Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
1021/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esität heteroa, et kuitenkaan hetero ole.

Minäkin voin esittää olevani japanilainen, mutta en minä sitä oikeasti ole."

Voi kyllä minä olen :)

Heteromies, joka ei poissulje transnaisten tapailua. Naisista kun pidän.

Vierailija
1022/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten ettei useammat miehet ole sanomassa totuulsia näille jänkkääjähomoille ja muille wokehörhöille. Tuntuu että aina naiset joutuvat olemaan järjenvalona ja oikeuksien puolustajina. Eivätkö miehet tajua että nämä naisia larppaavat miehet ovat heillekkin joskus rasite kun kuitenkin haluavat sitä miehistä peppua ja penistä. Jenkeissähän jotkut mekkomiehet syyttävät myös miehiä transphobiasta kun eivät suostu imemään "lädypenistä" ja jahtaavat heteromiehiä sillä uh "kolollaan" 

Se johtuu siitä, että suurin osa (ainakin 90 prosenttia) transnaisista on ihan heteromiehiä, eli ovat lähinnä lesbojen ja heteronaisten kimpussa. Homoseksuaaleista transnaisista tulee mieleen lähinnä Mona Bling, joka on paljastanut huijanneensa heteromiehiä erittäin kiusallisille treffeille kanssaan. Heteromiehen kanssa on myös suurempi riski fyysiseen väkivaltaan yllätyskullin paljastuttua, eli naiset ovat siinäkin mielessä otollisempia uhreja transeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Heteromiestä ei kiinnosta biologset miehet / biologiset urokset. Tuo nyt vaan on totuus.

No, heteromiehenä minua kiinnostavat naiset ja tähän sopivat transnaisetkin aivan hyvin. Näin se nyt vain on

Tuo ei vain ole heteromiehen määritelmä.

Heteromiehen määritelmä ei ole seksuaalinen/romanttinen kiinnostus naisiin?

Vierailija
1024/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä muuten ettei useammat miehet ole sanomassa totuulsia näille jänkkääjähomoille ja muille wokehörhöille. Tuntuu että aina naiset joutuvat olemaan järjenvalona ja oikeuksien puolustajina. Eivätkö miehet tajua että nämä naisia larppaavat miehet ovat heillekkin joskus rasite kun kuitenkin haluavat sitä miehistä peppua ja penistä. Jenkeissähän jotkut mekkomiehet syyttävät myös miehiä transphobiasta kun eivät suostu imemään "lädypenistä" ja jahtaavat heteromiehiä sillä uh "kolollaan" 

Se johtuu siitä, että suurin osa (ainakin 90 prosenttia) transnaisista on ihan heteromiehiä, eli ovat lähinnä lesbojen ja heteronaisten kimpussa. Homoseksuaaleista transnaisista tulee mieleen lähinnä Mona Bling, joka on paljastanut huijanneensa heteromiehiä erittäin kiusallisille treffeille kanssaan. Heteromiehen kanssa on myös suurempi riski fyysiseen väkivaltaan yllätyskullin p

tääkin on taas näitä viharikoksen kriteerit todennäköisesti täyttäviä valheita joita jankkaat jatkuvasti

että kun joku alkaa itkemään jostain tapa itses huutelusta niin kattokaa mitä paskaa tää ukko täällä spammaa

nää jutut ei perustu mihinkään muuhun kun tän ukon omaan mielikuvitukseen

Vierailija
1025/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"että kun joku alkaa itkemään jostain tapa itses huutelusta niin kattokaa mitä paskaa tää ukko täällä spammaa"

Tämä antitrans vakkari on nainen ja lesbokin vielä, ei minkään sortin ukko. Paitsi tietenkin jos sillä on jotain käsittelemätöntä, jonka sitten on projisoinut transsukupuolisiin.

Vierailija
1026/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"että kun joku alkaa itkemään jostain tapa itses huutelusta niin kattokaa mitä paskaa tää ukko täällä spammaa"

Tämä antitrans vakkari on nainen ja lesbokin vielä, ei minkään sortin ukko. Paitsi tietenkin jos sillä on jotain käsittelemätöntä, jonka sitten on projisoinut transsukupuolisiin.

:D joopajoo

Vierailija
1027/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle hän on maininnut olevansa homomies. Että tiedä häntä sitten.

Vierailija
1028/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koko heteromiehen käsite on vähän illuusio voisin valehdella että tietyssä tilanteessa jokainen ns heteromies kyllä harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa aikanaanhan puhuttiin "ansoista", eli miehestä joka näytti tarpeeksi naiselta herättääkseen heteromiehen himon mutta vasta tarkemmin katsoessa paljastui että kyseessä on mies etenkin tarpeeksi läpimeneviin ansoihin väitän että jokaikinen "heteromies" tietyn paikan tullen lankeaisi, etenkin pahassa puutteessa ja jossei kukaan sais tietää

Vai olisiko totuus, että huomattavasti isompi osa miehiä on itseasiassa biseksuaaleja, mutta eivät vain halua sitä myöntää?

itse biseksuaalina tuppaan näin ajattelemaan

tosin nythän on tullut jotain tarkempiakin käsitteitä, biseksuaalihan ei kai tietyllä tapaa ymmärrettynä rajaa mitään pois eli

Kun keskustellaan vakiintuneista käsitteistä, jotka liittyvät muiden ihmisryhmien oikeuksiin ja määritelmiin, on tärkeä käyttää täsmällistä kieltä. Jos puhut omasta kokemuksestasi, niin se on hyvä tuoda esille, eikä täräyttää naisella voivan olla penis tai että homoseksuaalit harrastavat penistä vaginaan -seksiä. Muiden ihmisryhmien määritelmiä ja käsitteistöä ei pidä rukata uusiksi transien validoimisen takia.

Vierailija
1029/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on nainen ja lesbo. En nyt itse pidä asiallisena doxata häntä tämän enempää. Hänellä kuitenkin on vakavia ongelmia, vaikka  hän tekeekin myötätunnon itseään kohtaan hyvin vaikeaksi.

Vierailija
1030/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on nainen ja lesbo. En nyt itse pidä asiallisena doxata häntä tämän enempää. Hänellä kuitenkin on vakavia ongelmia, vaikka  hän tekeekin myötätunnon itseään kohtaan hyvin vaikeaksi.

:D ei helvetti sun kanssas. kuvitteletko ettei kukaan näe sun hevonpaskas läpi

Vierailija
1031/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Heteromiestä ei kiinnosta biologset miehet / biologiset urokset. Tuo nyt vaan on totuus.

ehkä ei oo vaan tavannu vielä tarpeeks hurmaavaa

tai joku ennakkoluulo estää

Tuo on ihan eheytysretoriikkaa. "Lesbo tai heteromies ei vain ole antanut mahdollisuutta ladypenikselle!" Vinkki: kenelläkään ei ole velvollisuutta testailla suuntautumisensa vastaisia värkkejä. Kannattaa perehtyä suostumuksen periaatteeseen.

Vierailija
1032/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Kiitos.

Vierailija
1033/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

koko heteromiehen käsite on vähän illuusio voisin valehdella että tietyssä tilanteessa jokainen ns heteromies kyllä harrastaisi seksiä toisen miehen kanssa aikanaanhan puhuttiin "ansoista", eli miehestä joka näytti tarpeeksi naiselta herättääkseen heteromiehen himon mutta vasta tarkemmin katsoessa paljastui että kyseessä on mies etenkin tarpeeksi läpimeneviin ansoihin väitän että jokaikinen "heteromies" tietyn paikan tullen lankeaisi, etenkin pahassa puutteessa ja jossei kukaan sais tietää

Vai olisiko totuus, että huomattavasti isompi osa miehiä on itseasiassa biseksuaaleja, mutta eivät vain halua sitä myöntää?

itse biseksuaalina tuppaan näin ajattelemaan

tosin nythän on tullut jotain tarkempiakin käsitteitä, biseksuaalihan ei kai tie

Kun keskustellaan vakiintuneista käsitteistä, jotka liittyvät muiden ihmisryhmien oikeuksiin ja määritelmiin, on tärkeä käyttää täsmällistä kieltä. Jos puhut omasta kokemuksestasi, niin se on hyvä tuoda esille, eikä täräyttää naisella voivan olla penis tai että homoseksuaalit harrastavat penistä vaginaan -seksiä. Muiden ihmisryhmien määritelmiä ja käsitteistöä ei pidä rukata uusiksi transien validoimisen takia.

ai nyt tyttöpippeleitä ei oo sun mielestä enää olemassakaan. äsken niitä niin iloissasi hehkutit

Vierailija
1034/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Kiitos.

:DD ei saatana yritä nyt ees

Vierailija
1035/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä ei oo vaan tavannu vielä tarpeeks hurmaavaa

tai joku ennakkoluulo estää

Tuo on ihan eheytysretoriikkaa. "Lesbo tai heteromies ei vain ole antanut mahdollisuutta ladypenikselle!" Vinkki: kenelläkään ei ole velvollisuutta testailla suuntautumisensa vastaisia värkkejä. Kannattaa perehtyä suostumuksen periaatteeseen.

tässä puhuttiin meihistä pelle

mutta voithan sä sitä tyttöpippeliäkin etsiä jos se sua noin paljon himottaa

Vierailija
1036/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D ei helvetti sun kanssas. kuvitteletko ettei kukaan näe sun hevonpaskas läpi

Kaikki sinuun voruvaikuttaneet tietävät, että sinulla on vakavia ongelmia, vain se selittää sairaaloisen fiksaatiosi ja inhosi transsukupuolisia kohtaan. Koska olet nainen ja lesbo, voinemme spekuloida traumojesi laadulla. Niiden keskiössä on tämä ajatus että transsukupuolisten oikeudet ovat "eheytystä" yms.

Vierailija
1037/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä on sun määritelmä naiselle?"

Kysyt kontekstissa, jossa määrittelet seksin sukupolielinten kautta. Eli tuleeko minun olettaa, että sinun määritelmäsi naisella on; vagina?

Nyt kysyttiin sun määritelmää. Sä pidät itseäsi heterona, vaikka sekstaat myös peniksellisten kanssa. Mikä on sellaisen miehen suuntautuminen, joka harrastaa seksiä vain vaginallisten kanssa? Hetero ei voi tarkoittaa kahta eri asiaa samanaikaisesti.

Eri. Riippuu miksi se vaginallisia paneva itsensä määrittelee. Varmaan heteroksi. Molemmilla on oma tapa määritellä seksuaalisuutensa mikä on minusta hyvä asia. Ja jos on joku epäselvyys voi aina tarkentaa tarvittaessa.

On mahdotonta elää sellaisessa yhteisesti jaetussa todellisuudessa, jossa käsitteillä ja sanoilla on kahdeksan miljardia määritelmää. Ei ole tarpeen muuttaa yleiskäsitettä muutaman heteroksi identifioituvan bimiehen takia.

Vierailija
1038/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D ei helvetti sun kanssas. kuvitteletko ettei kukaan näe sun hevonpaskas l

Kaikki sinuun voruvaikuttaneet tietävät, että sinulla on vakavia ongelmia, vain se selittää sairaaloisen fiksaatiosi ja inhosi transsukupuolisia kohtaan. Koska olet nainen ja lesbo, voinemme spekuloida traumojesi laadulla. Niiden keskiössä on tämä ajatus että transsukupuolisten oikeudet ovat "eheytystä" yms.

nyt se sekos lopullisesti

Vierailija
1039/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä on sun määritelmä naiselle?"

Kysyt kontekstissa, jossa määrittelet seksin sukupolielinten kautta. Eli tuleeko minun olettaa, että sinun määritelmäsi naisella on; vagina?

Nyt kysyttiin sun määritelmää. Sä pidät itseäsi heterona, vaikka sekstaat myös peniksellisten kanssa. Mikä on sellaisen miehen suuntautuminen, joka harrastaa seksiä vain vaginallisten kanssa? Hetero ei voi tarkoittaa kahta eri asiaa samanaikaisesti.

Eri. Riippuu miksi se vaginallisia paneva itsensä määrittelee. Varmaan heteroksi. Molemmilla on oma tapa määritellä seksuaalisuutensa mikä on minusta hyvä asia. Ja jos on joku epäselvyys voi aina tarkentaa tarvittaessa.

On mahdotonta elää sellaisessa yhteisesti jaetussa todellisuudessa, jossa käsitteillä ja sanoilla on kahdeksan miljardia määritelmää. Ei ole tarpeen muuttaa yleiskäsitettä muutaman heteroksi identifioituvan bimiehen takia.

oho, nytkö tajusit ettei me eletä ihan ihan samassa jaetussa todellisuudessa. ei saatana mikä nero sä oot

Vierailija
1040/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"mikä on "nainen" tai "mies" ei ole mikään "biologinen fakta", vaan ihmisen luoma määrittely"

Ei ole tarpeen lisätä penistä naisen määritelmään.

Mikä sinusta olisi kätevä ja lyhyt sana kuvaamaan ihmislajin hedelmöittyvää sukupuolta, joita löytyy se nelisen miljardia? Neenan, naanen... noenen?

mä oon yrittänyt hedelmöittää mun (trans)tyttöystävää viimeset 3 vuotta toistaseks ei oo mitään tapahtunu :(

ja se välillä myös mua

Sä et siis tiedä, millaiset värkit sun vastakappaleella pitäisi olla lapsentekohommissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi