Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
301/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! En olis uskonut että miehestä enää mitään kuuluu. Nyt pidät pään kylmänä ja vastaat että juhannus meni oikein mukavasti/vauhdikkaasti tms kepeää ja jotain töissä olemisesta ja loman odottamisesta.

Et ehdottele yhtään mitään ja otat ihan rauhallisesti.

Jos mies on kiinnostunut, se ehdottaa treffejä kyllä. Jos on tarkoitus jatkaa kaveripohjalta, niin sekin onnistui ilman että kumpikaan menettää kasvojaan.

Vierailija
302/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa muutaman tunnin päästä, etköhän ole näpäytellyt ihan tarpeeksi. Laitoitko oikeasti viestin missä vittuilit miehelle tärkeämpien kanssa viestittelystä vai oliko se feikki-ap?

Tee nimimerkki, jooko :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan turhaa jättää vastaaminen huomiselle. Kunhan nyt et heti sillä sekunnilla ole vastaamassa, kun viesti tulee. Suht neutraali, mutta ystävällinen viesti on hyvä. 

Vierailija
304/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mitkä kaikki tämän ketjun muka ap:n kirjoittamista viesteistä ovat olleet oikean ap:n viestejä? Oletko esim. yrittänyt soittaa miehelle? 

Vierailija
305/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että toi on (työ)kaveripohjalta vaan just koska kiinnostunut mies ei toimi noin kuin hän, vaan pitää yhteyttä kyllä naiseen, mut silti tosi mukava, ettei jää mitää kiusaannuttavia juttuja teidän välille, kun nyt rennosti viestittelette vielä. Eli noloutta tuskin tarttee pelätä töissä, eikä tästä seuraa mitään kiusallisia tilanteita jälkeenpäin.

Vierailija
306/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto! Tosta miehestä tulee mieleen tän hetkinen "säätöni", tai millä nimellä tälläisiä hankalia miehiä voi kutsuakkaan :D

Eli kaikki on ok siihen asti kun juttu on ns pintapuolista. Mutta sit jos on liian vakavaa tai syvällistä ni saattaa mennä lukkoon ja vaihtaa aihetta tai jotenki luikerrella tilanteesta pois..

Eli ns ahdistuu/painkoituu liian tunteellisesta toiminnasta ja saattaa sitte olla hiljaa tai jtn. Ja sitten kun palaa asiaan niin kysyy jotain niiku mitään ei olis ikinä tapahtunutkaan..

Toivottavasti ei ole sama mies kyseessä :DD

Vierailija
307/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan muutaman tunnin päästä siis! Onko mitään korrektia ja epäsuoraa tapaa vihjata siitä tapaamisesta... Nyt en varsinkaan kestä ajatusta, että nähdään vasta kk päästä.

Ja eihän mies nyt luule että olen suuttunut, jos en vastaa heti??

Pitääkö nimimerkkiä varten tehdä sanomatili? Miksen osaa käyttää tätä, en ainakaan mobiilissa... :D

Vierailija
308/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tosiaan toi edellinen viesti oli minulta.

Ap

Vierailija
309/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan muutaman tunnin päästä siis! Onko mitään korrektia ja epäsuoraa tapaa vihjata siitä tapaamisesta... Nyt en varsinkaan kestä ajatusta, että nähdään vasta kk päästä.

Ja eihän mies nyt luule että olen suuttunut, jos en vastaa heti??

Pitääkö nimimerkkiä varten tehdä sanomatili? Miksen osaa käyttää tätä, en ainakaan mobiilissa... :D

Jäitä hattuun, et vihjaa yhtään mitään. Viestittelet rennosti ja kepeästi (ei ole pakko tunteja odottaa). Pallo on miehellä, se tietää jo, että haluaisit tavata.

Vierailija
310/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vihjaa yhtään mitään tapaamisesta. Usko jo. Kyllä se mies kysyy, jos haluaa nähdä. Jos ei, annat olla. Piste. 

Vierailija
311/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin parin odotuttaminen on ihan tarpeeksi, älä jätä viestiin vastaamista huomiselle. 

komppaan tota et vastaat kepeesti ja kyselet et miten hänen juhannus meni yms. koitatte saada keskustelun alkuun vähä kasuaalimmin

Vierailija
312/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin soittaa sen kerran. Muutamat todella epäasialliset viestit eivät ole olleet minulta.

Mutta siis 3 viestiä, soitto ja se nyt pahasti nolottava marttyyriviesti olivat minulta...

Ja muuten olen vain odotellut nyt yhteydenottoa. Mutta palataan nyt sitten asiaan muutaman tunnin päästä, jollei miehestä kuulu aiemmin muuta.

Ap

Vierailija
313/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kommentoijat tais ymmärtää, että ap aikoo näpäyttää miestä vastaamalla vasta huomenna, itse ymmärsin että mies kertoi vastaavansa vasta huomenna ja ap pohtii onko se jonkin sortin näpäytys.

Vierailija
314/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tällä kertaa kyllä ihan oikea ihminen. :D Olen niin innoissani, apua!

Jospa vaan valitan pitkää työpäivää ja kysyn miten hänellä loppujuhannus meni?

Ystäväni sanoi kyllä, että vastaa vaikka huomenna. Onko liian paha näpäytys näin alkuun??

Ap

Näpäytys? Näin alkuun? Kuvitteletko sä nyt että teillä on joku romanssi alkanut ja yrität päästä niskan päälle "näpäyttämällä"? Voi jeesus. Se haluaa vain puhdistaa ilmaa että pystytte olemaan vielä samalla työpaikalla. Tämä ei ole mikään alku, vaan ihastuksesi loppu. Et ehdottele mitään ja voit vastata ihan neutraalisti jo nyt. Huomiseen odottaminen olisi sinulta liian läpinäkyvää ja naurettavaa.

Vierailija
315/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

302 antoi hyvät neuvot. Älä vihjaa mitään tapaamisesta. Älä vaikuta yli-innokkaalta. Mies kysyy kyllä treffeille, jos on oikeasti kiinnostunut. Mut en laskisi sen varaan. Pidä kepeänä.

Vierailija
316/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanha olet, ap? Ilmeisesti jo peruskoulusta päässyt, vai oletko vain kesätöissä? Oletko treffaillut tai seurustellut aiemmin?

Vierailija
317/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei kuulosta oikealta ap:lta. Vaikka asia nyt ei minulle kuulukaan..

Vierailija
318/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahmer ja Dopler -teoria. Eleen romanttisuus on riippuvainen kohteen suhtautumisesta eleeseen aka kohteen tunteista eleen esittäjään.

Vierailija
319/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, täällä on nyt todellinen ap!

Mies laittoi äsken viestin!! Siinä luki suunnilleen näin: "vihdoin kotona. Ei kai sulla raukalla ollut tänään jo töitä?"

NYT PITÄÄ OLLA COOL!! Auttakaa! :D

Ap

Ps. Teen kohta nimimerkin jollei feikkiviestit lopu...

Voi että, säälittää. :( Nytkin mies puhui vain töistä ja kirjoitti tosi lyhyesti ja neutraalisti ja ap hyppii taas seinillä. Itselläni oli stalkkeri muutama vuosi sitten ja näin tätä juttua siltä toiselta puolelta. Mihinkään viestiin ei kannata vastata mitään, koska toinen vääntää kaiken mielessään kiinnostukseksi. Lopulta senkin että käskee suksia helvettiin. Ja nyt ap ei malta odottaa tapaamista, vaikka toinen ei maininnut sellaisesta mitään. huoh...

Vierailija
320/708 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mies vihdoin vastasi ylipäätään jotain ja ap:lla on heti mielessä 1)kuinka "näpäyttää" miestä,joka ei ole tehnyt mitään pahaa ja 2)kuinka vihjailla tapaamisesta,vaikka mies ei ole selvästikään kiinnostunt(kai se olisi muuten jo ajat sitten ehdottanut jotain).

Ap,vastaat sitten kun siltä tuntuu,mutta asiallisesti.Jos mies kysyi että jouduitko jo tänään töissä kärvistelemään,niin kerrot jotain työpäivästä tai jos valitat niin yritä edes tehdä se humoristisesti.

Ei MITÄÄN näpäytyksiä,vihjauksia tai muuta typerää joka hiljentää miehen taas pariksi päiväksi.Yritä saada välit asiallisiksi,ehkä ihan hyvä että miehellä on loma,niin ehtii pöly laskeutua ennen kuin taas näette.

Ja tee se nimimerkki,joku vale-ap yritti harhaanjohtaa meitä päivällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän