Mies ei pidä kuulemma minusta missään
Otti eilen muutaman kaljan ja avautui. Että kuulemma jossain yksittäisistä pikku asioista pitää mutta suurimmaksi osaksi ei. Meillä kolme alle kouluikäistä lasta joista yksi 4kk vauva. Ja harvemmin riidellään mistään edes. Seksikin tuntunut tähän asti päivittäin kelpaavan. Olen ihan hajalla ;( kunhan avauduin
Kommentit (71)
Lähde rakentamaan uutta elämää ja kyni se putipuhtaaksi.
Suutuspäissään tulee sanottua kaikenkaista.
Mun entinen poikaystävä autoa ajaessaan yhtäkkiä totesi : mä olen katsonut, että sussa ei ole mitään seksikästä. Ettei välttämättä tarvitse olla mikään kiukkupuuskakaan.
Varmaan vaan huono päivä. Mäkin sanoin joskus mun miehelle että hän on oksettavin ihminen kenet tiedän maan päällä.
En tietenkään tarkoittanut mut saatto se vähän tuntua pahalta:(
Miltä sinusta itsestäsi tuntuu? Jos miehen sanomiset pitävät paikkaansa, niin miehen tykkäämisen vähäisyyden pitäisi näkyä siinä, miten hän sinua kohtelee. Seksi ei välttämättä kerro mitään. Sitähän mies pystyy harrastamaan melkein kenen tahansa kanssa tai usea mies pystyy.
Kohtelee kyllä iha hyvin mutta eilen alkoi armoton valitus kun koti ei ole niin puhdas kun hän haluaisi. Siivoan päivittäin. Tiskivuoria ja pyykkivuoria ei ole. Lasten leluja kuulemma liikaa yms :/
Väsyneenä ja suutuksissa ihminen sanoo monta kertaa asioita mitä ei todellakaan tarkoita.
Muutamassa kaljapöhnässä se normaalisti kultaisinkin ihminen voi höpistä ihan hulluja jos on tarpeeksi stressaantunut ja rentouttaa itseensä muutamalla kaljalla. Läheisimmälle sitä on karmein ja ihanin.
En usko että tarkoitti loukata sinua tosissaan.
Itsekin sanoin suutuspäissäni miehelleni että heti jättäisin ja lähtisin jos olisi paikka.
Todellisuudessa hän on mielestäni paras tyyppi mitä olla voi maan päällä, tekisin mitä tahansa hänen puolestaan, rakastan häntä aidosti ja syvästi ja se olisi todella kova paikka ellei häntä jonain päivänä tuossa vierellä olisi. Pyysin toki anteeksi ja kadutti, perkeleen hormonit.
Mulle kävi hetki sitten samoin. Mies oli humalassa ja haukkui mut täysin lyttyyn. Huusi etä mussa ei ole mitään, ei yhtään mitään. Naisia on hänelle tarjolla jonoksi, ja onkin päättänyt jättää mut. Seksi on kuulemma tylsää ja ei halua sitä mun kanssa. Itkin silmäni päästä miehen nähden. Aamulla tämä oli kuin ei mitää olisi tapahtunut. Olen hirveän ahdistunut ja masentunut. Miten täs vois olla normaalisti enään.
Vierailija kirjoitti:
Mun entinen poikaystävä autoa ajaessaan yhtäkkiä totesi : mä olen katsonut, että sussa ei ole mitään seksikästä. Ettei välttämättä tarvitse olla mikään kiukkupuuskakaan.
Tarkoitti kroppaa. Ihmisestä voi silti pitää ja haluta elää kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitti kroppaa. Ihmisestä voi silti pitää ja haluta elää kanssaan.
Eri asia kuin ap:llä.
Ap, varmasti mies on ainakin joskus pitänyt, kun on kerran mennyt kanssasi naimisiinkin. Oletko sinä siis muuttunut, vai ovatko miehen mieltymykset muuttuneet?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi hetki sitten samoin. Mies oli humalassa ja haukkui mut täysin lyttyyn. Huusi etä mussa ei ole mitään, ei yhtään mitään. Naisia on hänelle tarjolla jonoksi, ja onkin päättänyt jättää mut. Seksi on kuulemma tylsää ja ei halua sitä mun kanssa. Itkin silmäni päästä miehen nähden. Aamulla tämä oli kuin ei mitää olisi tapahtunut. Olen hirveän ahdistunut ja masentunut. Miten täs vois olla normaalisti enään.
Jätä se.
Mitä ihmettä?? "Suutuspäissään sitä nyt tulee sanottua vaikka mitä mutta mitään ei tarkoteta kumminkaan hehheh"?? Kuka helvetti sanoo tuollaista suutuspäissään tarkoittamatta? Onko itsehillintä ja harkintakyky jäänyt kolmevuotiaan tasolle vai puuttuuko filtteri aivojen ja äänihuulten välistä?Kyllä minäkin suutun mutta on mulla silti aivot päässä ja tiedän tunnekuohussakin että en halua aiheuttaa peruuttamatonta vahinkoa rakkaalle ihmiselle ja parisuhteelle.
Tollasia sammakoita ihmisillä pääsee suusta kun pidetään toista itsestäänselvyytenä.Mun ex- mies oli samanlainen ja kun lähdin vetää niin itkuhan sillä tuli ja ei ollut kuulemma tarkoittanut jne.jne.Mua ei enää siinä vaiheessa ois voinu vähempää kiinnostaa.Ihmisellä pitää olla jonkinlainen kontrolli sen suhteen mitä tekee ja sanoo ja seistä sanojensa takana.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan parisuhteenne on kestänyt?
Ei kai sinun tarvitse olla "normaalisti", jos mies käyttäytyi noin. Keskustele asiasta hänen kanssaan kun on selvinpäin. Ihan kamalaahan tuo on.
Miksi, oi miksi naiset alkaa suhteisiin tällaisten miesten kanssa? Ja miksi he jatkavat niissä? Ja tekevät niihin lapsia? Vaatikaa miehiltä vähän kunnioitusta. Arvostamaa itseänne vähän enemmän.
:( ei kuulosta mukavalta, toivottavasti ukolla oli vain huono päivä.