Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
261/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin Bridget Jones-vastaus. Ei ihme että mieheltä meni pupu pöksyyn, ajatteli varmaan että olet jo lasten nimetkin miettinyt valmiiksi. Ei kannata olla ihan noin epätoivoinen!

Vierailija
262/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on toiminut kuin ilmaisena terapiana mulle. Karkotin nimittäin yhden ukon liialla innokkuudella ja stalkkauksella niin että perui tunteidensa paljastamisen. :D Siis oli jo kertonut että on tunteita mut pimahdin täysin ja miehen tunteet kuoli. Sori ap mut sulle kävi ehkä samoin. Live and learn.

mä vaan EN voi uskoa, että jos on kyseessä kaksi toisistaan oikeasti kiinnostunutta ja toisilleen sopivaa, olisi mahdollista "tappaa kiinnostus" olemalla "liian innokas". eeeeei. mä en vain usko tuollaisiin peleihin. olen joskus itse ollut sellaisessa tilanteessa, että olen halunnut tutustua toiseen, mutta mitään sen ihmeellisempää romanttista kiinnostusta ei ole ollut, mutta toinen on ollut vähän takertuva, jolloin olen viheltänyt pelin poikki molempien hyväksi. toisaalta olen myös ollut tilanteessa, jossa molemmat ovat toisiinsa ihastuneita ja se toisen innokkuus on vain kivaa. mun mielestä tässä ei olla takertuvaiseksi menneen kiinnostuneisuuden lähellä vielä. jo on kumma ukko, jos säikähtää, ja ei niitä oikeita ihastuksen tunteita ole silloin ollutkaan. onpa käynyt niinkin, että on vain sitten huomannut, ettei olekaan kiinnostunut, ja innostus lopahtaa, mutta ei se "liika innokkuus" (jos nyt normaalista yhteydenpidosta on kyse) olisi ihastuksen tappanut. ihmiset hei, älkää pelatko pelejä. otatte yhteyttä jos hyvältä tuntuu. jos ei tule vastakaikua, rajoitatte. mutta ei pelejä!

Tavallaan tajuan mitä ajat takaa. Olin itse ihan uskomattoman ihastunut mieheeni ja käyttäydyin jälkeenpäin ajateltuna todella nolosti ja yli-innokkaasti, mutta ei se miestä haitannut koska tykkäsi minusta takaisin. Naimisissa ollaan ja juttu on jo unohdettu, mitä nyt joskus mies kiusoittelee alkuaikojen töppäilyistä.

On kuitenkin erittäin mahdollista olla liian innokas. Kyllä minä viheltäisin pelin poikki jos joku alkaisi oikeasti pommittaa viesteillä ja soitoilla ja suuttuisi kun en heti vastaa. Pelottaisi mitä tyyppi tekee suuttuneena suhteen edetessä.

Mehän ei nyt tiedetä ap:n tarkkoja viestejä joten vaikea tietää. Suutahtaminen siitä että mies säästää akkua oli kyllä aika pelottava.

Niinpä. Kyllä liiallisella innokkuudella saa toisen karkoitettua ja varsinkin jos siihen yhdistää vielä jotain omituista sekoilua. Kyllä se itse kullakin kiinnostus kaikkoaisi jos/kun ihastuksen kohde muuttuisi yhtäkkiä ihan sekopääksi ja täysin erilaiseksi kuin se tyyppi johon oli ihastunut.

Minä kun taas  haluisin juuri tällasen naisen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en usko, että lähtökohtaisesti miehiä kiinnostaa ja kiihottaa epävarmuus. En ymmärrä noita himmausleikkejä.

Vierailija
264/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samoilla linjoilla noiden parin vastaajan kanssa jotka sanoivat, että kun oikea osui kohdalle niin tuollaisia viestittelyjuttuja ei tarvinnut edes miettiä vaan sai olla oma itsensä ja siitä tykättiin.

Joten jos juttu tuollaisesta kaatuu, niin ei siinä potentiaalia olisi ollutkaan.

Mutta se mihin jutut ovat joskus aiemmin kohdallani kaatuneet on liian vähäinen kiinnostuksen osoittaminen. Oikeasti, tämän ovat minulle sanoneet useammatkin miehet, että ovat olleet tosi kiinnostuneita ja yrittäneet saada huomioni mutta kun ei tuntunut tulevan vastakaikua niin luovuttivat. Eli se siitä naisten toisilleen mainostamasta "play it cool" -hommasta.

Vierailija
265/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparka pelästyi, että olet liian päällekäyvä ja perääntyi hyvän sään vallitessa. Tervettä kriittisyyttä hänellä!

Vierailija
266/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole uskaltanut, kun on kuitenkin työkaveri ja nähdään 5 kertaa viikossa. Nyt hän jäi lomalle, niin varmaan rohkaistui.

Voinko oikeasti soittaa?? En tahtoisi pilata juhannusta stressaamalla tästä! :( Eilen niin hyvä fiilis ja tänään ollut tosi paha mieli...

Ap

Mies ajattelee jo muutenkin, että olet stalkkeri ja todennäköisesti kavahtaa sinua tästedes. Soita vaan ja pilaa maineesi lopullisesti.

Vierailija
267/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teenkö oikeasti itsestäni ihan hullun jos nyt soitan?? On taas paikalla, mutta ei vaan vastaa. :( Pakko tää on sopia, kun mies on kk lomalla. En kestä tän epätietoisuuden kanssa edes tätä iltaa...

Ap

Teet.

Vierailija
268/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lähettänyt KOLME viestiä, en 30!!

No jospa nyt sitten tässä odottelen, mutta edelleen mielessä kalvaa pelko, että kaikki on pilalla. :( V*ttu mikä juhannus taas, toivottavasti teillä kaikilla muilla on nyt hyvä mieli....

Jos ei yöhön mennessä vastaa ja on silti paikalla, niin sitten kyllä soitan vaikka kännin piikkiin...

Ap

Pelko ja ahdistus, sietämätön olo. Hyvinvointisi on kiinni siitä, mitä tekee työkaverisi, jota et ole koskaan tavannut vapaa-ajalla.

Pysähdy. Älä toimi sen tunteen sanelemana, joka sinulla nyt on. Kärsit hylätyksi tulemisen tunteesta, ja teet kaikkesi, että saisit sen tunteen pois. Mutta älä tee niin.

Älä tee mitään. Odota, että olosi paranee. Sitten kun sinulla on vakaa, normaali olo, kuuntele sisintäsi. Onko hyvinvointisi oikeasti kiinni puolitutun miekkosen tuntemuksista sinua kohtaan? No, eihän se ole. Onko elämäsi esimerkiksi viiden vuoden kuluttua pilalla, jos tämä kyseinen miekkonen ei nyt ala elämänkumppaniksesi? No, ei.

Nyt kokemasi sietämättömän olon vallassa toimit aivan vääristä lähtökohdista. Kuuntele mieluummin sitä ääntä, joka nousee sisimmästäsi, kun olet tyyntynyt.

TÄMÄ! Olin itse sinkkuaikaan hyvin pitkälti ap:n kaltainen ja olisin kaivannut tällaista ohjetta. Ymmärrän että siinä tunnetilassa on vaikea hillitä itseään mutta se olisi itselle parasta. Teet itsellesi hallaa tuolla panikoinnilla. Jos joku oikeasti haluaa sinut, sinun ei tarvitse odotella vastauksia, eikä miettiä mitä se toinen nyt miettii. Arvosta itseäsi sen verran että opettelet uskomaan tämän. Olet niin hyvä ettei sinun tarvitse riutua kenenkään perään vaan riität ihan tuollaisenaan. Häntä ei ole sinulle tarkoitettu, ja häntäheikiltä hän hieman kuulostaa joten kiitä ennemmin onneasi ettet joutunut hänen matkaansa. :) Siirry seuraavaan ja toivota onnea miehelle ja hänen uudelle/toiselle jos hällä sellainen on. :)

Vierailija
269/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos laitan näin:

"Sori, eilen tuli juotua muutama liikaa, niin oli innostuskin tuota tasoa! Anteeksi jos häiritsin, voidaan vaikka soitella tänään jos sulla vaan on aikaa? :)

No mutta nyt päästän sut rauhassa juhlimaan juhannusta, toivottasti kuullaan kuitenkin pian!"

Onko ok? Asiallinen eikä liian innokas? Ja saisi samalla tässä rauhan, molemmat!

Ap

Laita vaan. Mies saa vielä tietää, että olet juoppokin ja pysyy poissa. Todennäköisesti yrittää saada sinut samalta työpaikalta pois asap.

Vierailija
270/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite laittaisin miehelle seuraavanlaisen viestin:

"Enpä tienny että oot tuollainen sika ja hyväksikäyttäjä, tunnen oloni niin petetyksi. Kerron kaikille työpaikalla"

AP, saa copipeistata!

271/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.

Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Ei kannata olla liian innokas, antaa hieman epätoivoisen kuvan ja miehiä ei kiinnosta helpot naiset vakavasssa mielessä.

Vierailija
272/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP joko olet jutellut miehen kanssa, miten kävi? Tsemppiä, oli vastaus mikä tahansa!

Vierailija
273/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten kävi! 

Vierailija
274/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No?

Vierailija
275/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, älä pidä hulluja jännityksessä. Kerro saitko mieheen jonkun yhteyden. :-)

Vierailija
276/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miehen kanssa on nyt treffit sovittu! Haistakaa vaan kaikki huilu ;) kyllä minä tiesin alusta asti että hyvin tässä käy. - Ap

Vierailija
277/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sanoi palaavansa illalla, turha täällä odotella jännät housuissa koko päivää.

Kerran en ymmärtänyt millään selkeitä merkkejä. Mies taisi jopa sanoa, että haluaa olla vain kaveri. Ja tosissani uskoin hänen sanoneen niin, koska pelkäsi liikaa. :D Jälkeenpäin mietittynä taisi pelätäkin, minua nimittäin ja vähän eri tavalla mitä silloin kuvittelin. ONNEKSI keksin tuon jälkeen leikkiä coolia ja päätin odottaa, että mies juoksee perääni. Yllätys, ei kuulunut miehestä enää. :D Otti se monen kuukauden päästä yhteyttä kun kuvitteli saavansa helppoa seksiä, onneksi olin jo järkiintynyt siihen mennessä.

Eiköhän lähes kaikki joskus innostu liikaa ihmisestä, joka ei anna vastakaikua. Vituttaa suuri osa kommenteista kun akat parjaa apta, ihankun ette olisi ikinä itseänne nolannut ymmärtäessänne väärin toisen ihmisen puheita.

Eihän tuollaiset mokat maailmaa kaada. Vaikka ne hirveän noloilta tuntuvatkin, niin unohtuu ne aika nopeasti itse kultakin. Ja niitä tapahtuu puolin toisin.

Vierailija
278/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miehen kanssa on nyt treffit sovittu! Haistakaa vaan kaikki huilu ;) kyllä minä tiesin alusta asti että hyvin tässä käy. - Ap

"Tiesin alusta asti että hyvin tässä käy" :D lueppas kuule oma aloituksesi

Vierailija
279/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jos näin. Jos ei muuta niin ainakin puhdistaa ilmaa ja helpompi palata töihin kavereina, vaikka romanttista intressiä ei miehellä taida olla. Kuten moni muukin, olen huomannut sen, että jos mies tykkää, hän kyllä pitää yhteyttä. Munkin mies osoitti ihan aidosti kiinnostuksensa, ei jättänyt vastaamatta viesteihin enkä minä hänen. Tuo on mieheltä kumminkin hyvä teko, että valmis tapaamaan ja haluaa saada kiusaannuttavat tilanteet pois ja tein työkaveruuden takaisin. Vastaavassa tilanteessa ehkä itte en ois noin pitkämielinen, kun hermostuisi siihen pommittamiseen, mut tietty työkaverin olessa kyseessä sitä pyrkisi neutralisoimaan tilanteen eri tavalla kuin ihan jonkun muun hyvänpäiväntutun kanssa. Eli kiva ele mieheltä, että suostuu tapaamaan ja juttelemaan.

Vierailija
280/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa uskottavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan