Miesten epärealistiset ulkonäkövaatimukset - Amandakin on "tavis"
Ei hitto, luin toista ketjua nettideittailusta ja siellä joku mies kertoi, että Miranda Kerr on kaunis ja Amanda Harkimo tavallinen! Siis mitä ihmettä, Amandahan on monen miehen päiväuni ja varmaan semmonen 9-10 kouluarvosanalla eli kuinka epärealistinen kuva miehillä oikein on tavallisista naisista?
Linkataan tähän ketjuun tavallisia ja avataan miesten silmät.
Kommentit (435)
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, luin toista ketjua nettideittailusta ja siellä joku mies kertoi, että Miranda Kerr on kaunis ja Amanda Harkimo tavallinen! Siis mitä ihmettä, Amandahan on monen miehen päiväuni ja varmaan semmonen 9-10 kouluarvosanalla eli kuinka epärealistinen kuva miehillä oikein on tavallisista naisista?
Amanda Harkimossa ei ole mitään kaunista tai seksikästä. Olevinaan huippu DJ ,jota on käynyt televisio ohjelmissa polkemassa useampi mies. Mistä sinä saat ajatuksen, että A. Harkimo olisi joku miehen unelma?
T: 34 vuotias mies.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/a0/ee/ac/a0eeac85ab545130b246…
Onko miehet mielestänne tämä nainen kaunis? Paljonko antaisitte tuolla tällä käytössä olevalla arvoasteikolla? Entä kouluarvosanalla?
Hän on täysi 10. Joka muuta väittää, on sokea tai kateellien. Tämän näköisiä naisia ei ole yhtäkään Suomessa ja ovat täysin kaikkien suomalaisten miesten ulottumattomissa. ja varmaan kohta joku perusnätti tulee vinkumaan, kuinka ruma tuo nainen on. Koska AV :)
Minä olen tavallisen näköinen nainen, kauniimpi kuin AH, mutta tuo linkkaamasi nainen on todellinen kaunotar. Toki meikkiä on runsaasti, mutta siitä huolimatta. Eri mieltä olen siitä, etteikö tuon näköisiä naisia olisi Suomessa. Meidänkin rapussamme asuu kaksi. Huikean kauniita naisia - tulen aina hyvälle tuulelle jomman kumman nähdessäni.
Ovatko he myös käyneet leikkauksissa, sillä kuvan naisella on ainakin nenäleikkaus selvästi tehtynä. Suomessa se on aika harvinaista, joten tuollaista nenää tuskin naapureillasi on.
Ei ole ihan tuollaista nenää. Sellaisen peruskauniit, klassisen kauniit nenät. En tiedä ovatko käyneet leikkauksissa, mutta kauniita he ovat. Toinen on ilmeisesti taustaltaan jostain lähi-idästä ja toinen on ihan tavismöttönen, mutta älyttömän kaunis. Tehnyt mallintöitä ulkomaita myöten (ei kuitenkaan iso nimi).
Vierailija kirjoitti:
piste kirjoitti:
Miehet ohoi! Laittakaa kuvanne.Aloitetaan sit alusta :D
Suomalaiset miehet ovat vitun rumia.
Tää on MUN mielipide.Semmoset pimppiraget sieltä. Onko se niin vaikea tajuta, että pelkästään hoikkana pysymällä ja kevyellä meikillä pääset SINÄKIN tuonne Amanda Harkimo tasolle. Olettaen ettei sulla ole mitään isompia kehitysvammoja naamassa.
http://static.fjcdn.com/pictures/Women_0a821a_2146741.jpg
Jotta totuus ei unohtuisi.
Että lenkille ja jumppaan siitä vaan. Kuulikko?!!
Miesten käsitykset naisten hyväkroppaisuuden vaatimuksista ovat hyvä vitsi. Tuo onnistuu vain hyvin rajatulle määrälle naisia.
Helppo sanoa, että "kadullakin tulee vastaan paremman näköisiä" kun ei tarvi todistaa mitenkään. Jos laittaisit kuvan niistä kadulla kävelijöistä, niin palsta löytäisi heti sata virhettä ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tohtorikoulutettava kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoh kirjoitti:
Nevahööd molemmat akat. En kyllä pitänyt Kerriä mitenkään kauniina, omituiset kasvonpiirteet, olematon vanhan mummelin luisuleuka, pitkä paksu kaula ja ruma nyrkkeilijän nenä, mitä ihmettä fanitatte? Eikä nuo hymykuopatkaan sovi ollenkaan, vaikka yleensä sopivat kelle tahansa. Olen itse tavis nainen, monen mielestä ehkä vaatimattomankin näköinen, mutta pidän jopa omasta ulkonäöstäni enemmän kuin tuosta mitään sanomattomasta Kerristä. Enkä ole kateellinen, vaan tämä on rehellinen mielipide. Makuja on monia, tietysti kun miesten ihanne on se lapselta näyttävä tusinabimbo, niin siihen muottiin Kerr kyllä sopii. Tärkeintä lieneekin nuorekkuus ja hoikkuus, muilla piirteillä ei "kauneudessa" niin väliä olekaan...
http://marieclaire.media.ipcdigital.co.uk/11116/00007f508/7916_orh10000…
http://www.stuff.co.nz/content/dam/images/1/5/r/n/u/j/image.related.Stu…
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRwMomX9jUwkhl7dM3…
http://cdn.newsapi.com.au/image/v1/8abbcde8009fb8791fddf3df2f7fc644
Kerr on 5-6/10, nothing special.
Harkimokin on paremman näköinen, ehkä 7-8/10.
http://static.iltalehti.fi/viihde/amandajuttu12912ar_vi.jpg
http://vituttaa.com/wp-content/uploads/2015/10/seksia-ruotsin-paratiisi…
Sorry, mut kyllähän sä selvästi katkera olet. Se tulee kyllä selvästi ilmi sun viestistäsi.
Koska tämä on Vauvapalsta, tiesin tällaisen kommentin luonnollisesti tulevan joltakin katkeralta naisia vihaavalta lassukalta tai vaihtoehtoisesti huviksensa trollaavalta harpulta. Sorry vain, mutta sinun viestistäsi käy selväksi aika vahvasti tyhmyys: Et näe tai tunne minua eli et voi 100% varmuudella tietää olenko katkera ihminen vai en, voitko? Mietihän sitä hetki.
Sinulla on vain todistusaineistona yksi viesti, jossa vieläpä kehaisen Harkimon ulkomuotoa ihan näppäräksi, kuulostaako sellainen mielestäsi katkeran ihmisen kirjoittamalta? Vain idiootti muuten vetää johtopäätöksiä toisista ihmisistä yhden viestin perusteella, sillä erotuksella toki, että minä esimerkiksi voin aivan aiheellisesti todeta sinun olevan idiootti, kun selvästikin hieman ärsytettynä harrastat noiden aika hätiköityjen, "erittäin varmojen" johtopäätöksiesi vetämistä.
Olet joko henkisesti keskenkasvuinen, naisten mollaamisesta nauttiva reppana, jonka ihanne on 18-vuotiaalta (tai nuoremmalta?) näyttävät Kerrin kaltaiset leuattomat tusinapillut tai sitten olet muuten vain elämääsi kyllästynyt trolli. Joka tapauksessa homma meni niin, että luulit löytäneesi minusta sopivan henkilön, jolle vähän vittuilla - tartuitkin oikein hienosti syöttiin.
Katsos tiedänhän minä sen, kun internetissä viestin kirjoittaa 1) nainen, joka vieläpä 2) rohkeasti tunnustaa olevansa vaatimattoman näköinen, tulee vihaisilla pikkulassukoilla kova kiire hyökätä räksyttämään. Mitä jos olisin allekirjoittanut viestin M36, kuulostaisiko omista panopuuihanteistasi eroava mielipiteeni edelleen katkeralta?
Runkkaa sinä rauhassa Kerrille, itse jatkan klassisen, todellisen kauneuden arvostamista.
Jos olet todella jäänyt sille asteelle, että kuvittelet kaikkien ns. tavisnaisten olevan katkeria kaikille vähänkin paremman näköisille naisille, pidä taukoa runkkaamisesta ja hanki itsellesi elämä, poistu sieltä hieltä ja spermalta dunkkaavasta poikamiesboksistasi edes hetkiseksi. Tietysti tyhmän on vaikea nähdä tai arvostaa toisissakaan ihmisissä mitään sen syvällisempää, kuten vaikka älykkyyttä tai persoonaa.
http://cdn.playbuzz.com/cdn/13276bb3-38c5-4603-8779-be8146894f72/23828a…
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/c0/6e/da/c06eda5306c200d4b175…
http://i.huffpost.com/gen/1093937/images/o-HEIDI-KLUM-WITHOUT-MAKEUP-fa…
http://images.fashionmodeldirectory.com/images/models/2423/header_image…
http://ucesy-sk.happyhair.sk/celebrity_img/tequila10808.jpg
http://cdn.inquisitr.com/wp-content/uploads/2016/02/Ariana-Grande.jpg
Esimerkiksi kaikki nämä naiset ovat kauniimpia kuin Kerr tai Harkimo. Kun sinä kiinnität huomiota ainoastaan nuoruuteen ja hoikkuuteen eli ns. pantavuuteen, minä kiinnitän mm. valokuvausta harrastavana ihmisenä huomiota sellaisiin seikkoihin kuin kasvojen luustoon ja mittasuhteisiin.
Voin kertoa miksi olet katkera. Koska päästelet tällaista suustasi: "Makuja on monia, tietysti kun miesten ihanne on se lapselta näyttävä tusinabimbo, niin siihen muottiin Kerr kyllä sopii." Jos itse aukoo päätä, niin pitää ottaa vähän vastaankin.
Ai ai, lassukka kyseessä... Paljastit juuri itsesi, joten minä voin puolestani kertoa miksi sinä olet se naisia vihaava ja ennen kaikkea katkera mulkunteline. Hmm, "päästelen suustani" ja "auon päätä", aika dramaattinen ilmaisu, tarkoitit kai, että sanoin tai ilmaisin mielipiteeni, mihin minulla on tietysti myös täysi oikeus? Näyttääkö sinusta muuten siltä, että vavahtelisin sanojesi voimasta enkä pystyisi ottamaan niitä vastaan? Tämähän käy ihan viihteestä.
Miehiseen egoosi tuntui kovasti osuvan ja uppoavan, kun lausuin ainoastaan julki yleisesti tunnetun tosiasian; miesten ihanne on juurikin se mahdollisimman nuorelta ja viattomalta näyttävä naapurintyttö. Oletko lassukkana eri mieltä, ja kerropa miksi sitten niin runkkailet ja puolustelet Kerriä? Toisin kuin minä, et taida itse ymmärtää makuja olevan monenlaisia. Et myöskään näytä osaavan tunnistaa huvittunutta sarkasmia, vaan tulkitset ilmaisutyylin hapannaamaisen vihamielisiksi, tässä tapauksessa tietysti katkeriksi ja kateellisiksi. Kuulostaa aika wt:ltä.
Voi hyvä Lasse Lassunen, kyllä useimmat (järkevät) naiset yleensä tähän ikään mennessä jättävät pahimmat ulkonäkökotkotukset taaksensa ja alkavat etsiä elämällensä ehkä vähän tervehenkisempääkin suuntaa. Minun elämässäni menee oikein hyvin enkä koe, että toisen ihmisen kauneus tai rumuus on minulta pois tai minulle eduksi. On muutakin sisältöä kuin pelkkä ulkonäkö, seksi ja pariutumisvietin toteuttaminen.
Jos te miehet haluatte runkkailla naapurintytöille, vaikka kyrmynenäisille ja leuattomillekin sellaisille, niin siitä vain. Ei minun itsetuntoni ole riippuvainen sinun tai kenenkään miehen sanomisista, se on rakentunut hyväksi ihan muiden hyveiden ja ansioiden vuoksi. En myöskään tarvitse miehiä tai heidän himoaan mihinkään, olen vela ja ollut leskenä jo pitkään eikä voisi vähempää kiinnostaa parisuhteen väkinäinen metsästäminen. Et varmaankaan wt:nä pysty ymmärtämään saati arvostamaan luonnetta tai älyä tai mitään sellaista vähän syvällisempää, mutta kuten sanottua, makunsa kullakin. Pysy lestissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amanda Harkimossa ei ole mitään kaunista tai seksikästä. Olevinaan huippu DJ ,jota on käynyt televisio ohjelmissa polkemassa useampi mies. Mistä sinä saat ajatuksen, että A. Harkimo olisi joku miehen unelma?
Eiköhän AH itsekin varsin hyvin tiedä, että ei mikään oikea DJ ole sen enempää kuin mun Spotify-soittolistanikaan. Nämä amandaharkimot ja suvipitkäset ovat vain ja ainoastaan ulkonäkönsä avulla ratsastavia, play-nappia painavia turhakkeita. Avicii, Deadmau5 ja Steve Aoki ovat niitä oikeita tiskijukkia, jotks myös itse muokkaavat/luovat soittamaansa musaa.
No kyllä munkin mies arvostelee monia oikeasti hyvännäköisiä ettei muka nappais :D On joko liian pitkä tai liian horo tai liian jotain.. Ja minua kehuu. Todellisuus nyt on oikeasti jotain muuta..
Amanda Harkimo tais olla just viimeisin, ketä ei ikinä panisi (sen kun näkisi että oikeasti EI hänelle sanoisi) :D
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
piste kirjoitti:
Tää on MUN mielipide.Semmoset pimppiraget sieltä. Onko se niin vaikea tajuta, että pelkästään hoikkana pysymällä ja kevyellä meikillä pääset SINÄKIN tuonne Amanda Harkimo tasolle. Olettaen ettei sulla ole mitään isompia kehitysvammoja naamassa.
Paitsi, että minä en syö kuin virtahepo jokainen päivä, en yhtenäkään päivänä viikossa. En kuitenkaan näytä tuolta. Mieheni näyttää tuolta, vaikkei tee ulkonäkönsä eteen mitään. Muuten hyvä.
Sitten sillä miehelläsi on jotkut implantit tai joku lihassairaus tai jokin "erityistila". Ei tollaset lihakset itsestään tule normaaleille miehille.
Turha sille on mitään puhua, nyt yhtäkkiä 5 kertaa viikossa eri urheilulajeja harrastava ortorektikkomies ei tee ulkonäkönsä eteen mitään... Jutut muuttuu jatkuvasti mikä vaan parhaiten tukee Hellun sen hetkistä mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Amanda! Et vaan ole sellainen kaunis luonnollinen nainen. Olen pahoillani. Ei sinun tarvitse alapeukuttaa, kun sinulle on löytynyt se polkija jo. Olet kuin tulpaton mopo, sitäkin poljetaan aika ja sitten huomataan ei se kannata! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän AH itsekin varsin hyvin tiedä, että ei mikään oikea DJ ole sen enempää kuin mun Spotify-soittolistanikaan. Nämä amandaharkimot ja suvipitkäset ovat vain ja ainoastaan ulkonäkönsä avulla ratsastavia, play-nappia painavia turhakkeita. Avicii, Deadmau5 ja Steve Aoki ovat niitä oikeita tiskijukkia, jotks myös itse muokkaavat/luovat soittamaansa musaa.
DJ on oikeastaan kaksimerkityksinen nimeke, on biisintekijä/tuottaja-DJ ja sitten bileiden hostaaja-DJ. Amanda kuuluu jälkimmäiseen. Se on siis tavallaan "oikean" DJ:n ja juontajan välimaastossa oleva erillinen juttu, jolla pitäisi olla oma nimitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
piste kirjoitti:
Paitsi, että minä en syö kuin virtahepo jokainen päivä, en yhtenäkään päivänä viikossa. En kuitenkaan näytä tuolta. Mieheni näyttää tuolta, vaikkei tee ulkonäkönsä eteen mitään. Muuten hyvä.
Sitten sillä miehelläsi on jotkut implantit tai joku lihassairaus tai jokin "erityistila". Ei tollaset lihakset itsestään tule normaaleille miehille.
Turha sille on mitään puhua, nyt yhtäkkiä 5 kertaa viikossa eri urheilulajeja harrastava ortorektikkomies ei tee ulkonäkönsä eteen mitään... Jutut muuttuu jatkuvasti mikä vaan parhaiten tukee Hellun sen hetkistä mielipidettä.
Voi luoja... Tässä nähdään, että ei ole kyse siitä, että minun juttuni muuttuisivat vaan siitä, että teiltä puuttuu sisälukutaitoa! Koko ajan mieheni urheilee, ei ole mikään 5*vk, vaan 7d/w ja useita kertoja päivässä. Pointti oli että hän ei urheile ulkonäkönsä eteen, vaan muista syistä!
Kyllä tossa Amandan ikäluokassa tavikset alkaa olemaan just tuota Amandan tyyliä ääliöydellä ja feikkiydellä, puhumattakaan seksikäytöksestä. Siksi onkin ihana nähdä fiksuja ja oikeasti tyylikkäitä älykkäitä nuoria naisia, jotka ovat kauniita ilman loppumatonta itsekeskeisyyttä.
Entäs sitten, jos on realisti ja tykkäilee tavallisista naisista eikä silti saa matcheja Tinderissä. Olenko itse siis totaalisen ruma?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
piste kirjoitti:
Voi luoja... Tässä nähdään, että ei ole kyse siitä, että minun juttuni muuttuisivat vaan siitä, että teiltä puuttuu sisälukutaitoa! Koko ajan mieheni urheilee, ei ole mikään 5*vk, vaan 7d/w ja useita kertoja päivässä. Pointti oli että hän ei urheile ulkonäkönsä eteen, vaan muista syistä!
Joo kyllä ymmärsin alkuperäisestä italicsistakin vaikka ei kukaan muu näköjään, mutta se oli bs pointti kuitenkin. Urheilu on hauskaa juu, mutta tää sun pointti on silti samaa kastia kun nää naisten ainaiset pelleilyt "meikkaan omaksi iloksi vain, yksin autiolla saarellakin meikkaisin ja laittaisin korot" jne.
Vierailija kirjoitti:
Entäs sitten, jos on realisti ja tykkäilee tavallisista naisista eikä silti saa matcheja Tinderissä. Olenko itse siis totaalisen ruma?
Tai huonot kuvat tai vaatteet tai olet lyhyt tai outo tai mitä vaan. Tai olet vaan tavis. Tavisnainen ei matchaile tavismiehen kanssa. Jos on kymmenen eritasosta jamppaa tinderissä niin maksimissaan neljä niistä saa mätsejä.
Tekopyhä ketju! Joka ikinen mies, joka tässä haukkuu Amandaa, ei ikinä sanoisi oikeassa tilanteessa ei Amandalle - saati Kerrille. Helppo siellä koneen päässä väittää muuta, mutta eiköhän nyt jokainen normaali mies sanoisi kyllä noin nätille naiselle.
Varsinkaan jos hänellä ei olisi mainetta vaan ihan pelkän viehätysvoiman avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taviksia:
http://1.bp.blogspot.com/-MGw5tkR0K-s/T-ImfFWsVnI/AAAAAAAAAEI/B-t13WVYO…
http://1.bp.blogspot.com/-NuOVM1VkNzs/UVwVXJ8ycrI/AAAAAAAAJhw/3ZsEIIydH…
http://2.bp.blogspot.com/_4_dXPB57ows/S7Mqn_BdzUI/AAAAAAAABEA/uVNENhy18…
Ymmärrättekö eron esim. Amandaan hyvät miehet?
Näistä naisista saataisiin ihan nättejä (Amandan luokkaa vastaavia) kun kasvattaisivat pitkät tai puolipitkät hiukset, värjäisivät maltillisesti, opettelisivat hyvän arkimeikin ja heittäisivät *uun nenärenkaat ym. kasvolävistykset.
Tuota, onkohan ihan ok laittaa tänne linkkejä blogeihin jotka eivät liity aiheeseen?
tämä siis kuvat linkittäneelle, ei kommentoijalle:)
HEL-NYC kirjoitti:
Amanda Harkimo 9-10? Missä maailmassa? Kenen päiväuni Amanda olisi?
Tätä minäkin ihmettelen. En todellakaan unelmoi tuollaisesta keinotekoisesta Amandasta, ei todellakaan ole minun makuuni tuollaiset naiset. Minun maailmassa tuo Amanda on noin 6, en mielellään arvostele ihmisiä näin. Minua viehättää esimerkiksi Iskra Lawrence: www.instagram.com/iamiskra/ M34
Ai jai, mäkin haluaisin elää sellaisessa maailmassa, jossa Miranda Kerrin näköiset naiset ovat rumia "leuattomia tusinapilluja" (kuten joku yllä sanoi; vaikka Kerr on 33 v) ja naapurissa asuus kaksikin kympin naisen näköistä naista (kuten HelNycillä), VS-naiset ovat rumia ja Harkimo on tavis.... kuten puolet ketjusta väittää.
Ja sellaisessa, jossa suomi-miehillä on tsanssit Kerriin (kuten monen mielestä täällä on) vaikka Kerrin exä on näyttelijä Orlando Bloom ja nyksä Snapchat-miljardööri - niinhän ne monet suomalaisetkin ovat.
No ehkä mä elänkin - av-todellisuudessa :)