Anteeks ny mut mikä näissä uikkareissa ja bikineissä oikein maksaa??
https://www.bypias.com/collections/sorbet-island 150€😦 ja noi lasihelmikillukkeet 50€😦😦
Kommentit (12)
Hinnoittelu ei ole kustannusperusteista, varsinkaan ns. merkkituotteissa. Vanhan sanonnan mukaan "ei se ole hullu joka pyytää, vaan se joka maksaa".
Vierailija kirjoitti:
Etkö hintaa katsonut ostaessa?
Miksi kuvittelet että ostin?
Tuon firman kaikki vaatteet ovat ylihintaisia. Kauniita villapaitoja ja pellavavaatteita myynnissä kalliilla hinnalla. Luulen että kahden myyntipaikan vuokrat Tampereella ovat myös korkeat joten jotenkin ne on hoidettava.
Tänään just oli Lidlissä uikkareita kahdeksan euroa jotain.
Just tänään kattelin Sokoksella uikkareita ja olikohan tyyliin 89 euroa bikiniyläosat....... Se on jo mulle kallis varsinkin, kun kokomerkintänä on pelkästään S M tai L jne. Kyllä tuon hintaluokan bikineissä pitää olla jo rintaliivimitoitus (80D, 75C jne) että saa oikeasti istuvan ja sopivan koon. Jäivät kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Just tänään kattelin Sokoksella uikkareita ja olikohan tyyliin 89 euroa bikiniyläosat....... Se on jo mulle kallis varsinkin, kun kokomerkintänä on pelkästään S M tai L jne. Kyllä tuon hintaluokan bikineissä pitää olla jo rintaliivimitoitus (80D, 75C jne) että saa oikeasti istuvan ja sopivan koon. Jäivät kauppaan.
Lisäys, Nämä siis olivat eri merkkisiä kuin aloittajan linkittämät uikkarit, mutta silti.
Ompele saatana itse uimapukusi jos osaat. Paljollako myisit tekeleitäsi asiakkaille?
Vierailija kirjoitti:
Ompele saatana itse uimapukusi jos osaat. Paljollako myisit tekeleitäsi asiakkaille?
Olen eri, mutta kommenttina tuohon, että itselleni tekisin uikkarit - istuvat ja halvalla, mutta muille en. Nykyvartalot ovat sen mallisia, että ei voi myydä kuin tuollaisia muodottomia spandex-säkkejä ja sinne sitten mahtuu mitä mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ja sama juttu miehillä. Jaksan ihmetellä miksi miehille tehdään uimahousuja malliin "keskisauma kautta linjan"? Eihän tuollaisissa ole mitään istuvuutta ja pitää arpoa heittääkö kellit oikealle vai vasemmalle puolelle saumaa.... mahtaa olla epämukavat! Miksei miesten uimahousuja kaavoiteta kalsareiden tyyliin niin, että keskiosassa on kunnon leikkaukset ja muotoillut kaitaleet? Hinnat ovat näissäkin sitä mukaa, että joutaisivat panostaa istuvuuteen hiukan enemmän.
Saa linkittää mielellään, jos joku on löytänyt tälläisiä "bokserikaavoitettuja" miesten uikkareita jostain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama juttu miehillä. Jaksan ihmetellä miksi miehille tehdään uimahousuja malliin "keskisauma kautta linjan"? Eihän tuollaisissa ole mitään istuvuutta ja pitää arpoa heittääkö kellit oikealle vai vasemmalle puolelle saumaa.... mahtaa olla epämukavat! Miksei miesten uimahousuja kaavoiteta kalsareiden tyyliin niin, että keskiosassa on kunnon leikkaukset ja muotoillut kaitaleet? Hinnat ovat näissäkin sitä mukaa, että joutaisivat panostaa istuvuuteen hiukan enemmän.
Saa linkittää mielellään, jos joku on löytänyt tälläisiä "bokserikaavoitettu
Black horse
:D Ei herranjestas! Mulla biksuissa koko 75G eli ei ihan helpolla löydy hyviä, ikinä en kuitenkaan ole maksanut yli 60e ja nytkin ties kuinka monetta vuotta samat laadukkaat bikinit käytössä. En ikimaailmassa maksaisi jostain perusuikkarista 150 euroa, naurettavaa.