Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudella poikkiksella on ympärileikattu muna. Paluuta leikkaamattomaan ei ole.

Vierailija
03.07.2016 |

En voi olla ylistämättä uuden poikaystäväni munaa, joka on siis lapsena ympärileikattu. Aivan ihana, puhdas ja kestävä. Sitä on ihana ottaa suuhun, koska esinahan (yök) alta ei löydy mitään smegmaa. Saa olla suuseksissä pikkaisen kovakouraisempi kuin esinahallisen munan kanssa. Ja se kesto... poikkis jaksaa panna valehtelematta lähes tunnin, pysyy kovana koko ajan ja saan ekaa kertaa elämässäni useita orgasmeja yhdynnässä. En tajunnutkaan, että naisen orgasmi voisi olla niin pienestä jutusta kiinni! Lisäksi naisen kohdunkaulansyöpäriski pienenee huomattavasti, kun on leikattu kumppani.

En suoraan sanottuna tajua, mikseivät kaikki miehet leikkauta itseään. Seksielämä on parempaa, muna on puhtaampi, naisen sairastumisriski pienenee...

This is a keeper <3

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli ennen ympärileikattu miesystävä, joka oli kyllä kestävä mutta omaan makuuni liiankin kestävä. Kuljin jatkuvasti paikat kipeänä ja jouduimme oikeasti pitämään usein päivän tai parin taukoja, koska molempiin sattui (miestä kuulemma alkoi sattua, kun oli ollut pitkään seisokki). Suuseksissä tuo kestävyys on pelkästään haitta. Ja en missään nimessä kannata silpomista. Ympärileikattu muna on kauniimpi katsella, mutta vain lepotilassa. Seisokissa ja esinahka taakse vedettynä ei mitään eroa. Lisäksi ympärileikattu tarvitsee runsaasti liukkautta, ja jos ei itse kostu heti aivan läpimäräksi niin on käytettävä liukastetta. Paperilla leikattu muna kuulostaa tosi hyvältä, mutta käytännössä leikkaamaton on parempi molempien nautinnon kannalta. Tämä on toki vain minun mielipiteeni, hyvä jos nautit oman miehesi kyrvästä, mutta ymmärrät varmaan ettei kaikille sovi tuollainen tunnin paukutus :)

Vierailija
22/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toi puhtaus... Millaisten miesten kanssa sä nusuttelet, jos sieltä munasta löytyy ties mitä smegmaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munat = kivekset

Muna on kulli.

Jos vaikka vertaisit munan (esim. kanan-) muotoa ensin kullin ja sitten kivesten muotoon, ja sano sitten, kummat ovat enempi munanmuotoisia.

Vierailija
24/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mun miehelläni jouduttiin leikkaamaan avioliittomme aikana. Mikään ei muuttunut mihinkään.

Vierailija
25/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mitäs siitä miehen nautinnosta.

Joka kerta on lauennut :D Ja miten ihanaa, kun puhtaasta munasta lauetaan rinnoille tai naamalle.

ap

Jos joka kerta pitää jyystää tunnin verran, että lasti lentää niin ei kuulosta kovin nautinnolliselta.

Missä lukee niin, että joka kerta pitää jyystää tunnin?

ap

Jotain sen suuntaista annoit aloituksessasi ymmärtää. "Jaksaa panna valehtelematta tunnin". No onko ihme kun ei ole tuntoa.

Vierailija
26/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ilmeisesti vähän nolo, kun en huomaa mitään eroa näissä. Kumpaakin sorttia olen imenyt.

Minusta leikkamatonta on mukavampi imeä, koska leukojen väsyessä voi välillä hoidella miestä käden kanssa. Jos esinahka on leikattu, ei ole kikkelin päällä liikkuvaa ihoa eikä sitä saa silloin vedettyä kädellä, ellei ole koura täynnä rasvaa. Ja kun on rasvan kanssa hingannut kikkeliä, sen jälkeen on tooooosi etovaa ottaa se uudelleen suuhun.

Vierailija
27/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikatuilla miehillä ei juurikaan esiinny aidsia.

Jessus, mitä soopaa. Afrikassa ympärileikkaaminen on yleistä, Euroopassa ei. Kummassa on pahemmat aids-luvut?

http://www.tohtori.fi/?page=8034650&id=0987204

Vierailija
28/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän puudutan munani ennen panoa niin jaksaa panna 6h suoraa soittoa.

Ja lopuksi ei edes irtoa pati niin kirsikkana kakussa saan naisen luulemaan että se oli huono pano.

Vierailija
29/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon eläessäni harrastanut seksiä kahden eri miehen kanssa, ensimmäinen oli leikattu ja oli aluksi ihan kivaa kun stamina oli niin hyvä. Puolen vuoden jälkeen kun vaihdoin parempaan (nykyinen mieheni), aloin arvostaa sitä ettei suihinoton minimiaika ole enää 1,5 tuntia ja toinen laukeaa joka kerta. En ikinä enää palaisi entiseen, en varmaan raottaisi jalkoja enää ollenkaan äm

kun tietäisi että nyt pitäisi sitten innostua koko illaksi.

Vierailija
31/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han on mies, jolla on tuollainen pilattu kulli ja yrittää nyt itsetuntoaan kohentaa. 

Elä kelvottomaksi silvotun slerssisi kanssa. Ei se varmaan helppoa ole.   

Vierailija
32/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munat = kivekset

Muna on kulli.

Jos vaikka vertaisit munan (esim. kanan-) muotoa ensin kullin ja sitten kivesten muotoon, ja sano sitten, kummat ovat enempi munanmuotoisia.

Kivekset ovat luumun muotoisia, tiedoksesi typerä teiniperse.

Vierailija
33/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa. Tuo pitää paikkaansa, että ympärileikkaus saattaa estää HIV:tä ja muita sairauksia :D en uskonut mutta googlasin niin paljon löytyy asiasta juttua.

Vierailija
35/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jessus, mitä soopaa. Afrikassa ympärileikkaaminen on yleistä, Euroopassa ei. Kummassa on pahemmat aids-luvut?

http://www.tohtori.fi/?page=8034650&id=0987204

8 vuotta vanha varsin suppea jossain afrikkalaisessa yliopistossa tehty nollatutkimus. Miksi Afrikassa on hiviä moninkertaisesti enemmän kuin Euroopassa, vaikka Euroopassa ei juurikaan ympärileikata?

36/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran tapaillut miestä, jolla oli ympärileikattu. Jostain syystä en tykännyt, en ehkä ollut sitten tottunut, mutta tuntui tosi orvolta ja oudolta. Vieras maaperä, eikä kiva sellainen.

Ja enpä ole kyllä mitään likaa esinahan alta löytänyt, kun valtaosa miehistä varmaan osaa pestä jalkovälinsä - löytyyhän häpyhuultenkin alta limakalvosta vaikka mitä valkovuotojäänteitä jos ei pese...

Itseasiassa, vagina on itsestäänpuhdistuva, penis ei. 

Minusta on ihan eri asia ottaa aamulla suihin mieheltä, joka on leikattu, kuin leikkaamaton. Vaikka mies olisi illalla käynyt suihkussa, on se terska hionnut siellä esinahan alla...  

Tämä on kuitenkin pieni plussa muuten brutaalissa tavassa. Minun mieheni on leikattu vauvana ja hän teki selväksi, että jos meille olisi syntynyt poika, tätä ei olisi leikattu. Jokainen leikkauttakoon itsensä aikuisena jos tahtoo, vauvat ja alaikäiset pitää suojata turhilta ja lopullisilta toimenpiteiltä!

Vierailija
37/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaako, kun olit väärässä?

http://yle.fi/uutiset/tutkimus_miehen_ymparileikkaus_auttaa_vahentamaan…

Vierailija
38/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kans joskus tutustunut leikattuun. Terska oli sellainen kuiva kyntty. Oli siinä kai omat hyvät puolet, mutta ei silti ole tullut ikävä.

Vierailija
39/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kyllä enemmän leikkaamattomasta, on herkempi kosketukselle. Leikattu oli jotenkin parkkiintuneen oloinen, ei tuntunut kädellä tai suulla kosketellessa yhtä miellyttävältä. Nämä noin niinkuin mieltymyksinä tämän yksityiskohdan suhteen, kuitenkaan unohtamatta, että ainakaan mulle tuo ei ole mikään elämää suurempi asia.

Vierailija
40/112 |
03.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa. Tuo pitää paikkaansa, että ympärileikkaus saattaa estää HIV:tä ja muita sairauksia :D en uskonut mutta googlasin niin paljon löytyy asiasta juttua.

Perustuu juuri siihen samaan asiaan kuin miehen nautinnon väheneminenkin, terska on ilman esinahkaa jatkuvasti alttiina kosketukselle, joten se kuivuu ja kovettuu -> virukset läpäisevät sen huonommin. Kyllä korppukullien kelpaa vedellä tunnottomalla patukallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä