Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
241/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis. Miehet ei lähesty naista saadakseen tästä kaverin. Ei, ei ja ei.

Mies, joka lähestyy naista on joko romanttisesti kiinnostunut tai haluaa seksiä.

Tottakai mies oli ap:sta kiinnostunut.

No ei varmasti mun miespuoliset kaverit halua suhdetta tai seksiä minulta. Vaikka opiskelupiireistä jääneet kaverit jotka opiskeluaikana lähestyi ja pyys viihteelle ni kyl he oikeesti halus vaa jonkun kaveriksi viihteelle sillon ym. Mun miehelläkin on naispuolisia kavereita, esim. yliopistoajoilta. Osa perheellisiä ja osa ei, mies pyytää heit meille kylään ni ei kai siin ny tosissaa ole kyse siit, että hän haluu livahtaa autotalliin seksin merkeissä kaverinsa kanssa. Vasta oli yks tällainen miehen vanha opiskelukaveri puolisoineen mein mökillä grillaamassa. Mun työkaverimies kysyi pari kk sitten mua yhteiselle koiralenkille, koska heillä on pentu joka kaipaa koirakavereita. ja mein koira on tosi kiltti. Ei taatusti tää mies ole minusta kiinnostunut. Ei miehet oo mitää tollasia aivottomia vaan osaa hekin ystävystyy tai viettää aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa tosiaankin kaverina. Varmasti.

Vierailija
242/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, taas tämä. Kaivakaa nyt jostain esiin ne vanhat ketjut joissa ruoditaan voiko mies ja nainen olla ystäviä. Nro 242 voisi yllättyä jos niiltä ystävämiehiltä kysyttäisiin luottamuksellisessa kyselyssä olisivatko he kiinnostuneita muustakin kuin ystävyydestä jos se olisi teoriassa mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi mitään muuta syytä miksi mies ei vastaa kuin että sillä on menny jostain syystä herne nenään...  Ymmärrän että ap:tä harmittaa ja ärsyttää kun mies ei vastaa mitään ( joka on siis todella noloa sekin kun oovat samassa työpaikassa) tai sitten mies odottaa kuinka monta viestiä ap lähettää ja nauttii jokaisesta kun huomaa kuinka kiinnostunut toinen on... ei miesten logiikkaa aina ymmärrä. 

Vierailija
244/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en keksi mitään muuta syytä miksi mies ei vastaa kuin että sillä on menny jostain syystä herne nenään...  Ymmärrän että ap:tä harmittaa ja ärsyttää kun mies ei vastaa mitään ( joka on siis todella noloa sekin kun oovat samassa työpaikassa) tai sitten mies odottaa kuinka monta viestiä ap lähettää ja nauttii jokaisesta kun huomaa kuinka kiinnostunut toinen on... ei miesten logiikkaa aina ymmärrä. 

Vierailija
245/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on joku käynyt tänään täällä minuna kirjoittelemassa... Miksi he*vetissä?? Mitä joku tästä saa?

No mutta joka tapauksessa odotan maltilla huomista! Ja uskon kyllä, että mies ottaa yhteyttä, koska tosiaan, työkavereita ollaan. Eli jatkossakin nähdään.

En palaa tänne ennen huomista iltaa, tiedoksi jos joku yrittää taas esittää olevansa minä... :D

Ap

Vierailija
246/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on joku käynyt tänään täällä minuna kirjoittelemassa... Miksi he*vetissä?? Mitä joku tästä saa?

No mutta joka tapauksessa odotan maltilla huomista! Ja uskon kyllä, että mies ottaa yhteyttä, koska tosiaan, työkavereita ollaan. Eli jatkossakin nähdään.

En palaa tänne ennen huomista iltaa, tiedoksi jos joku yrittää taas esittää olevansa minä... :D

Ap

Trolleilla ei ole omaa elämää,he saavat kiksejä mm.esiintymällä aloittajana suosituissa ketjuissa.

Viisas päätös pitää taukoa sekä miehen yhteydenoton odottelusta että palstailusta.Yleensä asiat järjestyvät omalla painollaan.Toivottavasti pidät meidät ajan tasalla jutun etenemisestä.

Voimia!

Vierailija
247/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on toiminut kuin ilmaisena terapiana mulle. Karkotin nimittäin yhden ukon liialla innokkuudella ja stalkkauksella niin että perui tunteidensa paljastamisen. :D Siis oli jo kertonut että on tunteita mut pimahdin täysin ja miehen tunteet kuoli. Sori ap mut sulle kävi ehkä samoin. Live and learn.

Vierailija
248/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju on toiminut kuin ilmaisena terapiana mulle. Karkotin nimittäin yhden ukon liialla innokkuudella ja stalkkauksella niin että perui tunteidensa paljastamisen. :D Siis oli jo kertonut että on tunteita mut pimahdin täysin ja miehen tunteet kuoli. Sori ap mut sulle kävi ehkä samoin. Live and learn.

mä vaan EN voi uskoa, että jos on kyseessä kaksi toisistaan oikeasti kiinnostunutta ja toisilleen sopivaa, olisi mahdollista "tappaa kiinnostus" olemalla "liian innokas". eeeeei. mä en vain usko tuollaisiin peleihin. olen joskus itse ollut sellaisessa tilanteessa, että olen halunnut tutustua toiseen, mutta mitään sen ihmeellisempää romanttista kiinnostusta ei ole ollut, mutta toinen on ollut vähän takertuva, jolloin olen viheltänyt pelin poikki molempien hyväksi. toisaalta olen myös ollut tilanteessa, jossa molemmat ovat toisiinsa ihastuneita ja se toisen innokkuus on vain kivaa. mun mielestä tässä ei olla takertuvaiseksi menneen kiinnostuneisuuden lähellä vielä. jo on kumma ukko, jos säikähtää, ja ei niitä oikeita ihastuksen tunteita ole silloin ollutkaan. onpa käynyt niinkin, että on vain sitten huomannut, ettei olekaan kiinnostunut, ja innostus lopahtaa, mutta ei se "liika innokkuus" (jos nyt normaalista yhteydenpidosta on kyse) olisi ihastuksen tappanut. ihmiset hei, älkää pelatko pelejä. otatte yhteyttä jos hyvältä tuntuu. jos ei tule vastakaikua, rajoitatte. mutta ei pelejä!

Vierailija
249/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla provo!

Mahdollista joo, mutta mulla on tuttavapiirissä yksi nainen joka käyttäytyy aika pitkälti kuten ap. Se tosiaan takertuu kuin hukkuva oljenkorteen ihan joka ikiseen mieheen jolta saa vähänkin huomiota ja muuttuu ihan sekopääksi. Mikä sinänsä on harmi, koska ihan oikeasti se nainen on tosi mukava ja kiltti mutta eihän se sitä ikinä pääse kenellekään miehelle näyttämään kun mokaa aina heti tutustumisvaiheessa.

Se menee asioiden edelle, takertuu mieheen ja on kaikin puolin niin epätoivoinen kuin vaan pystyy. Yleensä vielä on humalassa ja silloin siltä häviää viimeisimmätkin estot. Soittelee, tekstailee ja "sattumalta" osuu sinne missä mies on. Eihän tuota sitten oikeasti kukaan jaksa ja tietenkin torjunta vaan laskee itsetuntoa ja seuraavalla kerralla nainen on taas entistäkin epätoivoisempi.

Eikä! Onko Turusta, nimi alkaa E:llä? Tai sit näitä on useampikin... Tunnustaa rakkautensa kolmansilla treffeillä ja sit suuttuu, kun mies pelästyy ja haluaa olla vaan kaveri. Paitsi että nainen ei usko miesten haluavan vain kaveruutta, vaan jatkaa piiritystä...

Vierailija
250/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis. Miehet ei lähesty naista saadakseen tästä kaverin. Ei, ei ja ei.

Mies, joka lähestyy naista on joko romanttisesti kiinnostunut tai haluaa seksiä.

Tottakai mies oli ap:sta kiinnostunut.

Heh, mulla on pari miespuolista opiskelukaveria jotka on tapahtumissa ja yliopistolla juttelemisen jälkeen pyytänyt mua puolison kanssa lasilliselle tai iltaa istumaan... Hitto että nolottaa, en yhtään tajunnut että olivat kimppakivaa hakemassa ja me ääliöt ilmestyttiin paikalle viinipullon kanssa :/

Vierailija
251/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän on pakko olla provo!

Mahdollista joo, mutta mulla on tuttavapiirissä yksi nainen joka käyttäytyy aika pitkälti kuten ap. Se tosiaan takertuu kuin hukkuva oljenkorteen ihan joka ikiseen mieheen jolta saa vähänkin huomiota ja muuttuu ihan sekopääksi. Mikä sinänsä on harmi, koska ihan oikeasti se nainen on tosi mukava ja kiltti mutta eihän se sitä ikinä pääse kenellekään miehelle näyttämään kun mokaa aina heti tutustumisvaiheessa.

Se menee asioiden edelle, takertuu mieheen ja on kaikin puolin niin epätoivoinen kuin vaan pystyy. Yleensä vielä on humalassa ja silloin siltä häviää viimeisimmätkin estot. Soittelee, tekstailee ja "sattumalta" osuu sinne missä mies on. Eihän tuota sitten oikeasti kukaan jaksa ja tietenkin torjunta vaan laskee itsetuntoa ja seuraavalla kerralla nainen on taas entistäkin epätoivoisempi.

Eikä! Onko Turusta, nimi alkaa E:llä? Tai sit näitä on useampikin... Tunnustaa rakkautensa kolmansilla treffeillä ja sit suuttuu, kun mies pelästyy ja haluaa olla vaan kaveri. Paitsi että nainen ei usko miesten haluavan vain kaveruutta, vaan jatkaa piiritystä...

Noup, tämä ei taida päästä edes kolmansille treffeille asti vaan onnistuu tappamaan miehen kiinnostuksen ihan kättelyssä. Toi loppu on ihan just perussettiä tälläkin, jatkaa "sattumalta" törmäämistä ja roikkumista ja selityksiä miehen torjuvalle käytökselle löytyy aina. Usein saa kyllä miehen sänkyynsä sinnikkyydellään, mutta eihän ne miehet ole kuin kertapanoa vailla ja sen jälkeen mies muuttuukin siaksi joka särki sydämen ja halusi vain panna..

Vierailija
252/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä vaan EN voi uskoa, että jos on kyseessä kaksi toisistaan oikeasti kiinnostunutta ja toisilleen sopivaa, olisi mahdollista "tappaa kiinnostus" olemalla "liian innokas". eeeeei. mä en vain usko tuollaisiin peleihin. olen joskus itse ollut sellaisessa tilanteessa, että olen halunnut tutustua toiseen, mutta mitään sen ihmeellisempää romanttista kiinnostusta ei ole ollut, mutta toinen on ollut vähän takertuva, jolloin olen viheltänyt pelin poikki molempien hyväksi. toisaalta olen myös ollut tilanteessa, jossa molemmat ovat toisiinsa ihastuneita ja se toisen innokkuus on vain kivaa. mun mielestä tässä ei olla takertuvaiseksi menneen kiinnostuneisuuden lähellä vielä. jo on kumma ukko, jos säikähtää, ja ei niitä oikeita ihastuksen tunteita ole silloin ollutkaan. onpa käynyt niinkin, että on vain sitten huomannut, ettei olekaan kiinnostunut, ja innostus lopahtaa, mutta ei se "liika innokkuus" (jos nyt normaalista yhteydenpidosta on kyse) olisi ihastuksen tappanut. ihmiset hei, älkää pelatko pelejä. otatte yhteyttä jos hyvältä tuntuu. jos ei tule vastakaikua, rajoitatte. mutta ei pelejä!

Tavallaan tajuan mitä ajat takaa. Olin itse ihan uskomattoman ihastunut mieheeni ja käyttäydyin jälkeenpäin ajateltuna todella nolosti ja yli-innokkaasti, mutta ei se miestä haitannut koska tykkäsi minusta takaisin. Naimisissa ollaan ja juttu on jo unohdettu, mitä nyt joskus mies kiusoittelee alkuaikojen töppäilyistä.

On kuitenkin erittäin mahdollista olla liian innokas. Kyllä minä viheltäisin pelin poikki jos joku alkaisi oikeasti pommittaa viesteillä ja soitoilla ja suuttuisi kun en heti vastaa. Pelottaisi mitä tyyppi tekee suuttuneena suhteen edetessä.

Mehän ei nyt tiedetä ap:n tarkkoja viestejä joten vaikea tietää. Suutahtaminen siitä että mies säästää akkua oli kyllä aika pelottava.

Vierailija
253/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan tajuan mitä ajat takaa. Olin itse ihan uskomattoman ihastunut mieheeni ja käyttäydyin jälkeenpäin ajateltuna todella nolosti ja yli-innokkaasti, mutta ei se miestä haitannut koska tykkäsi minusta takaisin. Naimisissa ollaan ja juttu on jo unohdettu, mitä nyt joskus mies kiusoittelee alkuaikojen töppäilyistä.

On kuitenkin erittäin mahdollista olla liian innokas. Kyllä minä viheltäisin pelin poikki jos joku alkaisi oikeasti pommittaa viesteillä ja soitoilla ja suuttuisi kun en heti vastaa. Pelottaisi mitä tyyppi tekee suuttuneena suhteen edetessä.

Mehän ei nyt tiedetä ap:n tarkkoja viestejä joten vaikea tietää. Suutahtaminen siitä että mies säästää akkua oli kyllä aika pelottava.

Niinpä. Kyllä liiallisella innokkuudella saa toisen karkoitettua ja varsinkin jos siihen yhdistää vielä jotain omituista sekoilua. Kyllä se itse kullakin kiinnostus kaikkoaisi jos/kun ihastuksen kohde muuttuisi yhtäkkiä ihan sekopääksi ja täysin erilaiseksi kuin se tyyppi johon oli ihastunut.

Vierailija
254/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä hieno tapa ajatella; minä en voi kuvitella, minä en voi uskoa->se/sitö ei voi olla olemassa.

Vierailija
255/708 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että se on hyvin kiinnostunut, mutta joko naimisissa tai ihan sairaalloisen ujo (ap tietää kumpi). Keskimääräistä suuremmassa kännissä sitten uskaltanut kertoa ja selvinpäin nolottaa ja jopa pelottaa. Kiva juttu, jos ujo, silloin siitä voi tulla hieno rakkaustarina. Toisessa tapauksessa parempi unohtaa.

Vierailija
256/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on jännityksen päivä!

Vierailija
257/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^^

Vierailija
258/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro jos mies on yhteydessä!

Vierailija
259/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin on jo sanonut, niin kerron minäkin. Minä olin juuri sellainen pelle, joka oli yli-innokas ja pilasi kaiken liialla aktiivisuudella. Kunnes sitten kohdalle osui mies, joka oli yhtä innoissaan minusta kuin minä hänestä. Mikään mitä sanoin tai tein tai jätin sanomatta tai tekemättä ei ollutkaan väärin vaan juuri oikein. Mentiin naimisiin neljä kuukautta ensitreffien jälkeen ja nyt jo melkein vuosikymmen yhdessä edelleen onnellisina. Kannattaa olla oma itsensä, niin löytää puolison, joka tykkää sinusta omana itsenäsi, vaikka olisit muiden mielestä kuinka typerä. :)

Vierailija
260/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Näinpä. Nykyiselle miehelle en ollut liian typerä/innokas/lapsellinen/mitäikinä. Edettiin tosi nopeasti koska mies oli yhtä innoissaan ja rakastuttiin toisiimme juuri tällaisina :) kyseisen miehen kanssa ei tarvinnut miettiä missä mennään ja mitä se ajattelee, olo tuntui hyvältä ja luontevalta samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan