Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasinko nyt väärin?? Miehestä ei enää kuulu :(

Vierailija
24.06.2016 |

Kiinnostava työkaveri laittoi eilen viestiä, että häntä kiinnostaisi nähdä joskus vapaa-ajalla. Oon ollu tosi kiinnostunut tästä miehestä jo pitkään joten vastasin "No on tässä jo yli vuosi odoteltu että kysyt ;)" jne (en laita koko viestiä tähän) Ehdotin myös päiviä jotka mulle käy.
Joo olin vähän hiprakassa ja ajattelin vaan innostuksissani samalla vähän flirtata, mutta nyt mies ei vastaa! :(

Luki viestin jo eilen ja tänäänkin ollut pitkin päivää whatssappissa paikalla. Laitoin vielä perään vähän kuulumisia ja kyselin tuliko viesti perille. Luki, ei vastaa.. Pilasiko yksi tyhmä vitsiksi tarkoitettu viesti koko jutun?? Olisiko tyhmää soittaa perään ja sanoa että oli vitsi?

Kommentit (708)

Vierailija
701/708 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku briiffata. Jäin siihen missä mies laittoi "jouduitko sä raukka jo töihin" tms.

Vierailija
702/708 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisepä työpaikalla, että särkyikö puhelin kun olen jo vuoden odotellut vastausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/708 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin tämän vasta nyt läpi. Mielenkiintoista lähinnä nähdä, miten jotkut ihmiset käyvät toisen kimppuun kuin sika limppuun ja repivät kappaleiksi jostain ihan minimaalisesta mokasta. Haukutaan hulluksi, sekopääksi ja autistiksi, jos nyt erehtyi laittamaan liian monta viestiä ja pari läppää sekaan. Kuinka moni meistä on koko tähän astisen elämänsä elänyt läpi niin, ettei ole koskaan tullut mokattua? Varsinkin ihastuneena. Oikein huomaa, miten jotkut nauttivat siitä, kun joku on sössinyt ja pääsee potkimaan päähän. Ihmeellistä käytöstä. Onko se nyt mikään ihme, jos ei tulla kertomaan lopputulemasta? Jos se olisi positiivinen, niin luultavasti syytettäisiin valehtelusta ja jos negatiivinen, niin potkitaan vähän lisää.

Hyvä, että olen parisuhteessa, niin saan olla juuri niin hölmö kuin haluan. Ei tarvitse miettiä milloin saa kertoa tykkäävänsä, milloin saa laittaa viestin, lähetänkö sen nyt vai huomenna. Voinko nyt heittää vitsin tähän, vai säikähtääkö mies. Huoh mitä sekoilua.

Aamen!!

Olen täysin samaa mieltä! 

Itse en edes pärjäisi sinkkumarkkinoilla, koska en osaa noita järjettömiä pelisääntöjä. 

Vierailija
704/708 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en minäkään osannut mitään sinkkumarkkinoiden sääntöjä, mutta ilmeisen hyvin pärjäsin, kun pääsin sieltä pois.

Vierailija
705/708 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olittekohan te siis molemmat osapuolet ihan vapaalla, entäs ihan vapaita?

Vierailija
706/708 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olikohan kumpikin osapuoli sitten ihan vapaita?

Vierailija
707/708 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää päättyi? :D Surkuhupaisa ketju! :D 

Vierailija
708/708 |
23.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan jo vuosi odoteltu loppuratkaisua. Huhuu ap? Onko tälle juhannukselle jo uusi heila kiikarissa? Semmoinen, joka vastaa viesteihin venkoilematta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän