Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Oletan että niitä on koska aiheesta on nyt kohta 90 sivun verran riittänyt asiaa. Tällä hetkellä itse ehkä koen että aiheen suurin ongelma on se, että oikeisto onnistuu käyttämään transihmisiä punaisena vaatteena jolla tyhmimpien huomion saa tehokkaasti käännettyä tärkeistä aiheista pois. Jenkeissä juuri valittiin presidentti osin sillä perusteella, että saadaan penikselliset henkilöt pois naisurheilusta, vaikka varmasti suurin osa äänestäjistä ei ikinä ole katsonut yhtä kokonaista matsia mitään naisurheilua, joka ei tapahdu Olympialaisissa ja jossa ei näy lähikuvia haarovälistä.
Kävi myös ilmi, että tämä "transurheilijaongelma" koski noin 0,002% yliopistourheilijoista. Ja osittain tuon kokoluokan asian ansiosta Trump on nyt presidentti. Onnistunut pelonlietsontaoperaatio, johon "tolkun ihmiset (lue hyväuskoiset tai aivopestyt)" lähtevät rinta rottingilla muka
Joopa joo. Just sinunlaisesi saavat sanan feminismi niin huonoon huutoon.
Vaikka provo taidat ollakin.
1718. Onpas sulla halventava tyyli puhua kuukautisista. Unisex-vessat eivät ole marginaaliasia, vaan jokainen nainen joutuu kärsimään likaisista ja epämiellyttävistä vessoista nykyisin Tanskassa ja Ruotsissa, enenevissä määrin myös Suomessa. Saksassa ei, taivaan kiitos, koska siellä tulee paljon pyörittyä. Marginaalisen vähemmistön takia kaikki naiset joutuvat nyt kärsimään, vessassa tapahtuu myös raiskauksia herkemmin, kun miehet sinne pääsevät.
Tuo vessa-asia on oikeastaan eka juttu, jolloin tajusin, että transoikeudet ovat myös muilta pois. En ole ihan varma miten suuri ongelma se transihmisille on ollut, ettei pääse toivomansa sukupuolen mukaiseen vessaan. En ole ainakaan milloinkaan kuullut yhdenkään butchin asiasta valittavan, vaikka osa heistä varmaan kärsikin sukupuolidysforiasta. Transnaisillakin on miesten voimat eli eivät joudu alakynteen käydessään miesten vessassa eivätkä naiset heitä naisten vessasta pois aja. Naiset ovat keskimäärin miehiä suvaitsevaisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen niin hetero etten voi mitenkään ymmärtää minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta naiseutta tai naisia kohtaan
Feminiinisyys ja feminiininen ilmaisu eivät ole synonyymejä naiselle ja naiseudelle. Tavallaan ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ei sun heteroutta horjuta, jos kiinnostut herkästä ja elegantista esteetikkomiehestä.
sama femiinisyys ja sen johdanteet taitaa tulla latinan kielen naista tarkoittavasta sanasta
Voi ihan hyvin erottaa biologisen naiseuden ja siihen liittyvät kulttuuriset kuorrutukset, kuten "genderin". Jotkut naisiin liittyvät jutut voi osittain selittää biologisilla tekijöillä, mutta esimerkiksi ammateilla, mieltymyksillä, persoonallisuudenpiirteillä, vaatteilla, koruilla ja meikeillä ei ole sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Suomessa on suunniteltu transien kansanmurhaa? Kuulostaa vakavalta ja toivottavasti siitä on poliisille ilmoitettu.
Muussa tapauksessa epäilen että sitä on luettu jenkkiläisten palstoja ja käytetään samoja argumentteja ja perusteluita täällä Suomessa.
t. "rotta"
Jenkkitransit ovat määritelleet kansanmurhaksi sen, että naisten määritelmä, tilat, kiintiöt, ryhmät ja urheilusarjat ovat jatkossa peniksettömiä.
Kuinkahan paljon sua tämän aiheen ulkopuolella on kiinnostanut naisten tilat, kiintiöt, ryhmät ja naisurheilu.. Ketkäs voitti naisten jääkiekon MM-mestaruuden viime vuonna?
En ole sama, mutta olin joskus nuori tyttö ja häpeilin kuukautisiani. Sill
"Istuitko sä jossain naispiirissä vaihtamassa rättejäsi? Ymmärrän kyllä sen että kuukautisten aikaan tarvii vähän enemmän yksityisyyttä ja tilaa, mutta se pätee kaikkiin vessoihin. Itse käytän menkkojen aikaan invavessoja, sillä niissä on pönttö ja lavuaari samassa tilassa, niin voi pestä kuukupin. Lisäksi suurin osa nykyään rakennettavista unisex-vessoista on sellaisia, että niihin on ihan kunnon ovet ja seinät. "
Testataas oletko nainen. Onko mitään muuta seikkaa mikä kuukautisissa voisi aiheuttaa wc tiloihin erityistarpeita kuin tilan tai yksityisyyden tarve?
Newsflash, edelleen valtavan suuri enemmistö suomalaiskouluista on 1990-luvulla tai ennen rakennettuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen niin hetero etten voi mitenkään ymmärtää minkäänlaista seksuaalista kiinnostusta naiseutta tai naisia kohtaan
Feminiinisyys ja feminiininen ilmaisu eivät ole synonyymejä naiselle ja naiseudelle. Tavallaan ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ei sun heteroutta horjuta, jos kiinnostut herkästä ja elegantista esteetikkomiehestä.
sama femiinisyys ja sen johdanteet taitaa tulla latinan kielen naista tarkoittavasta sanasta
Voi ihan hyvin erottaa biologisen naiseuden ja siihen liittyvät kulttuuriset kuorrutukset, kuten "genderin". Jotkut naisiin liittyvät jutut voi osittain selittää biologisilla tekijöillä, mutta esimerkiksi ammateilla, mieltymyksillä, persoonallisuudenpiirteillä, vaatteilla, koruilla ja meikeillä ei ole sukupuolt
Vaatteilla, meinaatko unisex malleja jotka sopii yhtä huonosti miehille ja naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Suomessa on suunniteltu transien kansanmurhaa? Kuulostaa vakavalta ja toivottavasti siitä on poliisille ilmoitettu.
Muussa tapauksessa epäilen että sitä on luettu jenkkiläisten palstoja ja käytetään samoja argumentteja ja perusteluita täällä Suomessa.
t. "rotta"
tuo transvihaajahan tässä itse uhriutuu
ehkei nää ihan massamurhaa halua, mutta haluavat ettei transsukupuolisia olis tai näkyis missään. ts. olisivat mahdollisimman syvällä kaapissa ja pysyisivät siellä
Vaihtoehtoisesti voimme pitää naisten määritelmän, tilat, kiintiöt, ryhmät, palvelut, urheilusarjat ja lesbojen seksielämän peniksettöminä. Asemaanne ei myöskään edistä vaatimanne sukupuolen itsemäärittely, joka mahdollistaa pervoperttien ja opportunistien pääsyn naisten juttuihin. Rauhaa ryhmien välillä edistää myös se, että annatte homoseksuaalien pitää oman määritelmänsä, tilansa, järjestönsä, historiansa ja seksuaalisen itsemääräämisoikeutensa.
"...biologiset tekijät kuten hormonit, feromonit, ääni ja kehon rakenne määrittävät sukupuolten eron selkeästi ja havaittavasti. Nämä biologiset vihjeet ohjaavat sukupuolen tunnistamista, vaikka sukupuoli onkin henkilökohtainen kokemus."
Tämä oli siis vastauksesi viestiin, jossa esillä olivat Valentina Smapaio ja Buck Angel, heteromiehen seksuaalisen halun kontekstissa.
Sanoisitko siis että on todennäköisempää, että heteromies kokee Buck Angelin viehättävänä, kuin Valentina Sampaion?
Buck Angel, heteromiehelle haluttava naaras (transmies)?
https://en.wikipedia.org/wiki/Buck_Angel#/media/File:Buck_Angel_Headsho…
Valentina Sampaio, heteromiehelle ei haluttava koiras (transnainen)
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/valentina-sampaio-victorias…
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisin seurustella transnaisen kanssa? Olen hetero ja haluan oikean miehen, tissit ja naiseksi tälläytyvä tyyppi ei todellakaan sytytä.
Ja jos olisin lesbo, niin en kyllä silloinkaan haluaisi transnaista vaan oikean naisen. Silloinhan pointtina olisi nimenomaan se, että sitä miehen vehjettä ka kroppaa EI halua, eli transnainen kiinnostaisi vieläkin vähemmän.
Lähinnä kai noista kiinnostuu jotkut bi-miehet, joita ajatus miehen ja naisen kropan yhdistämisestä kiihottaa.
En ihan saa kiinni noista alapeukuista. Onko niiden tarkoituksena kieltää ihmisten seksuaali-identiteetti ja pakottaa heterot sellaisiin suhteisiin joita he eivät ollenkaan halua vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
1718. Onpas sulla halventava tyyli puhua kuukautisista. Unisex-vessat eivät ole marginaaliasia, vaan jokainen nainen joutuu kärsimään likaisista ja epämiellyttävistä vessoista nykyisin Tanskassa ja Ruotsissa, enenevissä määrin myös Suomessa. Saksassa ei, taivaan kiitos, koska siellä tulee paljon pyörittyä. Marginaalisen vähemmistön takia kaikki naiset joutuvat nyt kärsimään, vessassa tapahtuu myös raiskauksia herkemmin, kun miehet sinne pääsevät.
Tuo vessa-asia on oikeastaan eka juttu, jolloin tajusin, että transoikeudet ovat myös muilta pois. En ole ihan varma miten suuri ongelma se transihmisille on ollut, ettei pääse toivomansa sukupuolen mukaiseen vessaan. En ole ainakaan milloinkaan kuullut yhdenkään butchin asiasta valittavan, vaikka osa heistä varmaan kärsikin sukupuolidysforiasta. Transnaisillakin on miesten voimat eli eivät joudu alakynteen käydessään miesten vessassa eivätkä naiset heitä naisten vessasta pois aja. Naise
Olen useita kertoja kysynyt aiheeseen liittyvissä keskusteluissa miksi naiserityisten tilojen rakentaminen kehitysapuna on edellisen hallituksen tärkeä naisen asemaa kehitysmaissa parantava hanke, mutta Suomessa naiserityisistä tiloista luopuminen onkin naisten oikeuksien puolustamista.
Ei kukaan ole minulle kertaakaan vastannut.
Ehkä meillä on perinteisesti paremmat miehet kuin kehitysmaissa, sitäkö tällä halutaan sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin loukkaavampana kokisin jonkun ulkopuolisen ilakoinnin, että noniin! kaikissa meissä elää pieni lesbo.
eli myönnät että kaikista kamalin juttu on se että paljastuisi sun voivan nauttia seksistä samansukupuolisen kanssa
ihan sataprosenttista homofobiaa, oli asiasta muuten mitä mieltä tahansa
Tottakai kokisin sen ra*skauksena toisen jälkeen. Nautinto on meille normaaleille ihmisille muutakin kuin genitaaleihin pakkautunut veri ja hermostimulaatio. Se on myös henkinen tila. Henkinen tilani oli huono sen jälkeen kun olin exäni kanssa ollut missään fyysisessä kontaktissa sen jälkeen kun olin jo halunnut eroa.
Kiitos myötätunnosta, se ei teidän maailmassanne kuulu kuin "omille", on huomattu.
eri.
Kaikki myötätunto sinulle kokemastasi.
1727. Minustakin tuo halventava ilmaus kuukautisista kuulosti hyvin miesmäiseltä... olisiko tämä "hetero", joka tykkää tyttökullista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Oletan että niitä on koska aiheesta on nyt kohta 90 sivun verran riittänyt asiaa. Tällä hetkellä itse ehkä koen että aiheen suurin ongelma on se, että oikeisto onnistuu käyttämään transihmisiä punaisena vaatteena jolla tyhmimpien huomion saa tehokkaasti käännettyä tärkeistä aiheista pois. Jenkeissä juuri valittiin presidentti osin sillä perusteella, että saadaan penikselliset henkilöt pois naisurheilusta, vaikka varmasti suurin osa äänestäjistä ei ikinä ole katsonut yhtä kokonaista matsia mitään naisurheilua, joka ei tapahdu Olympialaisissa ja jossa ei näy lähikuvia haarovälistä.
Kävi myös ilmi, että tämä "transurheilijaongelma" koski noin 0,002% yliopistourheilijoista. Ja osittain tuon kokoluokan asian ansiosta Trump on nyt presidentti. Onnistunut pelonlietsontaoperaatio, johon "tolkun ihmiset (lue hyväuskoise
Mä lähestyn näitä asioita ihan käytännön kautta. Kuinka monta miestä tai transnaista olet nähnyt naistenvessoissa? Mä en ole ikinä "nöyrtynyt" käyttämään invavessoja. Koen ne luksukseksi. Välttelen niiden käyttöä siksi että en halua kekenkään invalidin joutuvan odottamaan turhaa. Suurimmassa osassa naisten vessoja ei looshissa ole lavuaaria ja saippuaa. Siksi koen että kuukuppia vaihtaessa mulla on ihan perusteltu oikeus käyttää invavessaa. Sillä ei ole tekemistä miesten ja naisten kanssa. Toisaalta teininä mua hävetti vaihtaa sidettä edes naisten vessassa, sillä siitä lähtee ääni. Siksi kaipasin ihan yksittäisiä vessoja.
Ja mitä tulee kouluihin, niin ainakin meilla oli ihan yksittäisiä vessoja joissa oli yksi pönttö/vessa. Joissain ovissa oli miesten vessan symboli ja osassa naisten. Ei sillä väliä ollut, sillä niihin pääsi vain 1 ihminen kerrallaan. Tämä on mun mielestä se, mihin pitäisikin pyrkiä. WC-tilat, joissa olisi mahdollisuus yksityisyyteen, ihan sama mitä sun jalkovälistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
"...biologiset tekijät kuten hormonit, feromonit, ääni ja kehon rakenne määrittävät sukupuolten eron selkeästi ja havaittavasti. Nämä biologiset vihjeet ohjaavat sukupuolen tunnistamista, vaikka sukupuoli onkin henkilökohtainen kokemus."
Tämä oli siis vastauksesi viestiin, jossa esillä olivat Valentina Smapaio ja Buck Angel, heteromiehen seksuaalisen halun kontekstissa.
Sanoisitko siis että on todennäköisempää, että heteromies kokee Buck Angelin viehättävänä, kuin Valentina Sampaion?
Buck Angel, heteromiehelle haluttava naaras (transmies)?
Valentina Sampaio, heteromiehelle ei haluttava koiras (transnainen)
Ei kumpikaan. Kuten ei keskimääräiselle yksilölle ole 95% kohtaamistaan ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et vaan suostu luopumaan tuosta ajatuksestasi, että mikä tahansa sen kiinnostuksen kohdesukupuolen ilmentymä riittäisi kiinnostuksen syntymiseen.
Auttaisiko hahmottamaan jos kertoisin, että -ja nyt raakasti oletan -valtaosa naisista, miehistä, muunskupuolisista, kiinnostuu hyvin pienestä prosentuaalisesta osuudesta joka edustaa heidän kiinnostuksensa kohderyhmää? Eli laitetaan vaikkapa transmiehelle, öö, heterolle sellaiselle, jonoon 100 biologista naista. Ki
Jos on heteronainen, niin se ei tarkoita, että olisi kiinnostunut tai pitäisi kiinnostua jokaisesta hepinheiluttajasta, mutta suhteelle ja sutinalle ei ole mitään saumaa hepittömän henkilön kanssa.
"Ei kumpikaan. Kuten ei keskimääräiselle yksilölle ole 95% kohtaamistaan ihmisistä."
Ei kumpikaan?
Sanoisitko siis, että suurin piirtein sama todennäköisyys, että Heteromies kokee Buck Angelin ja Valentina Sampaion viehättäväksi?
Buck Angel, naaras
Valentina Sampaio, koiras
Heteromiehelle suunniilleen yhtä viehättäviä? Aikamoista. Itse uskaltautuisin väittämään että on todennäköisempää että Sampaio on heteromiehelle viehättävämpi?
:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluaisin seurustella transnaisen kanssa? Olen hetero ja haluan oikean miehen, tissit ja naiseksi tälläytyvä tyyppi ei todellakaan sytytä.
Ja jos olisin lesbo, niin en kyllä silloinkaan haluaisi transnaista vaan oikean naisen. Silloinhan pointtina olisi nimenomaan se, että sitä miehen vehjettä ka kroppaa EI halua, eli transnainen kiinnostaisi vieläkin vähemmän.
Lähinnä kai noista kiinnostuu jotkut bi-miehet, joita ajatus miehen ja naisen kropan yhdistämisestä kiihottaa.
En ihan saa kiinni noista alapeukuista. Onko niiden tarkoituksena kieltää ihmisten seksuaali-identiteetti ja pakottaa heterot sellaisiin suhteisiin joita he eivät ollenkaan halua vai mikä?
Kyllä on. Sinun identiteettisi on huono ja sellaisista pitäisi päästä eroon. Siksi ei voi kannattaa, vaan pitää päinvastoin vastustaa.
Sinun kommenttisi on, noh, jollekulle, vähän sama kuin sanoisit mulle että BMI26 ja vyötärönympärys 78 cm on vähän pullava. Tottahan se on, mutta kyllä se silti harmittaa kuulla. Parempi olisi kun olisit sanomatta, siis minulle ja koska olen itsekeskeinen ja henkisesti kypsymätön herkkähipiä palkitsen sinut totuuden sanomisesta alapeukulla.
Kyllä, jos poikaystäväni paljastuisi sellaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä olet kyllä yksi parhaita keulakuvia tämän ketjun "transien friikkisirkuksen" vastustajille. Miettikää te muut, jotka koette olevanne jotain "tolkun ihmisiä", tämän tyypin viiteryhmään te kuulutte. Vaikutus on sama kuin se, miten tulkitsette transihmisten yleisesti leimaantuvan muutaman kommentoija takia."
Millaisen käsityksen ketjun transit ja liittolaiset mielestäsi antavat transeista ja transien tavoitteista?
Ja on muuten tooosi näppärää sulta uhriutua ja tunnemanipuloida, kun olette ensin päiväkaupalla solvanneet, vääristelleet, rääkyneet kansanmurhaa, tunkeneet sanoja ja ajatuksia muille ja toitottaneet tappouhkauksia.
Hienosti tajusit viestin pointin. Aivan yhtä hullun kuvan saat aikaiseksi omasta viiteryhmästäsi kuin parjaamasi "transit".
Olen ollut transnaisen kanssa ja ei koskaan enää. Kroppa-asiat ei haitanneet, mutta pää tällä oli aivan sekaisin. Syytti itse vielä hormonihoitoja, joten kaipa ne ongelmat siis nimen omaan kumpusivat joko transhoidoista tai sitten siitä, että oli trans.
Jos tykkää aikuisen miehen kokoisesta ihmisestä, jolla on teinitytön tunnevaihtelut niin transnaisessa nämä kaksi yhdistyy.