Mies ei pidä kuulemma minusta missään
Otti eilen muutaman kaljan ja avautui. Että kuulemma jossain yksittäisistä pikku asioista pitää mutta suurimmaksi osaksi ei. Meillä kolme alle kouluikäistä lasta joista yksi 4kk vauva. Ja harvemmin riidellään mistään edes. Seksikin tuntunut tähän asti päivittäin kelpaavan. Olen ihan hajalla ;( kunhan avauduin
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Joku mt-ongelmainen nistihän se tämänkin ketjun pilasi tuolla jankkaamisellaan.
It takes one to know one.
Vierailija kirjoitti:
Kosta jotenkin ja sitten jätä se
Joo! Pissaa vaikka sen niskaan saunassa!
Mitä ihmettä se auttaa ketään että päästää höyryt haukkumalla? "Kattila joka ei ikinä pihise"? Edelleen, riidellä voi muutenkin kuin tahallaan loukkaamalla.[/quote]
Me ei ainakaan koskaan riidellä, haukuta saati koroteta ääntä toiselle. Miksi pitäisi?
Me olemme vain joskus eri mieltä asioista . Sitäkin kehittävästi pantomiimin ja mimiikan avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[sananlaskukin.
Sanoinko jossain että parisuhde olisi pelkkää hymistelyä? Suutun kyllä, mutta en sano asioita joita en tarkoita vain satuttaakseni. En sano rakkaalleni että vihaan häntä tai että en pidä mistään asiasta hänessä, koska tiedän että se ei ole totta ja se satuttaisi häntä turhaan. Saan suuni auki, mutta en lauo sieltä valheellisia loukkauksia, vaan riitelen siitä mikä minut on alunperin suututtanut. Riita ei kaikille tarkoita sitä että paiskotaan ovia ja huudetaan "mä vihaan sua".
Hyvä juuri noin, älä sanokaan koskaan rumasti sille siipallesi. Hyvä tyttö. Kiltti tyttö.
Hyvä onkin että herkät mimosamiehet (joita suotta satuttaisi julmuudellaan vaikkapa raavaan 90kilosen täysikasvuisen menkkanaisen raivo) löytää teidänlaisenne niiskuneidit jotka ei koskaan missään tilanteessa alentuisi riidanbarbariaan.
Se kun saattaisi suistaa henkisiltä jengoiltaan pikkupupunne loppuiäkseen traumatisoiden.
Jos vaikka nainen kiljuu pupulle "mä vihaan sua saatana!"
Niin se traumatisoi pupusen. Ressukka saattaa vahingossa erehtyä luuemaan että oma rakas mussukkatussukkanainen vihaa häntä ja pitää häntä paholaisena!
Eihän hän ottanut siipakseen naista joka uskaltaa ilmaista muuta kun fiksua, sivistynyttä ja rakkaudenpurppurapullaan liotettua mansikkamaitoärtsyilyä.
Loistavaa argumentaatiota kerrassaan. Tapu tapu, kylläpä nyt olenkin sitä mieltä että toisen satuttaminen onkin kivaa ja fiksua.
Riiteleminen raikastaa ilmaa ja sovinto voi olla oijoi suloista...
Toki ymmärrettävää että kulissit on joidenkin pidettävä hinnalla millä hyvällä ja kaikki ikävä lakaistaan "sivistyneenkäytöksen" maton alle.
"AAAH, Sinä käyt joskus niiiin hermoilleni! Nyt minä poistun tuosta ovesta senkin kakkiainen!"
"Oiiih, sinä satutit minua nyt nimittelemällä tarkoituksella vaikka sanoit rakastavasi,
tuo ei ole kivaa eikä fiksusti tehty. Miksemme sen sijaan tukahduta aggressioitamme kuin aikuiset ihmiset ja kääri niitä sivistyneeseen, rakentavaan ja analyyttiseen keskusteluun siitä mitkä tekijät toisessa ketäkin harmittaa"
(siippa takoo päätään turhautuneena flyygelinkanteen niin että KonMarioppaat vaan tärisevät hyllyssä.)
Juoksee itkien nettiin kädet täristen AV-palstaa hakien.
Voi luoja... :D
Pelottava ajatus, että saatat olla oikeasti olemassa.
quote]
"AAAH, Sinä käyt joskus niiiin hermoilleni! Nyt minä poistun tuosta ovesta senkin kakkiainen!"
"Oiiih, sinä satutit minua nyt nimittelemällä tarkoituksella vaikka sanoit rakastavasi,
tuo ei ole kivaa eikä fiksusti tehty. Miksemme sen sijaan tukahduta aggressioitamme kuin aikuiset ihmiset ja kääri niitä sivistyneeseen, rakentavaan ja analyyttiseen keskusteluun siitä mitkä tekijät toisessa ketäkin harmittaa"
(siippa takoo päätään turhautuneena flyygelinkanteen niin että KonMarioppaat vaan tärisevät hyllyssä.)
Juoksee itkien nettiin kädet täristen AV-palstaa hakien.[/quote]
Voi luoja... :D
Pelottava ajatus, että saatat olla oikeasti olemassa.[/quote]
Vielä pelottavampaa on se, että sinä vielä tuossa iässä tunnet tarvetta argumentoida :D hymiöin, huhhuh sentään scary...
Vierailija kirjoitti:
En kyllä katselisi tuollaista hetkeäkään. Tasapainoinen aikuinen osaa kyllä riidellä ilman solvauksia. Voi sanoa että "sun käytös saa joskus mut niin hulluksi" tai "argh, sä niin ärsytät mua", mutta jos sanoo toiselle että "vittu sun naamas on niin ruma että tekis mieli oksentaa" tms niin liikutaan kyllä jossain ihan eri tasolla jo. En ymmärrä miten joku voi suoltaa tuollaista settiä rakkaalleen ja sitten kuitata sen jollain suuttumuksella?
"argh, sä niin ärsytät mua" ???
Ja tuota te julkeatte kutsua riitelyksi te senkin riitelyn jalon taidon amatöörit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä katselisi tuollaista hetkeäkään. Tasapainoinen aikuinen osaa kyllä riidellä ilman solvauksia. Voi sanoa että "sun käytös saa joskus mut niin hulluksi" tai "argh, sä niin ärsytät mua", mutta jos sanoo toiselle että "vittu sun naamas on niin ruma että tekis mieli oksentaa" tms niin liikutaan kyllä jossain ihan eri tasolla jo. En ymmärrä miten joku voi suoltaa tuollaista settiä rakkaalleen ja sitten kuitata sen jollain suuttumuksella?
Ja tuota te julkeatte kutsua riitelyksi te senkin riitelyn jalon taidon amatöörit!
Mitä sitten pitäis tehdä? Huutaa kurkku suorana että "SÄ OOT PASKAA JA MÄ VIHAAN SUA NIIN PALJON ET VOISIN TEHDÄ SUN ÄIDISTÄ MUNAKASTA JA SYÖTTÄÄ SEN SULLE"? Tosi rakentavaa riitelyä eikös? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se riitelyä jos se sanotaan riitatilanteessa. Mitäs muutakaan? :D
Ei missään? Eikö edes Eiffel-tornin huipulla?
Jos kymmenen vuotta noi on olleet kimpassa ja päivittäin sekstailtu ( mitä tuosta kävi ilmi kun ap vastaili) ja neljä mukkeloa, niin nyt kun siippa vetää kerran kaljaa ja aukoo naamaansa ärsyttävästi, niin ap on heti "hajalla" aaveella. Hienoa.