Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?
Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.
Kommentit (2495)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koko heteromiehen käsite on vähän illuusio voisin valehdella että tietyssä tilanteessa jokainen ns heteromies kyllä harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa aikanaanhan puhuttiin "ansoista", eli miehestä joka näytti tarpeeksi naiselta herättääkseen heteromiehen himon mutta vasta tarkemmin katsoessa paljastui että kyseessä on mies etenkin tarpeeksi läpimeneviin ansoihin väitän että jokaikinen "heteromies" tietyn paikan tullen lankeaisi, etenkin pahassa puutteessa ja jossei kukaan sais tietää
Vai olisiko totuus, että huomattavasti isompi osa miehiä on itseasiassa biseksuaaleja, mutta eivät vain halua sitä myöntää?
No, minulla ei tosiaan henkilökohtaisesti olisi mitään ongelmaa "myöntää olevan bi" jos niikseen, mutta hetero olen. Naisista pidän, transnaiset laskettu mukaan. Tämä ei ole minulle ongelma, sinulle se jostain syystä on. Haluat että pidän myös miehistä, en tiedä miksi...
Vierailija kirjoitti:
"Mikä on sun määritelmä naiselle?"
Kysyt kontekstissa, jossa määrittelet seksin sukupolielinten kautta. Eli tuleeko minun olettaa, että sinun määritelmäsi naisella on; vagina?
Nyt kysyttiin sun määritelmää. Sä pidät itseäsi heterona, vaikka sekstaat myös peniksellisten kanssa. Mikä on sellaisen miehen suuntautuminen, joka harrastaa seksiä vain vaginallisten kanssa? Hetero ei voi tarkoittaa kahta eri asiaa samanaikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Jännä muuten ettei useammat miehet ole sanomassa totuulsia näille jänkkääjähomoille ja muille wokehörhöille. Tuntuu että aina naiset joutuvat olemaan järjenvalona ja oikeuksien puolustajina. Eivätkö miehet tajua että nämä naisia larppaavat miehet ovat heillekkin joskus rasite kun kuitenkin haluavat sitä miehistä peppua ja penistä. Jenkeissähän jotkut mekkomiehet syyttävät myös miehiä transphobiasta kun eivät suostu imemään "lädypenistä" ja jahtaavat heteromiehiä sillä uh "kolollaan"
imisin mieluusti leidipenistä
Vierailija kirjoitti: Heteromiestä ei kiinnosta biologset miehet / biologiset urokset. Tuo nyt vaan on totuus.
ehkä ei oo vaan tavannu vielä tarpeeks hurmaavaa
tai joku ennakkoluulo estää
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten teillä antitrans vouhkaajilla on tämmöisiä yksityiskohtaisikin fantasioita teidän päässänne. Jotain pikkuisen käsittelemätöntä pyörii siellä takaraivossa, ehkä?
Teille on tosiaan äärimmäisen oloinen haaste elää todellisuudessa, jossa nyt on transsukupuolisia. Voimia teille!"
Luuletko, että me asutaan jossain peltipurkissa eikä tiedetä ihmisten seksuaalisuudesta tai fantasioista mitään? Netti on niitä pullolla.
Jos menee mihinkään ihan kaikkien seksuaalisuuksien keskustelupalstoille, missä jaetaan omia eroottisia tarinoita niin ne on pullollaan noita miehiä, jotka haluaa esim. kirjoitella erotiikkaa jossa heidät "heterona" pakotetaan seksiin transnaisten tai miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
koko heteromiehen käsite on vähän illuusio voisin valehdella että tietyssä tilanteessa jokainen ns heteromies kyllä harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa aikanaanhan puhuttiin "ansoista", eli miehestä joka näytti tarpeeksi naiselta herättääkseen heteromiehen himon mutta vasta tarkemmin katsoessa paljastui että kyseessä on mies etenkin tarpeeksi läpimeneviin ansoihin väitän että jokaikinen "heteromies" tietyn paikan tullen lankeaisi, etenkin pahassa puutteessa ja jossei kukaan sais tietää
Vai olisiko totuus, että huomattavasti isompi osa miehiä on itseasiassa biseksuaaleja, mutta eivät vain halua sitä myöntää?
No, minulla ei tosiaan henkilökohtaisesti olisi mitään ongelmaa "myöntää olevan bi" jos niikseen, mutta hetero olen. Naisista pidän, transnaiset laskettu mukaan. Tämä ei ole minulle
Esität heteroa, et kuitenkaan hetero ole.
Minäkin voin esittää olevani japanilainen, mutta en minä sitä oikeasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mikä on sun määritelmä naiselle?"
Kysyt kontekstissa, jossa määrittelet seksin sukupolielinten kautta. Eli tuleeko minun olettaa, että sinun määritelmäsi naisella on; vagina?
Nyt kysyttiin sun määritelmää. Sä pidät itseäsi heterona, vaikka sekstaat myös peniksellisten kanssa. Mikä on sellaisen miehen suuntautuminen, joka harrastaa seksiä vain vaginallisten kanssa? Hetero ei voi tarkoittaa kahta eri asiaa samanaikaisesti.
Eri. Riippuu miksi se vaginallisia paneva itsensä määrittelee. Varmaan heteroksi. Molemmilla on oma tapa määritellä seksuaalisuutensa mikä on minusta hyvä asia. Ja jos on joku epäselvyys voi aina tarkentaa tarvittaessa.
"mikä on "nainen" tai "mies" ei ole mikään "biologinen fakta", vaan ihmisen luoma määrittely"
Ei ole tarpeen lisätä penistä naisen määritelmään.
Mikä sinusta olisi kätevä ja lyhyt sana kuvaamaan ihmislajin hedelmöittyvää sukupuolta, joita löytyy se nelisen miljardia? Neenan, naanen... noenen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten teillä antitrans vouhkaajilla on tämmöisiä yksityiskohtaisikin fantasioita teidän päässänne. Jotain pikkuisen käsittelemätöntä pyörii siellä takaraivossa, ehkä? Teille on tosiaan äärimmäisen oloinen haaste elää todellisuudessa, jossa nyt on transsukupuolisia. Voimia teille!"
Luuletko, että me asutaan jossain peltipurkissa eikä tiedetä ihmisten seksuaalisuudesta tai fantasioista mitään? Netti on niitä pullolla. Jos menee mihinkään ihan kaikkien seksuaalisuuksien keskustelupalstoille, missä jaetaan omia eroottisia tarinoita niin ne on pullollaan noita miehiä, jotka haluaa esim. kirjoitella erotiikkaa jossa heidät "heterona" pakotetaan seksiin transnaisten tai miesten kanssa.
:D tää on jännä miten jotkut kuvittelee että onhan tää asia nyt itsestään selvää ja kaikki tätä tekee
itse en esim ole koskaan tämmöisillä seksifantasiasivuilla pyörinyt
en siis sano tätä ylimielisyydestä, en oo mikään siveydensipuli tai moraalisesti kovinkaan korkealla.
ei vaan oo koskaan tullut oikein mieleenkään eli ei oo vaan mun juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja naisella ei ole penistä."
Joskus on, "tyypillisesti" ei, mutta joskus. Transnaisilla voi olla penis, kuin myös intersukupuolisilla naisilla.
Missään skenaariossa naisella ei ole penistä. Jos henkilöllä on toimiva penis ja siittiötuotantoa, niin kyllähän se silloin on mies.
Kuten sanottua, intersukupuolisella naisella voi olla penis, kuin myös transnaisella. En tiedä mitä tarkoitat "toimivalla peniksellä yms". Voi teitä hassuja.
Huomaa kyllä, ettet tiedä mikä toimiva penis on. Jos henkilöllä on toimiva penis ja hän tuottaa siittiöitä, niin hän on mies.
eli jos penis lakkaa toimimasta hän ei ole enää mies?
Sun kannattaa mennä kertaamaan perusasiat sukupuolia on kaksi -ketjuun. Nyt puhuttiin siitä, että voiko naisella olla (toimiva) penis.
Vierailija kirjoitti:
"mikä on "nainen" tai "mies" ei ole mikään "biologinen fakta", vaan ihmisen luoma määrittely"
Ei ole tarpeen lisätä penistä naisen määritelmään.
Mikä sinusta olisi kätevä ja lyhyt sana kuvaamaan ihmislajin hedelmöittyvää sukupuolta, joita löytyy se nelisen miljardia? Neenan, naanen... noenen?
mä oon yrittänyt hedelmöittää mun (trans)tyttöystävää viimeset 3 vuotta toistaseks ei oo mitään tapahtunu :(
ja se välillä myös mua
Sexuality eli seksuaalisuus ja heterona oleminen tarkoittaa sitä, mihin sukupuoleen (biologinen) olet seksuaalisesti kiinnostunut. Siksi peniksistä pitävä mies, jolla on penis ei voi olla hetero.
Vierailija kirjoitti:
"Jos värkit ovat väärät niin jutulla ei ole edellytyksiä kaveruutta enempään."
Ok.
No itselläni tämä toimii hieman monitasoisemmin, mutta hyvä sinulle :)
Ja tosiaan jos sinulle on tärkeää ajatella, että pidän myös miehistä, niin anna mennä.
Minua ei kiinnosta, mistä sinä tai kenestä pidät, kunhan puhut asioista niiden oikeilla nimillä. 99,99 prosentilla homma toimii niin, että jos henkilöllä on väärä (biologinen) sukupuoli, niin homma ei etene sen pidemmälle. Homomies tai heteronainen eivät yhtäkkiä hoksaa rakastavansa myös pillua ja lesbo tai heteromiehet kullia. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole kiinni henkilökemiasta, identiteetistä, performanssista tai presentaatiosta.
Vierailija kirjoitti: Sexuality eli seksuaalisuus ja heterona oleminen tarkoittaa sitä, mihin sukupuoleen (biologinen) olet seksuaalisesti kiinnostunut. Siksi peniksistä pitävä mies, jolla on penis ei voi olla hetero.
sä se jaksat gatekeeppailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sexuality eli seksuaalisuus ja heterona oleminen tarkoittaa sitä, mihin sukupuoleen (biologinen) olet seksuaalisesti kiinnostunut. Siksi peniksistä pitävä mies, jolla on penis ei voi olla hetero.sä se jaksat gatekeeppailla
Gatekeeppaus on ihan hyvästä silloin, kun halutaan varmistaa, että sanoilla on merkitykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos värkit ovat väärät niin jutulla ei ole edellytyksiä kaveruutta enempään."
Ok.
No itselläni tämä toimii hieman monitasoisemmin, mutta hyvä sinulle :)
Ja tosiaan jos sinulle on tärkeää ajatella, että pidän myös miehistä, niin anna mennä.
Minua ei kiinnosta, mistä sinä tai kenestä pidät, kunhan puhut asioista niiden oikeilla nimillä. 99,99 prosentilla homma toimii niin, että jos henkilöllä on väärä (biologinen) sukupuoli, niin homma ei etene sen pidemmälle. Homomies tai heteronainen eivät yhtäkkiä hoksaa rakastavansa myös pillua ja lesbo tai heteromiehet kullia. Seksuaalinen suuntautuminen ei ole kiinni henkilökemiasta, identiteetistä, performanssista tai presentaatiosta.
miks koko maailman pitää pyöriä sun ympärillä ja sen kuinka sinä asiat koet
eiks ois vähän helpompi vaan löyhätä tota vannetta pään ympärillä ja tajuta että ihmisillä voi olla erilaisia käsityksiä asioista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenkkien wokeöyhösivustot pitäisi bännätä. Tässä on tulos kun uuden sukupolven pehmeä kallot sekoittavat päänsä niissä.
No neropatti, luuletkos että homo sapienssit eli ihmiset ovat jotain selkärangattomia matoja vai(vaihtavat sukupuolta) ? Tai ehkä olemmekin sieniä jotka sikiävät itiöistä :)
semmonen sananvapauden puolustaja taas kerran. heti alkaa itku ja kieltovimma kun tulee jostain paha mieli mitä muut sanoo
Sananvapauteen kuuluu myös disinformaation korjaaminen. Sä et korjaisi, jos joku väittää keskustelussa homojen rakastavan pillua, auringon kiertävän maata, miehen voivan synnyttää, maapallon olevan 6000 vuotta vanhan, penistä vaginaan -seksin olevan homoseksiä, kuun olevan natsireplikanttien taikoma hologrammi tai että naisella on penis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sexuality eli seksuaalisuus ja heterona oleminen tarkoittaa sitä, mihin sukupuoleen (biologinen) olet seksuaalisesti kiinnostunut. Siksi peniksistä pitävä mies, jolla on penis ei voi olla hetero.
sä se jaksat gatekeeppailla
Gatekeeppaus on ihan hyvästä silloin, kun halutaan varmistaa, että sanoilla on merkitykset.
niin ja sinä tietysti määrität kuinka muiden pitää asioista puhua
oon tähän asti kutsunut itseäni biseksuaaliks mutta taidan ruveta kutsumaan heteroks ihan vaan sua ärsyttääkseni hähähää
no ajattele sinä sitten niin siellä pienessä mielessä jos kaiken muun ajattelu tuo ahdistavan olon