Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinkkunaisia niin paljon koska miehet ovat niin huonoja?

Vierailija
24.07.2016 |

Naiset ovat mielestään keskimääräistä parempia tai sitten naiset aidosti vaativat pariutua ylöspäin eli paremman miehen kanssa kuin itse ovat? Eli siis haluavat olla suhteessa se vähäisempi osapuoli?

Kommentit (351)

Vierailija
1/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin päin, että naiset ovat liian huonoja (eivät epärealistisen hyvännäköisiä).

Vierailija
2/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat liian nirsoja. Olen asettanut mahdolliselle kumppanille vaatimuksiksi vain ne mitä pystyn itsekin tarjoamaan: ei päihdeongelmaa, huolehtii kunnostaan, hygienia kunnossa.

Eipä löydy ketään noilla kriteereillä joten olen mielummin yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa suuren osan parisuhteen huveista sinkkunakin. Mies harvemmin saa tuntea itseään mieheksi parisuhteen ulkopuolella. Periaatteessa se on kyllä mahdollista mutta erittäin kuluttavaa ja vaivalloista verrattuna naisen tilanteeseen. 

-Mies 29v + 2v-

Vierailija
4/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat liian nirsoja. Olen asettanut mahdolliselle kumppanille vaatimuksiksi vain ne mitä pystyn itsekin tarjoamaan: ei päihdeongelmaa, huolehtii kunnostaan, hygienia kunnossa.

Sullehan käy siis kaikki miehet..en tunne yhtään miestä jolla olisi a ongelma tai ei peseytyisi

Vierailija
5/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkunaisia on paljon kaupungeissa, koska miehiä ei riitä. Sinkkumiehiä puolestaan on maalla ja siellä ei naisia riitä. Tämä tässä on ongelman ydin. Sinkut ei kohtaa. Ja koska he eivät kohtaa, sillä molemmat haluavat pysyä omassa kodissaan, niin ei voida edes keskustella siitä, että sopivatko he yhteen.

Vierailija
6/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki tietenkään. Mutta miehillä on keskimäärin paljon enemmän alkoholi- ja huumeongelmia, rikollisuutta, hyvin epäterveellisiä elintapoja, totaalista syrjäytymistä jne. Monet naiset myös karsastaa homofobiaa ja rasismia, jotka on miehillä yleisempiä.

Vierailija
7/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullehan käy siis kaikki miehet..en tunne yhtään miestä jolla olisi a ongelma tai ei peseytyisi

Niin kävisikin iso osa miehistä mutta heille en kelpaa kun tahtovat parempaa. Se tässä se ongelma onkin.

Vierailija
8/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki tietenkään. Mutta miehillä on keskimäärin paljon enemmän alkoholi- ja huumeongelmia, rikollisuutta, hyvin epäterveellisiä elintapoja, totaalista syrjäytymistä jne. Monet naiset myös karsastaa homofobiaa ja rasismia, jotka on miehillä yleisempiä.

Ei mies karsasta naista jolla on lesbofobia tai on rasisti jos on muuten ok ja mukava.

Miksi nainen karsastaa?

Vierailija
9/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole vähemmän rasistisia jne. mutta pelkäävät konflikteja ja vaaroja enemmän ja sen takia teeskentelevät enemmän. Sama asia selittää rikollisuudenkin; nainen kuiskaa miehen korvaan että rikoksen lopputulos maistuisi, joten mies tekee rikoksen ja kärsii tuomion ja seuraukset naisen puolesta läheisyyden toivossa. 

Vierailija
10/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kävisikin iso osa miehistä mutta heille en kelpaa kun tahtovat parempaa. Se tässä se ongelma onkin.

Eli kelpaat vain puliukoille ?

Vierailija
11/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paljon ja paljon. Esimerkiksi vankeja on Suomen vankiloissa yhteensä vain reilu 3000, joista kolmannes ulkomaalaisia. Syomishäiriö ja masennus ovat osa useiden satojen tuhansien naisten päivittäistä elämää. Ja suhteeseen päästyäänkin naisilla on tapana vähätellä miestään ainakin Vöestöliiton parisuhdekeskuksen johtajan mukaan. Että on niitä ongelmia naisillakin.

Vierailija
12/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kelpaat vain puliukoille ?

Siitä en halua ottaa selvää. Ainoat kumppaniehdokkaat ovat kuitenkin olleet joko sairaalloisen ylipainoisia, vaikeasti päihdeongelmaisia ja/tai elämänhallinta muutenkin hukassa ja suihkussakäynti myös. Onneksi yksinolo on vaihtoehto.

Vierailija
13/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku koska en ole kelvannut miehille. Ei siihen sen tarkempia syitä tarvita :) Miehet ovat vaan minua kaikilla mittareilla parempia.

Vierailija
14/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi haluaisin sanoa että pukeutukaa naisellisesti. Varmasti tuhat x enemmän miehet kiinnostuu naisellisesti naisista kuin rekkalesboista.

Vierailija
15/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi haluaisin sanoa että pukeutukaa naisellisesti. Varmasti tuhat x enemmän miehet kiinnostuu naisellisesti naisista kuin rekkalesboista.

Suosittelen, että googlaat, mitä lesbo tarkoittaa. 

Enemmän tarjolle fiksuja, siistejä ja hyvännäköisiä miehiä, niin naiset kiinnostuvat. 

Vierailija
16/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huonolla tarkoitetaan liian varattomia ja pienituloisia, niin kyllä.

Vierailija
17/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kukaan vielä kotoa tullut hakemaan, voi olla myös etten täytä monenkaan naisen kriteerejä. En kuitenkaan deittaile, joten ainakin yksi kilpailija miehillä vähemmän.

Vierailija
18/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Suomessa on naisten taso helvetin paljon kovempi kuin miesten. Kaikille hyville naisille ei vaan riitä hyvää miestä.

Vierailija
19/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa suuren osan parisuhteen huveista sinkkunakin. Mies harvemmin saa tuntea itseään mieheksi parisuhteen ulkopuolella. Periaatteessa se on kyllä mahdollista mutta erittäin kuluttavaa ja vaivalloista verrattuna naisen tilanteeseen. 

-Mies 29v + 2v-

Luettelisitko nyt aluksi vaikka muutaman parisuhteen eduista, jotka nainen saa sinkkunakin, mutta mies ei voi saada?

Vierailija
20/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suomalainen nainen on sukupuolisesti hybridi, tai androgyyni; sekoitus miehisiä ja naisellisia piirteitä. Sekoitus ei kiihota eikä kiinnosta yhtään. M34