Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
Mies ei sitten ottanut yhteyttä. Odottelin kello 12 asti ja laitoin viestiä, että muistaako hän mikä päivä tänään on? Eipä ole vielä vastannut, vaikka on kyllä ollut paikalla. Voi hemmetti noita miehiä!
-Ap
Mies otti yhteyttä, älä valehtele! Olemme menossa treffeille, enkä tajua miksi yrität taas tuhota kaiken, senkin valehtelija.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, miehen kanssa on nyt treffit sovittu! Haistakaa vaan kaikki huilu ;) kyllä minä tiesin alusta asti että hyvin tässä käy. - Ap
Vaikutat todelliselta saaliilta kelle tahansa, mutta älä liiaksi pety, jos hän ei ole menossa treffeille, vaan pelkästään korjaamaan välejä työkaveriin.
mitenhän tässä nyt OIKEESTI kävi :D
Vierailija kirjoitti:
No ite laittaisin miehelle seuraavanlaisen viestin:
"Enpä tienny että oot tuollainen sika ja hyväksikäyttäjä, tunnen oloni niin petetyksi. Kerron kaikille työpaikalla"
AP, saa copipeistata!
Täääh?! Mies sitten sanoo, että oli kyllä ihan ystävänä liikenteessä. KETÄÄN ei kiinnosta, osasiko mies hoitaa jo alkuun pielen menneen tilanteen oppikirjamaisuudella, vaan he ymmärtävät, että hölmistyi täysin eikä halunnut heti loukata aloittajaa, ennenkuin tämä aloitti syyttelyt ja homma oli taputeltu päätökseen.
AP sanoi,että palaa palstalle tänään ILLALLA,ja jos joku sitä ennen kirjoittelee hänelle,se on vale-ap.Joten ei nyt kauheasti kannata innostua noista "ap":n jutuista,että on jo treffitkin sovittuna :D
Joku kirjoitti,että eiköhän aika moni ole ollut yksipuolisesti ihastuneena yli-innokas.Totta sekin,että jos on sokeasti ihastunut,tulkitsee toisen normaalin ystävällisyyden kiinnostukseksi,mutta toisaalta ei sitä tarvitse silti vetää överiksi ja esimerkiksi pommittaa viesteillä,jos se toinen ei edes vastaa ensimmäiseenkään.Eli tavallaan ymmärrettävää,mutta silti jotenkin sosiaalisesti kömpelöä touhua tuollainen.
Minäkin odotan mielenkiinnolla,että oikea ap paljastaa meille illalla,miten homma on edistynyt! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on toiminut kuin ilmaisena terapiana mulle. Karkotin nimittäin yhden ukon liialla innokkuudella ja stalkkauksella niin että perui tunteidensa paljastamisen. :D Siis oli jo kertonut että on tunteita mut pimahdin täysin ja miehen tunteet kuoli. Sori ap mut sulle kävi ehkä samoin. Live and learn.
mä vaan EN voi uskoa, että jos on kyseessä kaksi toisistaan oikeasti kiinnostunutta ja toisilleen sopivaa, olisi mahdollista "tappaa kiinnostus" olemalla "liian innokas". eeeeei. mä en vain usko tuollaisiin peleihin. olen joskus itse ollut sellaisessa tilanteessa, että olen halunnut tutustua toiseen, mutta mitään sen ihmeellisempää romanttista kiinnostusta ei ole ollut, mutta toinen on ollut vähän takertuva, jolloin olen viheltänyt pelin poikki molempien hyväksi. toisaalta olen myös ollut tilanteessa, jossa molemmat ovat toisiinsa ihastuneita ja se toisen innokkuus on vain kivaa. mun mielestä tässä ei olla takertuvaiseksi menneen kiinnostuneisuuden lähellä vielä. jo on kumma ukko, jos säikähtää, ja ei niitä oikeita ihastuksen tunteita ole silloin ollutkaan. onpa käynyt niinkin, että on vain sitten huomannut, ettei olekaan kiinnostunut, ja innostus lopahtaa, mutta ei se "liika innokkuus" (jos nyt normaalista yhteydenpidosta on kyse) olisi ihastuksen tappanut. ihmiset hei, älkää pelatko pelejä. otatte yhteyttä jos hyvältä tuntuu. jos ei tule vastakaikua, rajoitatte. mutta ei pelejä!
Tavallaan tajuan mitä ajat takaa. Olin itse ihan uskomattoman ihastunut mieheeni ja käyttäydyin jälkeenpäin ajateltuna todella nolosti ja yli-innokkaasti, mutta ei se miestä haitannut koska tykkäsi minusta takaisin. Naimisissa ollaan ja juttu on jo unohdettu, mitä nyt joskus mies kiusoittelee alkuaikojen töppäilyistä.
On kuitenkin erittäin mahdollista olla liian innokas. Kyllä minä viheltäisin pelin poikki jos joku alkaisi oikeasti pommittaa viesteillä ja soitoilla ja suuttuisi kun en heti vastaa. Pelottaisi mitä tyyppi tekee suuttuneena suhteen edetessä.
Mehän ei nyt tiedetä ap:n tarkkoja viestejä joten vaikea tietää. Suutahtaminen siitä että mies säästää akkua oli kyllä aika pelottava.
No siis, kyllä muakin ahdistaisi, jos joku alkaisi käyttäytyä ihan sekopäisesti. Mutta tässä ap on käsittääkseni vastannut miehen viestiin, ja seuraavana päivänä laittanut viestissä kuulumisiaan yms. Tuossa nyt ei vielä mitkään pahat rajat ylity, koska itse joskus esim. unohdan vastata viesteihin :D sitten hän on soittanut, mikä nyt ehkä on vähän kiikunkaakun, mutta mun mielestä ei vielä sellaista, että se kaataisi koko homman jos toinen on oikeasti kiinnostunut. mun mielestä se on ihan älytöntä, että ei saisi lähettää vaikka kahta viestiä peräkkäin. ovatkohan nämä tyypit, jotka pitävät tuota käytöstä epätoivoisena, supernolona ja ihan stalkkauksena (vainoaminenhan on rikos, joten aika raskaista asioista tässä puhutaan) juuri niitä samoja, jotka pitävät hirveän tarkasti mielessä, kuka kutsui kenetkin viimeksi, ja jos ei mene tasan joka toinen niin sit vaikka välit poikki :D tarkoitin tuolla viestillä, että tässä on nyt suhteellisuudentaju lähtenyt kommentoijilta. ap:sta maalaillaan sekoa kuvaa ja hyvä että tämä "todellinen" luonne paljastui miesraukalle, joka on nyt ap:n UHRI. :D toi akunloppumisesta suutahtaminen on mennyt multa ohi vaikka luulin lukeneeni koko ketjun läpi. jos oikea suuttuminen on sattunut, niin onhan se aika voimakas reaktio. mutta kai sitä nyt harmissaan saa olla..? ja olen kyllä samaa mieltä, että jos joku pommittaisi ja suuttuisi vastaamattomuudesta, ei kannattaisi yhteydenpitoa jatkaa. mutta seriously, onko ap nyt tosiaan pommittanut? pari vaiko kolme viestiä ja puhelu. ei mielestäni mitään älytöntä, kun ottaa huomioon, että mies on ensin sitä tapaamista ehdottanut.
millaisia noi töppäilyt on olleet? laitat kaksi viestiä peräkkäin vai kyttäät jossain puskassa ihastuksesi reitin varrella, jonka olet omatoimisesti ottanut selville?
Näitä kun lukee, niin vahvistuu se ajatus, että nuoren miehen tärkein taito on kyky vältellä vääriä naisia.
Se mieshän oli kertomuksen perusteella whatsupissa tunnin välein samaan aikaan kun ei vastannut ap:lle eli jollekin kirjoitteli. Kyllä mä vastaisin ihanalle miehelle, jonka kans haluisin treffeille, ihan sillon sieltä whatsupista varsinkin jos huomaisin, että se mies oottais vastausta.
Ei tässä ole mitään kinnostusta miehen taholta. Kyllä mieskin osaa piirittää, jos vaan haluaa. Ap, sua ei halua nyt kukaan piirittää. Vähän kuin se leffa, jossa Julia Roberts jahtaa miestä joka jahtaa morsiantaan ja Julian ystävä toteaa hänelle puhelimessa jotenkin näin, että "Sinä jahtaat miestä, mies jahtaa toista. Ymmärrä jo: kukaan ei jahtaa sinua."
Ap, kukaan ei jahtaa sinua. Siirry eteenpäin.
Niihin tilanteisiin kun keksii mielessään kaikkia mahdollisia selityksiä sille että miksi mies ei laita viestiä eikä soita, onko oikeasti kiinnostunut.... Hyvä neuvo jonka olen joskus saanut.... Mikäli mies naisen todella haluaa niin vaikka hän olisi sydänkirugi ja keskellä leikkausta niin se ei estä häntä soittamasta naiselle.
tiittii kirjoitti:
Niihin tilanteisiin kun keksii mielessään kaikkia mahdollisia selityksiä sille että miksi mies ei laita viestiä eikä soita, onko oikeasti kiinnostunut.... Hyvä neuvo jonka olen joskus saanut.... Mikäli mies naisen todella haluaa niin vaikka hän olisi sydänkirugi ja keskellä leikkausta niin se ei estä häntä soittamasta naiselle.
Tämä. No okei, ei ehkä ihan leikkauksesta -joku raja. Mutta sentään juhannusbileistä, jos muutenkin whatsupissa on ni varmasti sieltä laittaisi viestin naiselle, johon on ihastunut ja jonka huomaa hermostuvan kun ei viestiä tule. Ihan varmasti. Mun mies ei kokouksesta laittanut, mut esim. heti sen jälkeen jos olin sattunu laittaa viestin kokouksen aikana niin vastasi, että kokouksessa olin ja luin viestisi, kiva kuulla susta, nyt pystyy vastaamaan ym. Jos mies tykkää, hän osoittaa sen.
Se on WhatsApp. Siis App, A niin kuin App niin kuin application. Se EI OLE up.
Vierailija kirjoitti:
Kiitti selvennyksestä. Ja kuka sanoi, että av-palsta muka sivistä :) Aina oppii uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju on toiminut kuin ilmaisena terapiana mulle. Karkotin nimittäin yhden ukon liialla innokkuudella ja stalkkauksella niin että perui tunteidensa paljastamisen. :D Siis oli jo kertonut että on tunteita mut pimahdin täysin ja miehen tunteet kuoli. Sori ap mut sulle kävi ehkä samoin. Live and learn.
mä vaan EN voi uskoa, että jos on kyseessä kaksi toisistaan oikeasti kiinnostunutta ja toisilleen sopivaa, olisi mahdollista "tappaa kiinnostus" olemalla "liian innokas". eeeeei. mä en vain usko tuollaisiin peleihin. olen joskus itse ollut sellaisessa tilanteessa, että olen halunnut tutustua toiseen, mutta mitään sen ihmeellisempää romanttista kiinnostusta ei ole ollut, mutta toinen on ollut vähän takertuva, jolloin olen viheltänyt pelin poikki molempien hyväksi. toisaalta olen myös ollut tilanteessa, jossa molemmat ovat toisiinsa ihastuneita ja se toisen innokkuus on vain kivaa. mun mielestä tässä ei olla takertuvaiseksi menneen kiinnostuneisuuden lähellä vielä. jo on kumma ukko, jos säikähtää, ja ei niitä oikeita ihastuksen tunteita ole silloin ollutkaan. onpa käynyt niinkin, että on vain sitten huomannut, ettei olekaan kiinnostunut, ja innostus lopahtaa, mutta ei se "liika innokkuus" (jos nyt normaalista yhteydenpidosta on kyse) olisi ihastuksen tappanut. ihmiset hei, älkää pelatko pelejä. otatte yhteyttä jos hyvältä tuntuu. jos ei tule vastakaikua, rajoitatte. mutta ei pelejä!
Tavallaan tajuan mitä ajat takaa. Olin itse ihan uskomattoman ihastunut mieheeni ja käyttäydyin jälkeenpäin ajateltuna todella nolosti ja yli-innokkaasti, mutta ei se miestä haitannut koska tykkäsi minusta takaisin. Naimisissa ollaan ja juttu on jo unohdettu, mitä nyt joskus mies kiusoittelee alkuaikojen töppäilyistä.
On kuitenkin erittäin mahdollista olla liian innokas. Kyllä minä viheltäisin pelin poikki jos joku alkaisi oikeasti pommittaa viesteillä ja soitoilla ja suuttuisi kun en heti vastaa. Pelottaisi mitä tyyppi tekee suuttuneena suhteen edetessä.
Mehän ei nyt tiedetä ap:n tarkkoja viestejä joten vaikea tietää. Suutahtaminen siitä että mies säästää akkua oli kyllä aika pelottava.
No siis, kyllä muakin ahdistaisi, jos joku alkaisi käyttäytyä ihan sekopäisesti. Mutta tässä ap on käsittääkseni vastannut miehen viestiin, ja seuraavana päivänä laittanut viestissä kuulumisiaan yms. Tuossa nyt ei vielä mitkään pahat rajat ylity, koska itse joskus esim. unohdan vastata viesteihin :D sitten hän on soittanut, mikä nyt ehkä on vähän kiikunkaakun, mutta mun mielestä ei vielä sellaista, että se kaataisi koko homman jos toinen on oikeasti kiinnostunut. mun mielestä se on ihan älytöntä, että ei saisi lähettää vaikka kahta viestiä peräkkäin. ovatkohan nämä tyypit, jotka pitävät tuota käytöstä epätoivoisena, supernolona ja ihan stalkkauksena (vainoaminenhan on rikos, joten aika raskaista asioista tässä puhutaan) juuri niitä samoja, jotka pitävät hirveän tarkasti mielessä, kuka kutsui kenetkin viimeksi, ja jos ei mene tasan joka toinen niin sit vaikka välit poikki :D tarkoitin tuolla viestillä, että tässä on nyt suhteellisuudentaju lähtenyt kommentoijilta. ap:sta maalaillaan sekoa kuvaa ja hyvä että tämä "todellinen" luonne paljastui miesraukalle, joka on nyt ap:n UHRI. :D toi akunloppumisesta suutahtaminen on mennyt multa ohi vaikka luulin lukeneeni koko ketjun läpi. jos oikea suuttuminen on sattunut, niin onhan se aika voimakas reaktio. mutta kai sitä nyt harmissaan saa olla..? ja olen kyllä samaa mieltä, että jos joku pommittaisi ja suuttuisi vastaamattomuudesta, ei kannattaisi yhteydenpitoa jatkaa. mutta seriously, onko ap nyt tosiaan pommittanut? pari vaiko kolme viestiä ja puhelu. ei mielestäni mitään älytöntä, kun ottaa huomioon, että mies on ensin sitä tapaamista ehdottanut.
millaisia noi töppäilyt on olleet? laitat kaksi viestiä peräkkäin vai kyttäät jossain puskassa ihastuksesi reitin varrella, jonka olet omatoimisesti ottanut selville?
"Kai sitä nyt harmissaan saa olla..?" No saahan sitä, mutta kyllä se ap:n todellinen luonne tosiaan paljastuu siinä kohtaa jos alkaa osoittaa mieltään siitä että toinen ei halua viestitellä kun akku on vaarassa loppua. Normaali ihminen saattaisi harmitella kotona, mutta ei suutahtaisi.
Kolme viestiä ja puhelu voisivat olla ihan normaalia kanssakäymistä - tosin en kyllä itse laittaisi paria viestiä enempää, kyllähän se mies vastaa sitten kun on aikaa - mutta aggressiivinen sävy niissä on se ongelma. Me ollaan nähty täällä millä tavalla ap kirjoittaa ja miten kehnosti hän suhtautuu tilanteeseen. Me tiedämme että hän tulkitsi joviaalin heiton treffikutsuksi ja laittoi miehelle pitkän avautumisen. Me tiedämme että hän arveli itsekin pelästyttäneensä miehen ja uskoi ettei mies halunnut vastata, ja reagoi tähän laittamalla pökköä pesään.
Tässä ei ole kyse vain viestien lukumäärästä vaan niiden sisällöstä ja ap:n haluttomuudesta ottaa miehen tunteet huomioon. Ja ap tosiaan suutahti kun mies kirjoitti että säästää akkua, ja laittoi tälle passiivis-aggressiivisen viestin josta jälleen myönsi itsekin että oli kurjasti kirjoitettu.
Ja joo, mieheni kiusoittelee minua vuosien avioliiton jälkeen siitä että laitoin peräkkäin kaksi viestiä. Ota nyt järki käteen, ei kukaan halua puhua kanssasi itselleen hiukan noloista ja herkistä tapahtumista jos lähtökohtasi on noin asenteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun joku auttaa läksyissä.
No niin, täällä on nyt todellinen ap!
Mies laittoi äsken viestin!! Siinä luki suunnilleen näin: "vihdoin kotona. Ei kai sulla raukalla ollut tänään jo töitä?"
NYT PITÄÄ OLLA COOL!! Auttakaa! :D
Ap
Ps. Teen kohta nimimerkin jollei feikkiviestit lopu...
Nyt et ehdottele mitään näkemisiä. Vastaat vaan ja kysyt vaikka että miten meni juhannus. Ei mitään muuta. Ettet pelota miestä uudestaan karkuun.
Ja tee se nimimerkki, jos nyt edes olet oikea ap :)
Joo, tällä kertaa kyllä ihan oikea ihminen. :D Olen niin innoissani, apua!
Jospa vaan valitan pitkää työpäivää ja kysyn miten hänellä loppujuhannus meni?
Ystäväni sanoi kyllä, että vastaa vaikka huomenna. Onko liian paha näpäytys näin alkuun??
Ap
Itse tapaillut yhtä miestä jo jonkin aikaa.
Viimeisen tapaamisen jälkeen laitoin viestiä ja kiitin ja tavallaan kerroin, kuinka ihastunut olen tyyliin "oli tosi kivaa"...Mies ei vastannut mitään ja selittelin itselleni, että hänellä varmaan kiirettä pukkaa...Sitten juhannuksena tuuppasin hänelle jonkun kuvankin ja typerät toivotukset...mieheltä ei mitään reaktiota...
Nyt sitten ystävällinen viesti, että hän on tavannut jonkun muun ja on tosi ihastunut. Toivotteli hyvää kesää ja loppuelämää.
Joskus kannattaa vähän odotella sen viestien pommittelun kanssa. Näinä aikoina jokainen ehtii kyllä HALUTESSAAN vastata.