Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(
Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(
Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?
Kommentit (708)
mun mielestä tässä ketjussa on paisuteltu ap:n toimia ihan mahdottoman kamaliksi, puhutaan stalkkaamisesta yms. mun mielestä muutaman viestin lähettäminen ja yksi puhelu eivät ole mitään kammottavaa stalkkaamista, mitä pitäisi vielä ruveta pyytelemään anteeksi. en itsekään olisi toiminut kuten ap, mutta ei tässä nyt niin isojen asioiden äärellä olla kuin kaikki ketjuun kirjoittavat tuntuvat olevan mieltä.
Vierailija kirjoitti:
mun mielestä tässä ketjussa on paisuteltu ap:n toimia ihan mahdottoman kamaliksi, puhutaan stalkkaamisesta yms. mun mielestä muutaman viestin lähettäminen ja yksi puhelu eivät ole mitään kammottavaa stalkkaamista, mitä pitäisi vielä ruveta pyytelemään anteeksi. en itsekään olisi toiminut kuten ap, mutta ei tässä nyt niin isojen asioiden äärellä olla kuin kaikki ketjuun kirjoittavat tuntuvat olevan mieltä.
Nimenomaan. Mies olisi heti voinut korjata väärinkäsityksen ja jos viestit olisivat jatkuneet, sanonut vaikka että sopiiko että vietetään nyt rauhallisesti Juhannusta ja ollaan viestittelemättä.
Joo, ap oli yli-innokas mutta kyllähän se mies olisi voinut koska tahansa viheltää pelin poikki.
Onko mies vastannut mitään ap? Tai oletko sinä viestitellyt tai soitellut? Päivitystä tilanteeseen kaipaillaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannu tätä ketjua alusta asti yksin kotona kipeänä. Pelasti mun juhannuksen, oli provo tai ei. :D alussa itsekin vielä ymmärsin ap:ta, mutta kelkka kääntyi aika äkkiä mitä pidemmälle ketjua etenin. Itse en tulkitsisi miehen viestiä millään lailla TREFFIpyynnöksi, vaan pikemminkin kaverilliseksi heitoksi. Saattaisin itsekin miehen asemassa mennä vähän puihin, varsinkin tuosta "vuoden odottelusta". Alkaisin varmaan miettimään kulunutta vuotta, olenko jo aiemmin antanut vahingossa merkkejä kiinnostuksesta, tai onko ap tulkannut mua väärin jo näin kauan, jne. Haluaisin aikaa miettiä mitä vastaan. Ja tuo pommittaminen saisi vain ottamaan lisää etäisyyttä. Jos tarina on totta, niin odota ap maanantaina, että MIES ottaa yhteyttä. Älä laita klo 00.00 viestiä "NONIIIN NYT ON MAANANTAI JUTELLAANKO???", vaan katsot mitä miehellä on sanottavaa. Jos on. Jos miehestä ei kuulu, anna olla. Töissä sitten juttelet normaaleja ja unohdat tapailut, ellei mies sitä itse ehdota.
Mä en kyllä tiedä, oonko mä ainoo, joka miettii kaikkien miesten kanssa, että onko ne minusta sillälailla kiinnostuneita?
Ai epävarma? Mistä?
No aika epävarma taidat kyllä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannu tätä ketjua alusta asti yksin kotona kipeänä. Pelasti mun juhannuksen, oli provo tai ei. :D alussa itsekin vielä ymmärsin ap:ta, mutta kelkka kääntyi aika äkkiä mitä pidemmälle ketjua etenin. Itse en tulkitsisi miehen viestiä millään lailla TREFFIpyynnöksi, vaan pikemminkin kaverilliseksi heitoksi. Saattaisin itsekin miehen asemassa mennä vähän puihin, varsinkin tuosta "vuoden odottelusta". Alkaisin varmaan miettimään kulunutta vuotta, olenko jo aiemmin antanut vahingossa merkkejä kiinnostuksesta, tai onko ap tulkannut mua väärin jo näin kauan, jne. Haluaisin aikaa miettiä mitä vastaan. Ja tuo pommittaminen saisi vain ottamaan lisää etäisyyttä. Jos tarina on totta, niin odota ap maanantaina, että MIES ottaa yhteyttä. Älä laita klo 00.00 viestiä "NONIIIN NYT ON MAANANTAI JUTELLAANKO???", vaan katsot mitä miehellä on sanottavaa. Jos on. Jos miehestä ei kuulu, anna olla. Töissä sitten juttelet normaaleja ja unohdat tapailut, ellei mies sitä itse ehdota.
Mä en kyllä tiedä, oonko mä ainoo, joka miettii kaikkien miesten kanssa, että onko ne minusta sillälailla kiinnostuneita?
No aika epävarma taidat kyllä olla.
Äh, lainaus tuli väärin,
Ai epävarma? Mistä?
Miten se liittyy epävarmuuteen jos miettii aina kaikista miehistä, että onkohan ne kiinnostuneita minusta? Vaikkei tyyppi siis itseä kiinnostaisi yhtään?
Siis en ikinä ole tajunnut miksi naiset rupeavat pommittamaan viesteillä ja soittelemaan perään. Se antaa yli-innokkaan, lapsellisen ja hullun kuvan siitä naisesta. Jos sitä miestä kiinnostaa, hän kyllä vastaa ja laittaa viestiä. Jos ei, niin hän ei laita viestiä. Minä olisin jo estänyt tuollaisen henkilön puhelimestani, jis ei tajua hiljaisuudesta jättää rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet oikeassa,mutta ap on kyllä itse antanut hieman friikin kuvan itsestään ja paisutellut asiasta elämää suuremman ongelman.Joku vähän aikaisemmin kirjoittikin,että jos asian nyt jättää tähän,se unohtuu pian molemmilta osapuolilta.
Ehkä tämä ap:n käytöksen liioittelu on vain tyypillistä av-palstaa,tännehän saa ihan järkevistäkin avauksista kauhean paskamyrskyn aikaiseksi,kun mammat oikein riehaantuvat.Ehkä anonyymi keskustelupalsta tuo ihmisen pimeät puolet esiin?
Tsemppiä ap:lle asiasta ylipääsemiseen!
Vierailija kirjoitti:
Miten se liittyy epävarmuuteen jos miettii aina kaikista miehistä, että onkohan ne kiinnostuneita minusta? Vaikkei tyyppi siis itseä kiinnostaisi yhtään?
Itsevarmaa ihmistä ei hetkauta,mitä muut ehkä hänestä ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset tuntuvat nykyään liioittelevan asioita todella rankalla kädellä. Jos vähän harmittaa, niin kyse on tietysti AHDISTUKSESTA.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö tätä oikeasti edes kysyä?
Entä jos asia onkin juuri toisinpäin? Mieshän se sitä tapaamista ehdotti. Ehkä on hyvinkin ihastunut ap:hen, jopa niin että nyt ei uskalla viestitellä vaan on liian ujo kun ei tiedä mitä sanoo. Voihan se näinkin olla!
Ja joo, tuo on ihan klassinen naisten toisilleen sanoma juttu että ei pidä olla liian innokas. Miespuoliset ystäväni taas sanovat että nainen ei voi olla liian innokas ja he vain pitävät siitä, varsinkin jos itse ovat hieman ujoja ja epävarmoja.
Joka tapauksessa tuollainen tyhjän päälle jättäminen ja radiohiljaisuus ovat tosi inhottavia, sillä mies kuitenkin aloitti tilanteen!
Vierailija kirjoitti:
Entä jos asia onkin juuri toisinpäin? Mieshän se sitä tapaamista ehdotti. Ehkä on hyvinkin ihastunut ap:hen, jopa niin että nyt ei uskalla viestitellä vaan on liian ujo kun ei tiedä mitä sanoo. Voihan se näinkin olla!
Ja joo, tuo on ihan klassinen naisten toisilleen sanoma juttu että ei pidä olla liian innokas. Miespuoliset ystäväni taas sanovat että nainen ei voi olla liian innokas ja he vain pitävät siitä, varsinkin jos itse ovat hieman ujoja ja epävarmoja.
Joka tapauksessa tuollainen tyhjän päälle jättäminen ja radiohiljaisuus ovat tosi inhottavia, sillä mies kuitenkin aloitti tilanteen!
Miksi ei voisi olla noin? Mies kuitenkin sitä tapaamista ehdotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdotin viikko sitten tapaamista mun miespuoliselle harrastekaverille liittyen just harrastukseen ku ollaan puhuttu, että joskus on yksin tylsää treenailla. Olen naimisissa. Halusin vaa treenata mäkijuoksua mieluummin samanhenkisen kans kuin yksin ja siinhä vois jutskailla sen jälkee sit harrastuksestakin. Tiistaina ollaan menossa mäkeen. Hän vastas, että hyvä idea. Eli kai tapaamista voi ehdottaa ok tyypille ilman, että pitäis suhdetta aloittaa. Mulla on ainakin kavereissa miehiä ja naisia. On kai muillakin? Silti romanttinen kiinnostus vain siihen yhteen eli omaan aviomieheen. Ei kai välttämättä työkaveri ole missää kohtaa sillä tavalla edes ollu kiinnostunut ap:sta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ehdotin viikko sitten tapaamista mun miespuoliselle harrastekaverille liittyen just harrastukseen ku ollaan puhuttu, että joskus on yksin tylsää treenailla. Olen naimisissa. Halusin vaa treenata mäkijuoksua mieluummin samanhenkisen kans kuin yksin ja siinhä vois jutskailla sen jälkee sit harrastuksestakin. Tiistaina ollaan menossa mäkeen. Hän vastas, että hyvä idea. Eli kai tapaamista voi ehdottaa ok tyypille ilman, että pitäis suhdetta aloittaa. Mulla on ainakin kavereissa miehiä ja naisia. On kai muillakin? Silti romanttinen kiinnostus vain siihen yhteen eli omaan aviomieheen. Ei kai välttämättä työkaveri ole missää kohtaa sillä tavalla edes ollu kiinnostunut ap:sta.
Mutta jos mies ei ole naimisissa, niin vaihtoehto ei ole poissuljettu. Eli voi olla kaverikutsu mutta sitähän ei nyt vielä tiedetä.
No siis. Miehet ei lähesty naista saadakseen tästä kaverin. Ei, ei ja ei.
Mies, joka lähestyy naista on joko romanttisesti kiinnostunut tai haluaa seksiä.
Tottakai mies oli ap:sta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
No siis. Miehet ei lähesty naista saadakseen tästä kaverin. Ei, ei ja ei.
Mies, joka lähestyy naista on joko romanttisesti kiinnostunut tai haluaa seksiä.
Tottakai mies oli ap:sta kiinnostunut.
Tuo on kyllä totta. Miehet voivat olla naisten kavereita mutta yleensä aloite tähän ystävyyteen tulee naiselta.
Mitä veikkaatte soittaako mies huomenna? Peukku ylös: soittaa ja peukku alas: ei soita
Eli kenties ap:lla on vielä mahiksia? Ehkä tyyppinen ei halunnut esimerkiksi puhua puhelimessa kavereiden läsnäollessa Juhannuksena. Eli maanantaina voi tulla hyviä uutisia. ...
Yleensä miehet nimittäin etääntyvät liian vähäisen innostuksen takia kuin liian suuren.
Todennäköisesti näin, mutta olisihan se ollut helppo vastata heti siihen ekaan viestiin kohteliaasti vaikka että seuraavat viikot ovat kiireisiä ja sitten tulee lomat, ja että ihan kavereina hän tapaamista ehdotti. Minkä monen päivän miettimisen tuollainen viesti vaatii? Siinä koko sotku olisi selvinnyt ennenkuin olisi alkanutkaan. Miten ihmisille kommunikointi voi olla noin vaikeaa? Jos huomaa, että on tullut väärinkäsitys niin sitten korjaa sen nopeasti ja kohteliaasti.