Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuo kadonnut Vesa Riihiluoma oli Eurooppa 3:n laulaja (nykyisin psykiatri)

Vierailija
07.07.2016 |

Moniko muistaa bändin?

Kommentit (189)

Vierailija
161/189 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työperäinen stressi laukeaa joskus lomalla. Henkilö on vaan uupunut. Voimia työssä väsyneille.

Vierailija
162/189 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni tuo tunnetuin biisi on todella kaunis, herkkä ja koskettava. Olen todella järkyttyneenä seurannut Vesan katoamista. Onneksi Vesa löytyi elossa ja toivon mukaan toipuu ahdistuksestaan. Toi von kaikkea hyvää Vesalle ja hänen lähipiirilleen. Tässä asiassa minua on todella paljon järkyttänyt se, että Vesa on koulutukseltaan psykiatrian erikoislääkäri. "Pelkältä" muusikkotaiteilijalta tämän olisi helpommin ymmärtänyt. Ehkä olen liian sinisilmäinen, kaikki ei olekaan sitä mitä näyttää. Voimia Vesalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/189 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi oman talonsa välikatolta eli oliko psykoosi?

Bändi oli herätetty henkiin mielenterveyttä hoitaakseen.

Vierailija
164/189 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oli huippuetsijät, huippupoliisit ja huippuadventistit etsimässä kotona välikatossa piileskellyttä huippumuusikkoa. Ja onneksi huippujournalistit kirjoittaa jutut huippulehteen. Ihan huippua.

Kiitos huippunauruista! :-) :-)

Vierailija
165/189 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Js naapuri sai rukousvastauksen ja löysi piilottelevan muusikon

Vierailija
166/189 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavan erikoinen lääkäri - onko hänellä resursseja terapoida muita??

167/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hän terapoi, hänhän on lääkäri. Minä voisin mennä hänen hoidettavakseen. Tietäisin, että siinä on ihminen, joka tietää miltä elämä tuntuu.

Vierailija
168/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein psyk. alalle hakeutuville on itselläänkin (ollut) hoidon tarvetta. Seulotaanko tuota mitenkään hakuvaiheessa?

Olisipa aika ihme juttu jos löytyisi työtä jonka tekijöistä ei yhdelläkään voisi olla mielenterveysongelmia, mikähän sellainen ammatti olisi johon hakeutuisi koko elämänsä sairastumatta säilyvät?

Vierailija
169/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein psyk. alalle hakeutuville on itselläänkin (ollut) hoidon tarvetta. Seulotaanko tuota mitenkään hakuvaiheessa?

Olisipa aika ihme juttu jos löytyisi työtä jonka tekijöistä ei yhdelläkään voisi olla mielenterveysongelmia, mikähän sellainen ammatti olisi johon hakeutuisi koko elämänsä sairastumatta säilyvät?

Muissa ammateissa mielenterveysongelmat eivät samalla tavalla voi tuhota toista ihmistä. Tässä tapauksessa avuntarvitsijaa. Itse toivun vieläkin hullun "ammattiauttajan" sairaasta käytöksestä. Traumapotilasta hakattiin puukolla vanhaan haavaan, noin kuvainnollisesti sanottuna.

Vierailija
170/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto ku tuli paha olo tyypin puolesta. Mies on pamahtanut psykoosiin tai ollut vakavasti ainakin itsetuhoinen ja mitä tekee oma veli ja naapuri kun jätkä löytyy - suitsuttaa medialle omaa lahkoaan ja heidän erityiskykyään saada jumalalta viestejä ja riistävät mielenterveysongelmaiselta yksityisyyden kertomalla katoamiseen liittyviä yksityskohtia.

Vierailija
171/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi tajuttomana talonsa välikatolta

Vierailija
172/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on psykiatri ja hänelle tuli itselleen psykoosi. Hänestä.tehtiin kanteluita paljon, joten hoito oli huonoa, kun itse oli sekaisin.(eikä mennyt hoitoon, kun ei ollut sairaudentunnetta) Kolmen pitkän osastojakson jälkeen menetti lääkärilupansa toistaiseksi.

Vierailija
173/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi tosiaan tajuttomana talonsa yläpohjan välistä. Se luki lehdessä.

Vierailija
174/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laadukasta työtä poliisilta: lähdetään miehissä etsimään kaveria joka on kotonaan. Ja sitten naapuri vaan jostain kummasta saa idean että entäs se välikatto..

On se jälkiviisastelu kiva harrastus.

Vierailija
175/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää potilaille joita hoitanut sairaana

Vierailija
176/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ts.fi/kulttuuri/110930/Tie+auki+huipulle+asti

Aika omahyväinen tyyppi haastattelussa

Vierailija
177/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto ku tuli paha olo tyypin puolesta. Mies on pamahtanut psykoosiin tai ollut vakavasti ainakin itsetuhoinen ja mitä tekee oma veli ja naapuri kun jätkä löytyy - suitsuttaa medialle omaa lahkoaan ja heidän erityiskykyään saada jumalalta viestejä ja riistävät mielenterveysongelmaiselta yksityisyyden kertomalla katoamiseen liittyviä yksityskohtia.

Tämä.

Aivan kamalaa, puhutaan hoitajien vaitiolovelvollisuudesta, mutta jonkun näköisiä käytöstapoja voisi olla naapurillakin.

Kyllähän sitä jokaiselle ihan rukoilematta päähän pälkähtää, että se oudosti käyttäytyvän kaverin kattoluukku oli auki kun siellä kävin, ei kai se sinne ole mennyt.

Ilmeisesti on ollut yleisesti tiedossa, että on ihan kuutamolla, koska heti alettiin kissojen, koirien ja helikopterin kanssa etsiä, ei ketään aikuista yleensä seuraavana aamuna aleta etsiä.

Vierailija
178/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

never höörd

Vierailija
179/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmaaluu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin hän terapoi, hänhän on lääkäri. Minä voisin mennä hänen hoidettavakseen. Tietäisin, että siinä on ihminen, joka tietää miltä elämä tuntuu.

Minä en todellakaan, kyllä päälääkärillä pitäisi olla kokemus miltä elämän kuuluu tuntua, eikä olla sairauden tunnoton.

Vierailija
180/189 |
09.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä uskonlahko kyseessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi