Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pidä kuulemma minusta missään

Vierailija
23.07.2016 |

Otti eilen muutaman kaljan ja avautui. Että kuulemma jossain yksittäisistä pikku asioista pitää mutta suurimmaksi osaksi ei. Meillä kolme alle kouluikäistä lasta joista yksi 4kk vauva. Ja harvemmin riidellään mistään edes. Seksikin tuntunut tähän asti päivittäin kelpaavan. Olen ihan hajalla ;( kunhan avauduin

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jäisi itsekseni tuollaisia sanomisia miettimään, vaan vaatisin miehen sanomisistaan tilille. Jos ei jollain tekosyyllä muka ala avaamaan sanomisiaan, niin sano suoraan, että elät mieluummin yksin kuin miehen kanssa, joka ei sinussa hyvää näe. Ja varmasti kuulostaa aivan absurdilta neuvolta, kun on lapsia ja haluaisi pitää perheraamit kasassa. Mutta kyllä ne aikuisten välit pitää olla toista kunnioittavat ja arvostavat, jotta on lapsillakin hyvä olla. Ja niinkin voi sanoa, että olet valmis juttelemaan teidän suhteesta ja ottamaan kritiikkiäkin vastaan, kunhan puhutaan selvin päin.

Vierailija
22/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja niinkin voi sanoa, että olet valmis juttelemaan teidän suhteesta ja ottamaan kritiikkiäkin vastaan, kunhan puhutaan selvin päin.

Lisäys: sitä kritiikkiä esität sitten myös sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi, oi miksi naiset alkaa suhteisiin tällaisten miesten kanssa? Ja miksi he jatkavat niissä? Ja tekevät niihin lapsia? Vaatikaa miehiltä vähän kunnioitusta. Arvostamaa itseänne vähän enemmän.

Itse tuollaisen suhteen kokeneena voin kertoa, että se vähättelevyys voi alkaa vasta myöhemmin. Ei tule ilmi parin viikon, vaan kuukausien tai vuosien aikana. Katsopa kun mies tietää tarkalleen, että jos olisi vähättelevä alusta asti ei saisi naista: siksi tulee esittää mukavaa ja arvostavaa alussa. Jos on todella taitava manipuloija kyseessä naisen itsetunto on saatu vuosien aikana lytättyä niin alas, että nainen ei jätä huonosti kohtelevaa miestä, koska kuvittelee ettei saisi parempaa tilalle.

Vierailija
24/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asiassa mielestäni sekin puoli, ettei kaikille alkoholi sovi.

Se saa jotkut käyttäytymään ihan hullusti- ja aamulla ei muisteta mitä on tullut hölmöiltyä. Eli muisti mennyt täysin ja jos sitten joku kertoo tapahtumista niin eivät tunnista itseään huonosta käytöksestä.

Kyllä toista tulee kunnioittaa, mutta suutukissa voi sanoa toiselle ihan dorkia juttuja jos on tilanteet kärjistynyt.

Tällä samalla palstalla luin myös tänään jonkun naisen tekstin jossa kertoi että sen mies oli saunassa kun hän oli istunut alalauteilla, niin kussut sen selkään. Se veti hiljaiseksi.

Vierailija
25/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuspäissään tulee sanottua kaikenkaista.

Mun entinen poikaystävä autoa ajaessaan yhtäkkiä totesi : mä olen katsonut, että sussa ei ole mitään seksikästä. Ettei välttämättä tarvitse olla mikään kiukkupuuskakaan.

Tässä nyt kannattaa erottaa kaksi asiaa: A) Suutuksissa sanotut asiat B) Tyhmän ihmisen laukomat aivopierut arjen keskellä.

Vierailija
26/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suutuspäissään tulee sanottua kaikenkaista.

Mun entinen poikaystävä autoa ajaessaan yhtäkkiä totesi : mä olen katsonut, että sussa ei ole mitään seksikästä. Ettei välttämättä tarvitse olla mikään kiukkupuuskakaan.

Entinen poikaystävä halusi provosoida ja sanoi kaikenlaista mistä tuli mulle paha mieli. Olen aika varma ettei tuollaista silti sano jos ei tarkoita sitä ainakin jollain tasolla, joten siitä lähtien on ollut nollatoleranssi ilkeilyyn. Mä en ikinä halua tosissani satuttaa ihmistä josta välitän vaikka olisin vihainen.

Vierailija
27/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?? "Suutuspäissään sitä nyt tulee sanottua vaikka mitä mutta mitään ei tarkoteta kumminkaan hehheh"?? Kuka helvetti sanoo tuollaista suutuspäissään tarkoittamatta? Onko itsehillintä ja harkintakyky jäänyt kolmevuotiaan tasolle vai puuttuuko filtteri aivojen ja äänihuulten välistä?Kyllä minäkin suutun mutta on mulla silti aivot päässä ja tiedän tunnekuohussakin että en halua aiheuttaa peruuttamatonta vahinkoa rakkaalle ihmiselle ja parisuhteelle.

Niin. Sinähän kuulutkin heihin harvoihin ja valittuihin jotka eivät koskaan, ikinä,  menetä hermojaan kenellekään missään tilanteessa. Sitten selän takana nämä passiivisagreessiiviset kierosti puukottavat selustaan surutta kostaen (hehheh vaan) kun eivät koskaan saa suutaan auki itse konfliktissa  ja uskalla riidellä .

Hyvä parisuhde  ei ole pelkkää hymistelyä. Kivi kiveä hioo, ihminen ihmistä hioo, sanoo vanha sananlaskukin.

Vierailija
28/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne siaaaaat

Vierailija
29/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?? "Suutuspäissään sitä nyt tulee sanottua vaikka mitä mutta mitään ei tarkoteta kumminkaan hehheh"?? Kuka helvetti sanoo tuollaista suutuspäissään tarkoittamatta? Onko itsehillintä ja harkintakyky jäänyt kolmevuotiaan tasolle vai puuttuuko filtteri aivojen ja äänihuulten välistä?Kyllä minäkin suutun mutta on mulla silti aivot päässä ja tiedän tunnekuohussakin että en halua aiheuttaa peruuttamatonta vahinkoa rakkaalle ihmiselle ja parisuhteelle.

Vaikutat tekstisi perusteellakin oikein sopuisalta  ja lempeältä. Kuka helvetti tosiaan...

Vierailija
30/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinähän kuulutkin heihin harvoihin ja valittuihin jotka eivät koskaan, ikinä,  menetä hermojaan kenellekään missään tilanteessa. Sitten selän takana nämä passiivisagreessiiviset kierosti puukottavat selustaan surutta kostaen (hehheh vaan) kun eivät koskaan saa suutaan auki itse konfliktissa  ja uskalla riidellä .

Hyvä parisuhde  ei ole pelkkää hymistelyä. Kivi kiveä hioo, ihminen ihmistä hioo, sanoo vanha sananlaskukin.

Kaikki eivät puukota selkään vaikkeivat myöskään hauku päin naamaa. Jos välittää jostain ihmisestä, miksi helvetissä häntä haukkuisi edes vihaisena? Riitelyä voi tehdä ihan ilman jotain "olet ruma läskikasa ja vihaan sua!" -haukkumistakin, voi esimerkiksi ihan selvitellä sen asian mistä riitä lähti eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.

Vierailija
31/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi, oi miksi naiset alkaa suhteisiin tällaisten miesten kanssa? Ja miksi he jatkavat niissä? Ja tekevät niihin lapsia? Vaatikaa miehiltä vähän kunnioitusta. Arvostamaa itseänne vähän enemmän.

Itse tuollaisen suhteen kokeneena voin kertoa, että se vähättelevyys voi alkaa vasta myöhemmin. Ei tule ilmi parin viikon, vaan kuukausien tai vuosien aikana. Katsopa kun mies tietää tarkalleen, että jos olisi vähättelevä alusta asti ei saisi naista: siksi tulee esittää mukavaa ja arvostavaa alussa. Jos on todella taitava manipuloija kyseessä naisen itsetunto on saatu vuosien aikana lytättyä niin alas, että nainen ei jätä huonosti kohtelevaa miestä, koska kuvittelee ettei saisi parempaa tilalle.

Näinpä. Onneksi mies jätti minut jostain syystä, kun itse en olisi pystynyt lähtemään. Toki halusi myöhemmin takaisin mutta siinä vaiheessa pää oli jo selvinnyt ymmärtämään sen vähättelyn enkä enää halunnut takaisin samaan.

Vierailija
32/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä Av-mammoilla on kyllä aivan kammottavia parisuhteita. En katselisi tuollaista päivääkään.

Vierailija
33/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollasia sammakoita ihmisillä pääsee suusta kun pidetään toista itsestäänselvyytenä.Mun ex- mies oli samanlainen ja kun lähdin vetää niin itkuhan sillä tuli ja ei ollut kuulemma tarkoittanut jne.jne.Mua ei enää siinä vaiheessa ois voinu vähempää kiinnostaa.Ihmisellä pitää olla jonkinlainen kontrolli sen suhteen mitä tekee ja sanoo ja seistä sanojensa takana.

Todellakin. Jos pitää toista parhaimpana tyyppinä ikinä ja haluaa olla loppuelämän yhdessä, miten on mahdollista että vihaisena huutaa "jättäisin sut heti jos olisi paikka mihin mennä"? Käsittämätöntä. 

Vierailija
34/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Hyvä parisuhde  ei ole pelkkää hymistelyä. Kivi kiveä hioo, ihminen ihmistä hioo, sanoo vanha sananlaskukin.[/quote]

Kaikki eivät puukota selkään vaikkeivat myöskään hauku päin naamaa. Jos välittää jostain ihmisestä, miksi helvetissä häntä haukkuisi edes vihaisena? Riitelyä voi tehdä ihan ilman jotain "olet ruma läskikasa ja vihaan sua!" -haukkumistakin, voi esimerkiksi ihan selvitellä sen asian mistä riitä lähti eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.[/quote]

Jep, Joo. Hienoo.

Muista tuo sitten ensi kerralla kun käpysi palaa oikein viimeisen päälle kunnolla.

Miksette äänitä niillä aparaateillanne ukkojenne naaman aukomista ja tee niistä RAP-biisi jota repeatinä soitatte autossa, olkkarissa, anywhere aina kun äijä alkaa isotteleen.

Voittaa sen peiton alla itsesäälissä nyyhkimisen satanolla.

Vierailija
35/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat tekstisi perusteellakin oikein sopuisalta  ja lempeältä. Kuka helvetti tosiaan...

Sanoinko jossain olevani erityisen sopuisa? En.

Vierailija
36/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kävi hetki sitten samoin. Mies oli humalassa ja haukkui mut täysin lyttyyn. Huusi etä mussa ei ole mitään, ei yhtään mitään. Naisia on hänelle tarjolla jonoksi, ja onkin päättänyt jättää mut. Seksi on kuulemma tylsää ja ei halua sitä mun kanssa. Itkin silmäni päästä miehen nähden. Aamulla tämä oli kuin ei mitää olisi tapahtunut. Olen hirveän ahdistunut ja masentunut. Miten täs vois olla normaalisti enään.

Tee vastaiskuksi:

Kumppanin dissaus RAP:

Ai mussako ei oo mitään, ei yhtään mitään?

Voi ku tietäsit kännipässi

mitä merkkaa laatuhässi, urosjässi.

Hani mullon kans  ukkoja jonoksi saakka,

mut sä alat oleen jo melkonen taakka.

Seksipuoli jumii , se kiristää sun oloo,on kuulemma karmeeta sulle.

Voit bylsii vaikka oksankoloo, älä tuu avautuun siit mulle.

Sä oot päättäny jättää mut

jo tänään kenties,

nä mä täs toivon et kerranki oot

sanojes mittainen mies.

Vierailija
37/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä Av-mammoilla on kyllä aivan kammottavia parisuhteita. En katselisi tuollaista päivääkään.

AV = Aivot varikolla. JOU! Ja Yhyy mun ukko on kahjo mitämäteen.

Vierailija
38/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko jossain että parisuhde olisi pelkkää hymistelyä? Suutun kyllä, mutta en sano asioita joita en tarkoita vain satuttaakseni. En sano rakkaalleni että vihaan häntä tai että en pidä mistään asiasta hänessä, koska tiedän että se ei ole totta ja se satuttaisi häntä turhaan. Saan suuni auki, mutta en lauo sieltä valheellisia loukkauksia, vaan riitelen siitä mikä minut on alunperin suututtanut. Riita ei kaikille tarkoita sitä että paiskotaan ovia ja huudetaan "mä vihaan sua".

Vierailija
39/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otti eilen muutaman kaljan ja avautui. Että kuulemma jossain yksittäisistä pikku asioista pitää mutta suurimmaksi osaksi ei. Meillä kolme alle kouluikäistä lasta joista yksi 4kk vauva. Ja harvemmin riidellään mistään edes. Seksikin tuntunut tähän asti päivittäin kelpaavan. Olen ihan hajalla ;( kunhan avauduin

Siis mikä tässä on oikeesti probleema.

No tota seuraavan kerran on tietysti sun vuoro ottaa muutama kalja ja avautuu.

Tuoda esiin sitä omaa näkökulmaa teidän realityyn.

Mies voi vuorostaan hyssytellä ja hajota  ja laulaa muksuille tuutulauluu kun sä päästelet noita omia henkisiä höyryjä ihan täysturbolla estotta.

Jos sä olet neljän mukkelon mama, sä et voi olla nynny!

Vierailija
40/71 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät puukota selkään vaikkeivat myöskään hauku päin naamaa. Jos välittää jostain ihmisestä, miksi helvetissä häntä haukkuisi edes vihaisena? Riitelyä voi tehdä ihan ilman jotain "olet ruma läskikasa ja vihaan sua!" -haukkumistakin, voi esimerkiksi ihan selvitellä sen asian mistä riitä lähti eikä mennä henkilökohtaisuuksiin.

Aamen! Ahdistavaa että joillekin toisen haukkuminen on ihan ok "kun kerran suututti niin en voinut mitään". Mulle opetettiin jo lapsena että haukkuminen ei johda mihinkään hyvään.