Uudella poikkiksella on ympärileikattu muna. Paluuta leikkaamattomaan ei ole.
En voi olla ylistämättä uuden poikaystäväni munaa, joka on siis lapsena ympärileikattu. Aivan ihana, puhdas ja kestävä. Sitä on ihana ottaa suuhun, koska esinahan (yök) alta ei löydy mitään smegmaa. Saa olla suuseksissä pikkaisen kovakouraisempi kuin esinahallisen munan kanssa. Ja se kesto... poikkis jaksaa panna valehtelematta lähes tunnin, pysyy kovana koko ajan ja saan ekaa kertaa elämässäni useita orgasmeja yhdynnässä. En tajunnutkaan, että naisen orgasmi voisi olla niin pienestä jutusta kiinni! Lisäksi naisen kohdunkaulansyöpäriski pienenee huomattavasti, kun on leikattu kumppani.
En suoraan sanottuna tajua, mikseivät kaikki miehet leikkauta itseään. Seksielämä on parempaa, muna on puhtaampi, naisen sairastumisriski pienenee...
This is a keeper <3
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa taas av:n taso :D täällä on moneen kertaan todettu oikeaksi tuo väite hivin pienemmästä määrästä ympärileikattujen kohdalla pitää paikkaansa, ja silti joku kitisee ettei se voi pitää paikkaansa kun itse oli ajatellut toisin :D wtf...
Voi luoja... Mitäs jos et nielis heti ensimmäisenä ruudulle lävähtänyttä tietoa ainoana totuutena? En minä, ja tuskin muutkaan jotka ketjussa ovat vastaan väittäneet, ole päästäni keksinyt kantaani vaan todisteiden pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Munat = kivekset
Muna on kulli.
Jos vaikka vertaisit munan (esim. kanan-) muotoa ensin kullin ja sitten kivesten muotoon, ja sano sitten, kummat ovat enempi munanmuotoisia.
Kivekset ovat luumun muotoisia, tiedoksesi typerä teiniperse.
Peräpukamas sulla on luumun muotoiset. Mutta isommat.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä joka on leikattu on suurempi mahdollisuus syyllistyä raiskauksiinkin, kun masturbointikaan ei onnistu kunnolla.
Pseudotiedettä parhaimmillaan! Keksitään juttuja, kun ei oikeilla argumenteilla pärjätä...
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/79/Global_Map_of_Male_…
Nuo punaisella merkityt maat joissa noin 80-100% miehistä ympärileikataan, niin niissä tapahtuu myös paljon raiskauksia.
Hmmm... Eli maat, joissa rituaalisesti silvotaan lapsia, myös raiskataan naisia? :O Ja sinusta ne ovat kausaliteetteja?
Ovat kausaliteetteja l. ovat syy-seuraussuhteita? Pitäydyhän vähän yksinkertaisemmissa sanoissa vastedes, jooko kulta? Ei tuo sivistyssanojen käyttö taida olla ihan ominta alaasi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa taas av:n taso :D täällä on moneen kertaan todettu oikeaksi tuo väite hivin pienemmästä määrästä ympärileikattujen kohdalla pitää paikkaansa, ja silti joku kitisee ettei se voi pitää paikkaansa kun itse oli ajatellut toisin :D wtf...
Voi luoja... Mitäs jos et nielis heti ensimmäisenä ruudulle lävähtänyttä tietoa ainoana totuutena? En minä, ja tuskin muutkaan jotka ketjussa ovat vastaan väittäneet, ole päästäni keksinyt kantaani vaan todisteiden pohjalta.
No mikä se toinen totuus sitten on, jos kerran Väestöliiton julkaisussa, joka on Helsingin yliopiston sivuilla, mainitaan että
"Niillä alueilla, joilla miesten ympärileikkaus on yleinen, HIV-tartunnan todennäköisyys yhdynnässä on pienempi."
Voisitko ystävällisesti esittää jonkun lähteen sille, joka kumoaa tuon lauseen, kun tähän mennessä täällä on esitetty vain henkilökohtaisia mielipiteitä?!
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä joka on leikattu on suurempi mahdollisuus syyllistyä raiskauksiinkin, kun masturbointikaan ei onnistu kunnolla.
Pseudotiedettä parhaimmillaan! Keksitään juttuja, kun ei oikeilla argumenteilla pärjätä...
Nuo punaisella merkityt maat joissa noin 80-100% miehistä ympärileikataan, niin niissä tapahtuu myös paljon raiskauksia.
Hmmm... Eli maat, joissa rituaalisesti silvotaan lapsia, myös raiskataan naisia? :O Ja sinusta ne ovat kausaliteetteja?
Ovat kausaliteetteja l. ovat syy-seuraussuhteita? Pitäydyhän vähän yksinkertaisemmissa sanoissa vastedes, jooko kulta? Ei tuo sivistyssanojen käyttö taida olla ihan ominta alaasi...
No, väännetään sinulle ratakiskosta, kun et tuosta kerran ymmärtänyt: eli maat, joissa pikkulapsia silvotaan, niissä myös raiskataan naisia ja sinusta raiskaukset johtuvat silpomisesta, eikä esim. kulttuurista (jossa silvotaan vauvoja)?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran tapaillut miestä, jolla oli ympärileikattu. Jostain syystä en tykännyt, en ehkä ollut sitten tottunut, mutta tuntui tosi orvolta ja oudolta. Vieras maaperä, eikä kiva sellainen.
Ja enpä ole kyllä mitään likaa esinahan alta löytänyt, kun valtaosa miehistä varmaan osaa pestä jalkovälinsä - löytyyhän häpyhuultenkin alta limakalvosta vaikka mitä valkovuotojäänteitä jos ei pese...
Itseasiassa, vagina on itsestäänpuhdistuva, penis ei.
Minusta on ihan eri asia ottaa aamulla suihin mieheltä, joka on leikattu, kuin leikkaamaton. Vaikka mies olisi illalla käynyt suihkussa, on se terska hionnut siellä esinahan alla...
Tämä on kuitenkin pieni plussa muuten brutaalissa tavassa. Minun mieheni on leikattu vauvana ja hän teki selväksi, että jos meille olisi syntynyt poika, tätä ei olisi leikattu. Jokainen leikkauttakoon itsensä aikuisena jos tahtoo, vauvat ja alaikäiset pitää suojata turhilta ja lopullisilta toimenpiteiltä!
In God we trust ;)
Niin tuo ympärileikkaaminenhan on vähentynyt siellä ameriikassa aika paljonkin tai jos ei paljon niin ainakin jonkun verran viime vuosina.
Onneksi on - kiitos näkyvien kampanjoiden. Toivottavasti Suomessakin (onneksi pieni) luku vain pienenisi.
Jossain osavaltiossa tais olla jotain kampanjaakin sen kieltämiseksi, mutta siinä tais tulla jotain ristiriitoja mm. uskonnonvapauden kanssa.
Uskonnonvapaus ikävä kyllä tuntuu kieltävän järjenkäytön läpi USAn :/. Kaksi uskontoryhmää, joista kumpikaan ei ole hallitseva uskonto USAssa ja silti ei onnistuta kieltämään vauvojen silpomista lailla. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Mä hieroin kerran ympärileikattua miestä niin että hänellä oli housut jalassa, koska en suostunut sillä hetkellä seksiin. Tämä mies laukesi housuihinsa noin minuutissa.
Mutta siis tätä tapahtumaa edelsi valtava kemia enkä kuitenkaan sillä hetkellä voinut antaa mitään oikeasti tapahtua. Sain toisen laukeamaan pelkästään housujen päältä hieromalla.
4 jatkaa.. Täälläkään ei todellakaan tarvi jyystää tuntia tai ottaa suihin pitkään. Joskus menee kauemmin, joskus on herkempi. Alle puoli tuntia lämmittelyineen menee ihan normaalissa panossa, enkä itse jaksaisikaan kauempaa. Eipä se esinahan poisto siis ole mitenkään tuhonnut mieheni kykyä nauttia seksistä. Voi olla että itsekin suosisin leikkaamatonta jos se tosiaan aina olisi niin hankalaa.. Minkäpä mies tuollekaan asialle voi, aivan liian ahdas esinahka on liian ahdas, enkä ymmärrä miksi täällä pitää niin aggressiivisesti hyökätä sekä leikattujen miesten, että heidän naistensa kimppuun aivan kuin elämä olisi yhtä tuskaa ja kärsimystä meille asian takia. Ihan kuin tekisi suurenkin synnin kertoessaan että pitää siitä mitä miehensä jalkovälissä killuu, jos killutin on jouduttu lapsena operoimaan.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, väännetään sinulle ratakiskosta, kun et tuosta kerran ymmärtänyt: eli maat, joissa pikkulapsia silvotaan, niissä myös raiskataan naisia ja sinusta raiskaukset johtuvat silpomisesta, eikä esim. kulttuurista (jossa silvotaan vauvoja)?
Kaikki kyllä ymmärsivät mitä sinä yritit sanoa, vaikka et itse osannutkaan sanaa oikein käyttää. Wikipedia-päteminen suorastaan huokuu sinusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä hieroin kerran ympärileikattua miestä niin että hänellä oli housut jalassa, koska en suostunut sillä hetkellä seksiin. Tämä mies laukesi housuihinsa noin minuutissa.
Omalla miehelläni kestää kauan tulla. En tiedä onko runsas seksinharrastaminen "turruttanut" vaiko leikkaaminen, mutta harvoin tulee alle 10min millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis tätä tapahtumaa edelsi valtava kemia enkä kuitenkaan sillä hetkellä voinut antaa mitään oikeasti tapahtua. Sain toisen laukeamaan pelkästään housujen päältä hieromalla.
Miksi et voinut antaa mitään tapahtua? Hierominen housut jalassa ei ole pettämistä?
ihmeellisiä väitteitä täällä :O olen nyt pidemmmän aikaa ollut ympärileikatun miehen kanssa, eikä mitään ongelmia ole ollut laukeamisen kanssa, johon yleensä menee vartti, oli kyseessä sitten yhdyntä, suihinotto, tai vain kädellä hoitelu. jos hoitelen kädellä, teen sen hellemmin tai käytän liukastetta. ja miten suihinotto muka vaikeutuisi? joku kommentoi kuinka kättä ei voi välillä käyttää jos suu väsyy.. siis mitä hemmettiä? totta kai voi! sylkeä riittää kyllä ihan liukasteeksi!
ihmeellistä ympärileikkaamattomien ihannointia täällä palstalla. en kannata ympärileikkausta, mutta voin sanoa ettei se tee seksistä huonompaa, ellei leikkaus ole epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kyllä ymmärsivät mitä sinä yritit sanoa, vaikka et itse osannutkaan sanaa oikein käyttää. Wikipedia-päteminen suorastaan huokuu sinusta. :D
Minäkin oletin, että olisit ymmärtänyt. Hienoa, että sinun ei tarvitse ollenkaan päteä...
Äsken teit trollin siitä miehestä, jonka piti nuohota ilmaiseksi teidän nurkkia, hyi hemmetti... mene hoitoon. Ja et edes ymmärrä että kukaan nuori ei puhu noin, olet joku uskonnollinen friikki. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli ennen ympärileikattu miesystävä, joka oli kyllä kestävä mutta omaan makuuni liiankin kestävä. Kuljin jatkuvasti paikat kipeänä ja jouduimme oikeasti pitämään usein päivän tai parin taukoja, koska molempiin sattui (miestä kuulemma alkoi sattua, kun oli ollut pitkään seisokki). Suuseksissä tuo kestävyys on pelkästään haitta. Ja en missään nimessä kannata silpomista. Ympärileikattu muna on kauniimpi katsella, mutta vain lepotilassa. Seisokissa ja esinahka taakse vedettynä ei mitään eroa. Lisäksi ympärileikattu tarvitsee runsaasti liukkautta, ja jos ei itse kostu heti aivan läpimäräksi niin on käytettävä liukastetta. Paperilla leikattu muna kuulostaa tosi hyvältä, mutta käytännössä leikkaamaton on parempi molempien nautinnon kannalta. Tämä on toki vain minun mielipiteeni, hyvä jos nautit oman miehesi kyrvästä, mutta ymmärrät varmaan ettei kaikille sovi tuollainen tunnin paukutus :)
En tiedä onko mieheni kovakourainen koska on leikattu vai sattuuko seksi aluksi paljon kun ei ole kokemusta asiasta. Kun paikat hellinä ja sattuu todella, mieheni yrittää olla hellävarainen mutta ei tilanne tunnu parantuvan. Hieman on tilanne parempi mutta tuleeko seksi aina olemaan kivuliasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voinut antaa mitään tapahtua? Hierominen housut jalassa ei ole pettämistä?
En mä kerro enempää. Olen eronnut ja hän sinkku, mutta tällä hetkellä se olisi ollut moraalisesti väärin. Hullu kemia mutta pakko pysyä coolina tässä elämäntilanteessa.
Edelleen odottelen niitä valtavia määriä lähteitä ja tutkimustuloksia koskien sitä, etteikö hiv ja ympärileikkaus korreloisi keskenään.
Saadaanko vielä tänä iltana teiltä ensimmäisen sivun naureskelijoilta?
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oletin, että olisit ymmärtänyt. Hienoa, että sinun ei tarvitse ollenkaan päteä...
*tirsk* Ei sinun sekoilustasi huomauttaminen ole pätemistä. Sä taidat olla vähän liian kiintynyt tuohon luomaasi palstahahmoon, kun noin tunteikkaasti pitää puolustautua. Olisit vaan sanonut, että et oikein osaa käyttää sanaa "kausaliteetti", niin homma olisi ollut siinä.
Oksettavaa. Itsellä päinvastainen kokemus ja en halua koskea enää pitkällä tikullakaan silvottuun. Tuli liian paha mieli miehen tunnottomuudesta ja sain hiertymiä kun yhdyntä jatkui ja jatkui ja jatkui tolkuttoman kauan oman tulemiseni jälkeen. Ei hirveän mieltä ylentävää kun tietää,e tten tunnu toisesta niin hyvältä edes, ettei onnistu edes laukeamaan mitenkään siedettävässä ajassa. Ja runkkaus, plääh. Turhan karkea iho nupissa ja onhan se ruma kuin perkele silvottuna. Yök kuinka luonnotonta ja suorastaan barbaarista. Minulle kumppanin nautinto on tärkeää ja ihan hirveä turn off kun toinen on tunnoton ja saa jyystää veren maku suussa.
Leikkaamaton on muuten puhtaampi pöpöjen kannalta. Ja puhdaskin jos mies ei ole täysi apina ja osaa käydä pesulla. Vai samalla logiikallako naiset pitäisi silpoa kun tuollakin kaikki lärpäkkeet ovat epähygieenisiä ja "likaisia" ilman jatkuvaa pesua?