Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella transnaisen kanssa?

Vierailija
24.07.2016 |

Oletetaan, että alakerrassa on kalusto tallessa ja yläkertaan on muodustuneet rinnat.

Kommentit (2495)

Vierailija
941/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tänkin sivun viesteist 80% tuon saman pedofiili-incelin kirjoittamia

Kai sä ymmärrät, että kukaan ei ole netissä oikeasti anonyymi, kun jakelet noita solvauksia ja tappouhkauksia.

Vierailija
942/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sama juttu shemale-fanien kanssa. Vanhat ukonrähjäkkeet eivät myönnä että pitävät peniksistä ja yrittävät selitellä sen peniksien kyttäämisen "mutta sehän on kuin nainen muuten" On hirvittävän raskasta yrittää peitellä oikeaa itseään tällä tavoin varsinkin kun homous ei nykypäivänä todellakaan ole mikään iso juttu. "

Kuten sanottua, sinun fiksaatiosi transsukupuolisiin on patologinen. Terapiaa suosittelin, ihan vilpittömästi.

Ja edelleen, minulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssa että olen mies, joka pitää naisista (tarvitseeko sanoa että transnaiset ovat tässä mukana), se on ihan kivaa :)

Miksi sinä haluat, että minä pitäisin myös miehistä? Voin kyllä sanoa sinulle sen, jos se helpottaa pahaa oloasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tänkin sivun viesteist 80% tuon saman pedofiili-incelin kirjoittamia

Kai sä ymmärrät, että kukaan ei ole netissä oikeasti anonyymi, kun jakelet noita solvauksia ja tappouhkauksia.

mitä helvetin tappouhkauksia?

ja oon perustellut miksi tätä pedofiiliksi kutsun, kyse ei siis ole solvauksesta vaan havainnosta

ja suosittelen että sinäkin vedät ittes kiikkuun, saatanan apina, jos noin paljon itkettää kun tuolle sanoo edes puoliks takaisin sen mitä se itse puhuu kokonaisista ihmisryhmistä

Vierailija
944/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mikä on sun määritelmä naiselle?"

Kysyt kontekstissa, jossa määrittelet seksin sukupolielinten kautta. Eli tuleeko minun olettaa, että sinun määritelmäsi naisella on; vagina?

Jos sä haluat seurustella ja sekstata naisten kanssa, niin mikä nainen silloin on?

Mitä nainen sinulle on? Vagina ja mahdollinen kyky tuottaa munasoluja? Näihinkö romanttinen ja seksuaalinen kiinnostuksesi naisiin redusoituu?

No itselläni ei, ja transnaiset ovat naisten joukossa josta olen kiinnostunut, heteromiehenä.

Helpottaisiko sinun pahaa oloasi jos sanoisin että olen kiinnostunut myös miehistä?

Biologiset tosiasiat eivät ole mitään redusoimista, vaan kiinnostuksen lähtökohta. Naisella on määritelmällisesti ja lähtökohtaisesti naisen värkistö. Jos värkit ovat väärät niin jutulla ei ole edellytyksiä kaveruutta enempään.

Ei mulla ole mitään pahaa oloa, vaan sä elät kieltämisen vaiheessa. Sä voit ihan vapaasti peuhata transnaisten kanssa, mutta hetero et silloin ole.

Vierailija
945/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja naisella ei ole penistä."

Joskus on, "tyypillisesti" ei, mutta joskus. Transnaisilla voi olla penis, kuin myös intersukupuolisilla naisilla.

Missään skenaariossa naisella ei ole penistä. Jos henkilöllä on toimiva penis ja siittiötuotantoa, niin kyllähän se silloin on mies.

Kuten sanottua, intersukupuolisella naisella voi olla penis, kuin myös transnaisella. En tiedä mitä tarkoitat "toimivalla peniksellä yms". Voi teitä hassuja.

Huomaa kyllä, ettet tiedä mikä toimiva penis on. Jos henkilöllä on toimiva penis ja hän tuottaa siittiöitä, niin hän on mies.

Vierailija
946/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyt kontekstissa, jossa määrittelet seksin sukupolielinten kautta. Eli tuleeko minun olettaa, että sinun määritelmäsi naisella on; vagina?

Jos sä haluat seurustella ja sekstata naisten kanssa, niin mikä nainen silloin on?

Mitä nainen sinulle on? Vagina ja mahdollinen kyky tuottaa munasoluja? Näihinkö romanttinen ja seksuaalinen kiinnostuksesi naisiin redusoituu?

No itselläni ei, ja transnaiset ovat naisten joukossa josta olen kiinnostunut, heteromiehenä.

Helpottaisiko sinun pahaa oloasi jos sanoisin että olen kiinnostunut myös miehistä?

Biologiset tosiasiat eivät ole mitään redusoimista, vaan kiinnostuksen lähtökohta. Naisella on määritelmällisesti ja lähtökohtaisesti naisen värkistö. Jos värkit ovat väärät niin jutulla ei ole edellytyksiä kaveruutta enempään.

Ei mulla ole mitään pahaa oloa, vaan sä elät kieltämisen vaiheessa. Sä voit ihan vapaasti peuhata transnaisten kanssa, mutta hetero et silloin ole.

mikä on "nainen" tai "mies" ei ole mikään "biologinen fakta", vaan ihmisen luoma määrittely

Vierailija
947/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on, "tyypillisesti" ei, mutta joskus. Transnaisilla voi olla penis, kuin myös intersukupuolisilla naisilla.

Missään skenaariossa naisella ei ole penistä. Jos henkilöllä on toimiva penis ja siittiötuotantoa, niin kyllähän se silloin on mies.

Kuten sanottua, intersukupuolisella naisella voi olla penis, kuin myös transnaisella. En tiedä mitä tarkoitat "toimivalla peniksellä yms". Voi teitä hassuja.

Huomaa kyllä, ettet tiedä mikä toimiva penis on. Jos henkilöllä on toimiva penis ja hän tuottaa siittiöitä, niin hän on mies.

no se on sit sun mielipitees

Vierailija
948/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli jos penis lakkaa toimimasta hän ei ole enää mies?

Vierailija
949/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sama juttu shemale-fanien kanssa. Vanhat ukonrähjäkkeet eivät myönnä että pitävät peniksistä ja yrittävät selitellä sen peniksien kyttäämisen "mutta sehän on kuin nainen muuten" On hirvittävän raskasta yrittää peitellä oikeaa itseään tällä tavoin varsinkin kun homous ei nykypäivänä todellakaan ole mikään iso juttu. "

Kuten sanottua, sinun fiksaatiosi transsukupuolisiin on patologinen. Terapiaa suosittelin, ihan vilpittömästi.

Ja edelleen, minulla ei ole mitään ongelmaa sen kanssa että olen mies, joka pitää naisista (tarvitseeko sanoa että transnaiset ovat tässä mukana), se on ihan kivaa :)

Miksi sinä haluat, että minä pitäisin myös miehistä? Voin kyllä sanoa sinulle sen, jos se helpottaa pahaa oloasi?

"Kuten sanottua, sinun fiksaatiosi transsukupuolisiin on patologinen. Terapiaa suosittelin, ihan vilpittömästi.

Miksi sinä haluat, että minä pitäisin myös miehistä? Voin kyllä sanoa sinulle sen, jos se helpottaa pahaa oloasi?"

En ole se jonka kanssa olet intellyt aikaisemmin, luin kyllä viestinne. Eikös olekin jännää että täällä on useampia jotka yrittävät puhua sinulle järkeä:) Mutta koska olet luultavasti vanhahko kaapissa oleva bi/homo se taitaa olla turhaa, et selvästikkään aio olla rehellinen itsellesi. Tee kuten haluat, elä luuloissasi mutta sen takia et kyllä alista naissukupuolta ja muuttele meidän geneettisiä ominaisuuksia omiin mielihaluihisi sopiviksi(penikselliset naiset). 

Vierailija
950/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos värkit ovat väärät niin jutulla ei ole edellytyksiä kaveruutta enempään."

Ok.

No itselläni tämä toimii hieman monitasoisemmin, mutta hyvä sinulle :)

Ja tosiaan jos sinulle on tärkeää ajatella, että pidän myös miehistä, niin anna mennä.

Vierailija
951/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sä olet transmaniassasi kieltämisvaiheessa, jossa kiistetään biologiset tosiasiat, fyysinen todellisuus ja vakiintuneet sanat ja käsitteet."

No enpä oikeastaan. Minun ei tarvitse kiistää mitään, kuten sitä että ole heteromies, joka on kiinnostunut naisista, transnaiset on sanomattakin laskettu mukaan.

Sinulle sen sijaan on tärkeää vakuuttaa itsellesi, jostain syystä, että minä pidän myös miehistä? Miksi sinulle on tärkeää että minä pitäsin myös miehistä?

Sä et muutu heteroksi toistelemalla, jos olet kiinnostunut myös toisista peniksellisistä henkilöistä.

Vierailija
952/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta koska olet luultavasti vanhahko kaapissa oleva bi/homo se taitaa olla turhaa, et selvästikkään aio olla rehellinen itsellesi. Tee kuten haluat, elä luuloissasi mutta sen takia et kyllä alista naissukupuolta ja muuttele meidän geneettisiä ominaisuuksia omiin mielihaluihisi sopiviksi(penikselliset naiset). "

:) Voi jukra.

Minulla ei olisi mitään ongelmaa olla kaapista ulkona jos niikseen. Olen kuitenkin ihan vain hetero.

Mutta asia nyt vain on niin että pidän naisista ja transnaiset ovat tässä sanomattakin mukana.

Vierailija
953/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologiset tosiasiat eivät ole m

Jenkkien wokeöyhösivustot pitäisi bännätä. Tässä on tulos kun uuden sukupolven pehmeä kallot sekoittavat päänsä niissä. 

No neropatti, luuletkos että homo sapienssit eli ihmiset ovat jotain selkärangattomia matoja vai(vaihtavat sukupuolta) ? Tai ehkä olemmekin sieniä jotka sikiävät itiöistä :) 

Vierailija
954/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkkien wokeöyhösivustot pitäisi bännätä. Tässä on tulos kun uuden sukupolven pehmeä kallot sekoittavat päänsä niissä. 

No neropatti, luuletkos että homo sapienssit eli ihmiset ovat jotain selkärangattomia matoja vai(vaihtavat sukupuolta) ? Tai ehkä olemmekin sieniä jotka sikiävät itiöistä :) 

semmonen sananvapauden puolustaja taas kerran. heti alkaa itku ja kieltovimma kun tulee jostain paha mieli mitä muut sanoo

Vierailija
955/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mutta koska olet luultavasti vanhahko kaapissa oleva bi/homo se taitaa olla turhaa, et selvästikkään aio olla rehellinen itsellesi. Tee kuten haluat, elä luuloissasi mutta sen takia et kyllä alista naissukupuolta ja muuttele meidän geneettisiä ominaisuuksia omiin mielihaluihisi sopiviksi(penikselliset naiset). "

:) Voi jukra.

Minulla ei olisi mitään ongelmaa olla kaapista ulkona jos niikseen. Olen kuitenkin ihan vain hetero.

Mutta asia nyt vain on niin että pidän naisista ja transnaiset ovat tässä sanomattakin mukana.

kai sä nyt silti tajuat että toi määrittely on vähintäänkin löyhää. jos joku trans u vaikka joku päivä päättääkin ettei koe enää olevansa nainen vaan pelkkä femboy niin kieltäydytkö sitten seksistä sen kanssa, vaikkei se fyysisesti olis muutunut mikskään

Vierailija
956/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli jos penis lakkaa toimimasta hän ei ole enää mies?

"eli jos penis lakkaa toimimasta hän ei ole enää mies?"

Et VOI olla näin typerä?? Mihin se biologinen mies siitä muuttuisi vaikka sen penis lakkaisi toimimasta?? Eli sama, vaikka mies silpoisi peniksensä ei se mystisesti muutu naiseksi. 

Vierailija
957/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eli jos penis lakkaa toimimasta hän ei ole enää mies?"

Et VOI olla näin typerä?? Mihin se biologinen mies siitä muuttuisi vaikka sen penis lakkaisi toimimasta?? Eli sama, vaikka mies silpoisi peniksensä ei se mystisesti muutu naiseksi. 

no miks sitten asetat miehisyyden määritelmäks jonkun peniksen toimivuuden tai siittiöiden tuottamisen

Vierailija
958/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on transnainen?

On vain naisia ja miehiä, PISTE.

Vierailija
959/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla. On vain uros ja naaras. Jos päässä on vikaa niin tarvitset psykiatria. 

Vierailija
960/2495 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mode poistaa tämän yhden jänkkäävän woke-penikan täältä. Tämähän alkaa jo olla parodiaa, tuo yksi vanha homo mukaanlukien joka on niin syvällä kaapissa että muuttaa vaikka naisten oikeudet kunhan ei tarvitse myöntää olevansa homo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme