Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten epärealistiset ulkonäkövaatimukset - Amandakin on "tavis"

Vierailija
21.07.2016 |

Ei hitto, luin toista ketjua nettideittailusta ja siellä joku mies kertoi, että Miranda Kerr on kaunis ja Amanda Harkimo tavallinen! Siis mitä ihmettä, Amandahan on monen miehen päiväuni ja varmaan semmonen 9-10 kouluarvosanalla eli kuinka epärealistinen kuva miehillä oikein on tavallisista naisista?

Linkataan tähän ketjuun tavallisia ja avataan miesten silmät.

Kommentit (435)

Vierailija
361/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtorikoulutettava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tohtorikoulutettava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hohhoh kirjoitti:

Nevahööd molemmat akat. En kyllä pitänyt Kerriä mitenkään kauniina, omituiset kasvonpiirteet, olematon vanhan mummelin luisuleuka, pitkä paksu kaula ja ruma nyrkkeilijän nenä, mitä ihmettä fanitatte? Eikä nuo hymykuopatkaan sovi ollenkaan, vaikka yleensä sopivat kelle tahansa. Olen itse tavis nainen, monen mielestä ehkä vaatimattomankin näköinen, mutta pidän jopa omasta ulkonäöstäni enemmän kuin tuosta mitään sanomattomasta Kerristä. Enkä ole kateellinen, vaan tämä on rehellinen mielipide. Makuja on monia, tietysti kun miesten ihanne on se lapselta näyttävä tusinabimbo, niin siihen muottiin Kerr kyllä sopii. Tärkeintä lieneekin nuorekkuus ja hoikkuus, muilla piirteillä ei "kauneudessa" niin väliä olekaan...

http://marieclaire.media.ipcdigital.co.uk/11116/00007f508/7916_orh10000…

http://www.stuff.co.nz/content/dam/images/1/5/r/n/u/j/image.related.Stu…

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwMomX9jUwkhl7dM3…

http://cdn.newsapi.com.au/image/v1/8abbcde8009fb8791fddf3df2f7fc644

Kerr on 5-6/10, nothing special.

Harkimokin on paremman näköinen, ehkä 7-8/10.  

http://static.iltalehti.fi/viihde/amandajuttu12912ar_vi.jpg

http://vituttaa.com/wp-content/uploads/2015/10/seksia-ruotsin-paratiisi…

Sorry, mut kyllähän sä selvästi katkera olet. Se tulee kyllä selvästi ilmi sun viestistäsi.

Koska tämä on Vauvapalsta, tiesin tällaisen kommentin luonnollisesti tulevan joltakin katkeralta naisia vihaavalta lassukalta tai vaihtoehtoisesti huviksensa trollaavalta harpulta. Sorry vain, mutta sinun viestistäsi käy selväksi aika vahvasti tyhmyys: Et näe tai tunne minua eli et voi 100% varmuudella tietää olenko katkera ihminen vai en, voitko? Mietihän sitä hetki. 

Sinulla on vain todistusaineistona yksi viesti, jossa vieläpä kehaisen Harkimon ulkomuotoa ihan näppäräksi, kuulostaako sellainen mielestäsi katkeran ihmisen kirjoittamalta? Vain idiootti muuten vetää johtopäätöksiä toisista ihmisistä yhden viestin perusteella, sillä erotuksella toki, että minä esimerkiksi voin aivan aiheellisesti todeta sinun olevan idiootti, kun selvästikin hieman ärsytettynä harrastat noiden aika hätiköityjen, "erittäin varmojen" johtopäätöksiesi vetämistä. 

Olet joko henkisesti keskenkasvuinen, naisten mollaamisesta nauttiva reppana, jonka ihanne on 18-vuotiaalta (tai nuoremmalta?) näyttävät Kerrin kaltaiset leuattomat tusinapillut tai sitten olet muuten vain elämääsi kyllästynyt trolli. Joka tapauksessa homma meni niin, että luulit löytäneesi minusta sopivan henkilön, jolle vähän vittuilla - tartuitkin oikein hienosti syöttiin.

Katsos tiedänhän minä sen, kun internetissä viestin kirjoittaa 1) nainen, joka vieläpä 2) rohkeasti tunnustaa olevansa vaatimattoman näköinen, tulee vihaisilla pikkulassukoilla kova kiire hyökätä räksyttämään. Mitä jos olisin allekirjoittanut viestin M36, kuulostaisiko omista panopuuihanteistasi eroava mielipiteeni edelleen katkeralta? 

Runkkaa sinä rauhassa Kerrille, itse jatkan klassisen, todellisen kauneuden arvostamista. 

Jos olet todella jäänyt sille asteelle, että kuvittelet kaikkien ns. tavisnaisten olevan katkeria kaikille vähänkin paremman näköisille naisille, pidä taukoa runkkaamisesta ja hanki itsellesi elämä, poistu sieltä hieltä ja spermalta dunkkaavasta poikamiesboksistasi edes hetkiseksi. Tietysti tyhmän on vaikea nähdä tai arvostaa toisissakaan ihmisissä mitään sen syvällisempää, kuten vaikka älykkyyttä tai persoonaa. 

http://cdn.playbuzz.com/cdn/13276bb3-38c5-4603-8779-be8146894f72/23828a…

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/c0/6e/da/c06eda5306c200d4b175…

http://i.huffpost.com/gen/1093937/images/o-HEIDI-KLUM-WITHOUT-MAKEUP-fa…

http://images.fashionmodeldirectory.com/images/models/2423/header_image…

http://ucesy-sk.happyhair.sk/celebrity_img/tequila10808.jpg

http://cdn.inquisitr.com/wp-content/uploads/2016/02/Ariana-Grande.jpg

Esimerkiksi kaikki nämä naiset ovat kauniimpia kuin Kerr tai Harkimo. Kun sinä kiinnität huomiota ainoastaan nuoruuteen ja hoikkuuteen eli ns. pantavuuteen, minä kiinnitän mm. valokuvausta harrastavana ihmisenä huomiota sellaisiin seikkoihin kuin kasvojen luustoon ja mittasuhteisiin.  

Voin kertoa miksi olet katkera. Koska päästelet tällaista suustasi: "Makuja on monia, tietysti kun miesten ihanne on se lapselta näyttävä tusinabimbo, niin siihen muottiin Kerr kyllä sopii." Jos itse aukoo päätä, niin pitää ottaa vähän vastaankin.

Ai ai, lassukka kyseessä... Paljastit juuri itsesi, joten minä voin puolestani kertoa miksi sinä olet se naisia vihaava ja ennen kaikkea katkera mulkunteline. Hmm, "päästelen suustani" ja "auon päätä", aika dramaattinen ilmaisu, tarkoitit kai, että sanoin tai ilmaisin mielipiteeni, mihin minulla on tietysti myös täysi oikeus? Näyttääkö sinusta muuten siltä, että vavahtelisin sanojesi voimasta enkä pystyisi ottamaan niitä vastaan? Tämähän käy ihan viihteestä. 

Miehiseen egoosi tuntui kovasti osuvan ja uppoavan, kun lausuin ainoastaan julki yleisesti tunnetun tosiasian; miesten ihanne on juurikin se mahdollisimman nuorelta ja viattomalta näyttävä naapurintyttö. Oletko lassukkana eri mieltä, ja kerropa miksi sitten niin runkkailet ja puolustelet Kerriä? Toisin kuin minä, et taida itse ymmärtää makuja olevan monenlaisia. Et myöskään näytä osaavan tunnistaa huvittunutta sarkasmia, vaan tulkitset ilmaisutyylin hapannaamaisen vihamielisiksi, tässä tapauksessa tietysti katkeriksi ja kateellisiksi. Kuulostaa aika wt:ltä. 

Voi hyvä Lasse Lassunen, kyllä useimmat (järkevät) naiset yleensä tähän ikään mennessä jättävät pahimmat ulkonäkökotkotukset taaksensa ja alkavat etsiä elämällensä ehkä vähän tervehenkisempääkin suuntaa. Minun elämässäni menee oikein hyvin enkä koe, että toisen ihmisen kauneus tai rumuus on minulta pois tai minulle eduksi. On muutakin sisältöä kuin pelkkä ulkonäkö, seksi ja pariutumisvietin toteuttaminen. 

Jos te miehet haluatte runkkailla naapurintytöille, vaikka kyrmynenäisille ja leuattomillekin sellaisille, niin siitä vain. Ei minun itsetuntoni ole riippuvainen sinun tai kenenkään miehen sanomisista, se on rakentunut hyväksi ihan muiden hyveiden ja ansioiden vuoksi. En myöskään tarvitse miehiä tai heidän himoaan mihinkään, olen vela ja ollut leskenä jo pitkään eikä voisi vähempää kiinnostaa parisuhteen väkinäinen metsästäminen. Et varmaankaan wt:nä pysty ymmärtämään saati arvostamaan luonnetta tai älyä tai mitään sellaista vähän syvällisempää, mutta kuten sanottua, makunsa kullakin. Pysy lestissäsi.

Kauanko sulla menee näiden avautumisten kirjoittamiseen? Tai no, voi olla että tulee aika nopeastikin, kun paatosta ainakin löytyy.

T. se sua katkeraksi haukkunut

Vierailija
362/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt tajuta että media ym. (EI MIEHET!) luo ja tarjoaa naisille ulkonäkö"vaatimuksia" ja yllättävän moni nainen on niin typerä ja turhamainen, että lankeaa niihin.

Amanda Harkimosta ei saa kaunista tekemälläkään. Samanlainen tavis se on kuin valtaosa muistakin naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

piste kirjoitti:

Miehet ohoi! Laittakaa kuvanne.Aloitetaan sit alusta :D

Suomalaiset miehet ovat vitun rumia.

Tää on MUN mielipide.

Semmoset pimppiraget sieltä. Onko se niin vaikea tajuta, että pelkästään hoikkana pysymällä ja kevyellä meikillä pääset SINÄKIN tuonne Amanda Harkimo tasolle. Olettaen ettei sulla ole mitään isompia kehitysvammoja naamassa. 

http://static.fjcdn.com/pictures/Women_0a821a_2146741.jpg

Jotta totuus ei unohtuisi. 

Että lenkille ja jumppaan siitä vaan. Kuulikko?!!

Paitsi, että minä en syö kuin virtahepo jokainen päivä, en yhtenäkään päivänä viikossa. En kuitenkaan näytä tuolta. Mieheni näyttää tuolta, vaikkei tee ulkonäkönsä eteen mitään. Muuten hyvä. 

Sitten sillä miehelläsi on jotkut implantit tai joku lihassairaus tai jokin "erityistila". Ei tollaset lihakset itsestään tule normaaleille miehille.

Turha sille on mitään puhua, nyt yhtäkkiä 5 kertaa viikossa eri urheilulajeja harrastava ortorektikkomies ei tee ulkonäkönsä eteen mitään... Jutut muuttuu jatkuvasti mikä vaan parhaiten tukee Hellun sen hetkistä mielipidettä.

Voi luoja... Tässä nähdään, että ei ole kyse siitä, että minun juttuni muuttuisivat vaan siitä, että teiltä puuttuu sisälukutaitoa! Koko ajan mieheni urheilee, ei ole mikään 5*vk, vaan 7d/w ja useita kertoja päivässä. Pointti oli että hän ei urheile ulkonäkönsä eteen, vaan muista syistä

Etkö sä jenkkilässä muka asuva raukka osaa englantia? Tuossa kuvassa sanotaan että työn määrä jolla ihminen näyttää hyvältä, ei että työn määrä näyttääkseen hyvältä. Edelleenkin työn määrä on sama tekee sen sitten näyttääkseen hyvältä tai ollakseen paremmassa kunnossa ym. Ei se motiivi liikunnan taustalla vaikuta yhtään siihen lopputulokseen. Aivan käsittämätöntä saivartelua.

Vierailija
364/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön puolesta ei ole tavis, on aika kissa.

Vierailija
365/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan itseä amanda sytytä. Johtuu jo kyllä ihan luonteesta, kun pitää persettä telkkarissa ihmisille jakaa. Mutta ei kyllä ulkoisestikaan. Itse pidän melko tavallisen näköisistä naisista, jotka meikkaavat mahdollisimman vähän.

Kyllä naiset taitaa ihan itse paineensa luoda. Jostain nyt saatu päähän, että miehet haluaa anoreksiasta kärsivän näköisiä malleja. enpä ole miesten kuullut juurikaan oikeasti haluavan sellaisia...

Vierailija
366/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset taitaa ihan itse paineensa luoda. Jostain nyt saatu päähän, että miehet haluaa anoreksiasta kärsivän näköisiä malleja. enpä ole miesten kuullut juurikaan oikeasti haluavan sellaisia...

Minä olen saanut elämäni aikana ainoat ulkonäköä kritisoivat kommentit miehiltä. Ekan kerran 7-vuotiaana sain kuulla olevani "läski" sukulaismiehen taholta. Olin tuolloin normaalipainoinen, terve lapsi.

Vierailija
367/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä listassa on todella monta kaunista, suomalaista nuorta naista (kuvissa linkit instatileihin). Miesten mielestä varmaan taviksia nämäkin.

http://brandnewface.indiedays.com/

Vierailija
368/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole täysin kokematon naisten suhteen, olen jotain biseksuaalin ja heteron välistä. Ihmettelen biologisesta kellosta jankuttamisesta, ovatko muka miehet niin vauvakuumeisia, heh. Tai monet niistä, jotka ovat, jättävät lasten hoidon enimmäkseen naisille ja jotkut ovat mustasukkaisia jopa omille lapsilleen. Onneksi olen jo lapseni tehnyt aikaa sitten. T. Nainen 44 v.

Vierailija
369/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä listassa on todella monta kaunista, suomalaista nuorta naista (kuvissa linkit instatileihin). Miesten mielestä varmaan taviksia nämäkin.

-

Jos nää on samassa järjestykessä muillekin, niin eka (caroliinas) on kaunotar ja toka(iris)  tavis. Neljännestä en viitsi sanoa.

Toiselta riviltä taas eka on kaunotar. Muut ehkä voisivat olla jos meikki olisi erilainen, näissä kuvissa ovat kuitenkin taviksia.

Eikä tietysti voi verrata 10-15 vuotta vanhempiin, siinä häviää vanhempi melkein aina.

Tässä luokitus on tavis tai kaunotar. Jos haluat 1-10 numeron niin saat senkin.

370/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Jos nää on samassa järjestykessä muillekin, niin eka (caroliinas) on kaunotar ja toka(iris)  tavis. Neljännestä en viitsi sanoa.

Toiselta riviltä taas eka on kaunotar. Muut ehkä voisivat olla jos meikki olisi erilainen, näissä kuvissa ovat kuitenkin taviksia.

Eikä tietysti voi verrata 10-15 vuotta vanhempiin, siinä häviää vanhempi melkein aina.

Tuollahan on älytön määrä aivan tajuttoman kauniita naisia! Joku Amanda Harkimo ei pärjäisi mitenkään päin.

Vierailija
371/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Tuollahan on älytön määrä aivan tajuttoman kauniita naisia! Joku Amanda Harkimo ei pärjäisi mitenkään päin.

Niin, ekalta kahdelta rivillä peräti kaksi kappaletta, 2/8, se on todella suuri määrä. Neljälle, ehkä viidelle niistä kahdeksasta Harkimo pärjäisi, tosin yksi oli mies.

372/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-

Niin, ekalta kahdelta rivillä peräti kaksi kappaletta, 2/8, se on todella suuri määrä. Neljälle, ehkä viidelle niistä kahdeksasta Harkimo pärjäisi, tosin yksi oli mies.

No, kävin oikein laskemassa. Tässä on minun rivini naisista, jotka ohittavat Harkimon mennen tullen. Ensimmäinen numero (n) on rivi ja toinen (m) on järjestysnumero (jokaisella rivillä on 4 kuvaa) vasemmalta oikealle n/m

1/1

3/2

4/4

5/4

7/2, 7/3

8/1, 8/4

11/1, 11/3

12/3

13/1

14/1

Vierailija
373/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, luin toista ketjua nettideittailusta ja siellä joku mies kertoi, että Miranda Kerr on kaunis ja Amanda Harkimo tavallinen! Siis mitä ihmettä, Amandahan on monen miehen päiväuni ja varmaan semmonen 9-10 kouluarvosanalla eli kuinka epärealistinen kuva miehillä oikein on tavallisista naisista?

Linkataan tähän ketjuun tavallisia ja avataan miesten silmät.

Mielestäni Amanda on ihan tavallinen tusinakasvo. Miten leikelty plastiikkakirurgilla muovattu kroppa voi tehdä ihmisestä kauniin? Pään sisälläkään ei näytä mitään olevan, kun ainut asia jolla julkisuudessa pyörii on seksi ja ryyppäys. Jos näin on, että tuollainen tekee kauniiksi niin on kyllä kauneusihanteet Suomessa pielessä!

Vierailija
374/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen suomalainen nuori nainen on tukeva, räikeät hiukset ja tatuoinnein koristeltu. Siihen nähden Amanda on sievä. En ymmärrä, miksi Riitta Väisäsen tytärtä ylistetään. Olisi mielenkiintoista nähdä hänet luonnollisessa hiusvärissä ja vähemmällä meikillä.

Vierailija
375/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo amanda mikään päiväuni ole, meikit ja ruskettava voide helvettiin ja näyttää aivan normaalilta. niiden kanssa hintavalta huoralta

Vierailija
376/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, "tavis" on nähtävästi sellainen, jolla ei ole mitään virheitä: hyvä iho, hyväkuntoiset hiukset, suorat siistit hampaat, ei silmälaseja, hyvä kroppa (Amandan kroppa tavis?!), ei selluliittiä, ei karvoja, vähintään sievät piirteet, hyvä luusto, ei rypyn ryppyä tai juonteen juonnetta vaikka ikä pyörisi kolmenkympin hujakoilla...

Taitaa se tosiaan olla niin, että muihin kuin kauniisiin ja kaunottariin ei edes kiinnitetä huomiota, jos taviksen vaatimukset ovat täydellinen virheettömyys ilman kuitenkaan häikäisevää spesiaalia kauneutta.

377/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, "tavis" on nähtävästi sellainen, jolla ei ole mitään virheitä: hyvä iho, hyväkuntoiset hiukset, suorat siistit hampaat, ei silmälaseja, hyvä kroppa (Amandan kroppa tavis?!), ei selluliittiä, ei karvoja, vähintään sievät piirteet, hyvä luusto, ei rypyn ryppyä tai juonteen juonnetta vaikka ikä pyörisi kolmenkympin hujakoilla...

Taitaa se tosiaan olla niin, että muihin kuin kauniisiin ja kaunottariin ei edes kiinnitetä huomiota, jos taviksen vaatimukset ovat täydellinen virheettömyys ilman kuitenkaan häikäisevää spesiaalia kauneutta.

Voi luoja... Amandan kroppa ei ole hyvä. Siinä ei ole muotoja. Amandan luusto on hyvin tavallinen, ei millään tavalla hyvä. Hampaat ovat siihen suuhun epäsopivat. Karvat saa kaikki ajeltua. Normaali-ihmisen iho on ihan hyvä, jopa Amandalla on joskus näppylä tai kaksi. Hiuksetkin ovat Amandalla ihan normaalit, ei mitenkään huomattavat. Piirteissä ei mitään erityisen kaunista, kulmakarvat huonosti muotoillut. Eli aivan täysin tavis. 

Kaunis olisi sellainen nainen, jonka luusto olisi oikeasti hyvä, hampaat sopivat, kulmat oikein muotoillut, vartalo kaunis (muodokas, vaikka olisi hoikka) ja kasvot kauniit.

Vierailija
378/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Luulin olevani tavis mies, no en ole lähelläkään. Ehkä joku kutonen. Näin se maailma muuttuu.

Vierailija
379/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja... Amandan kroppa ei ole hyvä. Siinä ei ole muotoja. Amandan luusto on hyvin tavallinen, ei millään tavalla hyvä. Hampaat ovat siihen suuhun epäsopivat. Karvat saa kaikki ajeltua. Normaali-ihmisen iho on ihan hyvä, jopa Amandalla on joskus näppylä tai kaksi. Hiuksetkin ovat Amandalla ihan normaalit, ei mitenkään huomattavat. Piirteissä ei mitään erityisen kaunista, kulmakarvat huonosti muotoillut. Eli aivan täysin tavis. 

Kaunis olisi sellainen nainen, jonka luusto olisi oikeasti hyvä, hampaat sopivat, kulmat oikein muotoillut, vartalo kaunis (muodokas, vaikka olisi hoikka) ja kasvot kauniit.

Amanda on nätti, ei mikään kaunotar, mutta ei todellakaan tavis. Kulmat on huonosti muotoiltu, mutta potentiaalia olisi paljon kauniimmaksikin kuin mitä nyt on. Taviksilla ei moista potentiaalia edes ole.

380/435 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amanda on nätti, ei mikään kaunotar, mutta ei todellakaan tavis. Kulmat on huonosti muotoiltu, mutta potentiaalia olisi paljon kauniimmaksikin kuin mitä nyt on. Taviksilla ei moista potentiaalia edes ole.

Potentiaalia Amandalla varmaankin olisi, mutta niin on muillakin taviksilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi