Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meijän naapurin mummo heitti tänää kirveen kaivoon :(

Vierailija
22.06.2016 |

Ikävä tulee :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös kirveen kaivoon heittäminen tarkoita yleensä luovuttamista.

Jep. Tarkoitti varmaan, että heitti veivinsä.

Heitti veivinsä kaivoon? Eihän tässä ole mitään järkeä!

Ilman kaivoo eli "heitti veivinsä".

Ei veiviä voi noin vain heittää, johonkin se aina menee. Jos nyt ei kaivoon niin pellolle, pihalle, metsään, järveen...

Vierailija
22/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo lähti sateenkaarisillalle Mansikin luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi yksi juhannus naurattaa kun isäukko korjasi perämoottoria ja siltä tippui koko työkalulaatikko mereen. Ei siinä hirveän syvää ollut mutta vesi oli mutaista ja vene oli aika löysässä kiinnityksessä joten se siinä viileässä alkukesän merivedessä varmaan tunnin sitä lootaa ja puuttuvia työkaluja sukelteli. Välillä kiroili ja lämmitteli veneessä.

hienoja aikoja...

Vierailija
24/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukahti sikeään uneen. Ap.

Luin, että sitkeään uneen. Vaikka onhan se ikiuni varsin sitkeää laatua.

Vierailija
25/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP in pieces.

Vierailija
26/26 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua 😂😂😂😂

Ei sais nauraa vakavalle asialle. 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi