Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet perheestä, jossa ruokajuomana aikuiset juo maitoa?

Vierailija
26.02.2006 |

Minusta herättää todellasivistymättömän ja moukkamisen kuvan. Tuntuu jotenkin ihan käsittämättömältä, että aikuinen juo maitoa...





Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon aina rasvatonta maitoa ruoan kera. Tietty nyt jotkut pihvit on asia erikseen, mutta tavallisen kotiruuan kanssa maito rulettaa.

Vierailija
42/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidonjuominen aikuisena on sivistymätöntä. ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koko perhe juo maitoa ja saatte ihmetellä iihan rauhassa =D

Vierailija
44/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Siis en voi tajuta miten joku aikuinen voi juoda maitoa...

Ei vaan mene jakeluun. Meidän perheessä ei koskaan ole aikuiset juoneet maitoa. Maitotuotteita toki käytetään (hyviä juustoja jne.)

Ei meillä kyllä viiniäkään juoda joka aterialla. Normaali ruokajuoma on vesi. Sitten mielihalujen ja tilanteen (ja ruuan) mukaan mehua, olutta, viiniä...

Vierailija
45/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Me ollaan todellinen junttiperhe. Asutaan -05 valmistuneessa 200 m2 kivitalossa. Molemmat akateemisesti koulutettuja ja juodaan aika useinkin maitoa ruuan kanssa ja vielä aika usein ollaan pitkät kalsarit jalassa ruokapöydässä.

Vierailija
46/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se nyt aivan sama mitä kukakin juo, mutta viinin lipittäjät ruuan kanssa antaa mulle kuvan hienostelevasta, turhan tärkeestä perheestä.... Minä saatan juoda maitoa ruuan kanssa ja saatampa istua pitkät kalsarit jalassa pöydässä, mutta kotonapa teen joten ei taida muille kuulua! Kai mä sitten olen todella moukka ja sivistymätön, mutta empä ole turhan tärkeä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokana on usein ruskeaa kastiketta ja ulkomaalaiset ruuat (perhe sanoo " ulkolaiset" ) ovat epäilyttäviä ja liian vahvoja, tulisia ja pahoja...



Perhe on vakuuttunut, että suomalainen ruoka on terveellisintä ja parasta ja uskoo vanhanaikaisiin suomalaisiin mukatosiin väittämiin tyyliin " aamiainen on päivän tärkein ateria" , tulinen on epäterveellistä, maito on ainoa/paras kalsiumin lähde ja ilman sitä saa osteoporosin tms tms.

Vierailija
48/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Minulle taas ei tulisi mieleenkään, että ruuan kanssa voisi juoda OLUTTA!! :O

Kaltaisillesi ei tule mieleen, että alkoholia voisi juoda koska pitää mausta ja juo vain lasin (olutta pullon) kerralla. Että humaltuminen on huonoa käytöstä - EI alkoholin TARKOITUS.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun jokainen järkevä ajattelukykyinen ihminen ymmärtää että makuja on monia ja mielipiteitä myös.



Vierailija
50/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me ollaan todellinen junttiperhe. Asutaan -05 valmistuneessa 200 m2 kivitalossa. Molemmat akateemisesti koulutettuja ja juodaan aika useinkin maitoa ruuan kanssa ja vielä aika usein ollaan pitkät kalsarit jalassa ruokapöydässä.

Suomi on ainoa maa jossa (jotkut) aikuiset juovat maitoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ruokana on usein ruskeaa kastiketta ja ulkomaalaiset ruuat (perhe sanoo " ulkolaiset" ) ovat epäilyttäviä ja liian vahvoja, tulisia ja pahoja...

Perhe on vakuuttunut, että suomalainen ruoka on terveellisintä ja parasta ja uskoo vanhanaikaisiin suomalaisiin mukatosiin väittämiin tyyliin " aamiainen on päivän tärkein ateria" , tulinen on epäterveellistä, maito on ainoa/paras kalsiumin lähde ja ilman sitä saa osteoporosin tms tms.

Vierailija
52/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Me ollaan todellinen junttiperhe. Asutaan -05 valmistuneessa 200 m2 kivitalossa. Molemmat akateemisesti koulutettuja ja juodaan aika useinkin maitoa ruuan kanssa ja vielä aika usein ollaan pitkät kalsarit jalassa ruokapöydässä.

Tai edes koulutuksella. Moukkia ja juntteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jos on akateemisesti koulutettu, ei voi olla täysin sivistymätön...



t. kouluttautumaton kahden lapsen äiti, joka juo ruoalla maitoa, ja koulutetu mies joka juo vettä :)

Vierailija
54/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja siitä pidetään huoli että maito ei pääse kaapista loppumaan. Tulis nimittäin tytöllen itku illalla kun ei saa maitoa ja mulle itku aamulla jos ei ole kahviin edes pientä tilkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAASSA MAAN TAVALLA!

Vierailija
56/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäs sitä kalsiumia lapsille saataisiin ellei maidosta? Ainakin sillä helpoiten sitä saa.

Vierailija
57/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mun " kaupunkilaiset" sukulaiset EIVÄT juo maitoa aterialla (aikuiset ja isommat lapset!), vaan korkeintaan ottavat sen lasillisen-kaksi päivässä erillään ruokailusta " no, otetaan nyt tämä päivän kalsium-annos" , niin näin tämä juttu on omaan mieleen tullut.



Itse lopetin maidon juomisen aterialla jo lapsena. Tulos oli toki perhepäivähoidossa se, etten juonut mitään. En myöskään koulussa juonut mitään, korkeintaan pari kulausta. En pitänyt mausta.



Kotona olikin kauhea jano! Nyt huomaan, etten enää 4v lapselle tarjoa maitoa aterioilla. Huolehdin kyllä, että maito tulee muussa muodossa (puuro, jogurtti, keittoruoka tms).

Vierailija
58/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


mistäs sitä kalsiumia lapsille saataisiin ellei maidosta? Ainakin sillä helpoiten sitä saa.

Maitoa pitää juoda hirveästi että päivän kalsiumtarve tyydyttyisi. Siis ihan sairaita määriä. (Puoli litraa) Eli ei todellakaan ole mikään erityisen hyvä kalsiumin lähde!

Vierailija
59/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Vierailija:


mistäs sitä kalsiumia lapsille saataisiin ellei maidosta? Ainakin sillä helpoiten sitä saa.

Maitoa pitää juoda hirveästi että päivän kalsiumtarve tyydyttyisi. Siis ihan sairaita määriä. (Puoli litraa) Eli ei todellakaan ole mikään erityisen hyvä kalsiumin lähde!

Vierailija
60/78 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Onko puoli litraa maitoa päivässä PALJON? Mä juon vähintään 1,5 litran purkin päivässä, usein enemmänkin.