Lue keskustelun säännöt.
Meijän naapurin mummo heitti tänää kirveen kaivoon :(
Kommentit (26)
Mummo lähti sateenkaarisillalle Mansikin luokse.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meinasi yksi juhannus naurattaa kun isäukko korjasi perämoottoria ja siltä tippui koko työkalulaatikko mereen. Ei siinä hirveän syvää ollut mutta vesi oli mutaista ja vene oli aika löysässä kiinnityksessä joten se siinä viileässä alkukesän merivedessä varmaan tunnin sitä lootaa ja puuttuvia työkaluja sukelteli. Välillä kiroili ja lämmitteli veneessä.
hienoja aikoja...
Vierailija kirjoitti:
Nukahti sikeään uneen. Ap.
Luin, että sitkeään uneen. Vaikka onhan se ikiuni varsin sitkeää laatua.
Voi apua 😂😂😂😂
Ei sais nauraa vakavalle asialle. 😂😂
Ei veiviä voi noin vain heittää, johonkin se aina menee. Jos nyt ei kaivoon niin pellolle, pihalle, metsään, järveen...