Suojeleekohan Trumppi Ghislaine Maxwelliä, kun ko. tätsystä ei ole mitään kuulunut?
Luulisi jenkkikuulustelijoilla olevan liuta vähemmän mukavia keinoja tietojen puristamiseen jostakusta...Epsteinin likkojen palvelujen tilaajat, bileiden tapahtumat.
Liekö Ghislaine edes vankilassa enää?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulet tietäväsi asiasta?
Suojelee? Tai pidätytti näön vuoksi. Kaverinsa ja Trump kärähtäisi itse (tosin myös demokraatteja ja julkkiskannattajiaan).
Miksi suojelisi demokraattia ? Aikooko se laulaa heistä ?
Onhan se nyt hullua, että heillä on kiikissä henkilö, joka masinoi lähes yhtä paljon kaikkea kuin Epstein itse. Oli läsnä melkein aina.
Valtava määrä salaisuuksia.
Istuu 20 vuoden kakkua. Miksi hänestä pitäisi kuulua mitään?
Naiset pääsevät aina kuin koirat veräjästä.
Biden ainakin suojeli koko kautensa.
eiks hänet siirretty lepokotivankilaan trumpin toimesta ja sinne toimitettiin vielä lemmikkikoirakin
Maxwell siis siirrettiin jo luksusvankilaan. Mahdollisesti jo vapautettu ilman meteliä.
https://www.theguardian.com/us-news/2025/nov/09/ghislaine-maxwell-trump…
Vierailija kirjoitti:
Miksi suojelisi demokraattia ? Aikooko se laulaa heistä ?
Oma itse tärkein, Trump ei halua kärähtää eikä halua kaveriensa vihoja niskaansa. Vielä oltava kuitenki 3 vuotta vallassa ja tarvitsee suhteita.
Sehän kiukutteli parlamentin jäsenelle Marjorie Taylor Greenelle, että "you hurt my friends tms", kun MTG halusi Epstein-tiedostot julki.
Ghislaine on yhtä sairas tapaus kuin Epstein, mutta koska hän on nainen saa erityiskohtelua myös medialta.
Vierailija kirjoitti:
Biden ainakin suojeli koko kautensa.
Juu. Ei tää ole puolueasia. Itse olisin Usassa rebu jos asuisin siellä, mutta Epsteinillä oli lonkerot joka puolelle puoluekenttää.
Ghislane vaihdettiin luksusvankilaan ja sai mm lemmikkikoiran (!) mukaansa.
Ei voi mitenkään ymmärtää miksi🙄
Vierailija kirjoitti:
Ghislane vaihdettiin luksusvankilaan ja sai mm lemmikkikoiran (!) mukaansa.
Ei voi mitenkään ymmärtää miksi🙄
Niinpä. Varmaan anteeksipyyntöjen kera toimitettiin muija luksusvankilaan.
Tai Trump ajattelee aina mainettaan: on tekevinään jotain hienolta näyttävää, mutta ei vie sitä loppuun asti, tai kolua sisältöjä.
Vierailija kirjoitti:
Biden ainakin suojeli koko kautensa.
Niin, Biden suojeli Trumppia? Biden ei näissä fileissä ole.
Näiden asiakirjojen vapautus oli kielletty oikeudessa. Biden vaan teki kuten käskettiin.
Trumpille oikeus kuitenkin avasi asiakirjat (miksi nyt vasta?) mutta Trump ei silti julkista niitä. Vaikka senaatti käskee.
Niin miksi? Ei voi arvata.
Ei millään.
En nyt ole kiduttamisen puolestapuhuja. Mutta sen mitä olen kuullut mm.musuterojen kohtelusta ja kuulusteluista Usassa, niin osaamista ja innokkuutta löytyy siltä saralta.
Saisivat käyttää sitä knowhowta nyt Ghislaineen.
Mutta se olisi Trumpin verkostojen loppu, siinä toimitettaisiin vankilaan satoja eliitin jäseniä. Usa natisisi hetken aikaa liitoksissaan kun luuta kävisi. Ja monarkit, viihde-starat, huippu-urheilijat...
Häh. Maxwell on selvästi tehnyt diilin. Pääsen erikoiskohtelulle parempaan vankilaan. Tai muuten mitä?
Tai kerron kaiken?
Maxwellin viestit vankila-ajalta olivat hyvin leppoisia. Kiitteli hyvästä kohtelusta. Ei uhkaile ketään julkisesti että kertoo kaiken. Eli on sopinut että pysyy hiljaa?
Vierailija kirjoitti:
Häh. Maxwell on selvästi tehnyt diilin. Pääsen erikoiskohtelulle parempaan vankilaan. Tai muuten mitä?
Tai kerron kaiken?
Niinpä...:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi suojelisi demokraattia ? Aikooko se laulaa heistä ?
Oma itse tärkein, Trump ei halua kärähtää eikä halua kaveriensa vihoja niskaansa. Vielä oltava kuitenki 3 vuotta vallassa ja tarvitsee suhteita.
Sehän kiukutteli parlamentin jäsenelle Marjorie Taylor Greenelle, että "you hurt my friends tms", kun MTG halusi Epstein-tiedostot julki.
Tuo MTG:lle vihoittelu asiasta on totta. Vaikken muuten hänestä pidä niin tässä asiassa on ollut suoraselkäinen totuudenajaja.
Ketä nuo Trumpin ystävät ovat? Joita pitää nyt suojella?
Mitä luulet tietäväsi asiasta?