Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinkkunaisia niin paljon koska miehet ovat niin huonoja?

Vierailija
24.07.2016 |

Naiset ovat mielestään keskimääräistä parempia tai sitten naiset aidosti vaativat pariutua ylöspäin eli paremman miehen kanssa kuin itse ovat? Eli siis haluavat olla suhteessa se vähäisempi osapuoli?

Kommentit (351)

Vierailija
61/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli puolet sinkkunaisista löytäisi nopeastikin ihan mukavan miehen, jos vaan uskaltaisivat/vaivautuisivat itse tekemään aloitteen.

Mutta kun eivät, niin turha valittaa sitte.

Vierailija
62/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huonoa siinä on, jos on kriteerejä toisen varalle? Vaikka koulutuksen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskinta on se, että keskiverrosti maakuntayliopiston käynyt, assarihommissa oleva, muutaman kerran kuussa zumbaava ja kolme kertaa vuodessa teatterissa käyvä tavisnainen on mielestään jo poikkeusyksilö, joka ansaitsee top 3% miehen.

Aivan loistava kiteytys siitä, miten pahoja harhaluuloja naisilla on itsestään. Täytyy muistaa, että naisen tason määrittää miehen silmissä ennen kaikkea ulkonäkö ja luonne. Tätä naiset eivät tajua, vaan luulevat, että jotkut hikiset maisterin paperit, pätkäassarihommat ja satunnainen teatterissakäynti tekevät heistä joitain kovatasoisia poikkeusyksilöitä.

Nainen on hyvä, kun on nätti ja mukava. Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
64/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tämä koulutus ja akateemisuus voi olla naisille niin iso juttu?

$$$.

Sitä tosin turha odottaa, että naiset tätä ikinä myöntävät. Tekosyitä kyllä keksitään kaiken aikaa lisää.

Tämänhetkinen totuus on se, että mies vähintääkin tyhmä, yksinkertainen, tylsä, ruma, itsetunnoton, moraaliton, narsisti ja jopa rasisti, jos ei suostu edes naisen käskystä menemään töihin tienaamaan naiselle rahaa.

Vierailija
65/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että aika suuri osa on sellaisia kuin minä, että emme vaan halua mitään miestä, ainakaan vaki-sellaista. Nykyään kun ei onneksi ole sosiaalista pakkoa sitoutua, mennä naimisiin ja tehdä lapsia. Niinpä monet kokeilee jossain vaiheeessa nuorena parisuhdetta tai muutamaa, toteaa että ei, ne eivät lisänneet onnellisuuttani siltikään vaikkei toisessa mitään vikaa ollut, ja viihdyn paremmin yksin. Itse tein lopullisesti tämän päätöksen 32-vuotiaana, seurusteltuani kolmatta kertaa pidemmässä suhteessa. Olen vaan liian itsenäinen luonne, suorastaan erakko, kaivatakseni ketään arkeeni - tai edes sietääkseni ketään siinä päivittäin. Olen onnellinen yksin.

Vierailija
66/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Suomessa on naisten taso helvetin paljon kovempi kuin miesten. Kaikille hyville naisille ei vaan riitä hyvää miestä.

Vittu mikä miesviha palsta.

Vierailija
67/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen siinä mielessä "nirso" että haluan suhteen vain sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa synkkaa, johon voin rakastua ihmisenä enkä pelkästään miehenä. Näitä on tosi harvassa, ja varmaan ihan yhtä harvassa (ellei harvemmassa) on miehet, jotka vastavuoroisesti voisivat rakastua minuun. Itse asiassa koska en ole mitenkään erityisen kaunis, niin ei tällaisia miehiä varmaan ole yhden yhtä. En ikimaailmassa rupeaisi suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa en kokisi sekä henkistä että fyysistä yhteenkuuluvuutta.

N25

Vierailija
68/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuina ovat ne naiset, jotka ovat potkaisseet kelvottoman miehen pihalle, sekä ne miehet, jotka on potkaistu pihalle. Repikää siitä.

Vierailija
69/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vihjailtu naisten kiinnostuksesta materiaan ja miehen varallisuuteen, johon on kyllä pakko kommentoida... mulla on omistusasunto Helsingin ydinkeskustassa, hyväpalkkainen työ ja mukava elämä, johon kuuluu ravintoloissa, kahviloissa, teatterissa ja leffoissa käyminen. Nämä harrastukset pystyn hyvin maksamaan omilla rahoillani, mutten ole kovin halukas elättämään ketään muuta eikä rahat siihen enää riittäisikään. Toisin sanoen en ala suhteeseen esimerkiksi elämäntapatyöttömän kanssa, koska en usko, että jakaisimme elämässä samoja mielenkiinnonkohteita tai arvoja.

Haluaisin miehen tuomaan elämääni rakkautta, läheisyyttä ja kumppanuutta, koska ne ovat niitä asioita, joita en sinkkuna pysty itse elämääni hankkimaan.

Niin, naisille tämä on status-peli. Ydinkeskustassa asuminen esimerkiksi on kirjoittajalle selvästi statusta nostava tekijä, ja kuten tavallista, miehen on oltava tälläkin mittarilla vähintään samantasoinen.

Jos naiset oikeasti etsisivät elämänkumppania ja rakkautta, niin jokin koulutus tai ydinkeskusta-asuminen ei olisi mikään ongelma. Pari vuosikymmentä sitten esimerkiksi koulutustasojakaumahan oli päinvastainen kuin nyt, mutta silloin se ei ollut haitaksi. Miksi se on ongelma nyt, kun naiset ovat koulutetumpia?

ainakin siksi, ettei naisia kiinnosta saamaton ja juntti mies!ei vaan ole mitään yhteistä ja kaikenlisäksi mies saattaisi alkaa kadehtia naista!sitäkin on nähty.

Vierailija
70/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Suomessa on naisten taso helvetin paljon kovempi kuin miesten. Kaikille hyville naisille ei vaan riitä hyvää miestä.

Vittu mikä miesviha palsta.

Anna naisten vihata ja mene ihan rauhassa takaisin niille lukemattomille naisvihapalstoille joita netistä löytyy. Ei sinua kukaan täällä kaipaa.

Vierailija
71/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on enemmän negatiivisia narisijoita, valittajia ja sohvaperunoita, joilla ei ole minkäänlaista yritystä kehittää itseään. Tuntemani sinkkunaiset opiskelevat työn ohessa ja kehittävät itseään jatkuvasti niin liikunnallisissa kuin henkisissäkin harrastuksissa, joten eipä ihme, ettei samanhenkistä miesseuraa löydy.

Olen huomannut saman. Osaatko sanoa, mistä tämä johtuu? Paapotaanko miehet lapsuudenkodissa pilalle vai mitä?

Vierailija
72/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille naisille mies on ensisijaisesti statusesine, jota näytellään kavereille (ja jonka on oltava "tasokkaampi" kuin kavereilla). Ehkä olisi osalla syytä tarkistaa asennoitumistaan, niin homma voisi alkaa natsata.

Vierailija
73/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun yliopistokaupungissa, ja täällä on naisia enemmän kuin miehiä. Mieskokemukseni ovat tähän mennessä olleet melko huonoja: pettämistä, päihteiden liikakäyttöä, oman koulutukseni ja persoonani väheksyntää, selkään puukottamista ym., joten pakko sanoa, että omien kokemuksieni myötä  -  ja siis omassa mielessäni - sinkkuuteni johtuu miesten kelvottomuudesta. Kelpaisin vieläkin monelle, mutta olen jo vetäytynyt omaan kuplaani, koska en kaipaa (tai kestä) lisää huonoja kokemuksia. Siksi sanon "ei" kaikille lähestyjille, ja yksin on parempi ja turvallisempi olla.

Elämä on lisäksi opettanut, ettei kenestäkään miehestä voi tietää etukäteen niitä negatiivisia puolia ja ainoa taho mihin voin todella luottaa löytyy omasta mielestäni ja lähipiiristäni. Eihän se näin välttämättä todellisuudessa mene, mutta olen tosiaan oppinut jo varomaan. Mies kuin mies on aina jonkinlainen riskitekijä, joka pyrkii hyväksikäyttämään naista fyysisesti/emotionaalisesti omaa pahoinvointiaan paikaten toisella ihmisellä. Olisin aivan varmasti toista mieltä, jos omat kokemukseni olisivat olleet positiivisempia, mutta elämä jatkuu siitä huolimatta, ettei miestä ole, eikä tule. Itse asiassa se on aina omalla kohdallani ollut paljon kivempaa ilman miestä, joten miksi minun edes pitäisi haluta joku mies onneani pilaamaan?

N30

Sama itsellä täällä maalla. Kunpa löytäisi tasapainoisen luontoa ja eläimiä rakastavan naisen.

Tuntuu monelle olevan älypuhelin ja some tärkeämpää.

M25

Vierailija
74/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan, että parisuhde tuo elämään jotain lisää, positiivisia asioita.

Miksi vaan rehellisesti myönnä, että haluat parisuhteen tuomaan elämään lisää rahaa?

Koska raha ei ole se juttu.

Vierailija
75/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä tämä koulutus ja akateemisuus voi olla naisille niin iso juttu? Miettikää minkälainen haloo siitä nousisi, jos miehet vaatisivat naisilta jotain hyvää urakehitystä ja kritisoisivat heitä että ei oikein tuo työelämä onnistu.. Puhumattakaan että nettideiteille ilmestyisi ilmoituksia tyyliin "Insinööri etsii akateemista naista joka ei työskentele assistentti tasolla". 

Todella monelle, varsinkin insinöörille, tuntuu taas humanistikoulutus olevan se kaikista kamalin turn-off. Kyllä kannattaa etsiä kaltaistaan kumppania. En haluaisi edes treffeille sellaisen miehen kanssa, joka halveksuu koulutustani. Mitä yhteistä meillä muka olisi

Vierailija
76/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on enemmän negatiivisia narisijoita, valittajia ja sohvaperunoita, joilla ei ole minkäänlaista yritystä kehittää itseään. Tuntemani sinkkunaiset opiskelevat työn ohessa ja kehittävät itseään jatkuvasti niin liikunnallisissa kuin henkisissäkin harrastuksissa, joten eipä ihme, ettei samanhenkistä miesseuraa löydy.

Olen huomannut saman. Osaatko sanoa, mistä tämä johtuu? Paapotaanko miehet lapsuudenkodissa pilalle vai mitä?

Eikö niitä opetetakaan siihen, että miehen tärkein tehtävä on mennä töihin jakamaan porvarille persettä ja siten mahdollistamaan naiselle autot, omakotitalot, kesämökit? Ja sen lisäksi kaikkea pikkukivaa, kuten merkkivaatteita, joita sitten voi esitellä muille naisille.

Vierailija
77/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monille naisille mies on ensisijaisesti statusesine, jota näytellään kavereille (ja jonka on oltava "tasokkaampi" kuin kavereilla). Ehkä olisi osalla syytä tarkistaa asennoitumistaan, niin homma voisi alkaa natsata.

BUAHAHA! Ja miehillekö muka ei ole näin? Sen lisäksi että naisen on oltava näyttelykappale, on sen oltava aina valmiina oleva p*llu. Siinä kaikki mitä mies naisessa "arvostaa".

Vierailija
78/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-m30- kirjoitti:

Mitä huonoa siinä on, jos on kriteerejä toisen varalle? Vaikka koulutuksen suhteen.

Rajaa epäolennaisuuksien takia mahdollisuutensa onneen paljon pienemmäksi. Kaikki potentiaalisesti mahtavat AMK-tyypit jäävät tapaamatta, kun maisterivaatimuksesta pidetään itsepintaisesti kiinni. Huolimatta siitä, että suhteessa tutkinnoilla ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
79/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuina ovat ne naiset, jotka ovat potkaisseet kelvottoman miehen pihalle, sekä ne miehet, jotka on potkaistu pihalle. Repikää siitä.

Vierailija
80/351 |
24.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan, että parisuhde tuo elämään jotain lisää, positiivisia asioita.

Miksi vaan rehellisesti myönnä, että haluat parisuhteen tuomaan elämään lisää rahaa?

Koska raha ei ole se juttu.

Kyllä se nyt vaan on kun nyt kun ne kaikki "positiiviset jutut" vaativat rahaa.