkustella, niin sitten säästät.

Vierailija
198/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, kylläpä kuulostatte sympaattisilta miehiltä! Puhutaan naisista panoalustoina ja huorina! Eipä ihme, ettei naista löydy... itse en koskisi pitkällä tikullakaan tuollaisiin luusereihin.

Ei kukaan noin ole puhunut. Tässä vaan reagoidaan naisten paheksuviin mielipiteisiin prostioiduista, kun oikeasti nämä paheksujat ovat itsekin maksullisia ja tulevat itse asiassa prostioituja paljon kallimmaaksi.

Vierailija
199/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin löytyy. Saa olla yllättävänkin mulkku, että nainen suuttuu jos mies on laatua. Itse en edes harrasta mitään varsinaista pillukaruselliä, vaan pelkkiä yhdenyönjuttuja ja teen kyllä täysin selväksi joka kerta, että tämä on pelkkää seksiä. Mutta silti pelkästään ystävällinen olemus, huomiointi, aamupalan tarjoaminen ja sitten kotiin vienti autolla riittää. Naiset jäävät viikoiksi tai kuukausiksi roikkumaan minuun. Eivätkä taatusti lähde sillä välillä kenenkään alempitasoisemman miehen kanssa treffeille. Jos antaisin vielä jotain vihjeitä, että suhdekkin voisi olla mahdollinen niin enhän ehtis mitään muuta tehdäkkään kuin harrastaa naisia.

Vierailija
200/351 |
25.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Naisen rakkautta saa rahalla. Parisuhde on maksullisen seksin kallein muoto. Siitä voi myös jäädä miehelle kaikkein pahimmat fiilikset, kun tulee ryöstetyksi viimeistään avioerossa. Huorilla on sentään selvät hinnat ja niiltä saa aina.

Maailman suurin salaisuus on avioehto, siitä miehet ole kuulleet koskaan vaikka alituiseen varoittavat lajikumppaneitaan naisten petollisuudesta.