Miehiä houkutellaan somessa lähettämään alastonkuvia itsestään ja sitten kiristetään rahaa heiltä
Väitetään että on lähettänyt kuvia alaikäiselle ja uhataan poliisilla.
Kommentit (42)
Itse teen kaikki munakuvat tekoälyllä.
Onpa ilkeän lapsellista toimintaa. Ei todellakaan kannata maksaa kenelläkään mitään. Ovat vaan väärennettyjä kuvia. Jos kysytään.
Vierailija kirjoitti: Itse teen kaikki munakuvat tekoälyllä.
Ja mitä sitten? Siitä huolimatta lähetit kuvasi ja yhteystietosi :D
Poliisi ei ala verrata sun todellista tilaa ja kuvaa.
Munakuvien lähettäminen on noloa ja rikollista sinällään, vaikka piirtäisit sen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Moni maksaa, miehet pelkää feministejä.
Poliisia te pelkäätte. Ne kuvat toimitetaan poliisille ja sittenpä olette syytteessä seksuaalirikoksesta. Toivoa sopii, että yhä useampi poliisi on feministi. Poliisin asenteissa nimittäin on ollut korjattavaa. Hiljattain Valtakunnansyyttäjä määräsi poliisia avaamaan uudestaan kymmenet lähisuhdeväkivaltarikostutkinnat, jotka poliisi oli laittomasti keskeyttänyt.
Poliisikin kehittyy, vaikka sinä et.
Kannattaisi vastata, että tule paikan päälle katsomaan.
Ja kaikki tietävät, minkä takia, katkarapu :DDDD
Jos miesten alastonkuvien lähettely ilman kuvan vastaanottajan halua saada tuollaisia kuvia ei olisi niin yleistä kuin se on, ei tuollaisella pystyttäisi kiristämään.
Vierailija kirjoitti:
Onpa ilkeän lapsellista toimintaa. Ei todellakaan kannata maksaa kenelläkään mitään. Ovat vaan väärennettyjä kuvia. Jos kysytään.
Ja lähetetty sun luurista? Jonka saa auki vain sun sormenjäljellä?
Miksi helvetissä kukaan haluaisi kenenkään alastonkuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos miesten alastonkuvien lähettely ilman kuvan vastaanottajan halua saada tuollaisia kuvia ei olisi niin yleistä kuin se on, ei tuollaisella pystyttäisi kiristämään.
Vaikka tekijöitä olisi vain yksi, hän tekee silti seksuaalirikoksen. MIllä logiikalla rikos on rikos vain jos sillä on miljoona tekijää?
Yhä useamman uhrin pitää tehdä rikosilmoitus noista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet pelkää toisiaan ja naisia. Ei noita lähetä kuin äärimmäisen surkeat luuserit, jotka pelkää erityisesti sitä, että ne julkisesti paljastetaan luuseriksi.
Persumiesten kasvojen menetys vetää vertoja japanilaisten kasvojen menettämiselle. Persut ei vain tajua sitä etukäteen vaan vasta kun ovat sössineet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi helvetissä kukaan haluaisi kenenkään alastonkuvaa.
Äläpä. Netti on niitä jo pullollaan. Ja deepfakella voidaan saada nalkkiin kuka tahansa kun vain vähän kuvia muoksitaan jonkun viattoman vahingoksi.
Minimuna
Vierailija kirjoitti:
Minimuna
Mulla on vähän S-varustus juu. Onneksi kieli ja sormet toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisia te pelkäätte. Ne kuvat toimitetaan poliisille ja sittenpä olette syytteessä seksuaalirikoksesta. Toivoa sopii, että yhä useampi poliisi on feministi. Poliisin asenteissa nimittäin on ollut korjattavaa. Hiljattain Valtakunnansyyttäjä määräsi poliisia avaamaan uudestaan kymmenet lähisuhdeväkivaltarikostutkinnat, jotka poliisi oli laittomasti keskeyttänyt.
Poliisikin kehittyy, vaikka sinä et.
Luitko juttua? Kiristäjä sai tuomion kun jäi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tekijöitä olisi vain yksi, hän tekee silti seksuaalirikoksen. MIllä logiikalla rikos on rikos vain jos sillä on miljoona tekijää?
Yhä useamman uhrin pitää tehdä rikosilmoitus noista.
Et selvästi ymmärtänyt viestiä, jossa vain selitin miksi tuolla asialla huijaaminen on toimivaa. Jos asia ei liittyisi mitenkään siihen, että tuollaiset tahtomatta miehiltä saadut kuvat ovat niin yleisiä, silloin luonnollisesti myös naiset joutuisivat yhtälailla tuollaisten huijausrikosten uhreiksi.
Surullista että jonkun täytyy oikein mankua munakuvia. Minä saan niitä pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että jonkun täytyy oikein mankua munakuvia. Minä saan niitä pyytämättäkin.
Miten reagoit niihin?
Onneksi voi aina olla lähettämättä niitä kuvia - ja kas, eipä voi kukaan sinua kiristää. Miten ratkaisu onkin joskus niin yksinkertainen?